نوشته شده توسط : امیر

تاریخچه شکلات

کاکائو بومی آمریکای جنوبی، آمریکای مرکزی و مکزیک است و حداقل به مدت سه هزار سال در این منطقه کشت می‌شده است. مدارک باستان‌شناسی حاکی از کشت و استفاده خوراکی از این ماده در هندوراس در حدود ۱۱۰۰ سال پیش از میلاد مسیح است. شکلات در قسمت آمریکای مرکزی، نوعی کالای لوکس محسوب می‌شد و از دانه‌های کاکائو هم به عنوان پول استفاده می‌کردند. درگذشته شکلات بیشتر در نوشیدنی‌های شکلاتی کاربرد داشته‌است. شوکوهولیک: به فرد عاشق شکلات، شوکوهولیک گفته می‌شود.[۴] اولین بار، فاتحان اسپانیایی کاکائو را برای نشان دادن به پادشاه و ملکه اسپانیا از آمریکا به اروپا آوردند؛ و خیلی زود، این ماده جزو مواد غذایی قاره اروپا گردید. آن زمان از شکلات تنها در انواع نوشیدنی‌ها استفاده می‌شد که البته مقداری شکر به نوشیدنی اضافه می‌کردند تا تلخی آن گرفته شود. تا قرن ۱۷، شکلات در اروپا، ماده غذایی گران‌قیمتی محسوب می‌شد که تنها ثروتمندان از آن استفاده می‌کردند.

در سال ۱۸۲۸م، هلندی‌ها روشی اختراع کردند که طی آن، چربی دانه‌های کاکائو را می‌گرفتند و از آن، کره کاکائو تهیه می‌کردند. از باقی‌مانده دانه کاکائو هم پودر کاکائو تهیه نمودند. همچنین طی روشی دیگر، شکلات را قلیایی نموده و به این ترتیب، مزه تلخ آن را از بین می‌بردند. از آن زمان بود که شکلات‌ها به شکل امروزی تهیه شد. گفته شده که جوزف فرای، اولین کسی بود که در سال ۱۸۴۷م، شکلات‌های امروزی را عرضه نمود که به راحتی قابل خوردن باشند.

با وجود پیشرفت‌هایی که در صنعت شکلات انجام شد، شکلات محبوبیت فراگیر خود را مرهون جنگ جهانی اول است. در طول این جنگ، این ماده غذایی به عنوان جیره غذایی سربازان به کار گرفته شد و سربازان پس از بازگشت از جنگ، بهترین مبلغ آن بودند. به این ترتیب تا سال ۱۹۳۰ حدود ۴۰ هزار نوع شکلات گوناگون تولید شد.

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=1828



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

انواع بازار یابی با دیجیتال مارکتینگ

امروزه اصطلاح دیجیتال مارکتینگ بسیار به گوش ما میرسد هرنوع کسب وکار در فضا و بستر اینترنت را دیجیتال مارکتینگ نام گذاری میکنند در این مقاله به بررسی انواع بازار یابی با دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.

 

۱٫ بازار یابی جاذبه ای :

منظور از این نوع بازار این می باشد که بجای اینکه فروشنده بدنبال مشتری برود خود مشتری به فروشنده مراجعه کند این نوع بازار یابی را بازار یابی جاذبه ای می گویند که بوسیله ی روش های مختلف مانند سئو ، محتوا گذاری ، تبلیغات و … مشتری جذب فعالیت شما می شود و به شما مراجعه می کند.

 

۲٫ بازار یابی چریکی :

بازاریابی چریکی اغلب برای کسب و کارهای کوچک مناسب است که نیاز دارند بدون اینکه هزینه های بسیاری بکنند به یک مخاطب بزرگی برسند. همچنین توسط شرکت های بزرگ در کمپین های مردمی مورد استفاده قرار می گیرد تا کمپین های رسانه های جمعی را تشویق کنند. افراد نیز این سبک بازاریابی را به عنوان راهی برای یافتن شغل یا کار بیشتر مورد استفاده قرار داده اند.

 

۳٫ بازار یابی ایمیلی :

بازار یابی ایمیلی یکی دیگر از راه های مناسب برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان می باشد و برای آگاه سازی آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد بخصوص در ساخت کمپین ویژه و صفحه لندیگ پیج خود کاربرد زیادی دارد.

 

۴٫ بازار یابی محتوا :

این نوع بازار یابی ارتباط مستقیم با سئو دارد بازار یابی محتوا یکی از مهمترین اقدامات در بهینه سازی و سئو می باشد در واقع با استفاده از محتواهاست که شما می توانید سئو سایتتان را بهبود دهید در واقع تولید محتوا با فرض وهدف معرفی نوع فعالیت وبرند باعث رشد چشمگیری در وبسایتتان می شود.

 

۵٫ بازار یابی ویروسی :

این نوع بازاریابی نوعی بازار یابی دیجیتالی می باشد و با کمک شبکه های اجتماعی صورت می گیرد کسب و کار شما بصورت یک موج در بین مردم تبلیغ می شود در این روش، به یک کمپین خلاقانه نیاز است تا خود به خود در بین مردم پخش شود.

 

۶٫ بازار یابی شبکه های اجتماعی :

امروزه که رونق شبکه های اجتماعی در بین جوامع بسیار زیاد است بازار یابی شبکه های اجتماعی یکی دیگر از بازار یابی های موفق می باشد بدین صورت که تبلیغ محصولات معرفی برند از این روش موجب رشد چشمگیرمراجعه کنندگان به وبسایت های مورد نظر می شود.

 

۷٫ بازار یابی PPC :

در این بازار یابی شما با پرداخت هزینه به سایت ها های پربازدید ومعتبر می توانید تبلیغ وبسایت خود را در این نوع سایت ها قرار دهید  و هر بار که کسی روی تبلیغ شما کلیک کند، باید به منتشر کننده تبلیغ مبلغی رو پرداخت کنید یکی دیگر از راه های بازار یابی رایج  بازار یابی ppc  می باشد.

 

۸٫ سئو :

یکی از مهم ترین و رایج ترین نوع بازار یابی سئوی کلمات کلیدی می باشد شما پس از طراحی وب سایت خود با اقدامات مختلف رنکینگ و رتبه بندی خود را در گوگل بالا می برید که این روش با بهره گیری از خواص سئو امکان پذیر می باشد سئو سایت باید توسط متخصصین سئو صورت گیرد.

منبع : https://zefa.ir/types-of-digital-marketing/



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی

در فضای تبلیغاتی و کسب و کار امروزی فضای مجازی کاربرد بسیار زیادی دارد و اکثر کسب و کارها علاوه بر فروش حضوری به فروش مجازی و اینترنتی روی آوردند به همین دلیل اگر کسب و کاری داریم یا اینکه به فکر ایجاد کسب و کاری هستیم از راه فضای مجازی و سایتی می توانیم این قضیه رو به فروش بهتر و بالاتری برسانیم قبل از اینکه پیج اینستاگرامی خود را راه اندازی کنیم باید اقدام به فراگیری و آموزش مدیریت پیج اینستاگرامی کنیم در این مقاله به نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی می پردازیم با ما همراه باشید.

 

مدیریت بخش اکانت :

اولین بخش اینستاگرام که برای مدیریت پیج اینستاگرامی با آن زیاد سر و کار دارید تنظیمات و اطلاعات اکانت شما می باشد که در خیلی مواقع ها به آن نیاز دارید در مواقعی پیش می یاد که اینستاگرام شما رو از کاربری تان خارج می کند و شما نمی توانید در پیج اینستاگرامی خود فعالیت کنید و برای ورود رمز کاربری و نامی که برای پیج خود انتخاب نمودید را نیاز دارید بنابراین در همان ابتدا که اکانت اینستاگرامی خود را فعال نمودید اطلاعات دقیق کاربری اینستاگرام خود را در فایل یا جایی که بعد ها به آن دسترسی آسان دارید ذخیر نمایید.

