نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس شرکت واحد

 

شرکت یزدان گشت سال‌هاست که در زمینه حمل و نقل شهری و بین شهری فعالیت دارد. ناوگان اتوبوس‌های ما شامل انواع اتوبوس‌های درون شهری، اتوبوس‌های برون شهری، اتوبوس‌های ‌VIP و وسایل حمل و نقل تشریفاتی است. مسافران ما در طول سال‌های فعالیت را همه اقشار جامعه تشکیل داده‌اند. به همین دلیل سرویس‌های یزدان گشت در همه کلاس‌های قیمتی و همه کاربردها توزیع شده اند.

 

کرایه اتوبوس ؛ کابردهای اتوبوس شرکت واحد

 

از جمله خدمات ما کرایه اتوبوس دربستی و کرایه اتوبوس شرکت واحد می باشند که سهم عمده ای از سفارشات را به خود اختصاص داده اند. اتوبوس های شرکت واحد بین عموم مردم با نام واحد گشت شناخته شده که سبب این ترادف معنایی با دیگر شرکت ها می‌گردد. این سرویس عموما برای ایاب و ذهاب میهمانان تا مراسم خاکسپاری و تدفین یا کرایه اتوبوس بهشت زهرا مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته سرویس‌های درون شهری یزدان گشت علاوه بر جابجایی افراد به بهشت زهرا شامل سرویس‌های مختلف دیگری نیز می‌شود. از جمله کاربرد های این سرویس می توان به برای اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و پرسنلی اشاره کرد. همچنین سرویس های حمل و نقلی کارکنان نیز می توان با کرایه اتوبوس شرکت واحد صورت گیرد.

یکی از اصول مجموعه ما برای بالاتر رفتن کیفیت خدمات چک کردن دائمی سلامت ظاهری، فنی و امکانات موجود در اتوبوس‌ها است. بدین صورت که سرویس‌های چک به شکل دوره ای و به صورت منظم برای بررسی اتوبوس‌ها انجام می‌شود. بدین ترتیب تمام امکانات رفاهی موجود در اتوبوس‌ها بررسی شده و در صورت نیاز به تعمیر یا ارتقا به آن‌ها رسیدگی خواهد شد. حاصل همه این فعالیت ها پاکی فضای داخلی اتوبوس‌های ما است. علاوه بر تمیزی داخل اتوبوس و عدم وجود نقص فنی که موجب افزایش ضریب ایمنی سفرهای ما خواهد شد ، در این مجموعه حساسیت ویژه‌ای بر روی انتخاب رانندگان و کمک رانندگان وجود دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر و کرایه اتوبوس تماس بگیرید

021-46047809

09123093071

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/11/sherkat-vahed-bus-rentak/



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس دربستی

امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی ، حمل و نقل عمومی با تغییرات بزرگی نسبت به قبل مواجه است. ناوگان حمل و نقلی ، دارای وسایل و ابزار های مختلفی برای جابجایی مردم می باشد. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین این وسایل اتوبوس می باشد که هرروزه ، حجم بسیاری از افراد با آن به محل مد نظر خود می رسند.

شرکت یزدان گشت با دو دهه سابقه کار در حوزه حمل و نقل عمومی ، ارائه دهنده خدمات با کیفیت و متنوع در این زمینه می باشد. سرویس های این مجموعه با برخورداری از کادری حرفه ای و دلسوز ، از بالاترین درجات کیفی برخوردار هستند و مشتریان به دلیل امکانات ارائه شده به آن ها رضایت کافی را برخوردارند. خدمات این مجموعه عبارتند از : کرایه اتوبوس دربستی ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا ، کرایه اتوبوس VIP ، اجاره اتوبوس واحد گشت و … .

با کرایه اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا به هر مکانی که مدنظرش است منتقل شود. اتوبوس های شرکت یزدان گشت ، در نقاط مختلفی از شهر مستقر می باشند و آماده اعزام به درخواست مشتری می باشند تا با کمترین زمان ممکن و بالاترین سرعت در اختیار شما قرار بگیرند. همچنین تمامی اتوبوس های  یزدان گشت از معاینه فنی و بیمه کامل برخوردار می باشند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اگر قصد برنامه ریزی برای اردو های مدارس را دارید کرایه اتوبوس یکی از مهمترین اولویت های شما خواهد بود. همچنین تشریفات اداری کارکنان خود را نیز می توانید بر عهده ما بگذارید. از اتوبوس های دربستی می توان برای مراسم ختم و بهشت زهرا نیز استفاده نمود و نیز اگر میهمانانتان در همایش ، کنفرانس یا … مشکل رفت و آمد دارند می توانید از این سرویس استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/10/shuttle-bus-fare-2/



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

هزینه کرایه اتوبوس

حمل و نقل عمومی وسایل متنوعی را شامل می شود. هریک از این وسایل دارای سرویس ها و خدمات متنوعی می باشند. اتوبوس که یکی از پرکاربردترین آن ها می باشد نیز از این قائله جدا نیست. سرویس های اجاره اتوبوس عبارتند از : کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس VIP و کرایه اتوبوس بهشت زهرا و … .

