نوشته شده توسط : امیر

طرز تهیه ی میلک شیک توت فرنگی

طرز تهیه ی میلک شیک توت فرنگی

میلک شیک توت فرنگی یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین گزینه ها در منوی کافه ها و  کافی شاپ ها می باشد. با مجله خبری شوکومای در مقاله ی طرز تهیه ی میلک شیک توت فرنگی همگام و همراه باشید.

مواد لازم
شیر دو لیوان 
توت فرنگی 250 گرم
بستنی ساده 5 اسکوپ (قاشق غذاخوری)

طرز تهیه ی میلک شیک توت فرنگی

طرز تهیه : 

یک لیوان را که از قبل به مدت 2 الی 4 ساعت در فریز قرار می دهیم تا خنک شود. برای آماده کردن این میلک شیک بستنی را به همراه شیر ، توت فرنگی و رنگ خوراکی در مخلوط کن ریخته و به مدت 3 دقیقه هم میزنیم تا ترکیب به دست آمده یک دست و همگن شود. پس از آماده شدن ؛ مخلوط را در لیوانی که قبلا در فریز گذاشته ایم ، می ریزیم و با توت فرنگی ، خامه و برگ نعناع تزیین و با نی سرو می کنیم. 

منبع : https://chocomy.com/blog/how-to-make-a-stylish-strawberry-milkshake/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

طرز تهیه ی شیک طالبی

طرز تهیه ی شیک طالبی

طرز تهیه ی شیک طالبی که یکی از شیک های خوشمزه محسوب می شود و جزو دسر های خوشمزه به حساب می آید شیک طالبی نوشیدنی با طعم خاصی می باشد و می توان جزو نوشیدنی های خوشمزه به حساب آورد و می توان یکی از گزینه های خوشمزه منو کافه ها انتخاب کرد در این مقاله به طرز تهیه ی شیک طالبی می پردازیم با مجله خبری شوکومای همراه باشید.

مواد لازم برای 4 نفر
بستنی طالبی 2 لیوان
یخ  2 لیوان خردشده
خامه 150 گرم
طالبی 1 عدد متوسط
شکر 

 به مقدار دلخواه

 

طرز تهیه ی شیک طالبی

 

مراحل تهیه ی شیک طالبی : 

طالبی را به دو نیم تقسیم کنید و نیمی از آن را با خامه ، یخ و هر مقدار شکری که دوست دارید داخل دستگاه مخلوط کن بریزید تا یکدست شوند. نیم دیگر طالبی را هم با اسکوپ به صورت توپی در بیاورید و یا خرد کنید تا هنگام سرو استفاده کنید. مخلوط میکس شده را داخل لیوان های بلند بریزید و با تکه های طالبی و بستنی پر کنید و با برشی از طالبی تزیین کنید.

 منبع : https://chocomy.com/blog/how-to-make-chic-cantaloupe/



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

موضوع مقاله : انواع استنلس استیل 304 و 316 و تفاوت آن در نوع پایپینگ و پروژه ها

تفاوت استیل 304 و 316 در چیست ؟

از نظر شیمیایی یا علمی پاسخ این است که 304 فولاد ضد زنگ حاوی 18٪ کروم و 8٪ نیکل در حالی که 316 حاوی 16٪ کروم ، 10٪ نیکل و 2٪ مولیبدن است،برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی ، مولیبدن اضافه شده است.

استیل 304چیست ودر کجا استفاده می شود؟

استیل 304 با محتوای نیکل کروم و کربن کم ، متنوع ترین و متداول ترین فولادهای زنگ نزن آستنیتی است.

نوع 304 ثابت می کند که در برابر اکسیداسیون ، خوردگی و دوام مقاوم است. نوع ضد زنگ نوع 304 سهولت در ساخت و تمیز کردن ، جلوگیری از آلودگی محصول را فراهم می کند و انواع مختلفی از اتمام را ارائه می دهد. استیل ضد زنگ نوع 304 در محفظه ها ، مخازن ذخیره سازی ، مخازن تحت فشار و لوله و لوله کشی استفاده می شود.

استیل 316 چیست و در کجا استفاده میشود؟

استیل ضد زنگ Type 316 یک فولاد ضد زنگ و مقاومت در برابر حرارت کرومیوم نیکل با مقاومت در برابر خوردگی است که نسبت به سایر فولادهای نیکل کروم اندازه گیری می شود که در معرض انواع بسیاری از خوردگی های شیمیایی قرار دارد.

با توجه به اینکه آلیاژ از جنس استنلس استیل نوع 316 حاوی مولیبدن است ، نسبت به 304 مقاومت بیشتری در برابر حمله شیمیایی دارد.

از نظر مقاومت در برابر محلولهای اسید سولفوریک ، کلریدها ، برمیدها ، یدیدها و اسیدهای چرب در دمای بالا به طور قابل توجهی مقاوم است. فولادهای ضد زنگ حاوی مولیبدن در تولید برخی داروهای خاص به منظور جلوگیری از آلودگی بیش از حد فلز مورد نیاز است.

موجودی لوازم و اتصالات بهداشتی آدلی استیل شامل هر دو نوع فولاد ضد زنگ Type 304 و Type 316 در طیف گسترده ای از اندازه و مشخصات جهانی  است.

و استاندارد های مورد نیاز را برآورده می کنند. ما همچنین اتصالات و لوله هایی را داریم که مطابق با استانداردهای ASME BPE هستند.

چرا استیل 316 استفاده کنیم ؟

به طور خلاصه نتیجه نهایی این است که فولاد ضد زنگ Type 316 هزینه کمی بیشتر دارد اما می توانید در هزینه کلی پروژه صرفه جویی زیادی کنید و به اصطلاح عمر پرژوه را زیاد کنید به این دلیل که استیل 316 در برابر خوردگی مقاومت بیشتری دارد و باعث میشود عمر تجهیزات استفاده شده بیشتر شود.

به همین دلیل پیشنهاد مجموعه آدلی استیل به پیمانکاران و سازندگان و مدیران کارخانه این است اگر میدانید سیالی که استفاده میکنید باعث خورندگی اتصالات و شیر آلات شما در آینده خواهد شد میتوانید با مشاوره رایگان از مدیریت مجموعه آدلی استیل از متریال استنلس استیل 316 استفاده کنید،لازم به ذکر است در مارکت امروزی نوعی استیل در مارکت ارائه میگردد که استیل 201 نام دارد و برخی از سود جویان با استفاده از برندیگ و مارکینگ آنها را به اسم استیل 304 و در مواقعی به اسم استیل 316 به فروش میرساند.

مجموعه آدلی استیل با فروش تجهیزات خود با ذکر به شرط بودن متریال و ارائه برگه آنالیزاین اطمینان را به شما خواهد داد که بتوانید متریال مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و با آنالیز درست خریداری نمایید. هنگام برنامه ریزی پروژه بعدی خود ، حتما این مسائله را به خاطر داشته باشید

در جدول زیر آنالیز موردی هر کدام از آلیاژ های استنلس را مشاهده میکنید.

نمونه برگه آنالیزاستنلس استیل 304 و 316 مربوط به مرکز متالوژی پارسیان


                                          

لینک خرید محصولات : برای خرید اینجا را کلیک کنید

آدلی استیل

وارد کننده و تامین کننده تخصصی استنلس 304 و 316 میباشد.

نویسنده ومترجم:حسین محمدزاده

(کارششناس ارشد مدیریت بازرگانی از دانشکده نس وادیا دانشگاه پونا کشور هندوستان و مدیریت مجموعه آدلی استیل )

منبع : https://b2n.ir/781103



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

خدمات اینستاگرام وبسایت سون گرام

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی بسیار زیادی برای کاربران تلفن های همراه ارائه و تست شده اند که هرکدام کم و بیش مخاطبان خود را داشته اند. در این میان اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیاست و مخاطبان آن را از کودکان تا میانسالان و بزرگسالان  تشکیل می دهند. این افراد با اهداف گوناگونی به جامعه اینستاگرامی ها پیوسته اند ؛ عده ای از آن ها احساسات ، خاطرات و عواطف خود را با سایرین به اشتراک می گذارند ، عده ای به کسب درآمد مشغولند و محصولات تولیدی خود یا خدماتشان را به بقیه معرفی و به فروش می رسانند. می توان گفت خیلی از مشاغل خانگی در اینستاگرام کسب درآمد می کنند. همچنین بسیاری از برندها و شرکت های معتبر نیز به معرفی خود و ارائه محتوا در اینستاگرام می پردازند و همه ی این موارد نشان دهنده همه گیر شدن و محبوبیت این شبکه اجتماعی است.

خدمات اینستاگرام مجموعه سون گرام

به جرات می توان گفت ، برای خیلی از کاربران فضای مجازی مساله اعتماد کردن و کیفیت خدمات ارائه شده در اینستاگرام به یک معضل تبدیل شده است. وبسایت سون گرام با رعایت اصول مشتری مداری و با در نظر گرفتن حساسیت های مشتریان اقدام به فروش خدمات اینستاگرام کرده است. رعایت اصول مشتری مداری ، مشاوره و ارائه خدمات با کیفیت برگه برنده تیم متخصص سون گرام است.

 

لیست خدمات اینستاگرام وبسایت سون گرام

1- فالوور واقعی اینستاگرام

بدون شک در حال حاضر بالا بودن فالوور واقعی و ایرانی یک پیج در جایپاه و ارزشمندی آن پیج در اینستاگرام تاثیر بسزایی دارد. مخاطبین به پیج هایی که فالوور بیشتری داشته باشد رغبت بیشتری نشان می دهند. خرید فالوور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی اینستاگرام دغدغه بسیاری از ادمین های پیج های اینستاگرامی است. وبسایت سون گرام با فروش فالوور واقعی و با کیفیت می تواند شما  را در راستای بهتر شدن پیجتان همراهی کند.

