نوشته شده توسط : امیر

چه ممبری برای کانال مفید است؟

 

آیا شما میدانید که چه ممبری برای کانال مفید است؟

از کجا باید بدانیم که چه ممبری برای کانال مفید است؟

چه ممبری خریداری کنیم که باعث افزایش فروش شود؟

چه ممبری تهیه کنیم که تاثیری در ویو پست ها داشته باشد؟

این نمونه سوال های است که بیشتر مشتریان از ما میپرسند

در این مقاله توضیحات لازم گفته میشود

 

مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که بازدهی هر کانال تلگرام با دیگری فرق میکند

یعنی اگر یک نوع ممبر ( به عنوان مثال ممبر پاپ آپ ) برای دیگر کانالی بازدهی داشت

ما هم با خود بگوییم که پس برای کانال ما هم بازدهی دارد و از همان انجام دهیم

همان ممبر را تهیه میکنیم اما میبینیم که بازدهی خوبی نگرفتیم

و به همین دلیل  با گفتن حرفای نارضایتی خود را نشان میدهیم و کاره شخص ممبر فروش را زیره سوال ببریم

 

حالا این سوال پیش می آیید که چاره چیست و باید چکار کرد؟

به عنوان مثال:

شخصی یک دست لباس دارد که خیلی به آن می آیید و خوشتیپ میشود

ما لباس او را میگیریم و بر تن میکنیم

خود را در آیینه میبینیم و متوجه میشویم که این لباس ها اصلا به ما نمی آیید

چند لباس را بر تن میکنیم و لباسی که بیشتر به ما می آیید و برتن مینشیند را انتخاب میکنیم

ممبر خرید برای کانال تلگرام هم به همین شکل است

ما باید انواع ممبر مانند اجباری ,  پاپ آپ ,  پروکسی و … را تست کنیم

میتوانید از هر کدام که مایلید شروع کنید

از هر کدام 1000 عضو تهیه کنید و بعد از انجام هر یک آنها بازدهی ممبر را بررسی کنید

اگر قابل قبول و رضایت بخش بود به تعداد بالا از آن نوع ممبر انجام دهید

و اگر هم بازدهی ممبر چنگی به دل نمیزد  نوع بعدی ممبر را امتحان کنید

 

شما میتوانید از تیم استارعضو یا هر کجا که مایل بودید ممبر های خود را تهیه کنید

برای رفتن به صفحه اصلی و لیست ممبر ها کلیک کنید

برای ارتابط با پشتیبانی تیم استارعضو و ادمین تلگرام کلیک کنید ( فیلتر شکن خود را قبل از کلیک کردن روشن کنید )

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و متوجه شده باشید که چه ممبری برای کانال مفید است /استارعضو

منبع : https://starozv.com/che-ozv-channel-mofid/

 


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

معرفی و فروش ممبر پاپ آپ تلگرام

 



:: برچسب‌ها: پاپ آپ , تلگرام , معرفی و فروش ممبر پاپ آپ تلگرام , ممبر , ممبر پاپ آپ , ممبر پاپ آپ تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

تاریخچه قهوه مهمت افندی

در گذشته مردم ترکیه قهوه را که جز جدایی ناپذیر زندگیشان بود ، به صورت خام تهیه می کردند و در منزل ، بوداده و آسیاب می کردند  . در سال ۱۸۷۱ مهمت افندی که مغازه قهوه فروشی پدر به او به ارث رسیده بود ، تصمیم گرفت مراحل اولیه تهیه قهوه یعنی بودادن و آسیاب کردن را در مغازه خود انجام داده و قهوه آماده را در اختیار مردم قرار دهد . مهارت روز افزون مهمت افندی در این کار او را در ترکیه به شهرت رساند . فرزندان مهمت افندی بعد از پدر راه او را ادامه داده و اینک این قهوه آماده ترک به شهرت جهانی رسیده و دوستداران قهوه ترک مهمت افندی در هرجای دنیای می توانند این قهوه را تهیه کنند .

 

تاریخچه قهوه مهمت افندی

 

اگر تور استانبول را انتخاب کرده باشید ، شعبه های قهوه مهمت افندی استانبول را در سراسر شهر خواهید دید . یکی از مهم ترین شعبه های آن در بازار مصریها (مسیر چارشی) در نزدیکی امینونو قرار دارد . این فروشگاه یکی از مراکز خرید استانبول است که صف طولانی مردم در انتظار خرید آن توجه شما را بخود جلب می کند . البته وقتی از این مسیر میگذرید بوی دلشنین قهوه شامه شما را نوازش می دهد . در این فروشگاه قهوه ها در بسته بندی های متفاوت مثل بسته بندی های ۵۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی با طرحهای زیبا ارائه می شود . البته بسته های جعبه فلزی با وزن ۲۵۰ و ۵۰۰ گرم هم دارد .

——————————————————————————————————————————————

تاریخچه قهوه مهمت افندی

تاریخچه قهوه مهمت افندی

تاریخچه قهوه مهمت افندی

تاریخچه قهوه مهمت افندی

منبع : https://b2n.ir/896752



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آب این میوه پاییزی شما را از بیماری‌ها نجات می‌دهد!

همه می دانیم که انگور از پرخاصیت‌ترین میوه‌ها به شمار می‌رود، نوشیدن یک لیوان آب این میوه خاصیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از مواد مغذی مهم در آب انگور یافت می شود که می‌تواند منافع بهداشتی زیادی برای بدن داشته باشد. یکی از آن منافع برطرف کردن مشکلات و بیماری‌های ناحیه دهان و دندان ها است. در ادامه از خواص آب انگور برایتان خواهیم گفت.