کرایه اتوبوس هزینه به نسبت پایین تری دارد لذا اکثر افراد برای جابجایی اتوبوس را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند. در هر جایی که باشید ، دسترسی به آن ساده و راحت است. با توسعه شیوه های ارائه خدمات و تنکولوژی ، دیگر نیازی نیست تا برای دریافت بلیط اتوبوس به جایی مراجعه کنید. پل های ارتباطی مختلفی که در حال حاضر وجود دارد باعث شده تا به آسانی بلیط سفر خود را ررو فرمایید.

 

هزینه کرایه اتوبوس 46047809-021

 

قیمت ها و هزینه ها در این زمینه ثابت نمی باشند و هواره در نوسان اند. تعیین قیمت وابسته به معیارهای مختلفی می باشد. برای مثال طول مسیر که مهمترین معیار می باشد و بیشترین تاثیر را در تعیین میزان کرایه اتوبوس دارد. مدت زمان توقف نیز از دیگر فاکتور ها در محاسبه ی هزینه اتوبوس می باشد. ترافیک موجود در مسیر نیز می تواند سبب بالارفتن قیمت شود.

مجموعه یزدان گشت با برخورداری از بیست سال سابقه در این حوزه و با بهره مندی از کادری مجرب و کارآزموده ، آماده  ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به شهروندان عزیز می باشد. قیمت های این مجموعه همواره توأم با انصاف محاسبه گردیده و سرویس های آن همیشه نازل ترین قیمت ها را به خود دیده است. این مهم باعث شده تا مشتریان همواره رضایت کافی از قیمت سرویس های ما داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/10/cost-of-bus-rental/



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس 46047809-021

کرایه اتوبوس

وسایل حمل و نقل عمومی امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارند. بطوریکه حجم بسیاری از افراد برای جابجایی تا محل مورد نظر از آنها استفاده می کنند. یکی از پرکاربردترین این وسایل ، اتوبوس می باشد. اتوبوس ها انواع مختلفی دارند و سرویس های مختلفی را در بر می گیرند. از کرایه اتوبوس دربستی گرفته تا اجاره اتوبوس واحد گشت.

کرایه اتوبوس مزایای بسیاری دارد. هزینه پایین کرایه اتوبوس باعث شده تا انتخاب نخست بسیاری از افراد اتوبوس باشد. البته از دسترسی راحت آن نیز نباید چشم پوشاند. در هر منطقه که باشید ، اتوبوس نیز پیدا خواهد شد. همچنین مشکل لغو سفر نیز وجود ندارد چرا که احتمال کنسل شدن اتوبوس ها بسیار پایین می باشد. حتی اگر ظرفیت اتوبوسی پر باشد ، یا دیر به اتوبوس رسیده باشید ، اتوبوس بعدی در انتظار شما می باشد.

کرایه اتوبوس ؛ مزایا

گذشته از این مسائل ، امنیت اتوبوس را نیز نباید از یاد برد. هر مجموعه ای در قبال مسافران خود مسئول می باشد و می کوشد تا امنیت آنها از هر لحاظ تأمین باشد ، تا مشکلی برای آنان پیش نیاید. هر چه مسافر خیالش از امنیت در سفر راحت تر باشد ، نگرانی های او نیز کمتر شده و با خیال راحت به آن مجموعه اعتماد کرده و در سفر های بعدی نیز از خدمات آن استفاده می کند.

مجموعه یزدان گشت با برخورداری از پرسنلی مجرب و کار آزموده و با برخورداری از 20 سال سابقه در زمینه حمل و نقل عمومی ، آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل فرمایید و پشتیبانی رایگان ما بهره مند شوید. ما افتخار داریم تا با ارائه خدمات با کیفیت به هم وطنان گرامی ، رضایت آنان را در این زمینه حلب فرماییم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس تماس حاصل فرمایید

09123093071

021-46047809

 منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/06/bus-rental/



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اهمیت کسب جایگاه اول در گوگل

امروزه با گسترش اینترنت اغلب نیاز های مردم چون سفارش غذا ، خرید های آنلاین و … توسط اینترنت و کاربرد های آن تإمین می گردد. لذا گوگل یکی از مهمترین بستر های تبلیغاتی و ترویج کسب و کار ها می باشد که البته به دلیل تنوع برند ها و خدمات گوناگون ، می بایست با ایجاد محیطی مناسب برای دسترسی کاربران ، آن ها را به سمت خود هدایت کنید. 