 

صفحه تنظیم اکانت اینستاگرام :

برای رفتن به داخل صفحه های تنظیم اکانت اینستاگرامی خود انتخاب سه نقطه موجود در سمت راست دستگاه های اندرویدی و همچنین آیکون شبیه به خورشید در دستگاه های آی او سی و ویندوزفون ها می باشد با انتخاب این موارد می توانید داخل صفحه تنظیم اکانت اینستاگرام خود شوید.

 

خارج شدن از اکانت اینستاگرام :

برای خارج شدن از اکانت اینستاگرامی خود لازم است بروی آیکون پروفایل خود که در سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید سپس بروی گزینه لوگ اوت کلیک کنید.

 

نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی ؛ مدیریت بخش محتواگذاری و فعالیت پیج اینستاگرام :

بعد از اینکه با فضای مدیریت اکانت اینستاگرام و بخش های تنظیمات آشنا شدیم به بخش نحوه فعالیت خود در اینستاگرام می پردازیم این که هدف خود از ایجاد پیج اینستاگرامی چی بوده و به چه منظور پیج اینستاگرامی که ایجاد کردیم برای دیگران باید جذابیت داشته باشد و بسیاری از نکات دیگر که به آن ها می پردازیم.

 

ایجاد محتوا جذاب :

مهمترین امر در جذب فالور در اینستاگرام ایجاد پست های جذاب برای کاربران می باشد اگر با هدف گذاری مشخص و معین این امر صورت گیرد مطمئنا پیج اینستاگرامی شما در جذب فالورموفق خواهد بود ایجاد محتوا جذاب را در پیج اینستاگرامی خود جدی بگیرد که یکی از راه های موفیت پیج شما می باشد.

 

تبلیغات :

روش دیگری که می توانید پیج کاری خود را به حد ایده ال برسانید روش تبلیغات می باشد تبلیغات در پیج های اینستاگرامی که مقدار فالور آن ها به مقدار قابل توجهی باشد می تواند راه مناسبی برای دیده شدن پیج شما باشد بنابراین از تبلیغات پیج خود در پیج های دیگر اینستاگرامی استفاده که یکی از راه های خوب برای بدست آوردن فالور و دیده شدن پیج شما می باشد.

 

بالا بردن تعداد محتوا گذاری :

برای نگه داشتن مخاطبان پیج خود و افزایش فالورهایتان تعداد پست های خود را به مقدار کافی افزایش دهید از ارائه محتوای خود به صورت استوری حتما استفاده کنید این معقوله را بطور روزانه و منظم انجام دهید در هفته پست هایتان حداقل به شش عدد برسد در صورتیکه که محتوا گذاری تان بسیار کم باشد مخاطبان خود را از دست می دهید و در رقابت مجازی این عرصه را به رقبایتان خواهید باخت برای محتوا گذاری خود یک برنامه منظم و روتین داشته باشید.

 

پرهیز از رفتارهای نامناسب برخلاف قوانین اینستاگرام :

اینستاگرام بسیار در زمینه ی فعالیت های رباتیکی که در آن انجام می شود، حساس و زیرک است. اگر در پست های خود از ربات ها و الگوریتم های غیر معمول استفاده کنید، باعث کاهش دیده شدن و کاهش تعامل به دستیابی شما به مخاطبان جدید می شود بنابراین از این روش های نامناسب نمی توانید باعث پیشرفت پیج اینستاگرامی خود شوید چه بسا این قضیه بطور عکس نتیجه بدهد.

منبع : https://zefa.ir/how-to-manage-an-instagram-page/



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

طرز تهیه کلوچه خرمایی

مواد لازم
روغن جامد : ۱/۴ پیمانه
آرد : ۱.۵ پیمانه
بیکینگ پودر : ۱ قاشق چای خوری
پودر قند و یا شکر : ۱ قاشق غذاخوری
شیر : ۶ قاشق غذا خوری
خرما : ۱۲ عدد
هل ساییده شده : ۱ قاشق غذا خوری
زرده تخم مرغ به میزان لازم

طرزتهیه:

ابتدا فر را بر روی دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید تا به خوبی داغ شود. روغن و آرد را در درون ظرف مناسبی بریزید و این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید می توانید این مواد را با کمک دست نیز با یکدیگر مخلوط کنید.سپس بیکینگ پودر و پودر شکر را به این مواد اضافه کنید و سپس شیر را نیز به صورت آرام آرام به مایه کلوچه اضافه کنید و مواد مخلوط شده کلوچه را به خوبی و به مدت ۵ دقیقه ورز دهید.در مرحله بعدی طرز تهیه کلوچه خرمایی پوست خرماها را بگیرید و هسته آن ها را نیز خارج کنید و سپس خرما ها را به همراه هل ساییده شده در درون ظرف مناسبی بریزید و ظرف را به مدت ۵ دقیقه بر روی حرارت گاز قرار دهید تا مواد نرم شوند سپس از خمیر آماده شده کلوچه خرمایی دایره هایی به اندازه گردو جدا کنید و مقداری خرما در وسط خمیر ها قرار دهید.سپس خمیر را بپیچیدبرای پیچاندن خمیر کلوچه ها می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید.بعد از پیچیدن خمیر کلوچه ها زرده تخم مرغ را با کمک قلم مو بر روی آن ها بمالید و سپس خمیر های کلوچه را در درون قالب فر قرار دهید و قالب فر را به مدت ۱۵ دقیقه در درون فر با دمای ۱۸۰ درچه قرار دهید.کلوچه خوشمزه خرمایی سیستانی ها طعم بی نظیر و خاصی دارد پیشنهاد می کنیم که این کلوچه را در منزل تهیه کنید. امیدواریم از دستور پخت کلوچه خرمایی با این روش نهایت لذت ببرید و لحظات خوبی و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود با سرو این کلوچه سپری کنید.

 منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=1859



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

معرفی برند لینت

 

شرکت شکلات سازی«لینت اند اسپرانگلی»
(lindt & sprüngli) سوئیس یکی از شرکت های بزرگ در صنعت شکلات و شیرینی جهان به شمار می رود که محصولاتش هم اکنون در بیش از 80 کشور جهان به فروش می رسد و رقم فروش سالانه این شرکت تقریبا یک میلیارد دلار برآورد شده است.
این شرکت سوئیسی کارخانه های مختلفی در خود سوئیس و کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش و آمریکا و همچنین شعبه های بزرگ فروش و پخش محصولات «لینت اند اسپرانگلی» در کشورهایی از جمله انگلستان، لهستان، اسپانیا، کانادا دارد، این برند معروف در بوینس آیرس آرژانتین، هنگ کنگ و دبی نیز دفتر فروش باز کرده است.
محصولات این شرکت سوئیسی به وسیله یک شبکه پخش جهانی در سر تاسر دنیا توزیع می شود.