آب انگور چیست ؟

در دنیا بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ گونه انگور وجود دارد. آب هر کدام از این گونه‌ها می‌تواند کمی متفاوت و خواص گوناگونی داشته باشد. آب انگور خانگی از سالم‌ترین نوع آب انگور است. معمولا این نوشیدنی یکی از محبوب‌ترین نوع نوشیدنی‌ها در دنیا محسوب می شود. آب انگورهایی که به صورت بسته بندی و آماده در فروشگاه‌ها یافت می شود نیز مناسب است اما به طور قطع به دلیل شکر زیادی که دارد کمی مضر می‌باشد.

این نوشیدنی می‌تواند باعث افزایش انرژی و سلامتی شود. انگورهای تیره و بنفش سطح بالاتری از آنتی اکسیدان را دارا می‌باشند.

خواص آب انگور

 

آب انگور حاوی مواد مغذی بسیاری است. از جمله این مواد مغذی ویتامین C  است که نوشیدن هر یک فنجان آب انگور ۱۰۰ % نیاز روزانه بدن انسان به این ویتامین را برآورده می‌سازد. فیبر هم در این نوشیدنی به وفور یافت می شود. همچنین میزان قابل توجهی آهن، کلسیم و پروتئین در آب انگور وجود دارد.

هر یک فنجان آب انگور میزان ۱۵۰ کالری و خیلی کم چربی دارد. این نوشیدنی مقادیر بالایی آنتوسیانین، تانن، رزوراترول و سایرترکیبات فنولی را دارا می باشد. همه این عناصر در بدن به صورت یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کنند.

آب انگور و سلامتی

آب انگور بنوشید چرا که این نوشیدنی می‌تواند فشارخون شما را تنظیم کند، به بهبود کیفیت پوستتان کمک کند، سلامت موها را تضمین می‌کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. البته این نوشیدنی در پیشگیری از سرطان هم بسیار موثر است.

پوستی صاف و شفاف با آب انگور

مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان در آب انگور وجود دارد. آنتی اکسیدان موجود در آب انگور یک عنصر بسیار کارآمد برای پیشگیری از پیری پوست است.

اگر به صورت دائم از آب انگور خانگی بنوشید، دیگر چین و چروک های ناشی از کهولت سن در پوست شما مشاهده نخواهد شد. همچنین زخم ها به بهترین وجه بهبودی پیدا می‌کنند.

تاثیر آب انگور بر روی توابع مغز

آنتوسیانین و رزوراترول موجود در آب انگور سبب کاهش استرس اکسیداتیو و بهبود عملکرد مغز می شوند. این دو آنتی اکسیدان از رسوب پلاک های خونی پیشگیری کرده و مانع بروز بیماری‌هایی مانند آلزایمر و پارکینسون می گردد.

زندگی بدون سرطان

همان طور که گفته شد، انگور میزان بالایی آنتی اکسیدان دارد که این خود عامل پیشگیری قوی از سرطان است. چرا که آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را که منجر به جهش سلولی می‌شوند را خنثی می کند. درحالی که میزان آپوپتوز را در سلول های سرطانی ترویج می‌دهد.

فشار خون متعادل با آب انگور خانگی

با مقداری فیبر موجود در آب انگور سطح پتاسیم را در بدن متعال کنید. این روند در بهینه سازی عملکرد قلب و کاهش فشار خون بسیار موثر می باشد. آب انگور می‌تواند شما را در برابر آترواسکلروز یا همان تصلب شراین، حملات قلبی وسکته مغزی محافظت کند.

مراقبت از موها

بعضی از افراد با ماسک های خانگی آب انگور، از موهای خود مراقبت کامل به عمل می آورند.

برخی دیگر نیز با نوشیدن آب این میوه مواد مغذی و مواد معدنی موجود در آن را به بدنشان می رسانند تا فولیکول های موهایشان به خوبی مراقبت و تقویت شود.

تهیه آب انگور خانگی

با نوشیدن آب انگور در اولین ساعات روز انرژی بسیاری را در بدن خود ذخیره خواهید کرد. یک لیوان آب انگور حاوی میزان بالایی کربوهیدرات است که انرژی بالایی به بدن می دهد. یک یا دو لیوان آب انگور در صبح شما را تا ظهر حفظ کرده و قند های طبیعی به بدن می رساند.

برای آن که از مصرف آب انگورهای حاضری که میزان بالایی شکر دارند، خودداری کنید، می‌توانید این آب میوه را خودتان در منزل تهیه کنید.

انگور شسته را سپس ۱۰ دقیقه بجوشانید. افشرده باقی مانده را نیز بین ۳ الی ۵ دقیقه دیگر بجوشانید. انگورهای فشرده ای که باقی می ماند را از یک صافی رد کنید تا آب باقی مانده گرفته شود. آب انگور به دست آمده را می توانید در قالب یخ بریزید و در فریزر قرار دهید و هر زمان که خواستید مصرف کنید. در غیر این صورت آب انگور را در یخچال قرار دهید به محض خنک شدن قابل مصرف است.

منبع:شهر خبر

———————————————

آب این میوه پاییزی شما را از بیماری‌ها نجات می‌دهد!

منبع : https://b2n.ir/151660



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

سوالات متداول در مورد اینستاگرام

همواره برای کاربران جدیدی که به تازگی وارد اینستاگرام شده اند ، سوالاتی به وجود می آید و ذهنشان را درگیر می کند که اکثرا جواب آن را نمی دانند. فناوری اطلاعات زیفا در نظر دارد تا در این مقاله به برخی از این سوالات متدوال در مورد اینستاگرام به شما پاسخ دهد ؛ با ما همراه باشید.

