نوشته شده توسط : امیر

فیوز مینیاتوری و انواع آن

در این مقاله که در مورد فیوز مینیاتوری و انواع آن می باشد ، با فروشگاه سنسور صنعت همراه باشید. فیوز مینیاتوری یا کلید مینیاتوری Miniature Circuit Breaker که اختصارا MCB نامگذاری شده است تجهیزات الکتریکی خانگی و صنعتی را در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار ( عبور جریان غیر مجاز ) محافظت میکند. به عبارت دیگر می توان گفت فیوز یک وسیله حفاظتی است که در تجهیزات و مدارات الکتریکی به کار میرود  تا در زمانی  که جریانی بیشتر از حد درخواست از وسیله عبور می کند مدار قطع شود تا سایر تجهیزات آسیبی نبینند.

فیوز مینیاتوری از دو مکانیزم برای عملکرد خود استفاده میکند :

عملکرد بیمتالی: حفاظت اضافه بار

عملکرد مغناطیسی: جهت اتصال کوتاه

سایر انواع فیوز مینیاتوری :

۱) Actuator piker : for trip and reset

۲) Actuator Device mechanism

۳) Main contact : flow of current

۴) Terminal Block

۵) Bimetallic steel strip

۶) Tripping calibration screw

۷) Solenoid coil

۸) Arc extinguisher

انواع تیپ :

روشنایی ب:عموما برای مصارف خانگی و روشنایی به کار می رود و اضافه بار 3 تا 5 برابر است نامدیگر این تیپ فیوز تندکار می نامند.

موتوری سی:کاربرد صنعتی دارد اضافه بار بین 5تا 10 برابر است قطعش از تیپ ب بزرگتر است و به فیوز کند کند کار شهرت دارد.

 دی ترانسفور ماتوری:دبرای مصارف صنعتی خاص بسیار کاربرد دارد مانند اشعه ایکس این فیوز ها 10 تا 20 برابر اضافه بار دارد و در زمان مشخصی قطع شده و از تمامی تیپ ها سریعترن.

کا قدرت :برای حفاظت مدار قدرت بکار میرود و دراین نوع حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتز از سایرین است و در صورت بوجو آمدن اضافه بارکتر قطع شده و درموارد اتصال کوتاه قدرتش بین تیپ سی و دی است.

زد بسیار حساس:این تیپ هنگامی که جریان عبوری از جریان بیشتر باشد در یک زمان خاص منحنی قطع شده و در صورت بروز خطا مدار را سریعتر قطع میکند در این تیپ مدار ها با حساسیت بالا وجود دارند

از سریعترین تیپ به کند ترین عبارت است از : Z  B  C  D

شما کاربران عزیز می توانید برای مشاهده و خواندن بیشتر مقالات در این زمینه به صفحه مقالات مراجعه کنید.

 منبع : https://sensorsanatnovin.com/miniature-fuses-and-their-types/



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

 سنسور های PLC

در این مقاله که در مورد سنسور های Plc می باشد ، با فروشگاه سنسور صنعت همراه باشید. تاکنون سنسورهای زیادی برای تعامل با پی ال سی ساخته شده است که هرکدام در طول زمان و با توجه به نیاز اتوماسیون های گسسته و پیوسته شده است. از مهمترین و البته پرکاربردترین نوع سنسورها می توان به سنسور مجاورتی یا همان Proximity اشاره کرد. این نوع سنسور باعث راحتی بیشتر در حس انواع متغیرها شده است و همانگونه که از نام آن پیداست نیازی به لمس فیزیکی اجسام ندارد.

سنسور مجاورتی :

نوعی از حسگر هاست که قادر به تشخیص وجود اجسام نزدیک بدون هیچ گونه تماس فیزیکی است. یک حسگر مجاورتی اغلب یک میدان الکترومغناطیسی یا الکترواستاتیکی یا پرتویی از تشعشعات الکترومغناطیسی (به عنوان مثال، پرتو مادون قرمز) را از خود منتشر می‌کند و به دنبال تغییرات در محیط یا سیگنال‌ های برگشتی می ماند.