مهمترین ویژگی جایگاه اول گوگل اهمیت داشتن بازدیدگرفتن از مخاطبان است. تمامی رقابت های سایت های امروزی بر سر سئو میباشد به طور خلاصه سایتی که بتواند طی مدت زمان از سئو خوبی برخوردار باشد به راحتی میتواند جایگاه نخست گوگل را در بر گیرد. اولین گام حرفه ای بودن سایت می باشد. ظاهر وبسایت شما تاثیر بسیاری در بازدید ها دارد. بطوریکه استفاده از فونت های نامناسب و عدم رسیدگی به جلوه ی ظاهری در نگاه کاربران نسبت به سایت تاثیر گذار خواهد بود.
فضای سئو برای گوگل با هر موتور جستجوی دیگه ای تفاوت دارد . سئو دیگر یک موتور ماشینی نیست . حال و هوای انسانی پیدا کرده و اگر بتوانید بعد از رعایت اصول اولیه سئو ( که بارها در موردش بحث شده ) به تجربه کاربر بپردازید ، میتوانید در رتبه های بالای گوگل خودتون رو ببینید اما موتورهای جستجویی مثل یاهو چنین جایگاهی ندارند . بیشتر از باب فنی نتایج رو بررسی میکنند و موفقیت در یاهو گاهی ممکن است موفقیت شما در گوگل رو تحت تاثیر بزاره . رسیدن به صفحه نخست گوگل فرآیندی هدفمند و کمی طولانی است که نیازمند کار تخصصصی و صبر است. 

 

در قالب نکته

90 درصد کاربران گوگل هرگز به صفحه دوم آن رجوع نمی کنند پس در نظر داشته باشید که اگر در سئو ضعیف عمل کنید از سایت شما صرف نظر میشود. از آن جایی که هدف اصلی گوگل ارائه بهترین تجربه کاربری به کاربران خود است ، بنابراین هر روز خود را آپدیت میکند و از تمام سایت هایی که تخصص خود را در زمینه مربوطه دارند فاکتور میگیرد .

 

حفظ جایگاه مهم تر از رسیدن به آن

در نظر داشته باشید که رسیدن به رتبه اول اتمام کار نیست در واقع تلاش در نگهداری آن جایگاه حائز اهمیت است . برای این منظور باید همانطور که گوگل خود را آپدیت میکند شما نیز هر ماه مطالب خود را بروز کنید همچنین باید به بررسی جایگاه مطلبتان در گوگل بپردازید و کلمات کلیدی و نرخ کلیک کاربران خود را بسنجید و بصورت روزمره مقایسه داشته باشید.
همچنین میتوانید برای مطالب خود لینک سازی و بک لینک سازی کنید و یا در شبکه های اجتماعی ، خود را معرفی و تبلیغ کنید. مخاطب مدار باشید یعنی در مطالب خود از کاربران نظر بخواهید و به نظرات آن ها پاسخ دهید تا فعال بودن شما را به رخ رقبایتان بکشد در واقع رقابت شما زمانی آغاز میشود که به جایگاه اول گوگل راه پیدا میکنید پس تلاش خود را مضاعف کنید .

 

اگرچه سئوی وبسایت تاثیر بسیاری در بالا آمدن سایت شما میان نتایج جستجو دارد ، اما روش های دیگری نیز برای این کار موجود است. یکی از این راهکار ها تبلیغات گوگل می باشد. برخی از سایت ها اقدام به خرید سرویس خرید تبلیغات کلیکی گوگل با نام   Google Adwords می کنند. یکی از مزیت های این روش ، تاثیر بالای آن در مدت زمان کم است که البته بهینه بودن این سرویس رابطه مستیقی با کسب و کار شما دارد. هزینه بسیار بالای این سرویس سبب شده تا برای بعضی افراد ، این سرویس به صرفه نباشد.

منبع : https://zefa.ir/the-importance-of-getting-google-first/



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

معرفی گوگل آنالتیک

یکی از معروف ترین ابزار های تجزیه و تحلیل آمار وبسایت می باشد که توسط شرکت گوگل به بازار دیجیتال آنالتیکس ارائه کرده است . هدف گوگل آنالتیک جمع آوری داده از کاربران وبسایت تا با تجزیه نقاط قوت و ضعف کسب و کار آنلاین خود را شناسایی و در جهت بازسازی و بهینه سازی دیجیال مارکتینگ خود استفاده نمایید.

 

کارایی گوگل آنالتیک :

در سطر قبل توضیح مختصر در مورد گوگل آنالتیکس داده شد حال به کارایی آن می پردازیم با استفاده ازگوگل آنالتیک می توانیم آمار دقیق بازدید از وبسایت خود را داشته باشیم از میان بازدید کنندگان چند درصد کاربران جدید بوده اند و چند درصد از قبل مراجعه کرده اند صفحات پر بازدید و صحات کم بازدید را مشخص می کند. کدام مطالب مورد نظر کاربران می باشد . کاربر از چه طریق به وبسایت شما وارد شده است.

 

معرفی گوگل آنالتیک ؛ آشنایی با اصطلاحات مورد استفاده گوگل آنالتیکس :

Audience : هنگامیکه وارد گوگل آنالتیکس می شویم اولین مطلبی که با آن مواجه می شویم این عبارت می باشد که به ما گزارش می دهد که چه تعداد کار بر جدید یا تکراری از وبسایت ما دیدن کردند و چه میزان زمان از این بازدید سپری شد.