 

  •  سوال برایتان پیش می آید که نمیخواهید فردی را دنبال کنید ، اما به اشتباه آن را فالو کرده اید؟

وارد پروفایل فرد مورد نظر شوید و روی آیکون آدمک که در کنار کادر فالو وجود دارد کلیک کنید و گزینه لغو دنبال کردن را انتخاب کنید. یا بالعکس همچنین نمیخواهید که او جز فالوور های شما باشد یعنی جز افرادی که شما را دنبال میکند میتوانید از قسمت فالوور های خود فرد مورد نظر را پیدا و روی سه نقطه کلیک کنید و گزینه لغو دنبال کردن را انتخاب کنید. این در صورتی است که حتی اینستاگرام به او اطلاع نمیدهد که از دنبال کردن شما آنفالو شده است. 

گزینه بعدی بلاک کردن است میتوانید به پروفایل شخص مورد نظر بروید و روی سه نقطه کلیک کنید و  سپس Block User را انتخاب کنید.

 

  •  چگونه صفحه خود را خصوصی کنیم ؟

باید صفحه خود را خصوصی کنید تا افراد با تایید شما صفحه شما را مشاهده کنند. برای اینکار به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و تیک گزینه   Private Account  را فعال کنید.

 

  •  چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام را پاک کنیم ؟

برای این منظور کافی است وارد تنظیمات اینستاگرام شده و گزینه Clear Search History را انتخاب کنید.

 

  • چگونه کسی را زیر پستی که خوشمان آمده mention کنیم ؟

برای اینکه پست انتخابی را برای کسی بفرستید هم میتوانید آن را از طریق دایرکت به فرد مورد نظر ارسال کنید که برای این کار کافی است روی علامت موشک زیر عکس کلیک کنید و آن را به فرد مورد نظرتان ارسال کنید.

 

  •  چگونه کاربری را روی پست خود تگ کنیم ؟

بعد از انتخاب عکس مورد نظر خود و  بعد از اینکه متن دلخواه خود را برای عکس خود انتخاب کردید در همان صفحه، گزینه ی Add Location برای امکان قرار دادن مکان وجود دارد ( که با اضافه کردن مکان مورد نظر بعد از اینکه پستتان را منتشر کردید در بالای پست شما زیر نام کاربری شما مکان نمایش داده میشود) و گزینه ی Tag People برای تگ کردن افراد روی پست است که با انتخاب آن روی عکس ضربه بزنید و مانند منشن کردن که در سوال قبل پاسخ داده شد ؛ عمل کنید.

 

  •  اگر پست کسی را ببینیم ولی لایک نکنیم او متوجه خواهد شد ؟

اگر پست او را لایک کنید وی از این عمل مطلع خواهد شد زیرا از طریق نوتیکیشن اینستاگرام به او اطلاع داده میشود. ولی اگر فقط نگاه کنید متوجه نخواهد شد که آیا شما آن پست را دیده اید یا خیر.

 

  •  چگونه لینک وب را وارد صفحه اکانت خود کنیم ؟

اگر چنانچه قصد این را داریم که لینک سایت یا صفحه وبی را در صفحه خود قرار دهیم کافی است ، وارد تنظیمات شویم و روی Edit Profile بزنیم سپس در قسمت Website لینک مورد نظر خود را وارد کنیم. در آخر روی علامت تیک مانند در بالا سمت راست بزنیم تا تغییرات ذخیره شوند.

 

  •  چگونه می توان تمام عکس هایی را که از ابتدا تا کنون لایک کرده ایم را مشاهده کرد ؟

وارد حساب کاربری خود می شویم و سپس وارد تنظیمات اینستاگرام خود شده و گزینه Posts You’ve Liked رو می زنیم در این بخش می توانیم پست هایی که لایک کرده ایم را مشاهده کنیم.

 


برای دیدن خدمات اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

 

سوالات متداول در مورد اینستاگرام

سوالات متداول در مورد اینستاگرام

منبع : https://zefa.ir/frequently-asked-questions-about-instagram/



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش گزارشات ووکامرس

برای دسترسی به بخش گزارشات ووکامرس کافیه از منوی ووکامرس گزینه گزارشات رو کلیک کنید مانند تصویر زیر:

 

بعد از اینکه گزینه گزارشات رو زدید وارد صفحه گزارشات می شوید. مانند تصویر زیر:

 

آموزش گزارشات ووکامرس

صفحه گزارشات ووکامرس شامل سه تب زیر می باشد که هر کدام گزارشات دقیقی از آن بخش مربوطه ارائه می دهد.

  • سفارش ها
  • مشتریان
  • انبار

 

سفارش ها

این تب مربوط به فروش سایت است چه مقدار فروش داشته اید که بر اساس روز، ماه و سال به شما گزارش میدهد و نمودار دارد.

این تب شامل گزینه های زیر است:

  • فروش ها بر اساس روز
  • فروش بر اساس محصول
  • فروش بر اساس دسته‌ بندی
  • کوپن ها بر اساس تاریخ
  • دانلودهای مشتری

فروش ها بر اساس روز: 

اگر خواستید گزارش کل فروش خود بر اساس روز، ماه و سال رو ببینید از این بخش استفاده کنید کافیه روی این گزینه بزنید تا اطلاعات کاملی در مورد فروش در اختیار شما قرار دهد. شما در این بخش میتوانید اطلاعات خوبی در زمینه فروش بدست بیاورید.

فروش بر اساس محصول:

در این بخش میتوانید محصول مورد نظر رو انتخاب کنید و ببینید چه میزان از آن به فروش رفته است. این بخش فروش روزانه محصولات را نشان می دهد، حتی در این قسمت می توانید پر فروش ترین محصولات خود را مشاهده کنید.شما از این طریق می توانید دریابید که افراد بیشتر خواهان چه محصولاتی هستند. کافیه محصول رو انتخاب کنید تا گزارش کاملی از فروش محصول داشته باشید.