2- لایک واقعی اینستاگرام :

تعداد بالای لایک پست های شما به عنوان فریلنسر و یا کسب و کار تاثیر روانی بسیار زیادی در جذب مخاطب و نهایتا مشتری دارد. کاربران با دیدن لایک های بالای پست های شما با اعتماد خاطر بیشتری محصولات شما را خریداری می کنند. همچنین اگر این تعداد یک عدد قابل توجهی باشد ، باعث قدرت بخشیدن به برند شما در فضاهای مجازی خواهد شد و نهایتا منجر به اشتراک گذاری بین کاربران می شود. با خرید لایک واقعی اینستاگرام می توانید با سرعت قابل توجهی افزایش لایک پست اینستاگرام را انجام داده و پیجتان را بهتر مدیریت نمایید.

3- ویو اینستاگرام :

در اپلیکیشن اینستاگرام 4 نوع محتوا می توانید منتشر کنید : عکس ، ویدئو ، آیجی تیوی ، استوری ، در سه مورد آخر برای خرید ویو میتوانید اقدام نمایید. تعداد ویو همان مقدار کاربرانی است که محتوای شما را بازدید و مشاهده نموده اند. در صورت داشتن تعداد قابل توجهی ویو برای محتوای ویدئویی خود می توانید توجه کاربران زیادی را به خود جلب نمایید چون تعداد بالای این مورد است که در قضاوت کابران در مورد محتوای ویدئویی شما تاثیر می گذارد. می توانید با خرید ویو آی جی تی وی ، خرید ویو استوری ، خرید ویو ویدئو از طریق وبسایت سون گرام ، بازدید ویدئو یا بازدید استوری یا بازدید آیجیتیوی خود را بالا ببرید.

 

1

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام کلیک کنید

2

برای خرید لایک واقعی اینستاگرام کلیک کنید

3

برای خرید ویو اینستاگرام کلیک کنید.

4

برای مشاهده خدمات اینستاگرام سون گرام کلیک کنید.

منبع : https://sevengram.ir/sevengram-instagram-service/



:: برچسب‌ها: خدمات اینستاگرام , خدمات اینستاگرام وبسایت سون گرام , خرید بازدید , خرید فالوور , خرید لایک , خرید ویو , سون گرام , فروش فالوور ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

۱۰ برند برتر در ابزارآلات مکانیکی

آیا شما در این زمینه حرفه ای هستید یا فقط از این مسیر حرفه ای حرکت می کنید؟ هر مکانیک می گوید ابزار خون زندگی آنهاست. هر مکانیک و ابزارآلاتش تقریبا جداندشدنی هستند. با این حال، مفهوم جعبه ابزار کامل تاکنون نادیده گرفته شده است چون شما همیشه نیاز به یک ابزار دیگر برای اضافه کردن به مجموعه خود دارید تا آن را کامل کنید.

اگر از یک مکانیک واقعی بپرسید به شما می گوید که متخصصان هر ساله هزاران دلار برای ابزارآلات خرج می کنند. از ابزارهای اساسی برای شغل های ساده تر تا پیچیده تر برای پروژه های پیچیده تر، هر ابزار اهمیت خاص خود را دارد.

هنگام خرید ابزار شما باید دقت کنید زیرا کیفیت ابزار ممکن است از یک سازنده تا سازنده ی دیگر متفاوت باشد. با وجود مارک های مختلف با فروش محصولات مشابه، انتخاب نوع مناسب ابزار می تواند دشوار باشد. در ادامه نگاهی به ۱۰ برندی که ابزارآلات مکانیکی را تولید می کنند داریم:

MAC_Tools_Logo

۱- Mac Tools: هنگامی که نام ابزارآلات مکانیکی به میان می آید، نام Mac بلند می شود چون یکی از معتبرترین برندها در این صنعت می باشد. این برند مجموعه وسیعی از ابزارآلاتی که برای یک مکانیک مناسب است ارائه می دهد. مجموعه های ضروری، ابزارهای تخصصی، ابزارهای دستی و ابزارهای بادی در ابعاد مختلف رقابت می کنند. ابزار Mac با کیفیت بالا و عملکرد خوب ارائه می شود.

e9989f89109a4136c201be652a6177f32

۲- Snap-on: این نام تجاری به تنهایی در صنعت به عنوان یک انتخاب عالی برای مکانیک شناخته می شود. آنها انواع ابزارهایی را که می توانید درخواست کنید مانند پیچ گوشتی، آچار برقی، انبر دست،‌ سوکت زن و غیره ارائه می دهند. آنها همچنین یک مجموعه کامل دارند. اگر شما یک مکانیک حرفه ای هستید، این محصول قطعا ارزش سرمایه گذاری دارد. اگر شما روزی خود را از این حرفه بدست می آورید می دانید که واقعا به بهترین ابزار نیاز دارید.

otc

۳- OTC:  این برند توسط شرکت Owatonna Tool Company تاسیس شد. در سال ۲۰۱۲ این برند بخشی از شرکت معروف بوش (Bosch) شد. به استثنای ابزارهای مسابقه ای و لوازم جانبی که OTC در تولید آنها تخصص دارد، این شرکت مجموعه ای خاص از قبیل ترمز، مجموعه هارمونیک، مجموعه کامپیوتر و مجموعه متعلقات کششی را ارائه می دهد.

340x321_craftsmanguarantee_logo

۴- Craftsman: اگر شما به دنبال ابزار مکانیکی هستید که عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد نمی توانید به سادگی از نام Crastman عبور کنید. محصولات آنها در ایالات متحده ساخته می شود. اگرچه بحث های متعددی در مورد برخی از ابزار Crastman که در خارج از ایالات متحده ساخته می شوند، وجود دارد. یکی از بزرگترین مزیت ها در این برند مقرون به صرفه بودن است و گارانتی مادام العمر که نمی توانید نادیده بگیرید.

s-l500

۵- SuperKrome: این برند ابزارآلات میان رده خودرو ارائه می دهد و نام تجاری SK دارای شهرت خوبی برای تولید ابزار با کیفیت می باشد. مجموعه ابزار دستی ۲۷۲ قطعه آن در میان مشتریان بسیار محبوب بوده و تنها ۳۰۰۰ دلار می باشد. علاوه بر ابزارآلات متوسط خودرو، SK مجوعه ای از ابزارهای کوچک مانند سوکت زن و غیره تولید می کند.

Proto_logo

۶- Proto: این برند بخشی از Stanley Black & Decker می باشد و انواع مختلف مجموعه ابزار مکانیکی خودرو را تولید می کند. از مجموعه ابزارهای مبتدی با قیمت ۲۰۰ دلار تا مجموعه های حرفه ای تر با قیمت حدود ۱۲۰۰ دلار یا بیشتر را تولید می کند. اکثر این ابزارها در ایالات متحده تولید می شوند و نام تجاری خوبی در صنعت دارند.

wrightnewest0902

۷- Wright Tool: این برند دوباره یک برند آمریکایی می باشد و به طور خاص برای حرفه ای ها ابزار تولید می کند. این شرکت طیف گسترده ای از ابزارآلات را ارائه می دهد که شامل مجموعه کارشناسی، پایه، عمومی، متوسط و شاگرد است. با این حال سفارش آنلاین این ابزارآلات آسان نیست زیرا این برند وب سایت کاربر پسند ندارد. ممکن است ابزارآلات Wright را در یک توزیع کننده پیدا کنید.

Husky_logo_11

۸- Husky: هاسکی یکی از معتبرترین برندهای فروش ابزارآلات است و قیمت آن کیفیت آنها را نشان می دهد. گارانتی مادام العمر، کیفیت بالا و مقرون به صرفه معیارهای با ارزش برای خرید محصولات Husky می باشد. اگر بودجه پایینی دارید یا تازه کار هستید هاسکی میتواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

STANLEY-logo

۹- Stanly: بسیاری از مکانیک های حرفه ای به نام Stanly قسم میخورند. ابزارهای غنی از ویژگی آن با کیفیت بالا و با گارانتی مادام العمر باعث می شوند یک انتخاب خوب برای هر مشتری باشد.

2000px-Makita_Logo

۱۰- Makita: اگر شما به دنبال ابزارآلات قدرتمند و با کیفیت هستید، بهتر است به ماکیتا اعتماد کنید. این برند شهرت خود را برای دوام در کیفیت خوب بدست آورده است. ابزارهای آنها عبارت اند از یک مجموعه چکش دوار، تنظیم کننده ضربه و غیره… بسیاری از آنها کیت ۱۵ عددی موجود هستند.

منبع : https://laklak24.com/%d9%85%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%da%af%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d8%b2%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

تبلیغات گسترده چیست

تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی کاربران زیادی وجود دارند که یا دارند

تبلیغ می بینند یا دارند تبلیغ می کنند

و بسیاری از افراد هم غیر اصولی در ها تبلیغات کردن هستند

اما در این مقاله می خواهیم راحب تبلیغات گسترده اطلاعاتی را به شما بدهیم

تبلیغ در کانال تلگرام

بسیاری از افراد در حال تبلیغ کردن در کانال ها هستند هر شب در یک کانال این کار

اشتباه است در اکثر اجناس کلی خریدن ان بسیار ارزان تر از تک خریدن می باشد

در تلگرام هم همین می باشد شما می توانید تبلیغات گسترده انجام دهید یعنی تبلیغ

خود را به ما یا دیگر تیم ها بدهید و ان را برای شما پخش بکنند و بازدهی ان را مشاهده

بکنید

کیفیت این تبلیغات چگونه است

کیفیت این تبلیغات بسیار بالا است برای کانال های فروشگاهی یا کانال های

غیر فروشگاهی

در کانال های فروشگاهی شاید نتوانید به اندازه 1 میلیون تومان تبلیغات جذب ممبر

راضی کننده ای نگیرید اما مشتریان ان بالا می باشد و از لحاظ مشتری کیفیت ان بالا

می باشد و افرادی که تبلیغات می دهند اکثرا از لحاظ فروش راضی می باشند

هزینه تبلیغات گسترده چگونه می باشد

هزینه ثابتی ندارد زیرا بستگی به اینکه چند کا یا چند میلیون بازدید روی پست خود

می خواهید و یا اینکه پست شما بر روی پست چند کانال هایی که در ان دارد تبلیغ

می شود برود و این امر بسیار مهم است

اگر کانال شما تازه تاسیس است اینجا کلیک کنید و یه تعدادی ممبر خریداری بکنید

تا کاربرا راحت نر به شما اعتماد بکنند و بعد سراغ تبلیغات گسترده بروید و مشتریان

خود را روز به روز زیاد تر بکنید

جهت مشاوره شما می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و راجب ممبر گیری و تبلیغات

گسترده مشاوره بگیرید

شماره تماس ما

02128423027

منتظر تماس شما هستیم.