شی در حال حس شدن اغلب به عنوان هدف حسگر شناخته می‌شود. هدف‌های مختلف نیاز به حسگرهای مختلفی دارند. به عنوان مثال برای یک هدف پلاستیکی یک حسگر خازنی یا فوتوالکتریک می‌تواند مناسب باشد. برای اهداف فلزی از حسگرهای القایی استفاده می‌شود بیشترین فاصله‌ای را که حسگر می‌تواند تشخیص دهد دامنه نامی می نامند.بعضی از حسگرها دارای ویژگی تنظیم دامنه نامی یا وسیله‌ای هستند که بتواند فاصله تشخیص درجه بندی شده‌ای را گزارش دهند. حسگرهای مجاورتی می‌توانند قابلیت اطمینان بالا و طول عمر کارکرد زیادی داشته باشند این امر به دلیل عدم وجود قسمت‌های مکانیکی و تماس فیزیکی بین حسگر و شی حس شده می‌باشد

نکته قابل توجه حسگرهای مجاورتی این است که  دارای دو بخش هستند و زمانی که دو قسمت از هم دور می‌شوند سیگنالی فعال می‌ شود.

پرکاربردترین سنسور های PLC : سنسور القایی، مقاوتی، حرارتی

شما کاربران عزیز می توانید برای مشاهده و خواندن بیشتر مقالات در این زمینه به صفحه مقالات مراجعه کنید.

منبع : https://sensorsanatnovin.com/plc-sensors/

 


:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

8 روش طبیعی برای درمان گلودرد

 

گلودرد یکی از دردهایی هست که بسیار ناراحت کننده است و تمامی آن علائم هنگام بلع نمایان می شود. گلو درد به عنوان بخشی از پاسخ ایمنی بدن شما به عفونت ویروسی یا باکتریایی رخ می دهد.
 
پاسخ ایمنی طبیعی بدن منجر به التهاب و تورم غشاهای مخاطی در گلو می شود.
 
از این رو با ماکان طب همراه باشید تا راه های درمان این درد را فراگیرید.
 

1. “درمان گلودرد” با عسل :

برخی تحقیقات نشان می دهد که عسل در تسکین گلودرد بهتر از ، برخی داروهای بدون نسخه است.

نه تنها یک پوشش محافظ به گلو می بخشد بلکه خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد.

عسل حاوی ترکیبی است که علاوه بر سایر ترکیبات ضد میکروبی به پراکسید هیدروژن تبدیل می شود.

عسل «تقویت کننده‌ی» طبیعی محسوب می‌شود و برای تقویت بدن ایده‌آل است. زمانی که بدن شما قوی‌تر باشد بیماری‌تان زودتر بهبود می‌یابد.

روش استفاده: لیموترش را در آب داغ بچکانید و به آن عسل اضافه کنید، هم بزنید و میل کنید.

علاوه بر این می‌توانید 250 میلی لیتر آب گرم را با دو قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و هم بزنید. در ظرف بپوشانید و اجازه دهید خنک شود. در روز چند بار با محلولی که آماده کرده‌اید قرقره کنید.

 

2. “درمان گلودرد” با لیمو

 

لیمو برای گلودرد بسیار مفید است زیرا می تواند به شکسته شدن مخاط و  تسکین درد کمک کند.

علاوه بر این ، لیمو حاوی ویتامین C هستند که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و قدرت بیشتری برای مقابله با عفونت می دهد.

یک قاشق چایخوری آب لیمو را درون یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و برای تسکین سریع بنوشید.

 

3. “درمان گلودرد” با چای بابونه

 

چای بابونه به طور طبیعی تسکین دهنده است. مدت هاست که برای اهداف دارویی استفاده می شود ، مانند تسکین دهنده گلودرد. این غالباً از خواص ضد التهابی ، آنتی اکسیدانی و قابض استفاده می شود.

استنشاق بخار بابونه باعث تسکین علائم سرماخوردگی از جمله گلو درد می شود. نوشیدن چای بابونه می تواند همان مزیت را ارائه دهد.

همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن را تحریک کند تا به بدن شما در مقابله با عفونتی که در وهله اول باعث ایجاد گلودرد شما می شود ، کمک کند.