فروش بر اساس دسته‌ بندی:

در این بخش شما میتوانید گزارش کاملی از تعداد فروش دسته هایی از محصولات را ببینید. با استفاده از این بخش میتوانید ببینید چه دسته هایی فروش بیشتری دارند و به ادامه روند پیشرفت فروشگاه شما به شدت کمک میکند. کافیه دسته مورد نظر رو انتخاب کنید تا به صورت کامل گزارش رو ببینید. 

کوپن ها بر اساس تاریخ:

با استفاده از این بخش میتوانید میزان بیشترین تخفیف و تعداد کوپن های استفاده شده را مشاهده نمایند و گزارش کاملی رو دریافت کنید.

دانلودهای مشتری:

شما میتوانید بر استفاده از این بخش ببینید کاربران چه چیزی رو بیشتر دانلود کرده اند. این بخش برای فروش فایل و محصولات دانلودی است.

 

مشتریان

در این تب شما میتوانید لیست مشتری ها رو مشاهده کنید و ببینید کسانی که عضو سایت بوده اند چه مقدار خرید کرده و کسانی که به صورت مهمان وارد شدند چه قدر خرید کرده اند.

تب مشریان شامل دو گزینه زیر است:

  • مشتریان در مقابل مهمان ها
  • لیست مشتری

مشتریان در مقابل مهمان ها:

در این بخش مشخص می شود که مهمان ها بیشتر خرید کرده اند یا کسانی که عضو و مشتری سایت هستند و تعداد مشتریان را در مقابل مهمان مشخص می نماید.

لیست مشتری:

با استفاده از این بخش میتوانید ببینید هر مشتری چه مقدار و چه چیزهایی خرید کرده است. مثلا میتوانید ببینید که مثلا مشتری X چند سفارش داشته است چه میزان خرید کرده است. کدام شهر قرار دارد و آخرین سفارشش چی بوده است.

 

انبار

در ادامه آموزش گزارشات ووکامرس به سراغ تب انبار میرویم. با استفاده از این تب میتوانید گزارش کاملی از انبار فروشگاه داشته باشید. مثل محصولاتی که کم هستند یا اصلا وجود ندارند و محصولاتی که بیشترین موجودی رو دارند.

تب انبار شامل سه گزینه زیر می شود:

  • کمبود در انبار
  • در انبار موجود نمی باشد
  • بیشترین موجودی

کمبود در انبار:

با استفاده از این بخش میتوانید ببینید چه محصولاتی تعداد کمی ازشون در انبار وجود دارد. 

در انبار موجود نمی باشد:

با استفاده از این گزینه میتوانید لیست محصولاتی که در انبار وجود ندارد رو ببینید. خیلی خیلی کمک میکند و گزینه بسیار مهمی است.

بیشترین موجودی:

اگر خواستید بدونید در انبار چه محصولاتی رو زیاد دارید میتوانید از این گزینه استفاده کنید. 

 

خروجی گرفتن از گزارشات ووکامرس

در ادامه آموزش گزارشات ووکامرس ، بعضی وقت ها می خواهید از این گزارشات، فایل خروجی داشته باشید و روی سیستم خودتون آنالیز و تحلیل کنید. هیچ جای نگرانی نیست، ووکامرس برای این موضوع هم چاره اندیشیده، کافیه از سمت چپ روی گزینه صدور CSV کلیک کنید مانند تصویر زیر:

وقتی روی گزینه صدور CSV کلیک میکنید یک فایل اکسل با پسوند CSV در اختیارتون قرار میدهد که به صورت کامل تمام گزارشات ووکامرس رو در خود جای داده است.

 


 

برای دانلود و استفاده از جزوات آموزش وردپرس و جزوات آموزش ووکامرس کلیک نمایید.

منبع : https://zefa.ir/learn-woocommerce-reports/



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

محصول متغیر در ووکامرس

قبل از اینکه در مورد فروش محصول متغیر در ووکامرس صحبت کنیم باید بگویم محصول متغیر چیست بعد در مورد فروشش حرف میزنیم. 

محصول متغیر:

به محصولاتی که یکی هستند اما در جزیئات با هم تفاوت دارند محصول متغیر گفته می شود. مثلا ما یک گوشی سامسونگ S10 داریم که داری مثلا ۵ رنگ متفاوت است. یعنی فقط تو رنگ با هم فرق میکنند. یا مثلا یک مانتو دخترانه داریم که جنس، نوع دوخت و مدلش یکی است فقط در رنگ با هم فرق میکنند.

نکته: با استفاده از محصول متغیر در ووکامرس میتوانید محصولات یکسان با چندین تغییر را به مشتریان عرضه کنید. این تغییرات ممکن است در رنگ، سایز، قیمت و … باشد.

 

محصول متغیر در ووکامرس

برای فروش محصول متغیر در ووکامرس کافیه مثل بقیه محصولات که اضافه میکنیم از منوی محصولات، زیر منوی افزودن جدید رو بزنید تا وارد صفحه افزودن محصول جدید شوید. مانند تصویر زیر:

بعد از اینکه وارد صفحه محصول شدید مانند افزودن محصولات دیگر، تمام توضیحات، عنوان، برچسب، دسته، عکس اصلی و گالری عکس رو انتخاب میکنیم.

بعد در این بخش باید تنظیمات محصول متغیر در ووکامرس را انجام دهید از جعبه اطلاعات محصول، نوع محصول را، روی محصول متغیر قرار دهید مانند تصویر زیر:

بعد از اینکه نوع محصول رو، روی محصول متغیر قرار دادید باید برای محصول ویژگی تعریف کنید. (مثلا میخواید از یک مدل ساعت، سه رنگش رو به فروش برسوند – پس باید ویژگی رنگ رو تعریف کنید) این مطلب رو پیش نویس کنید تا اطلاعات شما حفظ شود تا وقتی که ویژگی تعریف میکنیم و دوباره به این صفحه بر میگردیم.