منبع : https://memberpars.com/ads/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش بازاریابی در تلگرام

 

پیام رسان تلگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رسانه ها در میان ایرانی ها محسوب می شود و تایم بالایی از روز اکثر مردم را به خود اختصاص می دهد. چت و به اشتراک گذاری عکس و فیلم ، پست ها و توییت های مختلف و موشن گرافیک عمده فعالیت های این شبکه اجتماعی را شامل می شوند.

روزانه چیزی حدود ده میلیارد پیام در تلگرام رد و بدل می شود که از این حیث آمار خیره کننده ای می باشد. لذا برخی نیز از تلگرام به عنوان محیطی برای پرورش کسب و کار خود بهره می برند. امکانات بسیار این برنامه باعث شده تا صاحبان بیزینس های مختلف با هدف در آمد زایی ، تبلیغات و بازاریابی محصولات خود به تلگرام روی بیاورند.

برای شروع ایجاد یک کانال گزینه مناسبی می باشد. کانال های تلگرامی از بهترین مکان ها برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات می باشند که هیچ محدودیتی از قبیل تعداد اعضا ندارند و به راحتی می توان با آن کار کرد. همچنین نام کاربری باید مرتبط با حوزه ی فعالیتتان باشد به نحوی که هر کس با دیدن نام کانال یا گروه متوجه زمینه کاری تان شود.

هنگام ایجاد کانال های تلگرامی نکات مختلفی را بایستی رعایت کرد. برای مثال ، از انتخاب نام های بسیار عجیب یا طولانی که به خاطر سپردن آن ها برای کاربران مشکل باشد یا تلفظ و خواندن آن ها راحت نیست، بپرهیزید.

تولید محتوا مناسب 

حفظ کیفیت مطالب و انتشار مطالب مفید و کاربردی در کانال باعث پیشرفت هر چه بیشتر شما خواهد شد. کپی کردن مطالب دیگران و تصاویر کانال های مختلف از کیفیت کاری شما کم خواهد کرد. تولید محتوای شما نیز باید در راستای طیف مخاطبین شما باشد. نوع محتوای منتشر شده یک فروشگاه محصولات کودک با یک فروشگاه فناوری اطلاعات قطعا باید تفاوت داشته باشد.

 

آموزش بازاریابی در تلگرام

 

از تبلیغات غافل نشوید

تبلیغات از تاثیر گذار ترین راه ها برای معرفی کانال و جذب مخاطب می باشد. یک سری از کانال های تلگرامی تنها مخصوص همین کار می باشند که می توانید با قراردادن بنر مخصوص کانال خود در آن کاربران را به سمت کانال خود هدایت کنید. محتوای بنر بایستی جذاب و کوتاه اما مفید باشد تا بازخورد مناسبی دریافت شود.

تبادل لینک نیز یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغات است. شما می توانید با ارتباط برقرار کردن با ادمین کانال های دیگر لینک و بنر کانال های یکدیگر را به مدت خاصی به اشتراک بگذارید و از مخاطبان همدیگر بهره ببرید. همچنین همیشه به خاطر داشته باشید ، آدرس کانال در زیر پست ها قرار داده شود. از آنجایی که این امکان وجود دارد که پست های کانال شما توسط مخاطبان به اشتراک گذاشته شود، قرار دادن آدرس تلگرام کانال تان در تمامی پست ها باعث جذب افراد بسیاری می شود.

پک استیکر مناسب کانال بسازید

برنامه ها یا ربات های متنوعی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید استیکرهای جذابی بسازید و ادرس کانال خود را روی آن قرار دهید. با این کار فرصتی به کاربرانی که به کانال شما دسترسی ندارند می دهید تا با آن آشنا شوند.

برگزاری نظرسنجی 

برای پیشرفت و عدم ریزش اعضا نیاز به تعامل با کاربران و گرفتن بازخورد از آن ها دارید. با چند کلیک و ایجاد یک نظرسنجی می توانید نظر اعضا را نسبت به فعالیت کانال و محصولات و خدمات دریافت کنید.

خرید ممبر

خرید ممبر یکی از بهترین روش های افزایش اعضا در تلگرام می باشد. خرید ممبر یا به صورت فیک و غیرواقعی و یا به صورت واقعی و حقیقی می باشد. با خرید ممبر فیک تنها تعداد اعضا و بازدید های کانال افزایش می یابد و در واقع خریدی انجام نخواهد گرفت. اما با خرید ممبر واقعی ، مخاطبین بسیاری در کانال شما عضو شده و درصورت پسندیدن محصولات تبدیل به مشتری های شما خواهند شد.


برای خرید ممبر تلگرام کلیک کنید

منبع : https://sevengram.ir/telegram-marketing-training/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

کاربرد ربات ها در تلگرام

در حال حاضر در میان شبکه های اجتماعی موجود در کشور ، پیام رسان تلگرام که یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین پلتفرم های ارتباطی در میان کاربران است ، می باشد. این اپلیکیشن به دلیل سرعت بالا و امکانات کاربردی و کار آمدی که داراست بسیاری از کاربران را جذب خود کرده است. یکی از این امکانات سود مند و پر طرفدار ربات های تلگرام هستند.ربات های تلگرام نوعی حساب کاربری ویژه محسوب می شوند که برای ارسال و دریافت پیام به صورت اتوماتیک طراحی شده اند. کاربران با ارسال پیام و دستورات خود می توانند با ریات ارتباط بگیرند ، این ارتباط می تواند در یک مکاله شخصی و یا در یک گروه بر قرار شود و می توان ربات های تلگرام را با استفاده از API تلگرام و از طریق در خواست های HTTPS مدیریت کرد. در حقیقت می توان گفت که این ربات ها برخی خدمات را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم می کنند. انواع مختلفی از ربات های تلگرام مانند ربات های فروشگاهی ، ربات جستجو گر ، ربات نظر سنجی سنجی ، ربات جستجوی موسیقی و …. وجود دارد که هر کدام کاربرد جدا گانه و متفاوتی دارند.

کاربرد ربات ها در تلگرام

کاربرد ربات ها در تلگرام

 

انواع کاربرد ربات های تلگرام

ربات های تلگرام انواع مختلفی دارند ولی اگر به صورت کلی دسته بندی کنیم عبارتند از :

  • ارتباط با وب سرویس ها : یک ربات تلگرام می تواند فعالیت های کوتاهتان را بهینه سازی کند. برای مثال می توانید زمانی که دیدگاه یا فرم تماس جدیدی در سایت ارسال شد ، مستقیم آن را در تلگرام دریافت کنید و یا اخرین ایمیل های خود را به حساب تلگرامتان منتقل کنید.
  • ساخت بازی های فکری ساده : نحوه ارتباط شما با ربات تلگرام از طریق API این قابلیت را ایجاد می کند که به سرعت پاسخ های کاربران را تحلیل کرده و نتایج متناسب با پیام ارسال شده توسط کاربر را برایشان ارسال میکند. این قابلیت ربات ها به شما اجازه می دهد تا بازی های گوناگونی را طرالحی کنید و به اجرا در بیاورید.
  • ابزار های کاربردی : ربات های تلگرام می توانند هر نوع کاربردی داشته باشند ؛ این کابر و طراح و برنامه نویس ربات است که نحوه ی کاربرد و کارایی ربات را طرح ریزی و اعمال می کند. ربات نرخ روز ارز ، ربات خلافی خودرو ، اطلاعات هواشناسی ، ربات اخبار و غیره که هر کدام نمونه های موفقی از کاربرد ربات ها در تلگرام هستند.

 

ربات های تلگرام چه تفاوتی با افراد دارند ؟

در  ربات های تلگرام آخرین زمان آنلاین بودن نمایش داده نشده و همواره عبارت bot برای آنها نمایش داده می شود. این ربات ها فضای محدودی برای ذخیر اطلاعات داردند و پیام های قدیمی تر پس از پردازش حذف می شوند. همچنین ربات های تلگرام نمی تواند شروع کننده مکالمه با کاربران باشد، تنها زمانیکه کاربر ربات را به گروه اضافه کند یا به آن پیام بفرستد امکان ارسال پیام از طرف ربات وجود خواهد داشت. در انتهای نام کاربری ربات همیشه کلمه bot حضور دارد.
با اضافه شدن ربات به گروه، همه پیام ها توسط ربات دریافت و تحلیل نمیشود مگر آنکه تنظیمات آن تغییر داده شده باشد. و خصوصیت دیگر ربات های تلگرام این است که هیچگاه غیرفعال، آفلاین یا خسته نمی شوند!

 

 


 

برای خرید ممبر تلگرام و بازدید تلگرام کلیک کنید

منبع : https://zefa.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/

 


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش پیشخوان وردپرس | منوی پیشخوان

پس از وارد شدن به پیشخوان وردپرس ، با کلیک بر روی گزینه  پیشخوان  در منوی سمت راست ، گزینه های خانه و بروزرسانی را مشاهده می کنید.

 

خانه :  در این قسمت به صفحه اصلی پیشخوان وارد میشویم که شامل بخش های زیر هست و آنها را با هم مرور می کنیم.

۱- در این قسمت می توانید جعبه های داخل عکس را مخفی یا مشاهده کنید.

۲- با کلیک بر روی راهنما می توانید در مورد بعضی از جعبه ها اطلاعاتی به دست آورید.(اهنمای هر بخش متفاوت است.)

 

۱- این قسمت نوشته، دیدگاه و برگه های ارسالی شما و ورژن وردپرس و نام پوسته ی شما را نشان می دهد .