 

Session : مدت زمانی که یک کاربر در وبسایت شما فعال است و بازه زمانی آن 30 دقیقه می باشد و اگر کاربر از سیستم خارج شود و کمتر از 30 دقیقه به آن برگردد نیز جزء همان بازه زمانی قرار می گیرد.

 

User : مجموعه افراد یا دستگاه هایی که از وب سایت شما بازدید کرده اند.

 

Page/Session : بازدید های انجام شده از یک صفحه در یک دوره می باشد این گزارش در گوگل آنالتیک نشان می دهد که کدام صفحه مورد علاقه کاربران می باشد.

 

page view : به تعداد تمام بازدید های انجام شده از وب سایت شما گفته می شود بازدید های تکراری کاربران نیز در این شمارش حساب می شوند.

 

Unique page view : یک بازدید منحصر به فرد، زمانی اتفاق می افتد که یک کاربر صفحات متعددی را در یک دوره مشاهده می کند. گوگل آنالیتیکس ترجیح می دهد بازدید از صفحات متعدد را یک بازدید تلقی کند.

 

Avg. Session Duration : در گوگل آنالیتیکس به معنای میانگین زمانی یک دوره می باشد.

 

Bounce Rate : به درصد دوره های یک صفحه Bounce Rate می گویند. اینها دوره هایی هستند که یک کاربر صفحه ی وب سایت شما را مشاهده می کند و از همان صفحه از وب سایت شما خارج می شود.

 

New Sessions : میانگین درصد بازدیدهایی است که برای اولین بار توسط کاربران جدید اتفاق می افتد. این گزینه در گوگل آنالیتیکس معیار خوبی برای بررسی تغییرات فاحشی که بر روی وب سایت خود می دهید، می باشد.

 

Real – time : در این بخش از گوگل آنالیتیکس شما می توانید مشاهده کنید چه تعداد کاربر هم اکنون در وب سایت شما حضور دارند. همچنین در 60 ثانیه گذشته و 30 دقیقه قبل چه تعداد مراجعه کننده داشته اید.

 

Acquisition : گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد که با استفاده از این قسمت دریابید که کاربران از کدام مسیر به وب سایت شما وارد شده اند.

 

Organic : این گزینه در گوگل آنالیتیکس اشاره دارد به ترافیک ایجاد شده توسط بازدیدکنندگانی که به وسیله موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شده اند.

 

Direct : دایرکت در گوگل آنالیتیکس اشاره دارد به نحوه ی ورود کاربران به وب سایت شما، که با وارد کردن مستقیم آدرس وب سایت در مرورگرها بوده است یا با کلیک کردن بر روی بوک مارک یا کلیک بر روی آدرس وب سایت که در ایمیل یا متن دیگری نوشته شده است.

 

Referral : این گزینه در گوگل آنالیتیکس نشان می دهد که ترافیک ایجاد شده توسط کاربران بوسیله ی لینک ها در وب سایت های دیگر که به وب سایت شما لینک داده اند، ایجاد شده است.

 

Social : تعداد دوره هایی را نشان می دهد که کاربران از طریق شبکه های اجتماعی به وب سایت شما وارد شده اند.

 

Email : نشان می دهد کدام بازدیدها از طریق لینک موجود در ایمیل های ارسالی می باشد.

 

Paid Search : این گزینه در گوگل آنالیتیکس مشخص می کند چه کاربرانی از طریق تبلیغات، وارد وب سایت شما شده اند.

منبع : https://zefa.ir/introducing-google-analytics/



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

فاکتور های مهم سئوی سایت از نظر گوگل

یکی از لازمه های داشتن رتبه ای خوب در سرچ گوگل سئوی خوب و تخصصی آن وبسایت می باشد برای اینکه سایت شما سئوی خوبی داشته باشد لازمه نکات کلیدی هست که در این مقاله به این نکات می پردازیم با ما همراه باشید.

 

عمر دامنه :

خیلی ها بر این عقیده هستند که هرچه طول قدمت دامنه آن ها بیشتر باشد تاثیر مثبت و بسازایی در سئوی خود می بینند در صورتیکه اینطور نیست و به این مقدار تاثیر شگفتی در سئوی شما ندارد و تفاوت چندانی بین یک دامنه ای که 6 ماه قدمت دارد با دامنه ی 1 ساله نیست مهمترین و اصلی ترین هدف گذاری برای کیفیت سایت محتوا گذاری های درست و کاربردی است که در سطر های بعد به آن می پردازیم.

 

کلمات کلیدی :

یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتور های مهم برای سئوی سایت مطمئنا استفاده از کلمات کلیدی درست می باشد استفاده از کلمات کلیدی درست در محتوا گذاری تاثیر بسیار مثبتی در وبسایت شما دارد بطوریکه از نظر موتور های جستجوگر گوگل امتیاز ها و پوهن های مثبتی به سایت شما ارئه می شود اما قابل به ذکر است که به کارگیری کلمات کلیدی کار تخصصی می باشد و ممکن است اگر به درستی انجام نشود تاثیر عکس در وبسایت شما داشته باشد.