  

4. “درمان گلودرد” با شنبلیله 

شنبلیله فواید درمانی زیادی دارد. همچنین اشکال مختلفی دارد . می توانید تخم شنبلیله بخورید ، از روغن موضعی استفاده کنید یا چای شنبلیله بنوشید . چای شنبلیله یک درمان طبیعی برای گلودرد است.

تحقیقات نشان دهنده قدرت درمانی شنبلیله است. این می تواند درد را تسکین دهد و باکتری هایی که باعث تحریک یا التهاب می شوند را از بین ببرد. شنبلیله همچنین یک ضد قارچ موثر است.

زنان باردار از مصرف شنبلیله خودداری کنند.

 

5. “درمان گلودرد” با ریشه شیرین بیان 

ریشه شیرین بیان مدت طولانی است که برای درمان گلودرد استفاده می شود .

تحقیقات اخیر نشان می دهد که مخلوط کردن ریشه شیرین بیان با آب و غرغره یک داروی گلودرد است. با این حال ، طبق این ، زنان باردار و شیرده باید از این روش درمانی خودداری کنند.

 

6. “درمان گلودرد” با سیر

سیر همچنین دارای خواص ضد باکتری طبیعی است. این ماده حاوی آلیسین است ، یک ترکیب ارگانوسولفر که به دلیل توانایی آن در مبارزه با عفونت ها شناخته شده است.

مصرف سیر به طور منظم می تواند به جلوگیری از ابتلا به ویروس سرماخوردگی کمک کند. اضافه کردن سیر تازه به رژیم غذایی نیز راهی برای به دست آوردن خواص ضد میکروبی آن است.

مادربزرگ شما ممکن است به شما گفته باشد که می توانید یک حبه سیر را بخورید تا گلو درد را تسکین دهد. از آنجا که سیر اقدامات درمانی زیادی دارد ، ممکن است این کار را امتحان کنید.

7- درمان گلودرد با چای زنجبیل

زنجبیل ادویه ای است با اثرات ضد باکتری و ضد التهابی که به تسکین درد گلو کمک کند. 

در یک مطالعه مشخص شد که وقتی عصاره زنجبیل در افرادی که عفونت دستگاه تنفسی باکتریایی دارند ، استفاده می شود ، به کشتن برخی از باکتری های مسئول بیماری کمک می کند.

چای زنجبیل را می توانید از زنجبیل تازه تهیه کنید:

ریشه زنجبیل تازه

1 لیتر آب.

1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) عسل یا شیرین کننده دلخواه.

آب لیمو تازه

ریشه زنجبیل را پوست گرفته و رنده کنید. آب را در یک قابلمه بجوشانید ، سپس از روی حرارت بردارید. 1 قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده را درون قابلمه بریزید و درب آن را ببندید.

بگذارید 10 دقیقه بماند.

شیرین کننده و آب لیمو را اضافه کنید ، سپس هم بزنید تا مخلوط شود.

این چای را می توان در صورت نیاز مجدداً گرم کرد ، یا سرد سرو کرد.

چای زنجبیل به مبارزه با عفونت ، کاهش التهاب گلو و تکسین آن کمک می کند.

 

8. درمان گلودرد با اسطوخودوس 

اسطوخودوس ضددرد و ضدالتهاب است و برای درمان بیماری‌های تنفسی مثل برونشیت، رینیت و غیره بسیار موثر است. این گیاه گلودرد و سرفه را درمان می‌کند.

 

روش استفاده: 20 گرم اسطوخودوس را با یک لیتر آب جوش به مدت 10 دقیقه بجوشانید. محلول را از صافی رد کنید و روزانه 3 فنجان بنوشید. این کار را حداکثر 5 تا 7 روز تکرار کنید.

 

توجه داشته باشید که از روغن ضروری این گیاه بدون نظر پزشک استفاده نکنید.

 

چند توصیه‌ی کلی

* اگر تا دو روز بیماری‌تان بهبود نیافت و یا تب داشتید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

 برخی معتقدند که درمان‌های گیاهی کاملاً بی‌خطر هستند و از هر گیاهی و به هر میزانی می‌شود استفاده کرد. توجه داشته باشید گیاهان، داروهای بی‌خطری نیستند و نباید در مصرف آن‌ها افراط کنید. بعضی مواقع مورد منع مصرف وجود دارد.