۲- در این قسمت می توانید پیش نویس های خود را ذخیره کنید و با کلیک بر روی پیش نویس وارد قسمت ویرایش نوشته شوید و پس از ویرایش آن را انتشار کنید.

۳- دراین قسمت فعالیت های سایت خود را می توانید مشاهده کنید.(دیدگاه ، نوشته ها و..)

 

به روزرسانی ها

با کلیک بر روی به روزرسانی ها به بخشی مانند شکل زیر وارد می شویم.

۱- با کلیک بر روی دریافت می توانیم آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنیم.

۲- با انتخاب کردن افزونه در جدول می توانیم افزونه مورد نظر را به روزرسانی کنیم.

منبع : https://zefa.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d9%85%d9%86%d9%88%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

نگاهی به خدمات ثناطب

شرکت ثناطب با تکیه بر علم و دانش اصیل ایرانی که ریشه در نیاکانمان و آب و خاک و هنر انسانهای ایران زمین دارد ، با نگاه کاملا علمی و با پایه گیاهی و بدون عوارض اقدام به تولید و عرضه محصولات آن هم بطور مستقیم به فرد نیازمند می کند.

ثناطب در جهت درمان هر چه بهتر و کاملا تخصصی با بکارگماری بهترین و متخصص ترین مجموعه پزشکان طب سنتی و ایرانی  و همچنین مدرس طب سنتی دانشگاه تهران سعی در انجام هر چه بهتر درمان دارد.

همچنین ویزیت بیمار در مطب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران زیر نظر دکترای طب سنتی با شماره نظام پزشکی و مدرس دانشگاه تهران کرده است.

داروها در کلیه زمینه های مورد نیاز افراد همانند : زناشویی ،‌قلب و عروق ، کبد چرب ، هپاتیت ، ایدز ، ام اس ، انواع سرطانها ، مشکلات ناباروری و تخصصی زنان و همچنین پوست و مو و زیبایی و گوارشی و غیره

شرکت تناطب خود جزو انجمن گوارش ، کبد و هپاتیت ایران هست و در سمینارهای تخصصی این بیماریها در دانشگاه علوم پزشکس دانشگاه تهران عضویت فعال داشته و دارد تا بتواند نسبت به بیماران نیازمند در جای جای این خاک پاک خدمات انسانی و خداپسندانه ارائه دهد و گوشه ای از تعهدات انسانی را جامه عمل بپوشاند و هرروز بهتر و بیشتر در این امر بزرگ خدمت رسانی کند.

 

شرکت ثناطب در سال ۱۳۹۷ شروع بکار نمونده و با شعار خدمت به سلامت انسانها در راستای تعهد انسانی و اخلاقی تدوین شده که بصورت کاملا تخصصی ، مطبی را هم در همین راستا در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران و موسسه طوبی راه اندازی کرده است.

جهت خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر در غالب درمان ریشه ای ، عزیزان مراجعه کننده بصورت حضوری خدمتگزار شما هموطنان گرامی میباشیم.

  • در زمینه های طب سوزنی ، ماساژ درمانی زیر نظر متخصص طب سوزنی و گیاه درمانی از کشور کانادا در مطب عباس آباد تهران
  • پوست ومو و زیبایی و چاقی و لاغری زیر نظر پزشک عمومی خانوم در مطب شهرری
  • انجام اسکن دست در ایران توسط حکیم حاذق در مرکز طب سنتی در خیابان شریعتی
  • دکترای طب ایرانی در مطب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران و موسسه طوبی

منبع : https://b2n.ir/286033

 


:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش گرفتن بک اپ تلگرام

در مواردی در استفاده تلگرام پیش می آید که کاربر به دلایل مختلفی مثل تعویض سیم کارت ، مسدود شدن اکانت ، دیلیت اکانت و یا به هر علت دیگر تصمیم میگیرد که اکانت خود را عوض کرده  و یا اکانت فعلی را حذف و اکانت جدید راه اندازی کند. اما در چت های خود چت مهمی دارد که نمیخواهد آن را از دست بدهد. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه از محتوی تلگرام خود بک اپ بگیرید. قبل از خواندن این مقاله پیشنهاد می کنیم اموزش تصویری حذف اکانت تلگرام را نیز مطالعه نمایید. خب برای بک آپ فایل های تصویری مانند فیلم ها و عکس ها و همچنین فایل های pdf و … در گوشی های اندروید می توانید وارد File manager خود شده و از طریق پوشه مربوط به Telegram به این نوع فایل ها دسترسی داشته باشید و از آن ها یک کپی در هر جای دیگری نگهداری کنید. اما اگر از متن چت های خود بخواهید بک آپ بگیرید ، داستان کمی متفاوت می شود. با ما همراه باشید :

 

راه اول :

راه حل اولی که پیشنهاد میکنیم اینست که از چت های خود اسکرین شات گرفته و در گالری گوشی خود ذخیر کنید. ولی خب این روش باری همه کاربردی نیست زیرا شاید شما بخواهید این متون و چت ها را به همان صورت که هستند ذخیر داشته باشید.

راه دوم:

این راه فقط از طریق کامپیوتر قابل انجام می باشد. قبل از هر کاری وارد گوگل کروم شوید ( از طریق مرورگر کروم خود وارد سایت گوگل کروم بشید اگر آدرس سایتشو نمیدونید تو خود گوگل سرچ کنید افزونه های گوگل کروم ) سپس در قسمت افزونه ها به دنبال پلاگین Telegram chat history save را پیدا کنید و حاالا وقت این است که ان را add کنید و سپس فعال نمایید. پس از این کار از طریق مرورگر کروم خود وارد نسخه وب تلگرام و وارد اکانت خود شوید. در اینجا هر قسمتی را که میخواهید ذخیره کنید را انتخاب کنید و آن را در یک پوشه جداگانه ذخیره کنید و یا با انتخاب گزینه پرینت آن را به صورت pdf در بیاورید به این صورت که در نسخه وب تلگرامتون چت مورد نظر را انتخاب کنید ؛ حالا از طریق منوی سه خط بالا گزینه print را انتخاب کنید و Destination به save as pdf تغییر دهید و سپس background graphics و selection only را فعال کنید و گزینه Save  را بزنید.


برای خرید ممبر تلگرام کلیک کنید

منبع : https://adspersian.ir/how-to-back-up-telegram-content/



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام

گاها برای شما هم این اتفاق رخ داده که بخواهید تمام مخاطبین خود را از برنامه ی تلگرامتان حذف کنید ؛ اما با نحوه ی چگونگی انجام این کار آشنایی کامل را نداشته باشید و بخواهید این کار را به صورت حذف تک به تک انجام دهید. پرشین ادز در نظر دارد در این مقاله به شما راه ساده ی حذف تمام مخاطبین تلگرام را آموزش بدهد.

متاسفانه اپلیکیشن تلگرام این قابلیت را دارا نمی باشد تا کاربر  بتواند به صورت مستقیم اقدام به حذف تمام مخاطبین نماید. حال این سوال برایتان پیش می آید که این امیر چگونه باید صورت بپذیرد ؟

 

حذف تمام مخاطبین از طریق نسخه ی تحت وب تلگرام : 

حذف تمام مخاطبین تلگرام از طریق نسخه ی تحت وب بهترین و سهول ترین روش حذف تمام مخاطی هاست که برایتان شرح می دهیم. برای استفاده از این روش باید از کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده و مراحل زیر را طی کنید :

  • تلگرام وب را بر روی سیستم خود بالا بیاورید.
  • طبق تصویر زیر بر روی آیکون سه خطی بزنید تا منو برایتان نمایش داده شود ؛ سپس روی گزینه contacts بزنید.
  • بر روی گزینه Edit بزنید.

 

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرامآموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام | پرشین ادز

  • حال بر روی فضای خالی مرورگرتان کلیک راست کنید و گزینه ی Inspect را انتخاب کنید.
  • اکنون در بخش جدیدی که برایتان نمایش داده می شود به تب console مراجعه کنید.

 

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرامآموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام | پرشین ادز

 

 

  • این کد دستور را که در تصویر زیر مشاهده می کنید در بخش مشخص شده تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید. مشاهده خواهید کرد که تمام مخطبین تلگرام شما حذف شده است. 

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام

  • با حذف تمام مخاطبین تلگرام موافقت کنید.

مشاهده می کنید که تمام مخاطبین حساب کاربری تلگرام شما به صورت آنی حذف می شوند . این روشی که به شما آموزش داده شد بهترین و ساده ترین راه برای حذف تمام مخاطبین تلگرام است.

اگر مایل بودید که تعدادی از مخاطبین را حفظ کنید ، کافیست بعد از وترد کردن کد دستوری و فشردن کلید enter ، بر روی نام خاطب مدنظرتان کلیک کنید تا از حالت انتخاب شده خارج شود و حذف نگردد.


برای خرید ممبر تلگرام کلیک نمایید.

منبع : https://adspersian.ir/learn-how-to-delete-all-telegram-contacts/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

افزودن محصول در ووکامرس

برای افزودن محصول جدید در ووکامرس کافیه از منوی محصولات، گزینه افزودن جدید رو کلیک کنید مانند تصویر زیر:

 

 

بعد از اینکه گزینه افزودن جدید رو زدید وارد صفحه افزودن محصول جدید در ووکامرس می شوید مانند تصویر زیر:

 

 

وقتی وارد این صفحه می شوید تقریبا شبیه ارسال نوشته در وردپرس است. در این لحظه تمام بخش های صفحه افزودن محصول در ووکامرس را به طور کامل و دقیق آموزش می دهیم.

 

۱- عنوان محصول: در این فیلد باید عنوان محصول رو بنویسید، مثل موبایل سامسونگ مدل s10

۲- ذخیره پیش نویس: از طریق این گزینه میتوانید از این محصول یک پیش نویس تهیه کنید. یعنی نمیخواهید محصول رو برای کاربران به نمایش درآورید از این دکمه استفاده می کنید.

۳- پیش نمایش: اگر خواستید صفحه محصول را قبل از انتشار ببینید از این دکمه استفاده کنید.