کلمات کلیدی باعث پیشرفت وبسایت شما واز نظر رتبه بندی در سرچ گوگل باعث ارتقا وبسایت شما می شود. یکی از راه های درست به کار گیری کلمات کلیدی استفاده آن ها در دامنه خود می باشد این امر اگر به درستی صورت گیرد بااعث بهبود وضعیت سئویی شما می شود یکی از را ه های دیگری که می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید استفاده آن ها در sub – domain خود می باشد که این امر هم تاثیر مثبتی در وبسایت شما خواهد داشت.

 

تگ های عنوانی :

یکی دیگر از ناکت مهم برای سئوی وبسایت شما تگ های عنوانی علی الخصوص تگ های عنوانی که با کلمات کلیدی شروع می شود این امر جزو نکات مثبتی می باشد که می توانید برای ارتقاء رتبه بندی خود در گوگل از آن استفاده کنید.

 

محتوا گذاری کاربردی :

جزو مهمترین نکات ی که در امر سئوی وبسایت بسیار شما رو کمک خواهد کرد محتوا گذاری درست وکاربردی است بنابراین در این امر بسیار وقت بگذارید زیرا محتوا گذاری درست و مورد قبول می تواند کیفیت سایت شما بسیار بالا ببرد در محتوا گذاری خود از کپی کردن مطلقا خودداری فرمایید که این امر نتیجه عکس برای وبسایت شما دارد.

 

مقدار محتوا :

هرچه مقدار محتواهای شما بیشتر باشد تاثیر مثبتی در سایت شما دارد و همچنین باعث می شود از کامت کلیدی بیشتر در وبسایت خود استفاده کنید.

 

بروزرسانی محتوا :

با گذشت زمان ممکن است تغییراتی در محتوا های شما رخ دهد بنابراین بروز سانی محتواها لازمه کار شما می باشد.

 

کمپرس کردن عکس ها :

در داخل وبسایت خود عکس هایی که به کار می گیرید حتما آن ها را کمپرس کنید این امر هم در سئوی وبسایت شما تاثیر مثبتی می گذارد.

 

برای استفاده از خدمات سئوی وبسایت کلیک نمایید

 

سرعت لود سایت :

سرعت لودینگ وبسایت شما هم در این حائز اهمیت می باشد و همچنین زمانی که سرعت وبسایت شما بالا باشد باعث می شود که کاربران بیشتری از وبسایت شما بازدید کنند و علاوه بر آن تاثیر مثبتی در کیفیت و سئوی سایت شما می گذارد.

 

لینک های خارجی و داخلی :

لینک های خارجی وداخلی در سئوی سایت شما بسیا حائز اهمیت می باشد و استفاده از آن تاثیر بسزایی در کیفیت وبسایت شما دارد برای لینک های خارجی از وبسایت معتبری که محتوای آن ها مرتبط به موضوع وبسایت شما هست استفاده کنید همچنین این لینک های خارجی را مورد آزمایش قرار دهید که درست کار کنند و همچنین از نظر تعداد از لینک های داخلی بیشتر استفاده کنید زیرا این امر مجوب می شود که موتور های جستجو گوگل راحت تر متوجه محتوای داخلی وبسایت شما شوند و این امر موجب ایندکس شدن لینک های داخلی شما می شود.

منبع : https://zefa.ir/googles-important-seo-factors/



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

نحوه جذب فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از دغدغه های اصلی کاربران اینستاگرامی دیده شدن صفحه آن ها می باشد ازهمین جهت به دنبال راه های مختلفی برای جذب فالوورهستند در این مقاله به بررسی روش های مختلف برای جذب فالوور های واقعی در اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

1. خرید فالوور فوری :

یکی از روش های رایج به منظور افزایش فالوور های خود خرید فالوور های فوری می باشد که یکی از روش های پرطرفدار در ایران می باشد و خیلی از برند ها و افراد مشهور از این روش برای بالا بردن فالوور های خود در مدت زمان کوتاه استفاده می کنند.

 

2. استفاده از مخاطبان سایت برای افزایش فالوور :

یکی دیگر از راه ها برای افزایش فالوور استفاده از مخاطبان و کسانی که به سایتتان مراجعه می کنند می باشد بدین طریق که اگر شما برای کسب و کار خود مجهز به سایت باشید می توانید خیلی از مراجعه کنندگان خود در وبسایتتان به سمت پیج اینستاگرامی تان سوق دهید حتما برای پیشرفت پیج اینستاگرامی خود از این روش استفاده کنید و لینک اینستاگرام خود را در داخل وبسایتتان قرار دهید.