آغاز امپراتوری شکلات های لینت اند اسپرانگلی
تاریخچه شرکت مشهور «لینت اند اسپرانگلی» از یک شیرینی پزی کوچک در شهر قدیمی زوریخ سوئیس اغاز می شود. «دیوید اسپرانگلی»، موسس شرکت «لینت اند اسپرانگلی»، در ابتدا پسر بچه ای فقیر و بدون سرپرست بود که برای گذران زندگی خود سال های متمادی در شیرینی پزی های زوریخ شاگردی می کرد، وی دوره کار آموزی خود را در سال 1820 در یکی از معروف ترین شیرینی پزی های زوریخ آغاز کرد. در سال 1836 زمانی که صاحب اصلی و پسر همان شیرینی پزی که دیوید در آن جا کار می کرد، از دنیا رفتند، همسر صاحب مغازه شیرینی پزی را به دیوید فروخت.
در مارس 1845 «دیوید اسپرانگلی» به همراه پسر 29 ساله اش «رادولف» (rudolf) که دوره شیرینی پزی را در خارج از سوئیس گذرانده بود، کارخانه شکلات سازی خود را به نام «دیوید اسپرانگلی ا فیلز سوشیتات» ( david sprungli et fils societat) افتتاح کرد. آن ها در ابتدا تولید شکلات های قالبی را در کارگاه کوچک خود واقع در یک ساختمان قدیمی آغاز کردند، در این کارگاه دو ماشین شکلات سازی دستی وجود داشت که یکی از این ماشین ها مخصوص حرارت دادن و دیگری برای خرد کردن قالب های شکلاتی بود.
اما پس از مدت کوتاهی کارگاه آن ها و حجم شکلات هایی که در آن جا تولید می شد، پاسخ گوی نیازهای مشتریان نبود، شکلات های اسپرانگلی بر اساس یک دستور پخت جدید ایتالیایی تهیه می شدند.
در نتیجه آن ها کارخانه خود را در سال 1847 به مکانی در منطقه «هورگن» (horgen) در بخش انتهایی دریاچه زوریخ منتقل کردند.
از آن پس اسپرانگلی یک سری ماشین آلات جدید و یک ماشین فرآوری دانه های کاکائو خریداری کرد، تا جایی که شمار کارگران کارگاه دیوید به 10 نفر افؤایش یافت.
جدا کردن سنگ ها و ذرات موجود در دانه های کاکائو از وظایف این کارگران به شمار می رفت، زیرا هنگام حمل این دانه ها از بنادر هلند به زوریخ، سنگ ریزه و ذرات زیادی وارد دانه ها می شد.
در سال 1859 دومین شیرینی فروشی و کافی شاپ متعلق به شرکت اسپرانگلی در شهر زوریخ افتتاح شد، بسیاری از مردم که برای آماده شدن بسته های شکلات خود انتظار می کشیدند، با نشستن بر روی نیمکت های سنگی این کافی شاپ و نوشیدن قهوه و شکلات های مایع گذران وقت می کردند.
محصولات متنوع کارخانه شکلات سازی اسپرانگلی در بین سال های 1860 تا 1880 میلادی شامل مجموعه ای از 20قالب شکلاتی با کیفیت های مختلف از «اکونومیک» (economique) تا «شوکولات دو کریمر» (chocolat du cremier ) بود. نسل دوم شکلات های اسپرانگلی به همراه توسعه فعالیت های این شرکت در سال 1862 میلادی دیوید اسپرانگلی در سن 86 سالگی از دنیا رفت و رادولف مدیریت این تشکیلات را پس از پدرش به عهده گرفت.
پس از ساخته شدن یک بلوار جدید در نزدیکی دومین مغازه فروش محصولات اسپرانگلی، بازار فروش این مغازه بیش از پیش رونق گرفت و در اطراف این مغازه یک هتل شیک، بانک و بازار بورس نیز ساخته شد.
بار دیگر کارخانه شکلات سازی اسپرانگلی به منطقه «وردموهل» (werdmühle) در شهر زوریخ نقل مکان کرد و در محل جدید امکانات بیشتری از جمله کارگاه ها و انبار های متعدد، یک کانال مخصوص هدایت جریان آب به کارخانه و منازل سازمانی برای کارگران کارخانه، تعبیه شده بود.
یک دهه بعد شمار افراد فعال در کارخانه اسپرانگلی به 80 نفر رسید که از جمله آن ها می توان به متخصصان در امور شیرینی پزی، مکانیک های ماشین آلات، کارگران بخش حمل و نقل، فروشندگان و دیگر کارگرانی که در بخش های بسته بندی مشغول به کار بودند، اشاره کرد.
در سال 1882 فعالیت های شرکت اسپرانگلی جهانی شد به طوری که شکلات های قالبی اسپرانگلی، پاستیل ها، شکلات های کوفته برنجی شکل و شکلات هایی با طعم بادام سوخته که همگی از محصولات این شرکت به شمار می رفتند به کشورهایی از جمله آلمان، اتریش، مجارستان، بلژیک، ایتالیا، رومانی، دانمارک، سوئد، نروژ، ترکیه و حتی شرق هندوستان صادر می شد.
رادولف در سال 1892 پس از بازنشستگی، دو مغازه فروش محصولات شرکت اسپرانگلی را به پسر جوان تر خود یعنی «دیوید رابرت اسپرانگلی» (david robert sprüngli) و مدیریت کارخانه را به «جان رادولف اپرانگلی شفرلی» (johann rudolf sprüngli-schifferli) واگذار کرد.
جان رادولف در ابتدا دامنه فعالیت های خود را گسترش داد و اقدام به خرید ماشین آلات جدید شکلات سازی کرد، در حدود سال 1890 شرکت اسپرانگلی محصول جدید خود با نام «آلپینا شوکولات ا لیت» (alpina, chocolat au lait) را روانه بازار کرد، این شکلات شیری بر اساس دستور پختی که پیش تر «دنیل پیتر» ( daniel peter ) یک شکلات ساز سوئیسی در سال 1875 آن را اختراع کرده بود، تهیه می شد.
در فناوری جدید کاکائو کمتری مورد استفاده قرار می گرفت و شیر تغلیظ شده تقریبا جای نیمی از مقدار کاکائویی که پیش تر برای پخت یک شکلات استفاده می شد را گرفته بود، با فراگیر شدن تولید این نوع شکلات ها در سوئیس ، میزان واردات کاکائو این کشور تا اندازه زیادی کاهش یافت، زیرا شیر در سوئیس به وفور یافت می شد.
جورج برنارد، مدیر وقت بازاریابی محصولات جدید اسپرانگلی توانست با استفاده از مهارت های بازاریابی خود محصولات و ابداعات جدید این شرکت را به بازار های مختلف عرضه کند.
یکی از ابداعات جدید شرکت اسپرانگلی تولید کاکائوهای ساخارینی مخصوص افراد مبتلا به دیابت بود، کاکائو بلوطی که مخلوطی از کاکائو و بلوط های زمینی با مقدار کمی روغن از دیگر محصولات این شرکت بود، این محصول در رده مواد غذایی سالم و کم چرب قرار می گرفت. جان رادولف زمانی که پدرش از دنیا رفت، متوجه شد که امکانات موجود در کارخانه وردموهل برای برنامه های جاه طلبانه آینده وی بسیار کوچک و ناچیز است.
جان رادولف برای افزایش سرمایه های خود به منظور احداث یک کارخانه بزرگ با امکانات پیشرفته، در سال 1899 تصمیم گرفت شرکت خود را از مالکیت خصوصی در آورده و آن را به یک شرکت سهامی با نام «شوکولات اسپرانگلی» ای.جی (chocolat sprüngli ag) تبدیل کند.
وی در سال های 1898 و 1899 یک کارخانه جدید در منطقه «کیلچبرگ»(kilchberg) واقع در حاشیه دریاچه زوریخ احداث کرد، به دنبال احداث این کارخانه جدید در دهه های بعدی میزان فروش شرکت «شوکولات اسپرانگلی»250 درصد افزایش یافت، اما توسعه محصولات این شرکت در رشد میزان فروش محصولات این شرکت نقش به سزایی داشت.