منبع : https://macan-teb.ir/8-natural-ways-to-treat-sore-throat/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آیا رابطه جنسی، سیستم ایمنی را تقویت می‌کند؟

ما در این نوشته به این موضوع می پردازیم آیا رابطه جنسی سیستم ایمتی را تقویت می کند، سوالی که همه ی زوج ها دارند و اغلب با دلایل این موضوع آگاه نیستند. پس با ثناطب همراه باشید تا دلایل را بررسی کنیم.

یافته های تازه نشان می دهند، برقرار کردن رابطه جنسی توسط زنان در طول سیکل ماهانه ممکن است توانایی سیستم ایمنی بدن شان را ارتقاء داده و احتمال باردار شدن را افزایش دهد.

دانشمندان مدرسه پزشکی دانشگاه ایندیانا اعلام کردند، زوجین با برقرار کردن رابطه جنسی در سیکل ماهانه زنان می توانند احتمال باردار شدن را افزایش دهند.

ارتباط جنسی سالم و مداوم، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

بر اساس این تحقیقات که در پنسیلوانیا انجام شد، ۱ یا ۲ بار رابطه جنسی در طول هفته موجب افزایش نوعی آنتی بادی به نام ایمونوگلوبین A یا IgA در بدن می شود.

این آنتی بادی بدن را در برابر عوامل عفونی مختلف از جمله سرماخوردگی محافظت می کند.

افرادی با تعداد رابطه جنسی زیاد،سیستم ایمنی قوی‌تری برای مبارزه با میکروب‌ها،ویروس‌ها و سایر مزاحمان دارند.

بر اساس تحقیقی در دانشگاه ویلکز پنسیلوانیا ، کسانی که دو بار در هفته رابطه جنسی داشتند، نسبت به کسانی که رابطه جنسی کمتری داشتند، پادتن بیشتری در بدنشان تولید شده و سیستم دفاعی قوی‌تری داشتند.

تاثیر رابطه جنسی بر روی سلامتی

 

بهبود حس بویایی

پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش مییابد. این هورمون سبب میگردد تا سلولهای بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند.

افزایش کنترل مثانه

لگن قوی برای جلوگیری از بی‌اختیاری(عدم کنترل ادرار) در زنان بسیار مهم است.بی‌اختیاری چیزی است که ۳۰% زنان را در برهه‌ای از زمان تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رابطه جنسی مانند تمرینی برای ماهیچه‌های لگن است.

زمانی که شما به اوج لذت رابطه جنسی می‌رسید،کل ماهیچه‌های شما منقبض شده و انقباض عضلات باعث قوی شدن ماهیچه‌های لگن و مثانه می‌شود.

 

کاهش ریسک بیماریهای قلبی

داشتن بیش از ۳ نوبت رابطه جنسی در طول هفته ریسک ابتلا به بیماریهای قلبی را درمردان به نصف کاهش میدهد. رابطه جنسی کلسترول بد خون را نیز کاهش میدهد.

 

رابطه جنسی نوعی ورزش است

رابطه جنسی نوع بسیار عالی از ورزش است.رابطه جنسی جایگزین تردمیل نیست اما نوعی فعالیت بدنی است.

 

رابطه جنسی ۵ کالری در هر دقیقه استفاده می‌کند و این مقدار ۴ کالری از تماشای تلویزیون بیشتر است.

در حین رابطه جنسی ضربان قلب افزایش می‌یابد و عضلات مختلف نیز در رابطه جنسی استفاده می‌شوند که تمام این‌ها باعث می‌شود که رابطه جنسی،نوعی فعالیت بدنی به حساب آید.

 

بنابراین اگر رابطه جنسی منظم و زیاد داشته باشید، درواقع ورزشی منظم دارید که به سلامت شما کمک می‌کند.

 

 

کاهش افسردگی

زنانی که از لحاظ جنسی فعال بوده و شریک جنسی آنان نیز از کاندوم استفاده نمی کنند، کمتر مستعد افسردگی میباشند.

هورمون پروستاگلاندین موجود در منی مردان بوسیله دستگاه تناسلی زنان جذب گردیده و باعث تعدیل هورمونهای زنانه می شود.