 

3. آنالیز مخاطبان :

اگر می خواهید فالوور های خود را به فالوور های واقعی و همیشگی تبدیل کنید باید درک درستی از علایق آن ها داشته باشید تا بدانید چه تولید محتوایی را انجام دهید که مورد پسند مخاطبتان باشد اگر در این امر موفق باشید نه تنها آن کاربر به مخاطب همیشگی تان تبدیل می شود همچنین موجب می شود که همان کاربر تبلیغ و تعریف پیج شما را دربین دوستان خود انجام دهد و آن ها را تشویق به دنبال کردن پیج شما می کند بنابراین آنالیزمخاطبان یک امر بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

4. خاص و منحصر به فرد بودن :

در تولید محتوا و پست هایی که میگذارید خاص عمل کنید بدین طریق که در موضوع و محوریت پیج تان وزنه ی رقابت در بین رقبا هایتان به سمت شما سنگینی کند در صورتیکه به این طریق عمل کنید میزان جذاب بودن پیج تان در بین کاربران بیشتر می شود دراین صورت مطمئنا مخاطبان بیشتری خواهید داشت.

 

5. نحوه جذب فالوور واقعی اینستاگرام ؛ تبادل کردن فالوور :

یکی دیگر از راه های افزودن فالوور در اینستاگرام تبادل کردن با پیج هایی که مکمل شما در این فضا هستند می باشد به این روش تبادل کردن گفته می شود که موجب بیشتر دیده شدن پیج شما توسط اشخاص دیگر می شود که میزان فالوور های شما را بالا می برد اما قبل از انجام این عمل اطمینان حاصل داشته باشید که فالوور های پیج مقابل تان فیک و تقلبی نباشد.

 

6. اشتراک گذاری لینک صفحه اینستاگرام :

حتما در هر شبکه اجتماعی که فعالیت دارید لینک صفحه اینستاگرامی خود را به اشتراک قرار دهید این امر موجب بیشتر دیده شدن پیج اینستاگرامی شما می شود و همین امر باعث دیده شدن پیج اینستاگرامی شما توسط دیگران می شود.

 

7. حقیقی بودن خود را نشان دهید :

اگر پیج تجاری هستید شماره تماس و آدرس محل کار خود را در پیج اینستاگرامی خود ثبت کنید و به کاربران و دنبال کنندگان خود این اطلاع را دهید تا حقیقی هستید این امر حس اعتماد را در بین کاربران ایجاد می کند و همچنین امری مثبت در تبلیغ و افزایش فالوور پیج اینستاگرامی شما می باشد.

 

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام کلیک کنید.

 

8. ارتباط برقرار کردن با کاربران :

برای معرفی پیج اینستاگرامی خود با کاربران خود در ارتباط باشید اگر مطلبی یا کامنتی برای شما گذاشته شد حتما پاسخگو آن ها باشید این مورد هم تاثیر مثبتی در دیدگاه مخاطبان و کاربران شما دارد.

 

9. هشتگ گذاری :

در پست گذاری ها هشتگ گذاری را فراموش نکنید این امر موجب بیشتر دیدن شدن پست هایتان می شود در پست گذاری هایتان هشتگ گذاری مربوط به پست را فراموش نکنید.

 

10. هدف گذاری :

برای موفقیت در این امر و بالا رفتن فالوور های پیج تان روی یک هدف تمرکز کنید اینستاگرام بستر بزرگی در همه ی زمینه ها دارد اما شما با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت کاری خود هدف گذاری کنید و برای رسیدن به شرایط مطلوب در بستر کسب و کار اینستاگرامی خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

 

11. کامنت گذاری :

برای سایرین کامنت گذاری کنید این امر موجب بیشتر دیده شدن صفحه شما توسط کاربران آن پیج و همچنین شانس شما در افزایش فالوور و لایک بیشتر می شود.

منبع : https://zefa.ir/how-to-get-the-real-instagram-feed/



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

ترفند های مخفی اینستاگرام

بعید است شما بکی از فعالان در فضای مجازی و کار بران شبکه های اجتماعی باشید و نام اینستاگرام برای شما آشنا نباشد در این مقاله به بررسی برخی از ترفند های مخفی اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

با خبر شدن از پست گذاشتن افراد مورد علاقه :

در برخی موارد برای اینکه میزان افرادی که شما دنبال می کنید زیاد هستند گاهی اوقات متوجه پست گذاشتن افراد مورد علاقه تان نمی شوید برای حل این مشکل کافی است به صفحه فرد مورد نظرتون شوید و بروی سه نقطه بالای صفحه سمت راست کلیک کنید و روی گزینه Turn on Post Notification کلیک کنید.

 

مشاهده تمامی پست های که لایک کردید :

گاهی اوقات به دنبال این هستید که پست هایی که لایک کردید را مشاهده کنید برای این امر باید به پروفایل خود مراجعه کنید و بروی گزینه options کلیک کنید این گزینه را در آیفون و آی پد با نماد چرخ دنده مشاهده می کنید و در اندروید با نماد سه نقطه پس از اینکه گزینه options انتخاب کردید بروی گزینه Posts you’ve Liked کلیک کنید. به این طریق می توانید تمامی پست هاییکه لایک کردید را ملاحظه کنید.