ورود به قرن بیستم به همراه شرکای جدید
شرکت «شوکولات اسپرانگلی» در سال 1899 موفق به یافتن یک شرکت شکلات سازی کوچک اما بسیار مشهور در شهر برن شد که «راد لینت فیلز» (rod. lindt fils) نام داشت. رادولف لینت، موسس 24 ساله این شرکت کوچک و مشهور، در آن زمان یک فناوری جدید را اختراع کرد، وی با آزمایش روی ماشین آلات قدیمی که از یک کارخانه تولید چاشنی های غذا خریداری کرده بود، به این اختراع دست یافته بود.
وی با وردنه کردن کاکائو در یک ظرف مخصوص برای مدتی طولانی و سپس افزودن کره کاکائویی به مخلوط دانه های کاکائو توانسته بود نوع جدید و مرغوبی از شکلات را به بازار معرفی کند، خمیر این نوع شکلات تا اندازه ای تلخ، ناصاف بود و استحکام بالایی داشت.
لینت در دهه 1880 میلادی ظرف های صدفی و ماشین های غلتک را توسعه داد، دانه های کاکائو برای مدت 72 ساعت در ظرفی بزرگ عقب و جلو می شد و ماشین غلتک، شکر و ذرات کاکائو را با گرمای داخلی خود ماشین همونوژیزه می کرد و سپس آن ها با لایه نازکی از کره کاکائوی پوشیده می شد و پس از اندکی حرارت محصول مورد نظر آماده می شد، این ماشین بعدها «کونچ» (conche) نام گرفت و به یکی از تجهیزات اصلی تولید شکلات در جهان تبدیل شد.
در حالی که تقاضا برای شکلات های جدید حرارت دیده (melting chocolate) به سرعت در حال افزایش بود و مشتریان برای تحویل سفارشات خود باید زمانی طولانی منتظر می ماندند، لینت تمایل نداشت دامنه فعالیت های خود در این زمینه گسترش دهد.
از این رو لینت که در آن زمان توانسته بود با ارائه این نوع شکلات ها در اروپا برای خود شهرت فراوانی کسب کند، امتیاز خود را به شرکت «شوکولات اسپرانگلی» به مبلغ یک میلیون و 500 هزار فرانک سوئیس فروخت و خود به هیئت مدیره شرکت اسپرانگلی پیوست و از آن پس شرکت اسپرانگلی به شرکت «لینت اند اسپرانگلی» تغییر نام داد.
با وجود یکی شدن لینت و اسپرانگلی این دو در واقع به صورت مجزا فعالیت می کردند و در آن زمان اختلاف های زیادی میان اعضای هئیت مدیره لینت و اسپرانگلی به جود آمد. در سال 1902 تا 1903 میلادی کارخانه لینت در برن حدود 40 درصد از مجموع محصولات شرکت لینت اند اسپرانگلی را تولید می کرد و کارخانه اسپرانگلی 60 درصد تولید محصولات را بر عهده داشت، اما شکلات های لینت از اسپرانگلی گران تر بود. امکانات لینت که در مجموع تنها 13 درصد تولید را بر عهده داشت 26 درصد فروش را به خود اختصاص می داد.
در همان زمان «آدولف لینت» و برادرش «آگوست» (august) یک کارخانه برای خود در برن ساختند و آن را به شرکت لینت اند اسپرانگلی اجاره دادند. رادولف در سال 1905 توافقنامه اجاره آن کارخانه را لغو کرد و از کارخانه لینت اند اسپرانگلی استعفا داد، در سال 1906 آگوست به همراه یکی از پسر عمو های یک شرکت جدید به نام خود تاسیس کردند.
اما رابرت استانژی- اسپرانگلی که در ان زمان مدیریت شرکت لینت اند اسپرانگلی را پس از رادولف بر عهده گرفته بود، از خانواده لینت به دلیل استفاده غیر قانونی از برند این شرکت شکایت کرد. در نهایت دادگاه لینت را به پرداخت جریمه محکوم کرد و سرانجام رادولف لینت دوباره فعالیت خود در شرکت لینت اند اسپرانگلی را آغاز کرد و تا زمان مرگش سال 1909) آن جا ماند، اما دستور پخت وی برای همیشه مخفی ماند و هیچ گاه آشکا ر نشد.

دوره رکود اقتصادی و جنگ های جهانی
با وجود جنگ های جهانی و بحران اقتصادی موجود، صنعت شکلات سازی سوئیس برای دو دهه با رشد فروش محصولات به خصوص در خارج از مرزهای این کشور، رو به رو بود.
این رشد فروش در جنگ جهانی دوم همچنان ادامه داشت و شرکت لینت اند اسپرانگلی نیز این روند رشد نیز بی نصیب نماند، این شرکت در سال 1915 تا 1916 72 درصد محصولات خود را به 20 کشور جهان صادر می کرد.
این میزان در سال های بین 15-1914 تا 20-1919 دو برابر شد، اما در دهه 1920 1930 میلادی تا اندازه ای بازار فروش در کشورهای خارجی با افت روبه رو شد. شرکت لینت اند اسپرانگلی سرانجام توانست کش و قوس های جنگ های جهانی را پشت سر گذاشته و به سوی دوران اوج و شکوفایی گام بردارد.

دوران پس از جنگ جهانی دوم
پس از این دوران تقاضا برای شکلات های این شرکت سوئیسی دو باره با افزایش همراه شد و این شرکت در دهه 1940 تا 1970 میلادی حق امتیاز چندین شرکت شکلات سازی در داخل و خارج از مرزهای سوئیس را خریداری کرد.
در سال 1972 میلادی لینت اند اسپرانگلی در فناوری تولید شکلات با روش های مختلف در جهان پیشگام شده بود، فناوری فرآوری دانه های کاکائو در این شرکت توسعه یافت و این فناوری جدید تا حدود بیش از 90 درصد در وقت صرفه جویی می کرد، در همین سال لینت در زمینه فناوری و تجهیزات تولید شکلات پیشرفت چشمگیری داشت به طوری که ظرفیت تولیدش 55 درصد افزایش یافت و رقم فروش این شرکت به 100 میلیون فرانک رسید. شرکت لینت اند اسپرانگلی در دهه 1980 و 1990 میلادی همچنان روی نوار پیشرفت حرکت می کرد و در طول این دو دهه نیز توانست حق امتیاز چندین شرکت شکلات سازی دیگر را خریداری و همچنین شعبه های مختلفی در سر تا سر دنیا باز کند.

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=1862



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

خواص قهوه

طی تحقیقات مجله خبری گاالری شکلات در خصوص خواص قهوه ، متوجه شدیم که قهوه خواص بسیاری دارد.

امروزه قهوه طرفداران بسیاری در سرتا سر دنیا دارد.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که این ماده خواص درمانی بسیاری دارد.

اکنون ما قصد داریم برخی از آن ها را برای شما توضیح دهیم.

 

خواص مفید قهوه:

1- تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر:

قهوه به دلیل داشتن کافئین سیستم عصبی مرکزی را کنترل میکند با عث تقویت حافظه و همچنین جلوگیری از آلزایمر میشود

2- لاغری و کاهش وزن:

قهوه دارای منیزیم و پتاسیم میباشد.

این مواد معدنی باعث تنظیم سطح قند خون میشود و میل شمارا به خوردن شیرینیجات و تنقلات کاهش میدهد.

3- تقویت روحیه و شادی انسان:

قهوه سرشار از آنتی اکسیدان میباشد و همین علت باعث میشود که یک احساس خوب پس از خوردن آن در ما ایجاد شود.