برای تعریف ویژگی باید از منوی محصولات، گزینه ویژگی ها رو کلیک کنید مانند تصویر زیر:

در صفحه ویژگی، یک ویژگی رو تعریف میکنیم مثلا ویژگی رنگ و بهش سه مقدار قرمز، سیاه و آبی رو میدهیم. (که اصطلاحا بهش شرط گذاشتن برای ویژگی می گویند) اضافه کردن ویژگی هم اصلا کاری ندارد، کافیه نام و نامک رو وارد کنید مانند تصویر زیر:

۱- نام: برای ویژگی یک نام انتخاب کنید. مثلا ما اینجا رنگ رو وارد کردیم.

۲-نامک: در این بخش باید یک نامک در نظر بگیرید که بهتر است به انگلیسی باشد. 

۳- افزودن ویژگی: بعد از وارد کردن نام و نامک روی افزودن ویژگی کلیک کنید تا ویژگی اضافه شود.

بعد از اینکه ویژگی رو اضافه کردید باید برای این ویژگی شرط ها و قوانین رو تعریف کنید.(در اینجا ما مثلا سه رنگ داریم و باید به این ویژگی سه مقدار دهیم) کافیه روی گزینه پیکربندی شرایط و مقررات کلیک کنید مانند تصویر زیر:

وقتی روی پیکربندی شرایط و مقررات کلیک میکنید صفحه اضافه کردن شرط ها باز می شود مانند تصویر زیر:

۱- نام: در این بخش باید مقدار رو وارد کنید. ما اینجا میخواهیم انواع رنگ رو اضافه کنیم. اولین رنگ، رنگ قرمز است.

۲- نامک: در این بخش باید نامک برای شرط بنویسید بهتر است که انگلیسی باشد.

۳- افزودن رنگ جدید: چون اسم ویژگی ما رنگ است وسط افزودن و جدید اسم ویژگی رو میاورد. و برای اضافه شدن رنگ باید افزودن رنگ جدید رو بزنید تا رنگ مورد نظر اضافه شود.

ما سه رنگ آبی، قرمز و سیاه رو اضافه کردیم حالا دوباره به صفحه محصول بر میگردیم و به سراغ جعبه اطلاعات محصول میرویم در این جعبه به تب ویژگی ها میرویم و از منوی آن ویژگی رنگ رو انتخاب میکنیم و روی دکمه افزودن کلیک می کنیم مانند تصویر زیر:

بعد از افزودن ویژگی باید از بخش مقدارها، رنگ های مورد نظر رو انتخاب کنید مانند تصویر زیر:

بعد از اینکه مقدارها رو انتخاب کردید باید تیک گزینه استفاده برای متغیرها رو بزنید تا از این ویژگی در بخش متغیرها استفاده کنیم. مانند تصویر زیر:

حال باید این تنظیمات رو ذخیره کنید. کافیه روی گزینه ذخیره ویژگی ها کلیک کنید تا این تنظیمات ذخیره شود.

در ادامه آموزش محصول متغیر در ووکامرس، کارمون با تب ویژگی ها تموم شد به سراغ تب متغیرها می رویم. در این تب باید از ویژگی هايی که قبلا اضافه کردیم متغیر بسازیم. کافیه وارد تب متغیر شويم و از بالا ساخت متغیرها از همه ویژگی ها رو کلیک کنید و دکمه برو رو بزنید مانند تصویر زیر:

بعد از اینکه دکمه برو رو زدید، ویژگی ها اضافه مي شود مانند تصویر زیر:

خب الان ما ویژگی رنگ ها رو اضافه کردیم باید برای هر کدوم قیمت در نظر بگیریم کافیه رو فلش سمت چپ کلیک کنید تا صفحه رنگ مورد نظر باز شود مانند تصویر زیر: 

۱- آیکن: در این بخش میتوانید برای رنگ آبی این محصول عکس انتخاب کنید. بهتره رنگ محصولی که آبی رنگ است را وارد کنید.

۲- فعال شده: یعنی شما این محصول با این رنگ رو فعال کرده اید. برای فعال سازی یا غیر فعال کردن از این گزینه استفاده کنید.

۳- دانلودی: اگر محصول دانلودی است میتوانید از این گزینه استفاده کنید. چون اینجا محصول ما ساعت است نیاز به تیک این گزینه نیست.

۴- مجازی: اگر محصول شما احتیاج به ارسال پستی نداشته باشد این گزینه رو فعال میکنید. یعنی این محصول مجازی است.

۵- مدیریت موجودی انبار: اگر تیک این گزینه رو بزنید دو فیلد دیگر اضافه می شود.

۶- شناسه محصول: این بخش مربوط به شناسه محصول یا همون SKU است.

۷- قیمت محصول: در این بخش قیمت این محصول رو وارد میکنید. 

۸- قیمت فروش فوق العاده: اگر خواستید این محصول رو در حالت فروش فوق العاده قرار دهید کافیه قیمت رو وارد کنید و اگر خواستید زمان مشخص کنید کافیه روی گزینه زمان بندی فروش کلیک کنید.

۹- وضعیت موجودی در انبار: از طریق این گزینه میتوانید وضعیت محصول در انبار رو تغییر دهید آیا محصول موجود هست یا نه، یا اصلا در حال پیش خرید باشد.

۱۰- وزن: در این بخش میتوانید وزن محصول را وارد کنید که بر اساس کیلو گرم مشخص می شود.

۱۱- ابعاد: در این بخش میتوانید طول، عرض و ارتفاع محصول رو مشخص کنید. 

۱۲- کلاس ارسال: اگر در بخش تنظیمات حمل و نقل ووکامرس، کلاس خاصی رو تعریف کردید یعنی روش خاصی برای ارسال مرسوله میتوانید در این بخش آن را انتخاب کنید.