 

جمع آوری پست های ذخیره شده :

یکی دیگر از قابلیت اینستاگرام این است که می توانید پست هاییکه مورد علاقه شما بوده است را ذخیره کنید و در قالب گلچین پست هایی که مورد علاقه شما است را ذخیره لازمه این کار این است که وارد پروفایل خود شوید و بروی آیکون بوک مارک که در سمت راست قرار گرفته است کلیک کنید تب Collections را انتخاب کرده و بروی گزینه Create Collection کلیک کنید در نهایت گزینه done را انتخاب کرده و عکس های مورد علاقه خود را که بصورت گلچین ایجاد کرده اید را اضافه کنید. برای اضافه کردن عکس‌ها به گلچین‌هایی که ایجاد کرده‌اید نیز باید گلچین مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Add to Collection را انتخاب کنید. از این طریق می‌توانید تمامی عکس‌های ذخیره شده را اضافه کنید.

 

برای استفاده از خدمات اینستاگرام زیفا کلیک نمایید.

 

مشاهده پست هایی که توسط فالور های شما لایک شده است :

برای این کار لازم است که تا بروی آیکون قلب که در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است را انتخاب کنید اولین چیزی که مشاهده می کنید فهرستی از لایک ها و کامنت هایی که عکس های شما دریافت کرده است مشاهده می کنید در این قسمت بخش following را انتخالب کنید تا به راحتی از فعالیت هایی که دوستان شما داشته اند با خبر شوید.

 

پاک کردن تاریخچه جستجو اینستاگرام :

برای این امر به پروفایل شخصی خود مراجعه کنید و گزینه options را انتخاب کنید در این مرحله به قسمت پایین گزینه clear search history را انتخاب کرده و عبارت Yes, I’m Sure را برای تایید پاک شدن عبارت های جستجو شده در اینستاگرام انتخاب کنید.

 

تغییر چیدمان فیلتر ها :

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که زیاد به اینستاگرام سر می‌زنند به احتمال زیاد فیلترهای مورد علاقه‌ خود را می‌شناسید، از طرف دیگر بعضی از فیلترها نیز اصلاً به کار شما نمی‌آیند. برای ساده‌تر کردن فرآیند ویرایش عکس‌ها می‌توانید چیدمان فیلترها را تغییر داده و فیلترهای غیرضروری را مخفی کنید. برای این کار باید پست گذاری جدید انجام دهید و شروع به ویرایش آن کنید سپس وقتی به سمت فیلتر ها وارد شدید به سمت راست حرکت کرده و گزینه manage را انتخاب کنید برای تغییر چیدمان فیلتر ها بروی سه خط خاکستری که در سمت چپ فیلتر ها وجود دارد فیلتر مورد نظر خود را با بالا و پایین کردن طوری تنظیم کنید که مورد نظر خودتان قرار گیرد برای پنهان کردن فیلتر خود کافیست تا چک مارک سمت راست فیلتر را غیر فعال کنید.

 

ویرایش عکس ها از طریق اینستاگرام :

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر اساس عکس و تصویر است و در نتیجه ابزار و فیلترهای خوبی را برای ویرایش عکس‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید گوشی را در حالت استفاده در هواپیما قرار داده و تصویر مورد نظر را به شیوه دلخواه ویرایش کنید. در این حالت گزینه save orginal photo حتما فعال باشد.

 

ارسال تصاویر:

در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که می توانید پست های مورد علاقه خودتون رو برای دوستان خود ارسال کنید برای این امر باید ابتدا عکس را آپلود کرده و سپس آن‌ را ویرایش کنید. زمانی که وارد صفحه Share شدید، بر روی قسمتی که به صورت خودکار با عبارت New Post نمایان شده است ضرب انگشت کنید و قسمت Direct Message را انتخاب نمایید. این فرآیند به شما اجازه می‌دهد تا عکس مورد نظر را به فرد یا افراد به صورت دایرکت ارسال کنید.

منبع : https://zefa.ir/secret-instagram-tricks/



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

آموزش بازاریابی از طریق اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه های اجتماعی به حساب می آید که بسیاری در این فضا علاوه بر فضای تفریحی کسب درآمد هم می کنند اینستاگرام امروزه جزو شبکه های اجتماعی قدرتمند به حساب می آید که با گذشت زمان جایگزین فیس بوک شده است در این مقاله به راه های مختلف بازاریابی از طریق اینستاگرام می پردازیم.

 

روش های بازاریابی ؛ آموزش بازاریابی از طریق اینستاگرام

 

کسب و کار در اینستاگرام :

اولین سوال که در مورد کسب و کار اینستاگرامی مطرح می شود این است که چرا و چگونه در این فضا می شود کسب درآمد کرد اولین نکته ای که دراین باره مطرح می شود اینست که اینستاگرام بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد و پتانسیل فوق العاده ای برای کسب و کار در فضای مجازی دارد حال به این معقوله می پردازیم که چگونه می توانیم از این فضای بسیار مهیا برای کسب درآمد استفاده کنیم.