4- پیشگیری از دیابت:

نوشیدن قهوه خطر ابتلا به دیابت را کاهش میدهد و همچنین دانشمندان دریافتند که مصرف حداقل ۳ فنجان قهوه در روز، ۴۲ درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد

5- تاثیر قهوه برای سلامت قلب:

استفاده ی 2 تا 3 فنجان قهوه در روز، خطرات ناشی از بیماری قلبی را از شما دور میکند و سلامت قلب شما را افزایش میدهد

6- پیشگیری از نقرص:

دانشمندان دریافته اند که مصرف طولانی مدت قهوه با کاهش خطر بیماری نقرس در مردان و زنان در ارتباط است

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=1869



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران ، سبکی جدید و نوین می باشد که امروزه جای پای خود را در صنعت کابینت سازی محکم کرده و کاربرد های فراوانی دارد. بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن دکوری شیک و مناسب در آشپزخانه می باشد که قابلیت های فراوانی را داراست. در مقالات گذشته ، این قابلیت ها در چارچوب مقالات ” مزایای کابینت ممبران و معایب کابینت ممبران ” بررسی شد.

ممبران دارای تنوع طرح پذیری بالایی بوده و انواع رنگ بندی را شامل می شود. می توانید با مطالعه مقاله ی ” رنگ بندی در کابینت ممبران ” نگاهی دقیق تر به رنگ های زیبای آن داشته باشید و به عمق زیبایی کابینت ممبران پی ببرید.

ممبران دارای مدل های مختلفی می باشد که این خود یکی از نکات مثبت آن است و موجب می شود تا با دست باز به سراغ انتخاب آن برویم. این کابینت دارای سبکی جدید است که امروزه سهم بزرگی از صنعت کابینت را در بر می گیرد.

کابینت ممبران در واقع حاصل کار با روکش وکیوم بر روی جنس های مختلف نظیر ام دی اف است. امروزه ، هنر های دستی گذشته که توسط دست انسان بر روی چوب کار می شد،  به وسیله تکنولوژی و با دستگاه های سی ان سی بر روی چوب پیاده می شود. این کار ها شامل ریزه کاری ها و تراشکاری هایی است که بعضا به دلیل حساسیت و دقت بالا هزینه های بالایی را موجب می شوند.

طرح های قابل توجه و دلنشین ممبران سبب شده تا به یکی از محبوب ترین سبک ها تبدیل شود و طرفداران خاص خود را داشته باشد. کابینت ممبران این امکان را به ما می دهد تا انواع رنگ و نقش های مختلف را روی آن پیاده کنیم.

یکی از زیباترین رنگ ها برای کار روی ممبران ، رنگ سفید صدفی می باشد. این رنگ مطابق با سبک مدرن می باشد و به راحتی می توان با سایر اسباب منزل هماهنگ شود.

رنگ سفید یخی و سفید صدفی نقشی پر استفاده است که از گذشته در صنعت کابینت سازی به کار گرفته می شود. این رنگ نماد روشنی ، پاکی ، تمیزی و زیبایی می باشد که جدا از این خاصیت ها می تواند به آشپزخانه طراوت بخشد و فضای دلنشینی را پدید آورد.

همچنین رنگ سفید که طیفی وسیع است و رنگ هایی مثل شیری ، استخوانی ، سفید عاجی ، سفید مرمری و . . . را در می گیرد که خنثی بوده و به عنوان پس زمینه ای مناسب برای اکثر رنگ ها استفاده می شود. رنگی که در هر جا و هر مکانی که پای پاکی در میان است رنگ سفید نیز به چشم می خورد.

 

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

البته ، استفاده افراطی از رنگ سفید موجب سردی و کسلی می شود و منزوی کننده خواهد بود و بهتر است به وسیله ترکیب با دیگر طیف های رنگی در طرح های مختلف از این موضوع جلوگیری کرد. یکی از مشکلات اساسی برای برخی افراد ، فضای کوچک آشپزخانه و می باشد که رنگ سفید توانایی بازتاب و انعکاس نور بالایی دارد و به همین علت یکی از بهترین گزینه ها برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه است. ممبران سفید ، محیط را دلباز می کند و برای هر مدل و مساحتی از آشپزخانه مناسب می باشد. کابینت ممبران سفید صدفی حتی برای آشپزخانه های بزرگ نیز می تواند مناسب باشد چرا که این آشپزخانه ها محدودیت رنگی ندارند و هر رنگی که به آن علاقه مندید را می توانید در آن داشته باشید.

بنابر این چه آشپزخانه ای کوچک و نقلی داشته باشید و چه فضای بزرگی در آشپزخانه تان موجود باشد ، ممبران سفید صدفی انتخابی درست و مطمئن است که زیبایی را تقدیمتان می کند.

به تازگی سبک رومی در ساختمان هایی با سبک مدرن و نوساز متداول شده و افراد بسیاری جذب آن شده اند. کابینت ممبران سفید این توانایی را دارد تا یک اشپزخانه با سبکی رومی را در اختیار داشته باشید و از سپری کردن زمان خود در آن لذت ببرید و آشپزی را با حالی خوب تجربه کنید.

یکی دیگر از خاصیت های ممبران سفید صدفی این است که دیگر نیازی به نور دریافتی بسیار از محیط نخواهد بود چرا که آن را به طور مجدد و کامل برخواهد گرداند. حتی اگر از عدم نورگیری آشپزخانه تان رنج می برید نیز می توانید تنها با استفاده از یک لوستر این مشکل را برطرف سازید.

اگرچه تمام این ویژگی های کابینت ممبران به زیبایی منزل شما منجر خواهد شد اما این نکته را نبایست از یاد برد که هارمونی میان اسباب منزل در زیبایی حرف اول را می زند. تا زمانی که ترکیب رنگی اجزای خانه مناسب نباشد نمیتوان انتظار زیادی از آن داشت.

برای مثال ، استفاده از وسایل چوبی و یا مبلمان سفید صدفی در منزل ، سبب خواهد شد تا خانه ای یکدست از نظر رنگی داشته باشید و اسباب منزلتان به یکدیگر بیایند.

گذشته از این مسائل ، یکی از مشکلات رنگ سفید آسیپ پذیری آن در برابر کثیفی و لک می باشد که خوشبختانه به سبب ضد آب بودن کابینت ممبران ، این مشکل بر طرف می باشد و به راحتی می توان آن را پاک نمود.

در آخر یکبار دیگر بایست این را خاطر نشان کرد که رنگ سفید صدفی از پرطرفدارترین رنگ ها در سفارش می باشد و از کاندید های انتخاب بهترین رنگ بوده که جلوه ای زیبا و باشکوهی را با هزینه ای به نسبت پایین تقدیمتان می کند و زیبایی میهمان منزلتان خواهد شد.

 منبع : https://sazadesign.ir/2019/12/03/introducing-white-shell-membrane-cabinet/



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش بازار یابی در تلگرام

یکی از نرم افزار های پرکاربرد در بین جوامع امروزی تلگرام است شما می توانید با فراهم کردن کانال تلگرامی مختص کسب و کار خود یک بستر دیگر به فروش محصولات خود یا خدمات خود ارائه کنید ازاین رو برای بدست آوردن جایگاه مناسب و فروش قابل قبول از کانال تلگرامی تان باید تکنیک ها و روش های خاصی برای بازار یابی در فضای کانال تلگرامی فرا گیرید در این مقاله به بررسی و آموزش بازار یابی در تلگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

۱٫ تبلیغات :
یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین راه برای رونق کسب و کار تلگرامی خود استفاده از تبلیغات در فضا و کانال های تلگرامی می باشد برای بکارگیری این روش از کانال های تلگرامی استفاده کنید که مخاطبان بیشتری دارند و با تبلیغات کانال تلگرامی شما مخاطبان بیشتری به کانال تان اضافه شوند.

 

۲٫ آدرس گذاری کانال تلگرام در زیر تمام پست ها :
از آدرس و لینک کانال تلگرامی خود در زیر تمام پست هایتان استفاده کنید زیرا با فوروارد کردن پست های تان در گروه های دیگر آدرسی از کانال تلگرامی شما وجود داشته باشد تا کسانی که مایل پیوستن به کانال تلگرامی شما هستند از آن لینک به کانال تلگرامی شما منتقل شوند.