۴- انتشار: برای این که محصول در فروشگاه نمایش داده شود باید دکمه انتشار رو بزنید تا محصول در فروشگاه نمایش داده شود.

۵- محل نوشتن توضیحات: برای نوشتن توضیحات محصول از این بخش استفاده میکنید. دقیقا مثل نوشتن مطلب در وردپرس است.

۶- دسته های محصولات: از طریق این جعبه دسته محصول رو انتخاب میکنید. در جلسات بعدی حتما در مورد دسته ها در ووکامرس بیشتر صحبت میکنیم.

۷- افزودن دسته بندی: اگر خواستید بدون مراجعه به بخش دسته های محصول، یک دسته جدید اضافه کنید از این گزینه استفاده نمایید.

 

 

۱- نوع محصول: از طریق این گزینه میتوانید نوع محصول رو انتخاب کنید. بعدا در مورد این گزینه بیشتر صحبت خواهیم کرد. چون برای فروش محصولات مختلف کاربرد دارد. که شامل فروش گروهی، متغییر و وابسته می شود.

۲- قیمت محصول: در این دو فیلد قیمت محصول به تومان و قیمت فوق العاده (وقتی که میخواهید روی یک محصول خاص تخفیف بزنید) را وارد میکنید. اگر تخفیف خاصی ندارد قیمت فوق العاده رو خالی بگذارید.

۳- زمان بندی فروش: اگر میخواهید هنگام فروش فوق العاده یک زمان شروع و پایان خاصی رو انتخاب کنید روی این گزینه بزنید تا دو فیلد تاریخ شروع و تاریخ پایان نمایان شود و تاریخ رو مشخص کنید.

۴- برچسب های محصول: در این بخش باید برچسب های محصول رو وارد کنید.

۵- تصویر محصول: هر محصولی یک تصویر اصلی دارد. از طریق این گزینه باید آن تصویر رو مشخص کنید.

۶- گالری محصول: اگر میخواهید از محصول خود چند عکس قرار دهید از گالری محصول استفاده کنید و چندین عکس رو آپلود نمایید.

۷- توضیحات کوتاه محصول: اگر میخواهید برای محصول توضیحات مختصری را وارد کنید در این بخش این توضیحات رو بنویسید. فقط نباید زیاد باشد.

 

 

در ادامه آموزش افزودن محصول در ووکامرس به سراغ جعبه اطلاعات محصول میرویم. در این بخش ۶ تب وجود دارد که به صورت جداگانه توضیحات مختصری رو در مورد هر تب میدیم. بعدا به صورت کامل و جامع هر کدام را معرفی می کنیم.

۱- همگانی: این بخش مربوط به قیمت و قیمت فوق العاده است. اگر محصول رو دانلودی بزنیم بخش اضافه کردن لینک محصول هم اضافه می شود.

۲- انبار: این بخش مربوط به انبار است از طریق این بخش میتوانید موجودی انبار رو کنترل و تنظیم کنید.

۳- حمل و نقل: در این ابعاد و وزن محصول رو وارد میکنید و اگر کلاس ارسالی رو قبلا تعریف کردید میتوانید انتخاب کنید.

۴- محصولات مرتبط: همان طور که از اسمش مشخص است مربوط به محصولات مرتب می باشد. شما از طریق این بخش میتوانید محصولاتی را به کاربر پیشنهاد کنید.

۵- ویژگی ها: از طریق این تب میتوانید برای محصول، ویژگی تعریف کنید.

۶- پیشرفته: از طریق این تب میتوانید بخش نظرات رو فعال یا غیر فعال کنید و برای محصول یادداشت خرید تعریف کنید. این یادداشت بعد از خرید برای خریدار نمایان می شود.

 

نحوه دسته بندی محصولات در ووکامرس

در این بخش به صورت کامل نحوه دسته بندی محصولات در ووکامرس را آموزش میدهیم. البته توضیحاتی در مورد دسته ها میدهیم تا بیشتر با دسته ها آشنا شوید.

قبل از اینکه در مورد نحوه دسته بندی محصولات در ووکامرس صحبت کنیم باید بدونیم اصلا دسته چی هستش و چه کاربردی دارد.

 

دسته ها در وردپرس چیست؟

اولین سوالی که در این بخش ذهن کاربر رو درگیر میکند دسته ها در وردپرس چیست و چه کاربردی دارند. هر سایتی که راه اندازی می شود برای این که بین مطالب آن مرز بندی وجود داشته باشد و سایت به صورت درست و ساختارمند پیاده سازی شود باید مطالب آن، دسته بندی شوند. هر سایت شامل چندین دسته مختلف است. به عنوان مثال دسته بندی سایت فناوری اطلاعات زیفا، به تصویر زیر نگاه کنید:

 

 

با توجه به عکس بالا متوجه می شوید که سایت ما دارای چندین دسته بندی است و کاربر بر اساس نیازش وارد دسته خاص می شود و بین مطالب مرز بندی وجود دارد و کاربر به راحتی دسته و مطالب مورد نظرش دست پیدا میکند.

عدم دسته بندی سایت باعث بی ساختاری و بی نظمی وبسایت می شود و مطالب، آموزش ها و محصولات در سایت گم می شوند اما اگر سایت را دسته بندی کنید علاوه بر ساختارمند شدن وبسایت، کاربر در بین مطالب سایت ما گم یا سردرگم نمی شود. تصویر زیر را ببینید تا متوجه شوید دسته بندی نوشته ها چطور باعث ساختارمند شدن وبسایت می شود :

 

 

نکته مهم: اگر دسته بندی نوشته ها را انجام ندهید گوگل هم مثل بازدیدکنندگان سایت دچار سردرگمی می شود یا به قول معروف شما رو پیدا نمی کند و تاثیر منفی روی سئو وبسایت شما دارد.

 

دسته بندی محصولات در ووکامرس

دسته بندی محصولات در ووکامرس عینا شبیه دسته بندی نوشته ها در وردپرس است با این تفاوت که در بخش دسته بندی محصولات، میتوانید یک تصویر بند انگشتی برای دسته تعریف شده انتخاب کنید.

 

آموزش دسته بندی محصولات در ووکامرس

برای دسترسی به بخش دسته بندی محصولات در ووکامرس، کافیه از منوی محصولات، دسته بندی ها رو بزنید تا وارد بخش دسته بندی محصولات شوید مانند تصویر زیر:

 

 

بعد از اینکه زیر منوی دسته بندی ها رو زدید وارد صفحه دسته های محصولات می شوید. مانند تصویر زیر:

 

 

۱- راهنما: اگر روی گزینه راهنما بزنید صفحه ای باز می شود که اطلاعاتی در مورد دسته بندی محصولات در اختیار شما قرار میدهد. البته چند لینک مفید مانند: درباره ووکامرس، پروژه در وردپرس، پروژه در گیت هاب، پوسته های رسمی و افزونه های رسمی رو در اختیار شما قرار میدهد.

۲- تنظیمات صفحه: از طریق این گزینه میتوانید جعبه ها رو نمایش یا مخفی کنید. البته میتوانید لیست دسته بندی محصولات رو هم صفحه بندی کنید.

۳- جستجو دسته بندی ها: اگر میخواهید یک دسته خاصی رو جستجو کنید از این بخش استفاده کنید. بیشتر وقتی استفاده می شود که تعداد دسته های محصولات زیاد باشد.

۴- لیست دسته ها: هر دسته محصولی که بسازید در این بخش نمایش داده می شود.

۵- نام یا عنوان دسته: برای ایجاد دسته جدید باید یک عنوان برای آن در نظر گرفت. این عنوان در سایت نمایش داده می شود.

۶- نامک دسته: برای هر دسته باید یک نامک در نظر بگیرید. این نامک در آدرس یا همان url نمایش داده می شود. بهتر است انگلیسی باشد. مثلا ما یک دسته داریم به نام موبایل، بهتر این نام آن را Mobile بزنیم. وقتی این مدل میزنیم در url به شکل: zefa.ir/product-category/mobile نمایش داده می شود.

۷- انتخاب دسته مادر: اگر دسته ای که تعریف میکند میخواهید زیر مجموعه دسته دیگر باشید یا به اصطلاح فرزند دسته دیگر باشد از این بخش استفاده میکنید.

۸- توضیح: میتوانید برای هر دسته یک توضیحاتی بنویسید و اگر قالب شما پشتیبانی کند این توضیحات هنگامی که روی دسته کلیک میکنید نمایش داده می شود. معمولا استفاده نمی شود.

۹- نوع نمایش: این گزینه مربوط به نمایش محصولات و زیر دسته های آن می باشد.

۱۰- تصویر بند انگشتی: اگر شما در این بخش یک عکس برای دسته مورد نظر انتخاب کنید. اگر قالب شما پشتیبانی کند هنگام نمایش دسته، این عکس هم نمایش داده می شود.

افزودن دسته بندی: بعد از اینکه اطلاعات دسته مورد نظر رو وارد کردید برای اضافه کردن دسته کافیه، روی دکمه افزودن دسته بندی کلیک کنید تا دسته مورد نظر به لیست دسته ها اضافه شود.

 

ویرایش دسته ها در ووکامرس

بعد از اینکه نحوه دسته بندی محصولات در ووکامرس را توضیح دادیم حال میخواهیم نحوه ویرایش آنها رو آموزش دهیم تا در صورتی که خواستید یک دسته محصول رو ویرایش کنید دچار مشکل نشوید. اگر خواستید نام و نامک دسته رو عوض کنید کافیه موس رو، روی دسته مورد نظر ببرید و ویرایش سریع رو بزنید مانند تصویر زیر:

 

 

تا بتوانید نام و نامک رو ویراش کنید و بعد روی گزینه بروز رسانی دسته بندی کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

اگرم خواستید تمام اطلاعات یک دسته رو ویرایش کنید. کافیه روی ویرایش کلیک کنید تا وارد صفحه ویرایش دسته محصولات شوید.

اگر هم خواستید یک دسته رو حذف کنید کافیه موس را، روی دسته مورد نظر برید و گزینه پاک کردن رو بزنید تا دسته مورد نظر پاک شود.