 

رابطه جنسی یک یا دو بار در هفته می‌تواند شما را از بیماری‌ها دور کند

طبق مطالعات، میان داشتن رابطه جنسی یک دو بار در هفته و یک سیستم ایمنی قوی، ارتباط وجود دارد.

دانشمندان دریافتند افرادی که طی هفته یک یا دو بار رابطه جنسی داشتند، میزان ایمنوگلوبین A (IgA) در بدن‌شان بیشتر بوده است.

این ایمنوگلوبین، آنتی بادی‌هایی هستند که در غشای مخاطی ریه‌ها، سینوس‌ها، معده و روده‌ها وجود دارند.

 

کسانی که یک یا دو بار در هفته رابطه جنسی دارند، میزان IgA در خون‌شان بسیار بالاست و همین به آن‌ها کمک می‌کند از سرما خوردگی در امان باشند.

این گروه از افراد که در مطالعه شرکت کرده بودند، نسبت به گروه دیگری که کمترفعالیت جنسی داشتند و گروهی که بیشتر از دو بار در هفته رابطه جنسی داشتند، IgA بدن‌شان ۳۰ درصد بیشتر بوده است.

 

ایمنوگلوین اساسا با ویروس‌ها می‌جنگد و ایمنی‌تان را قوی می‌کند.

ضمنا فعالیت جنسی منظم، برای کنترل ضربان قلب، فشار خون و گردش خون مفید است.

این پروسه‌ها در مجموع، بدن را سالم نگه داشته و سمومی را که در اثر تنش و اضطراب در بدن جمع می‌شوند، دفع می‌نمایند.

منبع : https://sana-kala.ir/does-sex-boost-the-immune-system/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

برق فشار قوی و انواع آن

 

در این مقاله که در مورد برق فشار قوی و انواع آن می باشد ، با فروشگاه سنسور صنعت همراه باشید. برق فشار قوی که به آن  High voltage electricity نیز گفته می شود که خطوط برق فشار قوی در محل زندگی انسان ها ممکن است که سلامتی آن ها را با خطراتی همچون انواع سرطان ، ناباروری و حتی برخی از بیماری های روانی تهدید کند ، که امروزه برای جلوگیری از این نوع مشکلات خطوط برق فشار قوی را از زیر زمین عبور می دهند. این حفظ حریم سبب می گردد که مردم تا حدودی از میدان های الکترومغناطیسی در امان باشند.

برق فشار قوی چند آمپر است؟

برق فشار قوی برقی است که میزان جریان آن بیش 1000 ولت باشد؛ که از نظر این میزان ولتاژ خود به سه دسته ولتاژ متوسط ، ولتاژ بالا و ولتاژ خیلی بالا تقسیم می شوند.

  • ولتاژ های متوسط: جریان برق در آن ها بین 1 تا 33 کیلو ولت است و از آن ها برای توزیع و انتقال برق شهری و روستایی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ولتاژ های بالا: دارای جریان برقی بین 33 تا 320 کیلو ولت است و از آن ها به جهت انتقال خطوط میانی به کار گرفته می شود.
  • ولتاژ های خیلی بالا: جریان برق بین 320 تا 800 کیلو ولت است که دارای کاربردی در انتقال خطوط طولانی می باشد

انواع برق مصرفی در مترو

برق مصرفی در ایستگاه ها: از این برق برای روشنایی داخل ایستگاه، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، پله های برقی، سیستم های مخابراتی همانند بلندگو ها ، گیت های ورودی ، دوربین ها ، سیستم های اعلام حریق ، پمپ های آب و … مورد استفاده قرار می گیرد.

برق مصرفی در قطار: برقی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد از نوع AC و DC است. از DC  2:برای قطار های درون شهری (مترو) با منبع تغذیه 750، 1500 و 3000 ولت و از AC برای قطار های بین شهری با ولتاژ های 15، 25 و 50 کیلو ولت استفاده می گردد.

در قطار های درون شهری به منظور نیاز به شتاب اولیه بالا برای سرعت گرفتن از موتور های DC استفاده می گردد؛ که برق AC به کمک پست تبدیل به DC می شود؛ اما برای قطارهای سنگین و بین شهری از سیستم برق AC استفاده می گردد.

شما کاربران عزیز می توانید برای مشاهده و خواندن بیشتر مقالات در این زمینه به صفحه مقالات مراجعه کنید.