۱۳- توضیحات: در این بخش میتوانید یک نام و توضيحات برای این متغیر تعریف کنید. 

توجه: برای دو رنگ بعدی هم تغییرات رو لحاظ میکنید و تنظیم کرده و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک میکنید تا ذخیره شود.

بعد از اینکه این تغییرات رو انجام دادید و محصول رو منتشر کردید وارد صفحه محصول در سایت شوید. اگر توجه کنید بخش انتخاب رنگ مشخص شده و تا انتخاب رنگ رو نزنید قیمت محصول نمایان نمی شود. مثل تصویر زیر:

 


 

برای دانلود و استفاده از جزوات آموزش وردپرس و جزوات آموزش ووکامرس کلیک نمایید.

منبع : https://zefa.ir/variable-product-in-woocommerce/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

طرز تهیه پودينگ شکلاتی

طبق تحقیق های مجله خبری گالری شکلات بر این شدیم تا طرز تهیه پودینگ شکلاتی را در این مقاله برای شما بنویسیم

مواد لازم

پودر کاکائو ۳ قاشق غذاخوري

زرده تخم مرغ ۲عدد

نشاسته ۳ قاشق غذاخوري

شکر ۱ پيمانه

شير ۳ پيمانه

بيسکوئيت خرد شده ۱ پيمانه

کره ۵۰ گرم

 

طرز تهیه

برای طرز تهیه پودینگ شکلاتی ابتدا کره و پودر کاکائو را روي حرارت مي گذاريم تا کره آب شود ( با شعله ملايم ) سپس زرده و شکر را مخلوط مي کنيم و به پودر کاکائو اضافه مي کنيم ، سپس شير و نشاسته را مخلوط مي کنيم و به مواد اضافه مي کنيم و همينطور روي حرارت ملايم هم مي زنيم تا به صورت يک مايه غليظي درآيد( به مدت ۱۰ دقيقه روي حرارت مي گذاريم ) در آخر بيسکوئيتهاي خرد شده را به آن اضافه مي کنيم و هم مي زنيم و به ظرف مورد نظر انتقال مي دهيم و در يخچال قرار مي دهيم.

—————————————————————————————————————–

طرز تهیه پودينگ شکلاتی

طرز تهیه پودينگ شکلاتی

منبع : https://b2n.ir/392725

 


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

ماءالشعیر و خواص آن

ماءالشعیر یکی از نوشیدنی های رایج  است که از جوانه جو حاصل می شود .

قدمت ماءالشعیر به چندین هزار سال پیش به زمان مصر باستان مربوط می شود

که درآن زمان از نوشیدنی به نام آبجو استفاده میشده است .

طبق دستاورد قبایل آفریقایی (نوشیدنی تولید شده از ارزن )

مصریان نیز تهیه آبجو مرسوم خودراچنان تغیر دادند که درنوشیدنی آنها الکل تولید شود .

عاشق بزرگ این نوشیدنی هرتسوگ یان بود .

درسالهای ۱۵۱۵- ۱۶ هتسوگ باواریایی ویلهلم  قانون ماءالشعیرپاک راتعیین کرد

که براساس آن ماء الشعیر واقعی شامل جو ,  رازک ,  آب  بود

خواص درمانی :

درمان یبوست : به دلیل فیبر فراوان و موجود در عصاره مالت باعث رفع التهابات

و تنظیم فعالیت روده و معده و همچنین رفع یبوست می شود .

کاهش ابتلا به پرفشاری خون : دارای پتاسیم فراوان بوده

و در نتیجه باعث کاهش فشارخون می شود .

عصاره مالت جو حاوی فیبرهای غذایی محلول است که

در رفع التهاب روده ، یبوست و فتق‌ معده بسیار موثر است .

فیبرها آثار زیادی در بدن دارند ؛ از جمله باعث تنظیم عملکرد روده ،

کاهش خطر بیماری های قلبی و بعضی انواع سرطان می‌گردند .

ماءالشعیر غنی از انواع فیتوکمیکال‌ها مانند فلاونوییدها، کاروتنوییدها

و آنتوسیانین‌ها است که در بهبود عملکرد خون‌رسانی قلب و کاهش ابتلا

به پرفشاری خون و سلامت کلیه‌ها،محافظت از بدن در برابر بروزسرطان ها ،

سکته‌های قلبی و مغزی بسیار موثر هستند .

زیاده‌روی در مصرف هر نوع ماده غذایی (حتی اگر مفید باشد) برای سلامت بدن مضر است .

بنابراین به مقدار مناسب و متعادل ماءالشعیر بنوشید ، نه زیاد .

————————————————————————————————

تاریخچه ماءالشعیر و خواص آن

تاریخچه ماءالشعیر و خواص آن

تاریخچه ماءالشعیر و خواص آن



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش اضافه کردن حساب کاربری در تلگرام

قابلیت مدیریت چند حساب کاربری در تلگرام یکی از قابلیت ها و ویژگی های بسیار کاربردی برای آن دسته از افرادی است که بنا به دلایل کاری و شخصی نیاز به چند حساب کاربری دارند. این ویژگی در بروزرسانی به نسخه ی ۴٫۷ به بعد این پیامرسان محبوب ، در دسترس کاربرانش قرار گرفت.

 

آموزش اضافه کردن حساب کاربری در تلگرام : 

در ابتدا برای استفاده از این قابلیت ، تلگرام خود را به آخرین ورزن ارائه شده ( ورژن V6.2.0  یا ورژن های بالاتر از آن ) ارتقا دهید و بروزرسانی کنید ؛ سپس مراحل زیر را برای اضافه کردن حساب کاربری در تلگرام خود به ترتیب انجام دهید : 

بر روی آیکون ۳ خطی سمت چپ بالای صفحه اپلیکیشن تلگرام خود می زنید.
در بخش بالای صفحه زیر عکس پروفایلتان یک مثلث کوچک اضافه شده است ؛ آنرا انتخاب کنید.
سپس گزینه ی Add Account را انتخاب کنید تا وارد بخش اضافه کردن حساب کاربری در تلگرام شوید.