 

۳٫ طراحی لوگو مختص خود :
حتما برای کانال تلگرامی خود لوگویی طراحی کنید طراحی لوگو یکی از امتیاز های مثبت برای برند شما می باشد برای این امر سلیقه خود را به خرج دهید و سعی کنید لوگوی مختص خود را برای کانال تلگرامی خود ارائه دهید.

 

۴٫ گذاشتن پست های با کیفیت :
پست گذاری هایی که داخل کانال تلگرامی خود انجام می دهید سعی کنید مطالب با کیفیتی باشد و برای مخاطبان خود جذاب ، گذاشتن تعداد کثیری پست بی کیفیت تاثیری گذاری کمتری نسبت به جذب مخاطب و خریداران شما دارد اگر تعداد پست های شما در روز به ۶ عدد برسد ، و همچنین محتوا و پست های جذابی برای مخاطبان باشد تاثیر مثبتی در امر مدیریت کانال تلگرامی شما دارد.

 

۵٫ ساخت گیف و عکس های متحرک :
اگر قادر به ساختن گیف یا عکس های متحرک استفاده ازمحصولاتتان هستید این امر را انجام دهید این امر یکی دیگر از نکات مثبت در جهت بازار یابی شما در کانال تلگرامی می باشد.

 

آموزش بازار یابی در تلگرام

 

۶٫ افزایش ادمین های کانال تلگرامی :
ادمین های کانال تلگرامی خود را افزایش دهید این امر هم در جهت دیده شدن کانال تلگرامی شما تاثیر گذار می باشد هم موجب می شود پست های کانال تلگرامی شما با کیفیت بیشتری ایجاد شود.

 

۷٫ ارسال اس ام اس تبلیغاتی :

ابتدا مخاطبان خود را هدف گذاری کنید سپس با ارسال اس ام اس تبلیغاتی با متنی کوتاه همراه با لینک کانال تلگرامی خود به مشترکین اپراتورهای مختلف ارسال کنید.

 

۸٫ استفاده از نرم افزار های تبلیغاتی :
نرم افزار های فراوانی وجود دارند که می توانند برای کانال تلگرامی شما اعضای واقعی جذب کنند این امر موجب افزایش ممبر های کانال تلگرامی شما می شود که در بخش بازار یابی کانال تلگرامی شما تاثیر بسزایی دارد.

 

۹٫ گذاشتن لینک کانال در گروه های مختلف :
تا جایی که می توانید لینک کانال تلگرامی خود در بین افراد مختلف پخش کنید در گروه های مختلفی که هستید لینک کانال تلگرامی خود را قرار دهید و از دوستان خود هم در این امر بخواهید که لینک کانال تلگرامی تان را در گروه های مختلفی که هستند قرار بدهند.

 

۱۰٫ ایجاد فروشگاه تلگرامی :
شما بغیر از یک کانال تلگرامی معرفی می توانید یه کانال تلگرام فروشگاهی داشته باشید حال می توانید با ساخت ربات های فروشگاهی تلگرامی یک فروشگاه مجازی مجزا برای خود ایجاد کنید از طریق این سامانه شما قادر خواهید بود که سفارشات و محل ارسال سفارش و مشخصات مشتری های خود را در آن ایجاد کنید با این کار به ۱ الی ۲ نفر نیروی نظارتی نیاز دارید که سفارش ها را پیگیری کنند.

 


 

برای خرید ممبر تلگرام کلیک نمایید.

 منبع : https://zefa.ir/telegram-marketing-training/



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد؟

حتما فروشگاه های بزرگ و تم داخلی و یا حتی محصولات مختص برند آن ها را مشاهده کرده اید و خوراکی هایی بوده اند که شما فقط با رنگ آن ها انس گرفته اید و چنانچه به مغازه ای میروید از فروشنده میخواهید که چنین جنسی را با این رنگ و مشخصات به شما دهد .

 

آری این همان روانشناسی ای است که برند بر ذهن شما بر جای گذاشته ، به طوری که شما فقط با استفاده از رنگ آن را میشناسید ؛ در واقع رنگ آن را لایق محصول دانسته و میپذیرید . به طور مثال شکلات هوبی یا هابی که سالهاست مردم آن را با رنگ بنفش میشناسند.

 

رنگ ها به دلایل زیبایی ظاهری و چشم نوازی فوق العاده ، نقش بسیار مهمی در جلوه ظاهری دارند و طراحان به دلیل تاثیر روانی بالای آن در بازاریابی و فروش ، از هر رنگ در جای درست استفاده می کنند و بوسیله آن پیامی را به بیننده منتقل می کنند. 

 

روانشناسی رنگ ها همواره از جالب ترین بحث های بازاریابی بوده است. انتخاب رنگ موضوعی بحث برانگیز و پیچیده می باشد که تاثیر بالای آن در دراز مدت اهمیت آن را افزایش می دهد. در واقع واکنش مصرف کننده به رنگ و برند مهمتر از خود رنگ است لذا اکثر بررسی های انجام شده بر روی مخاطبان کسب و کار انجام می شود.

 

رنگ برند نشانگر خصوصیت آن و شرکت ارائه دهنده آن است ؛ فرضا یک شرکت مواد شوینده معمولا از رنگ های آبی روشن و سفید استفاده میکند و یک شرکت شکلات سازی از رنگ های گرم بهره میگیرد ، بنابراین این موضوع در طراحی سایت یا محتوای آن نیز صدق میکند.

 

رنگ برند چه تاثیری در افزایش فروش دارد؟ ؛  ویژگی رنگ های مختلف 

 

رنگ زرد : صمیمیت، شفافیت، عزت نفس و اعتماد به نفس، خوش بینی و گرمی و همچنین مثبت اندیشی است و باعث انتقال حس خوشحالی به بازدید کننده می شود.

 

رنگ قرمز : حس سرزندگی و قدرت و انرژی است

 

رنگ نارنجی : شاد، خلاقیت، سرگرمی، دوستانه، لذت و با اعتماد بنفس از جمله ویژگی های بارز این رنگ است

 

رنگ آبی : صداقت، منطق، قدرت، اطمینان، قابل اعتماد و مناسب ارتباطات است

 

رنگ سبز : صلح طلبی، احساس خوب آرامش، قدرت، سلامتی، رشد و تعادل

 

رنگ بنفش : دانا، خلاق، با تخیل بالا

 

رنگ خاکستری : آرامش، تعادل، بی طرف

 

محققان طی یک تحقیق دریافتند که ۹۰ درصد نظرات و قضاوتهایی که در خصوص یک محصول شکل میگیرد ، بر اساس طیف رنگ آن است . پس تمام تلاش ما در این مقاله این بود که شما را ابتدا با رنگ ها آشنا نموده و سپس راهنمایی های لازم برای انتخاب تم یا رنگ محصول در فروشگاه اینترنتی خود یا سایت مربوط به محصولتان را بیاموزیم .

منبع : https://zefa.ir/what-effect-does-brand-color-have-on-increasing-sales/



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس دربستی بهشت زهرا

ناوگان حمل و نقلی ، دارای وسایل و ابزار های مختلفی برای جابجایی مردم می باشد. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین این وسایل اتوبوس می باشد که هرروزه ، حجم بسیاری از افراد با آن به محل مد نظر خود می رسند. خدمات و سرویس های اتوبوس انواع مختلفی دارند که عبارتند از : اتوبوس های VIP ، اتوبوس واحد گشت ، میدل باس و … . اما عمده سفارشات اتوبوس را ، اتوبوس های دربستی به خود اختصاص داده اند.