برای دانلود و استفاده از جزوات آموزش وردپرس و جزوات آموزش ووکامرس کلیک نمایید.

منبع : https://zefa.ir/add-product-in-woocommerce/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

شناسه sku چیست؟

اول اینو بگم که SKU مخفف Stock Keeping Unit به معنی واحد نگهداری موجود می باشد. SKU برای یک محصول میتواند عدد یا حروف یا ترکیبی از این دو باشد. اگر بخواهم واضع تر بگم SKU شناسه منحصر به فرد یک محصول است. چند مثال میزنیم تا کامل متوجه بشید شناسه sku چیست و به چه دردی میخورد.

 

مثال برای شناسه SKU محصول:

مثال یک: مثلا برای یک کتاب SKU میتواند ISBN آن باشد که به صورت یک عدد (مثلا ۶۱۵۰۹۲۲۴۵۶۸) در ابتدای کتاب درج میگردد.

مثال دو: برای یک محصول الکترونیکی در نظر بگیرد مثلا اسم آن Sony Bravia LCD TV 60 است میتوانیم SKU یا همان شناسه محصول را ۶۵۶۰۰-۳۵۶۳۶ در نظر بگیریم.

مثال سه: مثلا ما کد MA206 را جهت مادربورد (حرفM) ایسوس ( حرفA ) سری ۲۰۶ ( عدد ۲۰۶) در نظر گرفتیم ، که این انتخاب میتواند بر اساس استاندارد های کدگذاری محصول و یا اینکه شماره خاص از محصول باشد.

نکته مهم: SKU همان upc) Universal Product Cod) محصول هست. (کد جهانی محصول)

توجه: برای ما ایرانی ها، sku به عنوان نوعی بارکد نیز مفهوم دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

شناسه sku محصول

شناسه sku محصول در جاهای مختلفی مثل انبار، خرده فروشی، تجارت الکترونیک، تولید و بسته بندی، فروش و ردیابی محصول، تحلیل محصول و مدیریت محصول کاربرد دارد. معمولا از شناسه sku محصول برای شناسایی محصول، اندازه یا نوع و سازنده آن استفاده می شود.

 

شناسه sku محصول چطور تعریف می شود؟

هر شرکتی روش خاص خود را برای تعریف شناسه sku محصول دارد. اما متداول ترین روش این است که طوری تعریف شود تا ویژگی های محصول را در خود جای دهد. بحث بعدی در تعریف شناسه sku محصول، قابل فهم بودن آن است.

نکته مهم: شناسه sku با بارکد فرق دارد. شناسه sku محصول یک کد داخلی و قراردادی از طرف شرکت است و هر شرکتی قانون خاص برای تعریف آن دارد. اما بارکد بر مبنای یک روال کلی تعریف می شود.

 

 منبع : https://zefa.ir/what-is-a-sku-id/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

نورپردازی آشپزخانه مدرن

یکی از موارد بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی نورپردازی داخل آشپزخانه می باشد و افراد متاسفانه به این موضوع توجه چندانی ندارند و در محیط به اندازه ای که به کابینت ، کفپوش ، دیوار و پرده های آشپزخانه اهمیت می دهند به نور پردازی و روشنایی آن توجه نمی کنند. با سازا همراه باشید.

منظور از نورپردازی آشپزخانه صرفا استفاده از چراغ ها و لوستر های گران قیمت نیست ، بلکه نحوه نورپردازی صحیح در فضای آشپزخانه است که هماهنگ با طراحی داخلی آشپزخانه نیز باشد و این نور چگونه بکارگیری شود.

در فضای آشپزخانه ، لامپ های کم مصرف بسیار مناسب هستند ، زیرا هم انرژی کمتری مصرف میکنند و هم اندازه کوچکی دارند بعلاوه می توان آن‌ ها را در قسمت هایی از سقف مانند فضا های خالی تو رفته به صورت مخفی بهره برد.

نصب لامپ های سقفی هم می توان در نظر داشت و ایرادی ندارد که در کنار لامپ های جانبی مانند هالوژون ها ، یک لوستر سقفی زیبا هم از سقف آویزان باشد.

نور پردازی اصولی به کابینت و آشپزخانه

نورپردازی آشپزخانه مدرن + کابینت مدرن + آشپزخانه مدرنآشپزخانه مدرن با ردیفی از کابینت ها ، اجاق گاز و یخچال به موازات و در کنار دیوار های آشپزخانه نیازمند شیوه ای مدرن از نورپردازی هستند. امروزه بیشترین بخش کار بر روی سطح کابینت و در کنار اجاق گاز ، شیر آب و سینک ظرفشویی انجام می شود که در اکثر آشپزخانه ها همگی در کنار دیوار قرار گرفته اند.

با این حال هنوز نور پردازی توسط چراغ های سقفی از وسط سقف آشپزخانه صورت می گیرد و این امر موجب می شود تا افراد اغلب پشت به منبع نور و در زیر سایه خود مشغول به کار باشند و از نور کافی هنگام کار برخوردار نباشند. البته از این امر که طراحی کابینت های آشپزخانه هم تاثیر بسزایی در نورپردازی خواهند داشت غافل نشویم.

فضای کلی آشپزخانه باید از نور کافی برخوردار باشد و نورپردازی ، قسمت هایی که افردا در آن جا کار می کنند را در بر گیرد. همچنین در بسیاری از آشپزخانه ها برای به نمایش گذاشتن ظروف زیبا و تزئینی از کابینت های شیشه ای استفاده می کنند ، که این کابینت ها نیز نیاز به نورپردازی داخلی دارند.

نورپردازی مدرن در کابینت ها

نور کافی برای سطح روی اجاق گاز در آشپزخانه هایی که دارای یک هواکش یا هود در بالای اجاق گاز هستند توسط چراغ هواکش تأمین می شود.

اما اگر هود یا چراغی وجود نداشت باید یک چراغ قابل تنظیم در بالای اجاق گاز نصب شود. برای بالای سینک ظرفشویی هم به یک روشنایی نیاز است تا هنگام شب و تاریکی نور کافی برای شست و شوی ظروف و مواد غذایی را برای ما فراهم کند.

و نکته مهم اینکه هر یک از این چراغ ها باید دارای کلید کنترل مجزا باشند تا فقط در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

نکته جالب اینکه به تازگی شیرهایی برای استفاده بر روی سینک ظرفشویی ساخته شده اند که در محل خروج آب دارای نور بوده و سطح ظرف مورد شستشو را روشن می نمایند. استفاده از این شیرآلات نیز در نورپردازی داخل آشپزخانه بسیار مفید و کار ساز است.

نورمخفی در کابینت آشپزخانه

نورپردازی آشپزخانه مدرن + کابینت مدرن + آشپزخانه مدرنبرای داشتن نور کافی در سطح روی کابینت ها به راحتی می توان از مهتابی های مخفی که در زیر کابینت ها و بر روی دیوار نصب می شوند ، بهره مند شد.

به این ترتیب نور کافی بر سطح روی کابینت ها را چراغ های در زیر کابینت های دیواری بی آنکه دیده شوند و یا موجب آزار چشم باشند فراهم می کنند.

اگر کابینت های زمینی عمیق باشند و با نور محیط به اندازه کافی درون آنها را روشن نشود می توان برای این منظور از چراغ های کوچکی در آن ها استفاده کرد که با کلید های اتوماتیک کنترل شوند و با باز و بسته شدن درب کابینت ها روشن و خاموش شوند که تاثیر بسیاری در نورپردازی داخل کابینت دارند.

 


:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

درامد کانال های تلگرام به چه صورت می باشد؟

هر فردی که در تلگرام کانال دارد وقت و انرژی خود را صرف کانال خود می کند پس باید یک درامد یا منفعتی برای

سازنده کانال داشته باشد تا نتیجه مدیریت خود را بر روی کانال بگیرد

درامد کانال های تلگرام به چند صورت می باشد

تبلیغات

بسیار از کانال ها درامد انها از طریق تبلیغات می باشد

یعنی برخی از افراد تبلیغ محصول یا کانال خود را به فردی می دهند که کاربران زیادی دارند

و پتانسیل گرفتن بازدهی را داشته باشند

معمولا کانال های بالای ۳۰ کا به راحتی می توانند تبلیغات بکنند و درامد زایی انجام دهند

فروش محصولات

در تلگرام یکی از روش های دیگر برای سود گرفتن از کانال خود و کسب درامد

فروش محصول می باشد

که هر فردی می تواند کانال بزند و محصولات خود را به فروش برساند

در تلگرام محصولات به دو صورت می باشد

محصولات فیزیکی

به محصولاتی که مانند دمنوش ها یا لوازم ارایشی

یا هر چیزی که باید به دست مشتری برسد و وجود فیزیکی داشته باشد

محصول فیزیکی می گویند و باید به فروش برسانند به دست مشتریان خود برسانند

محصولات مجازی

محصولات مجازی به محصولاتی گفته می شود که با چشم دیده نمی شود

مانند فروش ممبر کانال و گروه تلگرام که سایت ها و کانال های ما دارند انجام  می دهند

محصول مجازی به محصولی گفته می شوند که دیده نمی شوند و در اصل خدمات

به مشتریان داده می شود

درامد کانال های تلگرامی چند تومان می باشد؟

درامد کانال های تلگرام متغیر است

زیرا بستگی به کیفیت و سرعت کار می باشد

مشتری کیفیت و سرعت اهمیت بالایی برای انها دارد

برخی کانال ها (وب سایت ) درامد میلیاردی دارد مانند دیجی کالا

برخی سایت و کانال ها هم هیچ درامدی ندارد

و وقت خود را بیهوده صرف کانال و سایت خود می کنند

اگر می خواهید کسب و کاری را شروع کنید

کسب و کار مجازی را انتخاب کنید زیرا سرعت بالایی دارد و

پتانسیل درامد زایی ان زیاد است

منبع : https://zimif.com/shop-chaneel/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