 


برق فشار قوی و انواع آن

برق فشار قوی و انواع آن

برق فشار قوی و انواع آن

منبع :  https://sensorsanatnovin.com/high-voltage-electricity/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

روش های تضمینی افزایش ممبر تلگرام

افزایش ممبر کانال و گروه تلگرام همواره یکی از اصلی ترین اهداف ادمین کانال یا گروه محسوب می شود. هر چقد ممبر های کانال شما بیشتر باشد شانس شما برای ترقی و گرفتن آگهی های تبلیغاتی و کسب درآمد از این راه بیشتر است. این روزها پیام رسان تلگرام فقط جنبه ی سرگرمی و چت و گفتگو با دیگران را ندارد بلکه به راه و ابزاری برای کسب در آمد و بازاریابی به صورت آنلاین مبدل شده است. ادمین های زیادی در تلگرام کانال یا گروه هایی تشکیل می دهند که با افزایش ممبر هایش به در آمد زایی می رسند. بنابراین تلگرام این روز ها علاوه بر پیام رسانی به منبعی برای کسب درآمد آنلاین ، معرفی خدمات اشخاص و شرکت ها ، سرویس ها و محصولات تبلیغ دهندگان تبدیل گردیده است.

سعی بر این است در این مقاله به معرفی روش های تضمینی افزایش ممبر تلگرام بپردازیم.

معرفی روش های تضمینی افزایش ممبر تلگرام

  • ساخت کانال عمومی :

از آنجایی که در بخش جستجوی تلگرام فقط کانال های عمومی یا اصطلاحا ( public ) قابل مشاهده هستند و سازنده یا ایجاد کننده کانال می تواند نام مورد نظرش را در لینک دعوت آن ضمیمه کند. یکی از راه های ساده و شروط ابتدایی افزایش ممبر کانال تلگرامی شما عمومی و یا public بودن آن است.

اگر کانالی دارید که به صورت خصوصی و یا private است و آن را به موفقیت رسانده اید ، نگرانی و استرس نداشته باشید ؛ تلگرام به شما این قابلیت را داده تا بتوانید آن را از حالت خصوصی به عمومی تغییر دهید.

  • انتخاب نام و لینک مناسب :

نام کانال شما و عبارتی که شما در انتهای لینک دعوت آن به کار می برید هم می تواند بسیار مؤثر و مهم بشد و تأثیر مستقیمی بر افزایش ممبر کانال شما داشته باشد. اگر نام و لینکی که از آن استفاده کنید در اذهان عمومی به راحتس باقی بماند شانس شما برای افزایش ممبر کانال تلگرام بیشتر خواهد بود.

  • درج آدرس کانال در انتهای هر پست :

سعی کنید که در انتهای هر پست که در کانالتان منتشر می کنید ، لینک عضویت و ورود کانالتان را ضمیمه کنید. تأثیر این عمل زمانی مشخص می شود که اعضای کانالتان آن را برای دوستان و مخاطبین شان از کانال شما باز ارسال کنند. آنها نیز می توانند از طریق لینک ورود و عضویت انتهای پست وارد کانال شما و عضو آن شوند.

  • تداوم انتشار پست ها :

برای اینکه کاربران و اعضای کانال شما با محتوای شما درگیر باشند ، باید سعی کنید که در انتشار پست های کانلتان تداوم و هماهنگی داشته باشید.انتشار پست ها بایده به گونه ای باشدکه فقط در یک بازه زمانی مشخص و خاص صورت گیرد و در گیر زمان ها هیچ انتشاری صورت نگیرد. نکته حائز اهمیت و قابل توجه این است که در تعدادانتشار پست های کانالتان تعادل و تداوم را رعایت کنید.

  • خرید ممبر تلگرام :

یکی دیگر از روش هایی که امروزه در افزایش ممبر تلگرام متداول و پر رنگ شده است ؛ خریدممبر های واقعی و گاها فیک از سایت ها و اپلیکیشن های فروش ممبر تلگرام است.

 


برای خرید ممبر وافعی تلگرام کلیک کنبد.

منبع : https://sevengram.ir/guaranteed-methods-to-increase-telegram-membership/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()