برنامه ریزی برای مراسم ترحیم و ارائه خدمات با کیفیت برای خانواده مرحوم همیشه از سخت ترین چالش های افراد بوده است. افراد در این شرایط از نظر روحی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و راحتی میهمانان نیز بر این نگرانی ها می افزاید. اجاره اتوبوس دربستی برای رفت و برگشت به بهشت زهرا ، یکی از راهکار هایی است که از گذشته میان افراد مرسوم بوده است.

 

کرایه اتوبوس دربستی

 

با کرایه اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا به هر مکانی که مدنظرش است منتقل شود. اتوبوس های شرکت یزدان گشت ، در نقاط مختلفی از شهر مستقر می باشند و آماده اعزام به درخواست مشتری می باشند تا با کمترین زمان ممکن و بالاترین سرعت در اختیار شما قرار بگیرند. همچنین تمامی اتوبوس های  یزدان گشت از معاینه فنی و بیمه کامل برخوردار می باشند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

امروزه بهشت زهرا (س) همچون گذشته کوچک نمی باشد و برای سر وقت حاضر شدن در مراسم ختم بایستی شناخت دقیقی از راه داشت و در غیر اینصورت مهمانان با مشکل مواجه خواهند شد. همچنین اگر خانواده مرحوم برای پذیرایی از مهمانان رستوران یا تالاری را رزرو کرده باشند که داخل محدوده طرح ترافیک قرار داشته باشد ، خودرو سواری مهمانان برایشان دردساز خواهند شد.

 

برای کرایه اتوبوس دربستی بهشت زهرا و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

 منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/22/beheshte-zahra-shuttle-bus/



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس دربستی واحد گشت

امروزه از اتوبوس در مراسمات مختلفی از جمله مراسم ختم ، اردوهای دانش آموزی ، تشریفات اداری کارکنان و … استفاده می شود. خدمات حوزه اتوبوس رانی شامل سرویس های مختلفی می شود مثل کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا ، کرایه اتوبوس VIP و … . گاهی اوقات برای جابجایی های دسته جمعی یا گروهی اتوبوس بهترین انتخاب می باشد. اگر قصد توقف در هر جای ممکن را دارید اتوبوس دربستی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. با اجاره اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اتوبوس های واحد گشت از گذشته به انتقال شهروندان تهرانی می پرداختند. اصطلاح واحد گشت نشان دهنده سرویس های اجاره اتوبوس شرکت واحد بوده است.

 

مزایا اتوبوس دربستی واحد گشت

 

شرکت یزدان گشت با بیست سال سابقه در این زمینه و با بهره مندی از کادری مجرب و دلسوز ، آماده ارائه خدمات گوناگون و با کیفیت به شهروندان عزیز می باشد. یکی از بهترین این خدمات اتوبوس دربستی واحد گشت می باشد که دارای مزایای فراوانی می باشد. یکی از مهمترین این مزایا قیمت مناسب آن است. هزینه کرایه این اتوبوس صرفه اقتصادی بالایی دارد و کیفیت و تنوع بالای آن موجب رضایت شما از این سرویس خواهد شد. همچنین ، رانندگان این اتوبوس ها از تجربه بالایی برخوردارند که با وظیفه شناسی بسیار و مسئولیت پذیری بالا ، از هر گونه مشکلی جلوگیری خواهند کرد.

این موارد تنها زمانی اتفاق می افتد که اتوبوس و رانندگان محترم زیر نظر یک مدیریت مسئول پذیر قرار داشته باشند. تمام اتوبوس های یزدان گشت زیر نظر واحد گشت شرکت واحد قرار داشته و هر 6 ماه یکبار شرکت ، اتوبوس و رانندگان آن توسط سیستم های جدید مدیریت می شوند.

 

جهت کرایه اتوبوس دربستی واحد گشتو کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

 منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/21/vahed-e-gasht-shuttle-bus-2/



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس واحد گشت

اتوبوس از پراستفاده ترین وسایل نقلیه در جهان امروز به شمار می رود. وسایل حمل و نقل در دنیای امروز از جایگاه ویژه ای در زندگی افراد برخوردار می باشند. عموم مردم برای جابجایی های روزمره خود مجبورند از این وسایل استفاده کنند و خودشان را به مکان مورد نظر برسانند. سرویس های این حوزه به خدمات متنوعی اعم از کرایه اتوبوس دربستی ،کرایه اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا و … تقسیم می شوند.

اجاره اتوبوس واحد گشت نیز یکی از خدمات مناسب می باشد که سفارشات بسیاری را در بر می گیرد. اصطلاح واحد گشت در گذشته نشان دهنده سرویس های اجاره اتوبوس شرکت واحد بوده است. این سرویس توسط شرکت واحد ارائه داده می شد. مجموعه یزدان گشت با تجربه بسیار در این زمینه ، آماده خدمت رسانی در حوزه اجاره انواع اتوبوس به مشتریان محترم می باشد که توانسته خدماتی متنوع و با کیفیت مشابه با بهترین شرکت ها داشته باشد و همواره رضایت مسافران را جلب نموده است.

 

اتوبوس واحد گشت یزدان گشت

 

اتوبوس های واحد گشت یزدان گشت از نوع اسکانیا می باشند و دارای تمامی امکانات لازم برای یک سفر مناسب هستند که با بهره مندی از معاینه فنی و بیمه کامل ، خیالتان از این موارد راحت خواهد بود. با کرایه اتوبوس واحد گشت ، از تردد خودرو های سواری جلوگیری می شود که بدین ترتیب ، مشکلاتی نظیر ترافیک ، محدوده طرح ترافیک و … پیش نخواهند آمد. قیمت سرویس های این مجموعه همواره رابطه مستقیمی با انصاف داشته و پایین ترین قیمت ها در آن لحاظ شده است. تعیین قیمت در این زمینه وابسته به معیار های مختلفی مثل طول مسیر ، ترافیک و … می باشد و نرخ ثابتی برای آن موجود نیست.

 

برای رزرو اتوبوس و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/20/vahed-e-gasht-bus-2/

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

نحوه قیمت گذاری کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه ، یکی از مهمترین مبلمان های خانه می باشد که در ظاهر آشپزخانه بسیار موثر است. پیش از این با “انواع مدل های کابینت ممبران” آشنا شدیم ؛ همچنین ، تحت مقالات “مزایای استفاده از کابینت ممبران” و “معایب کابینت ممبران” به بررسی نکات مهم و نقاط قوت و ضعف آن پرداختیم.

یکی از موارد چالش برانگیز در اجرای کابینت ، بر آورد قیمت آن می باشد ؛ چراکه برخی از کابینت ساز ها در ابتدا ، قیمت کابینت را کمتر از دیگر مجریان کابینت بیان می کنند یا آن را تنها بر حسب طول کابینت محاسبه می کنند.
اما متاسفانه اکثر سفارش دهندگان کابینت ، از این موضوع آگاهی ندارند و در نتیجه در پایان کار با مشکلاتی مواجه می شوند و قیمتی فراتر از قیمت اولیه پیش چشم خود می بینند.

برای مثال ، یک سفارش دهنده کابینتی با طول 10 متر نیاز دارد. پس از اینکه یک کابینت کار قیمت هر متر کابینت را 700 هزار تومان اعلام می کند و دیگری 800 هزار ، وی با انتخاب کار ارزان تر و با یک حساب سر انگشتی ، فاکتوری به قیمت 7 میلیون تومان را برای خود تصور می کند.

اما کارفرما با بی اطلاعی از اینکه ، جدا از طول کابینت ، پارامتر های دیگری نیز نظیر طرح ، ابعاد و متریال در قیمت آن تاثیر دارند ، در انتهای کار و هنگام مشاهده فاکتور پایانی بسیار متعجب می شود.
حال وقت آن رسیده است تا نحوه قیمت گذاری کابینت ممبران را به خوبی بشناسیم تا با اطلاعات کافی ، پا به عقد قرارداد بگذاریم.