تفاوت ادد اجباری و پاپ اپ

در تلگرام و اینستاگرام انواع مختلفی از ممبر گیری ها وجود دارند و هر کدام از انها به یک

روشی انجام می شوند

ممبر گیری و فالوور گیری هایی به صورت اجباری و اختیاری حنی در اینستاگرام هم

فالوور گیری به صورت اختیاری { پاپ اپ } و ادد اجباری وجود دارد

و اما ممبر گیری در تلگرام چگونه است؟

ممبر پاپ اپ

ممبر پاپ اپ به این صورت از که کانال شما برای کاربران انلاین باز می شود و هر

شخصی تمایل داشت وارد کانال شما می شود در واقعی این نوع ممبر گیری به صورت

کامل به اختیار کاربر می باشد و بدون اختیار خود وارد کانال نمی شود

ابتدا کانال برای کاربر باز می شود و برای او در خواست میرود که ایا دوست دارید در این

کانال عضو شوید اگر فرد مایل بود وارد کانال شما می شود

ممبر پاپ اپ چه تعدادی بازدید دارد؟

بسیاری از مشتریان اولین سوالی که از ادمین های سایت ممبر پارس میپرسند

بازدید اولیه ممبر پاپ اپ از 10 الی 90 هزار بازدید می باشد { 10 الی 90k } ویو

و اما بعد ان بستگی به کانالی که سفارش داده است دارد زیرا پست های ان باید

جذاب باشد تا کاربر از ان خوشش بیاید و کاربر را تحریک کند تا مطالب کانال را دنبال

کند تا بازدید کانال شما افزایش یابد

ممبر پاپ اپ چند درصد ریزش دارد؟

ریزش هم بستگی به مطالب کانال دارد اما ریزش بین 20 الی 50 درصد طبیعی

می باشد و ممکن است ریزش بکند در اکثر اوقات سفارش را بیشتر میزنیم تا ریزش

ان به چشم نیاید

اگر پست خسته کننده در کانال زیاد شود کاربر خسته می شود و لفت می دهد

جهت خرید اینجا کلیک کنید

ممبر ادد اجباری

ممبر ادد اجباری به این صورت است که کاربر تلگرام غیر رسمی خود را باز می کند

و متوجه می شود که در کانال شما عضو شده است ریزش این نوع ممبر گیری بالاستپ

اما با ترفند هایی مانند بی صدا گذاشتن کانال شما برای کاربران ادد شده ریزش ان

را کم کرده ایم ریزش را از 90 درصد به 40 الی 60 درصد رسانده ایم بازدید این نوع ممبر

گیری هم تقریبا پایین است

جهت خرید ادد اجباری اینجا کلیک کنید

تفاوت ممبر ادد اجباری و پاپ اپ

  •  ممبر پاپ اپ به صورت اختیاری است و ادد اجباری به اجبار کاربر
  • ممبر گیری پاپ اپ نسبت به ممبر ادد اجباری ریزش پایین تری دارد
  • بازدید ممبر اختیاری بالا تر می باشد و بازدید ادد اجباری پایین می باشد
  • قیمت ممبر اختیاری بیشتر می باشد و ممبر ادد اجباری ارزان تر است
تماس با ما جهت مشاوره و خرید

می توانید با راه زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 02128423027

منبع : https://memberpars.com/popupreal/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

بازدید تلگرام

در هر پیام رسانی پست یا پیام هایی قابل نمایش گذاشته می شود

در زیر ان تعداد بازدید ان را نمایش می دهد یا تعداد لایک ان را بالا می برد

به طور مثال شما هزار کاربر در کانال خود کاربر دارید پست می گذارید و صد

نفر ان را می بینند به ان بازدید یا seen می گویند هر چه بازدید شما بالا تر رفته باشد

به این معنا است که محبوبیت شما در ان پیامرسان بالا تر رفته است

وقتی بازدید شما بالا رود شما می توانید تبلیغ برند ها را بگیرید زیرا ان کانال یا صفحه

کاربران زیادی دارد پس می تواند بنر یا پوستر تبلیغاتی شما را به بسیاری از کاربران

نشان دهد

 

در عکس بالا توجه کنید

در زیر عکس 600 هزار بازدید ثبت شده است به این معنا می باشد

که این پست 600k یا 600 هزار نفر ان را دیده ان

شما می توانید اینجا کلیک کنید و از کانال ما دیدن کنید

برای بالا بردن بازدید تلگرام خود چه کاری بکنیم؟

شما می توانید با افزایش ممبر بازدید پست های خود را بالا ببرید

یا با انجام دادن بازدید فیک این کار را انجام دهید

اما بهترین روش تبلیغ دادن به تبلیغ گسترده ها می باشد

که شما تبلیغ دهید کاربر واقعی جذب کنید و بازدید بالایی

از کاربران خود بگیرید اگر ممبر های کانال شما کم می باشد

اینجا کلیک کنید و ممبر خریداری بکنید

و اگر دنبال بازدید فیک و واقعی می باشید با پشتیبان سایت

تماس بگیرید و مشاوره بگیرید

اما اگر شما کانال فروشگاهی دارید نباید دنبال بازدید باشید

{ همیشه سینما شلوغ تر از فروشگاه است } به این دلیل

که شما دارید جنس یا خدمات به مشتری می دهید

کانال شما کاربران خاص خودش را دارد پس به دنبال فروش باشید تا

اینکه بازدید خود را بالا تر ببرید

 منبع : https://memberpars.com/seen/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

فالوور پاپ آپ اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که بستری مناسب برای کسب و کار های آنلاین نیز محسوب می شود. رابط کاربری ساده و دربرگرفتن مخاطبان بسیار در انواع طیف های سنی سبب شده تا افراد عملکرد بسیاری برای درخشیدن در این شبکه انجام دهند.

اینستاگرام با توانایی های بالای خود اعم از پست زمینه ساز سرگرمی و به اشتراک گذاشتن لحظات مخنلف کاربران شده و به سرعت فراگیر شد ؛ تا جایی که کم کم کسب درآمد نیز در آن امکان پذیر شد و در حال حاضر بیزینس های ضعیف و قوی به دنبال جذب کاربران و کسب سود از آن ها می باشند. درصورت داشتن کسب و کار آنلاین بی شک فعالیت در اینستاگرام برای شما مفید و کاربردی خواهد بود چرا که برای دیده شدن و معرفی برند خود ویژگی های اینستاگرام برای شما کارساز خواهد بود.

اما برای کسب سود و جلوگیری از فعالیت بی ثمر نیاز به هدفمند سازی عملکرد پیج دارید. قراردادن تعداد بالایی محصول بدون در نظر گرفتن اصول و قواعد هیچ تاثیر مثبتی بر فروش شما نخواهد گذاشت. در مرحله اول نیاز به به جلب توجه کاربران دارید ، در نتیجه نیاز به دنبال کننده های متعددی دارید که خدمات خود را به آن ها معرفی کنید.

تعداد فالوور های یک پیج به نوعی منبع اعتبار آن نیز به شما می رود و جذب آن به مهمترین دغدغه های مدیران پیج ها تبدیل شده است. برای افزایش تعداد دنبال کننده ها روش های مختلفی پیش روی خود دارید. فالوور های فیک یا غیر واقعی ، اگرچه در فروش به شما کمکی نمی کنند اما تاثیرات روانی بر روی کاربر دارند. یکی دیگر از این روش های خرید فالوور ایرانی می باشد که می توانید محصولاتتان را با آن ها به اشتراک بگذارید.

خرید فالوور پاپ آپ اینستاگرام

با خرید فالوور پاپ آپ اعلانات و تبلیغات مختلف به دستگاه های کاربران ارسال می گردد. مخاطب پس از مشاهده این تبلیغات به سمت پیج متمایل می شود و موجب آشنایی کاربران با آن می شود. لذا افراد واقعی به دنبال صفحه شما می آیند و سبب تعامل با پیج شما می شود. اما تنها خرید دنبال کننده تمام کننده کار نیست. از این جا به بعد توانایی شما در نگه داشتن کاربران حرف اول را می زند.

لازم به ذکر است روش پاپ آپ برای تلگرام نیز کاربرد دارد و می توان با خرید ممبر پاپ آپ تلگرام تعداد اعضا را بالا برد. خرید دنبال کننده همراه با داشتن استراتژی کاربردی و هدفمند در فروش به راز موفقیت کسب و کار شما تبدیل خواهد شد. قرار دادن محتوای مفید و جذاب ، ارتباط مداوم با مخاطبین و کسب اعتماد آن ها از مهمترین اقدامات برای موفقیت در این زمینه محسوب می شود.

مزایای فالوور پاپ آپ

  • ریزش بسیار کمتر نسبت به دیگر روش های افزایش فالوور

 

  • افزایش نرخ تعامل و به دست آوردن لایک و ویو

 

  • تبدیل مخاطب به مشتری

 

 منبع : https://sevengram.ir/instagram-popup-follower/

 


:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

روش پاپ آپ افزایش ممبر

در این روش شما کسی را به اجبار وارد کانال خود نمی‌کنید. در حقیقت زمانی که افراد مشغول کار با گوشی خود هستند، تلگرام کانال شما را برای آنها نمایش می‌دهد. این روش در کامپیوتر و با نرم افزار تلگرام دسکتاپ نیز به همین ترتیب اجرا می‌شود.
شما از میان بسته های مختلف فروش، تعداد ممبر مورد علاقه خود را با توجه به میزان هزینه‌ها خریداری می‌کنید و بعد از آن فروشنده وارد عمل خواهد شد.

این روش در نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام و تلگرام طلایی قابل اجرا است و در نسخه اصلی تلگرام امکان اضافه کردن ممبر از طریق ممبر پاپ اپ تلگرام وجود ندارد. ممبرها به کانال شما اضافه می شوند؛ اما از میان افرادی که به کمک نرم افزارهای غیر رسمی در تلگرام هستند. این نوع تبلیغات با ارسال تبلیغات، کاربران مورد نظر را جذب می‌کند. در زمان جذب ممبر، لازم است که پست گذاری کانال متوقف شده باشد و بازدید پستهای انتهایی کانال به سرعت بالا خواهد رفت.