شماره حساب مورد نظر را وارد کنید و منتظر کد تایید ورود تلگرام باشید. ( گزینه یSync Contacts برای همگام سازی مخاطبین با حساب شما م یباشد . در صورتی که نمیخواهید مخاطبین همگام سازی شوند این گزینه را غیرفعال کنید. با غیر فعالسازی این گزینه اپلیکیشن تلگرام به کانتکت های گوشی تلفن همراه شما دسترسی نخواهد داشت ) ؛ پس از اضافه کردن حساب های دلخواه خود (فقط ۳ حساب قابل اضافه کردن است) میتوانید به سرعت بین آن ها جابجا شده و در صورت دریافت پیام در هر حساب از آن مطلع شوید


برای خرید ممبر تلگرام و خرید ویو تلگرام کلیک کنید

منبع : https://adspersian.ir/learn-how-to-add-an-account-in-telegram/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

شماره مجازی تلگرام چیست ؟

شماره مجازی یکی از امکاناتی است که با بهره از آن می توان بدون داشتن سیم کارت ، از شماره تلفن های کشوری دیگر استفاده کنید. این شماره مجازی ، نسبت و بسته به نوع سرویسی که از آن استفاده می کنید ، ممکن است امکانات و قابلیت هایی از قبیل ارسال و دریافت پیامک ، برقراری تماس و غیر را داشته باشد.در هر صورت اگر شما صاحب یکی از این خط های مجازی هستید ، می توانید به سادگی و بدون داشتن سیم کارت ، از یک شماره تلفن همراه مربوط به یک کشور خارجی استفاده نمایید. فناوری اطلاعات زیفا قصد دارد در این مطلب ضمن تعریف و تشریح شماره مجازی تلگرام به شما ساده ترین و راحت ترین روش ساخت شماره مجازی تلگرام را نیز به شما آموزش دهد ؛ با ما همراه باشید.

شماره مجازی چیست ؟

همانطور که از اسم شماره مجازی پیداست در اصل شماره مجازی وجود حقیقی ندارد ولی در عین حال می تواند بسیاری از امکاناتی که یک خط یا شماره حقیقی داردد را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بدون اینکه شما از یک اپراتور شماره تهیه کنید می توانید به راحتی با فعال کردن یک اکانت در برنامه ها و وب سایت های ارائه دهنده ی این خدمت و سرویس ، شماره مجازی اختصاصی خود را فعال نمایید.

اکثرا شرکت ها و برنامه های ارئه دهنده ی این شماره های مجازی ، شماره های خود را از دو کشور کانادا و آمریکا تهیه می کنند و به این ترتیب می توان بدون داشتن سیم کارت آمریکا و کانادا ف یک شماره تلفن همراه این دو کشور را در اختیار داشت و از آن استفاده کرد.

معمولا اکثر شرکت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده ی این خدمت ، یک شماره مجازی به صورت رایگان در اختیار کاربران خودقرار می دهد تا بتوانند از امکانات شماره مجازی بهره مند شود.پس اگر شما هم می خواهید یک شماره  مجازه داشته باشد می توانید بدون پرداخت هزینه ، با نصب اپلیکیشن مخصوص هر وب سایت ارائه دهننده ی شماره مجازی بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق سرویس تحت وب ، یک شماره مجازی برای خود فعال نمایید.

نحوه ی ساخت شماره مجازی تلگرام

ساخت و راه اندازی یک شماره مجازی از طریق اپلیکیشن های ارائه دهنده ی اسن سرویس ها یکی از ساده ترین راه های ممکن است. شما می توانید با نصب اپلیکشن مخصوص این کار بر روی گوشی همراه خود به سادگی و بدون پرداخت هزینه ، اقدام به دریافت و ساخت شماره مجازی اختصاصی خود کنید.

نام یکی از برنامه هایی که در زمینه ی شاره مجازی معروف است و فعالیت دارد Text now می باشد ، که توانایی پشتیبانی از هر دو نوع سیستم عامل موجود یعنی اندروید و ios را داراست و می تواند شماره مجازی را روی گوشی شما فعال نماید. با استفاده از این شماره مجازی شما قادر خواهید بود که چند حساب یا همان اکانت تلگرام ، اسکایپ و دیگر برنامه و پیام رسان های اجتماعی را داشته باشید و مدیریت کنید.

 

برای سفارش خدمات تلگرام و خرید ممبر کلیک نمایید.

منبع : https://zefa.ir/what-is-a-virtual-telegram-number/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اطلاعات محصول در ووکامرس

برای آموزش اطلاعات محصول در ووکامرس باید ابتدا وارد صفحه افزودن محصول در ووکامرس شوید و کل توضیحات محصول رو بنویسید بعد در قسمت پایین بخش اطلاعات محصول در ووکامرس چند تب وجود دارد مثل تصویر زیر:

به این جعبه، جعبه اطلاعات محصول در ووکامرس می گویند که بر اساس نوع محصول، اطلاعات آن پر می شود. در این بخش نوع محصول، محصول ساده در نظر گرفته شده است جعبه اطلاعات محصول در ووکامرس در حالت محصول ساده شامل ۶ تب زیر می باشد:

  • همگانی
  • انبار
  • حمل و نقل
  • محصولات مرتبط
  • ویژگی ها
  • پیشرفته

 

تب همگانی در محصول ساده :

وقتی شما محصول ساده رو در نظر میگیرید اولین تب آن، تب همگانی است که در این تب شما قیمت محصول رو وارد میکنید.