نحوه قیمت گذاری

قیمت کابینت ممبران بر حسب یک متر طول کابینت محاسبه می شوند ، بدین صورت که یک متر از آن دارای یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری می باشد. متر کردن نیز به شکلی انجام می شود که از ابتدای کابینت تا انتهای آن در وضع طولی متر شود.
اندازه گیری در شرایطی انجام می شود که ابعاد کابینت ( ارتفاع و عمق ) آن دارای مقداری استاندارد باشند.

قانون 60 ، 40 در قیمت گذاری کابینت ممبران

طبق این قانون ، کابینت های زمینی که دارای ارتفاع cm90 می باشند % 60 و کابینت های دیواری با ارتفاع cm70 ، % 40 از قیمت در هر متر طول را شامل می شوند.
یک متر کابینت شامل چه چیزهایی است!
یک متر کابینت علاوه بر یک متر کابینت زمینی و هوایی ، شامل یک متر صفحه کابینت ، تاج ، زیر چراغی و یک پاخور یا پایه استیل به همراه دستگیره ، ریل ساچمه ای ، کلیه یراق ، جک ساعتی و درب یونیت می باشد.

 


برای مشاهده لیست قیمت انواع کابینت ممبران کلیک نمایید.


 

ابعاد استاندارد کابینت و قیمت آن

1. کابینت دیواری ممبران

عمق و ارتفاع کابینت می بایست به ترتیب cm 30 و cm70 باشد. البته که اگر ارتفاع سقف بیش از cm 240 بود می توان ارتفاع را سه قسمت و cm90 در نظر گرفت. یکی از نکات قابل توجه در اجرای کابینت های دیواری این است که ابعاد کابینت از محدوده استاندارد خارج نشود ، چرا که اشکال در وزن کابینت های دیواری ، خطرناک است.

2. کابینت زمینی ممبران

بدنه کابینت زمینی می بایست دارای ارتفاع 72 cm باشد که این ارتفاع به همراه رویه 14 mm و پایه 14 cm بهcm 90 نیز می رسد. عمق استاندارد کابینت اما فراتر از cm55 نمی باشد.

 

3. کابینت کمدی ممبران

کابینت های کمدی در واقع کابینت هایی ایستاده ای هستند که از زمین تا کابینت های دیواری ارتفاع دارند. قیمت آن ها هم چیزی حدود 3 برابر قیمت کابینت زمینی یعنی % 180 می باشد.

4. کابینت نیمه کمدی

این نوع کابینت ها دارای ارتفاعی در حدود cm130 تا cm150 هستند و قیمت آن ها نیز دو برابر کابینت های زمینی یعنی % 120 می باشد.

 

5. کابینت ویترینی ممبران

کابینت های ویترینی ، دارای بدنه ای تمام رنگ هستند که محل قرار گیری اجناس دکوری در آشپرخانه می باشند. محاسبه قیمت کابینت های ویترینی بدین صورت است که نوع زمینی آن 2 برابر قیمت کابینت های زمینی ( % 120 ) و نوع دیواری آن نیز دو برابر قیمت کابینت های دیواری ( % 80 ) است.

6. کابینت جزیره ممبران

کابینت جزیره ، کابینتی زمینی است که به دیوار متصل نمی باشد و ابعاد استاندارد آن نیز به اندازه کابینت زمینی است. قیمت کابینت جزیره نیز 5/1 برابر کابینت زمینی و % 90 می باشد.

منبع : https://sazadesign.ir/2019/11/09/pricing-of-membrane-cabinets/



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

روش صحیح مدیریت کانال تلگرامی

این روز ها داشتن یک کانال تلگرامی به عنوان کسب وکار یا ارائه مطالب مورد علاقه در بین جوامع امروزی رایج است به همین منظور دراین مقاله به بررسی روش های مدیریت کانال تگرامی می پردازیم با ما همراه باشید.

 

1. طریقه تولید محتوا :
یکی از مهمترین نکات در اداره یک کانال تلگرامی ایجاد تولید محتوا درست و جذاب برای مخاطب می باشد که برای این کار بدین صورت عمل می کنیم ؛ کانال خود را باز کرده و در کادر مربوطه در پایین صفحه، شروع به نوشتن متن دلخواه و یا آپلود تصاویر و ویدئوهای دلخواه خود نمایید.

 

2. کنترل اطلاعات عمومی کانال :
برای مدیریت اطلاعات عمومی کانال تلگرامی خود به بخش مدیریت کانال وارد می شویم اولین گزینه Channel info می باشد که به معنای تغییر اسم کانال است و می توانیم حالت آن را از عمومی به خصوصی تبدیل کنیم همچنین در این بخش می توانیم لینک کانال را هم تغییر دهیم و آخرین گزینه در این صفحه delete channel می باشد که از نام آن معلوم است که برای پاک کردن کانال تلگرامی استفاده می شود.

 

3. کنترل آخرین فعالیت های کانال :
برای کنترل فعالیت های کانال تلگرامی در صفحه مدیریت کانال تلگرامی بروی گزینه Recent Actions کلیک می کنیم با کلیک کردن بروی این گزینه تمام فعالیت های اخیر کانال تلگرامی خود را می توانید مشاهده کنید با کلیک کردن بروی این گزینه فیلد برای شما باز خواهد شد که در انتها آن دکمه setting را مشاهده می کنید که با کلیک کردن بروی آن فیلد های مختلفی باز می شود این فیلد های عبارتند از: 

 

All Actions :‌ عبارتند از نمایش تمامی فعالیت ها ی 48 ساعت گذشته کانال تلگرامی.

New Admins : نمایش آخرین کسی که مدیر شده است.

New Members : نمایش تمام کسانی که تا 48 ساعت قبل عضو کانال شده اند.

Channel info : نمایش تغییرات کانال در 24 ساعت قبل.

Delete Messages : تمام پست هایی که از کانال حذف شده است. 

Edited Messages : تمام پست هاییکه در کانال ویرایش شده اند.

Leaving Members : نمایش تمام کسانی که در 48 ساعت قبل از کانال لفت داده اند.

All Admins : نمایش تمام کسانی که ادمین هستند.

 

4. بخش Administrators :
با انتخاب این گزینه می توانید به بخش ادمین های کانال خود مراجعه کنید و می توانید ادمین های کانال خود را مشاهده کنید اگر تاکنون مدیر دیگری برای کانال خود انتخاب نکرده اید می توانید از طریق گزینه admin store استفاده نمایید.

 

روش صحیح مدیریت کانال تلگرامی

 

5. قدرت تصمیم گیری برای فعالیت ادمین های کانال :
شما بعد از انتخاب ادمین های کانال تلگرامی خود می توانید می توانید فیلد هایی را برای آن ها در نئظر بگیرید این فیلد ها عبارتند از:

 

Change Channel Info : توانایی تغییر اطلاعات کانال

Post Messages : توانایی ایجاد پست و متن کانال تلگرام

Edit Messages of Others : توانایی ویریایش پست ها

Delete Messages of Others : توانایی پاک کردن پست ها

Add Users : توانایی اضافه کردن عضو جدید

Add New Admins : توانایی اضافه کردن پست جدید

 

6. ذخیره کردن :
پس از انتخاب سطح دسترسی مورد نظر برای مدیریت کانال به مدیران جدید، می توانید با لمس گزینه شبیه به تیک آن را ذخیره کنید حال شما توانسته اید بدون نیاز به برنامه یا نرم افزار و ربات خاصی اقدامات اولیه در خصوص مدیریت کانال و اعضای کانال خود را انجام دهید که امری بسیار ساده و بدور از پیچیدگی می باشد.

منبع : https://zefa.ir/correct-method-of-telegram-channel-management/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()