لازم است بدانید که بعد از اینکه تعداد ممبر مورد نظر شما جذب شد، بازدید از صفحات کانال شما حدود چهل درصد خواهد بود. این روش دارای ریزش نیز هست؛ یعنی بیننده ممکن است از مطالب کانال شما خسته شود یا پست گذاری مکرر موجب آزار بازدیدکننده شود و از آن خارج شود.

به طور کلی تا شصت درصد اعضای جذب شده در این روش، ممکن است ریزش داشته باشند؛ اما اگر مطالب مفید و منظم در صفحه شما قرار گیرد، استقبال از آن بالا خواهد بود. در این روش شما باید لینک خصوصی گروه خود را در اختیار ما قرار دهید. از طرف دیگر شما می توانید از تبلیغات به روش پاپ آپ نیز استفاده کنید.

مزایای افزایش ممبر پاپ اپ تلگرام

  1. بازدیدکنندگانی که با این روش وارد کانال شما می شوند، افراد واقعی هستند و با انتخاب خود وارد کانال شما شده اند.
  2. در این روش در زمان افزایش کاربران کانال و حتی بعد از آن، بازدید کانال شما بین چهل تا هفتاد درصد افزایش خواهد یافت.
  3. بعد از اینکه لینک پیوستن به کانال در اختیار کاربر قرار گرفت، کاربر می تواند در آن بماند یا از کانال خارج شود. این یک مسئله اختیاری است.
  4. میزان کاهش کاربران و به اصطلاح ریزش در این روش بسته به خط فعالیت کانال و نحوه پست گذاری شما متفاوت خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

بهترین و بدترین شکلات ها کدامند؟

——————————————————————

كمتر كسی پیدا می‌شود كه از شكلات متنفر باشد؛ خوراكی پرطرفداری که انواع و اقسام زیادی دارد و این روزها وارد هر فروشگاه مواد غذایی كه می‌‌شویم، قفسه‌های رنگارنگی مملو از شكلات می‌بینیم که ناخودآگاه، توجهمان را جلب می‌‌کند. اما یک سوال تغذیه‌ای مهم در این میان، بی‌پاسخ مانده است:

1.شكلات تلخ
این روزها وقتی صحبت از بهترین شكلات می‌شود، حرف اول را شكلات تلخ می‌زند كه از خلوص بیشتری برخوردار است و خواص بسیاری را به آن نسبت می‌دهند؛ از كاهش فشارخون و كنترل دیابت گرفته تا كاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی.

2.شكلات سفید
این شكلات كه كاملا سفیدرنگ است، از كره كاكائو گرفته شده و كالری بالایی دارد. پس بهتر است هنگام خرید شکلات، جزو آخرین گزینه‌های انتخابی‌تان باشد؛ به خصوص اگر در حال كاهش وزن هستید.

3.شكلات شیری
شکلات شیری، شكلاتی است كه هنگام تولیدش، شیر به صورت شیرخشك در میان اجزای تشكیل‌دهنده‌اش جای گرفته. البته این مقدار شیر كمكی به تامین كلسیم مورد نیاز بدن نمی‌كند اما افرادی كه به پروتئین شیر حساسیت دارند، باید از مصرف آن صرف‌نظر كنند؛ زیرا همین مقدار كم هم می‌تواند برای آنها دردسرساز باشد.

4.شكلات قهوه
این شکلات، شكلاتی است كه وقتی آن را از بسته‌بندی خارج می‌كنیم بوی خوش قهوه به مشام‌مان می‌رسد و كافئین موجود در آن برای رفع خستگی (البته به طور موقت) در اواسط روز می‌تواند كمك‌كننده باشد. اما یادتان باشد كه در خوردن این شكلات زیاده‌روی نكنید زیرا صرفا دریافت حد متعادلی از كافئین نشاط‌آور است و خوردن بیش از اندازه‌اش می‌تواند محرك و آسیب‌رسان باشد.

5.شكلات مغزدار
نسل جدیدی از شكلات‌ها كه با مغزهای درسته فندق، بادام یا بادام زمینی پوشیده شده‌اند، به شكلات مغزدار شهرت یافته‌اند و ارزش غذایی بالاتری، به خصوص برای كسانی كه لاغرند و می‌خواهند وزن اضافه کنند، دارند. حتی بچه‌هایی كه كم اشتها هستند، می‌توانند در میان‌وعده‌های خود از این نوع شكلات‌ها استفاده كنند اما باید بدانید كه این شكلات‌ها پركالری‌اند و بنابراین نباید تعادل را در مصرف‌شان فراموش كرد.

6.شكلات میوه‌ای
این شكلات‌ها، روكشی روی انواع كشمش یا میوه‌های خشك بوده و گزینه‌ای مناسب برای كسانی هستند كه هوس شكلات كرده‌اند اما باید كالری كمتری را دریافت كنند.

———————————————————————————————————————————————————————–

بهترین و بدترین شکلات ها کدامند؟

بهترین و بدترین شکلات ها کدامند؟

بهترین و بدترین شکلات ها کدامند؟

بهترین و بدترین شکلات ها کدامند؟

بهترین و بدترین شکلات ها کدامند؟

منیع : http://mag.vbshop.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%9F-2/



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

طرز تهیه بستنی هندوانه ای

در مجله خبری گالری شکلات با طرز تهیه بستنی هندوانه ای همراه باشید.
بستنی و هندوانه هر دو طرفداران بسیاری دارند و طعم آنها به دل میشیند.
حال قصد داریم ترکیبی از طعم هندوانه و بستنی را امتحان کنیم که طعم بسیار جالبی دارد.

 

مواد لازم
هندوانه تکه شده 4 فنجان
شکر 1 فنجان
آبلیمو 3 قاشق غذاخوری
نمک 1/8 قاشق چایخوری
خامه 1 فنجان
آب سرد 1/4 فنجان

 

طرز تهیه:

ابتدا هندوانه ، شکر ، نمک و آبلیمو را درون مخلوط کن بریزید و آن ها را خوب با هم مخلوط کنید.

مخلوط بدست آمده را به مدت نیم ساعت داخل یخچال بگذارید.

بعد از نیم ساعت مخلوط را از یخچال بیرون بیاورید.

خامه را درون ظرفی بریزید و با مخلوط کن ایستاده آن را کمی هم بزنید.

سپس مخلوط را به آرامی به خامه اضافه کنید و دوباره با مخلوط کن ایستاده آن را هم بزنید.

بعد از حدود 1 دقیقه هم زدن ، مخلوط را درون فریزر بگذارید و پس از مدت 20 الی 30 دقیقه آن را خارج کنید و دوباره فرایند همزدن را تکرار کنید.

پس از همزدن دوباره ، مخلوط را به فریزر برگردانید.

بعد از حدود نیم ساعت تا 1 ساعت بستنی شما آماده میباشد.

——————————————————————————————————————————-

طرز تهیه بستنی هندوانه ای

طرز تهیه بستنی هندوانه ای

طرز تهیه بستنی هندوانه ای

منبع : http://mag.vbshop.ir/how-to-make/dessert/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-2/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

ویژگی های یک هات چاکلت خوشمزه

هفت نکته مهم و کاربردی در طرز تهیه هات چاکلت :

• ویژگی های یک هات چاکلت خوب به شرح زیر است:

هات چاکلت نوشیدنی غلیظ و به رنگ قهوه ای سوخته است.

در این نوشیدنی فقط باید از پودر کاکائو استفاده شود.

و هرچه رنگ پودر کاکائو تیره تر، و بوی آن خوشایندتر باشد ، هات چاکلت طعم واقعی تری خواهد داشت.

• کسانی که دوست دارند نوشیدنی شکلات داغ غلیظ بنوشند ،

باید از شیر پر چربی و پودر کاکائویی بیشتری در تهیه آن استفاده نمایند.

• نوع کلاسیک نوشیدنی هات چاکلت بدون خامه است ، اما بنا به علاقه و ذایقه افراد، خامه را می توان افزود.


 

هات چاکلت


• اضافه کردن شکلات های تند رنده شده به نوشیدنی شکلات داغ  طعم خاصی می دهد که می توانید طبق ذائقه خود اضافه کردید.

• اگر فردی لاغر می خواهد این نوشیدنی را استفاده کند بهتر است خامه و کمی پودر نارگیل به آن اضافه نماید.

• کسانی که مبتلا به چربی خون هستند ، در تهیه این نوشیدنی باید از شیر کم چرب و یا بدون چربی استفاده نمایند

و از افزدون خامه به آن، اجتناب کنند.

• کسانی که به دیابت مبتلا هستند نیز باید مقدار شکر مصرفی را به حداقل برسانند ،

و این نوشیدنی را با شیرینی های مخصوص افراد دیابتی و یا آن را با عسل شیرین کرده و نوش جان نمایند.

در طرز تهیه هات چاکلت مانند نوشیدنی کاپوچینو باید مقداری کف بر روی فنجان ایجاد شود.

برای این کار باید از شیر پر چرب استفاده  شود شیر باعث میشود که طعم بهتری در هات چکلت ایجاد شود.

بنابراین شیر را آنقدر حرارت دهید تا مقدار زیادی کف کند.

هات چاکلت مناسب برای وعده صبحانه و میان وعده عصر می باشد که آن را تهیه و در کنار عزیزانتان نوش جان فرمایید.


امیدواریم از این مقاله لذت و بهره کامل را برده باشید.

و این نوشیدنی را به همراه نکاتی که در بهتر شدن آن مطرح شد ، تهیه و میل فرمایید.

برای مشاهده مقاله های بیشتر از این دسته کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی گالری شکلات سایت خرید انواع شکلات.

———————————————————————————————————

ویژگی های یک هات چاکلت خوشمزه

ویژگی های یک هات چاکلت خوشمزه

ویژگی های یک هات چاکلت خوشمزه

ویژگی های یک هات چاکلت خوشمزه

منبع : http://mag.vbshop.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%DA%86%D8%A7%DA%A9%D9%84%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D9%85%D8%B2%D9%87-2/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()