در این بخش میتوانید قیمت محصول رو وارد کنید بعد اگر میخواهید برای این محصول یک تخفیف ویژه در در نظر بگیرید کافیه قیمت محصول با تخفیف رو در فیلد قیمت فروش فوق العاده وارد کنید. اگر هم خواستید در یک زمان خاص این اتفاق بیفتد کافیه روی گزینه زمان بندی فروش کلیک کنید تا دو فیلد باز شوند مانند تصویر زیر، و تاریخ شروع و پایان فروش فوق العاده رو مشخص کنید.

 

تب انبار در محصول ساده

در این تب میتوانید تنظیمات انبار این محصول رو انجام دهید. کافیه روی تب انبار بزنید تا این تنظیمات نمایش داده شود.

۱- شناسه محصول: این بخش مربوط به شناسه محصول یا همون SKU است. که بعدا کامل در موردش صحبت میکنیم.

۲- مدیریت موجودی انبار: اگر تیک این گزینه رو بزنید دو فیلد دیگر باز می شود که میتوانید مشخص کنید چه تعداد از این محصول در انبار دارید و در صورت خرید هر مشتری یکی از این اعداد کم می شود. مثلا یک گوشی، ۱۰۰ عدد از آن در انبار داشته باشید اگر تو بخش انبار بزنید ۱۰۰، هر بار که یک نفر خرید می کند یکی از این عدد کم می شود تا ۱۰۰ نفر خرید میکند و بعد از آخرین خرید میزنه، تمام شد.

۳- وضعیت موجودی انبار: در این بخش میتوانید مشخص کنید این محصول الان در انبار موجود است یا در انبار موجود نیست یا میتوانید در حالت پیش خرید بزنید.

۴- فروش تکی: اگر خواستید به صورت تکی این محصول رو به فروش برسونید این تیک رو بزنید.

 

تب حمل و نقل در محصول ساده

در این تب باید اطلاعات مربوط به حمل و نقل رو وارد کنید.

۱- وزن: باید وزن محصول رو وارد کنید. به کیلو گرم وارد کنید.

۲- ابعاد: هر محصولی یک طول، عرض و ارتفاعی دارد که باید در این بخش وارد کنید.

۳- کلاس ارسال: اگر در بخش تنظیمات حمل و نقل ووکامرس، کلاس خاصی رو تعریف کردید یعنی روش خاصی برای ارسال مرسوله میتوانید در این بخش آن را انتخاب کنید.

 

تب محصولات مرتبط در محصول ساده

این تب مروبط به Up-Sells و Cross-Sells می باشد یعنی پیشنهاد خرید محصول دیگر و پیشنهاد محصول مکمل، که در بخش پایین کامل توضیح دادیم.

۱- بیش فروش ها: این بخش مربوط به Up-sells است یعنی شما میتوانید به جای این محصول یک محصول دیگر رو پیشنهاد بدید.

۲- فروش مکمل: این بخش مربوط به Cross-Sells است یعنی شما یک محصول مکمل به مشتری پیشنهاد میدهید مثلا یک گوشی میخواد بخره، شما بهش یک جلد گوشی معرفی میکنید. یعنی یک محصول مکمل که همراه این سفارش، خرید کند.

 

تب ویژگی ها در محصول ساده

اگر خواستید برای یک محصول ویژگی در نظر بگیرید کافیه روی تب ویژگی ها بزنید. بعد دکمه افزودن رو بزنید تا بتوانید یک ویژگی جدید اضافه کنید.

وقتی دکمه افزودن رو میزنید دو فیلد جدید باز میشود مانند تصویر زیر:

۱- نام: در این بخش باید نام ویژگی رو بنویسید. مثلا شما میخواید ویژگی های یک گوشی سامسونگ S10 رو وارد کنید. یکی از ویژگی ها، حافظه داخلی است. در این بخش باید بنویسید حافظه داخلی و در بخش بعدی یعنی مقدار بنویسید مثلا ۱۲۸ گیگابایت

۲- مقدارها: در این بخش باید مقدار ویژگی رو بنویسید. در بخش بالا گفتیم مثلا میخواید ویژگی های یک گوشی سامسونگ S10 رو وارد کنید. در بخش نام مینویسید حافظه داخلی و در بخش مقدار باید بنویسید مثلا ۱۲۸ گیگابایت

۳- نمایش در برگه محصول: اگر میخواهید این ویژگی در برگه محصول نمایش داده شود تیک این گزینه رو بزنید. اگر فعال نباشد در صفحه محصول نمایش داده نمی شود.

ذخیره ویژگی ها: بعد از این تغییرات از طریق این گزینه تمام تغییرات رو ذخیره میکنید.

 

تب پیشرفته در محصول ساده

به تب آخر اطلاعات محصول در ووکامرس رسیدیم. در این تب شما میتوانید مشخص کنید کاربران دیدگاه یا همون نظر بذارند یا نه، البته میتوانید برای هر محصول یک یادداشت خرید در نظر بگیرید.

۱- یادداشت خرید: هر متنی اینجا بذارید کاربر بعد از اینکه خرید رو انجام دهد این یادداشت رو میبیند و میخواند.

۲- منوی سفارش: از طریق این بخش میتوانید تعداد آن سفارش های مشتری هایتان را قرار دهید.

۳-فعال کردن دیدگاه گذاری: اگر خواستید برای این محصول بخش نظرات فعال یا غیر فعال شود میتوانید از این بخش استفاده کنید.

 

برای دانلود و استفاده از جزوات آموزش وردپرس و جزوات آموزش ووکامرس کلیک نمایید.

منبع : https://zefa.ir/product-information-in-woocommerce/

 


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()