 

استفاده کردن از عکس های جذاب :

عکس هایی که در پست های خود بکار می گیرید جزو عکس هایی باشد که برای مخاطب و کار بر جذاب باشد برای ایجاد کردن چنین حسی در بین مخاطبان و کاربرانی که از صفحه شما دیدن می کنند از محصولات خود به گونه ای عکس بگیرید که حس کنجکاوی را در مخاطب ایجاد کند بطور مثال از فاصله نزدیک و زاویه متدوال از محصول خود عکس بگیرید.

 

ارائه کوپن تخفیف :

ایجاد کوپن تخفیف به خودی خود باعث جلب توجه مخاطبان و مشتریان می شود یکی از راه های خوب برای جذب مشتری می باشد و همچنین کسانی که علاوه بر کسب و کار اینستاگرامی خود دارای وبسایت فروشگاهی هستند برای اینکه فضای کسب و کار اینستاگرامی خود را ارتقاء دهند یک کد تخفیف فقط و فقط مخصوص سفارش های اینستاگرامی خود لحاظ کنند.

 

نوشتن توضیحات در پروفایل :

در قسمت پروفایل خود توضیح مختصری در مورد کسب و کار خود ارائه دهید بصورتیکه که کاربران چرا و به چه دلیل پیج اینستاگرامی شما را باید دنبال کنند یا حتی محصول و خدماتی از پیج اینستاگرامی شما دریافت کنند این توضیحات مختصر را حتما در قسمت توضیحات پروفایل خود یا همان بیو پروفایل خود قرار دهید.

 

تغییر ماهانه عکس پروفایل :

این امر شاید در نگاه اول تاثیر بسزایی در پیشرفت پیج شما نداشته باشد اما این کار موجب می شود که پست های شما در جستجو اینستاگرام جایگاه بهتری داشته باشد و همچنین احتمال دیده شدن و فالوشدن شما بیشتر می شود شاید این سوال برای شما پیش بیاید که پیج شما یک پیج کسب وکاری می باشد ومدام نمی توانید عکس پروفایل خود را تغییر دهید برای حل این موضوع می توانید با مقداری وقت گذاشتن طرح های زیبا و خلاقانه ای برای سایت خود ایجاد کنید بطور مثال عکس پروفایل خود را مطابق با تغییرفصل تغییراتی درآن ایجاد کنید.

 

 


برای استفاده از خدمات اینستاگرام زیفا کلیک نمایید.


 

 

ارائه مطالب تخصصی :

در فضای کسب و کار اینستاگرامی ایجاد مطالب تخصصی و مختص به کسب وکار خود موجب جذب مخاطب می شود اگر مطالبی که شما به عنوان پست در داخل پیج خود قرار می دهید در جاهای دیگر قابل دسترسی نباشد مطمئنا مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد از همین رو فقط و فقط به پست گذاشتن روزانه بسنده نکنید و برای انتشار هر پست خود برنامه و هدف گذاری داشته باشید.

 

تاثیر آموزش در فروش :

ابتدا در فعالیت پیج خود به آموزش بپردازید این امر تاثیر بسیار مهمی در پیشرفت پیج شما دارد و مطمئنا از این راه پاسخ مثبتی می گیرید بطور مثال شما به عنوان یک خرید ماشین به دو نمایشگاه ماشین مراجعه می کنید فردی که در نمایشگاه اول به عنوان فروشنده در مقابل شما قرار دارد توضیحات مختصری راجبع اتومبیل ها به شما می دهد حال شما به نمایشگاه دوم مراجعه می کنید شخصی که در نمایشگاه دوم به عنوان فروشنده حضور دارد اطلاعات کامل و دقیق تری به شما می دهد بصورتیکه شما را مجاب به خرید اتومبیل می کند در کسب و کار اینترنتی هم قضیه به همین روال می باشد در صورتی که در ابتدا فعالیت پیج شما بصورت آموزشی باشد و این موارد مخاطب را از نوع و کیفیت محصول های شما آگاه ساز در این صورت تمایل بیشتری به خرزید کردن از پیج شما دارد.

 

هشتگ گذاری :

در پست هایی که میگذارید هشتگ گذاری مختص به کسب و کار خود را فراموش نکنید و همچنین هشتگ گذاری برند خود در کمپین های خاصی که راه اندازی می کنید از تگ های خاص استفاده کنید این روش موجب تبلیغ کسب و کار شما و باعث بازدید بیشتر پیج اینستاگرامی شما می شود.

منبع : https://zefa.ir/instagram-marketing-training/



:: برچسب‌ها: آموزش بازاریابی از طریق اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

تبلیغات میلیونی صفحات اجتمائی

شاید بهتره بدونید عمده ترین روش تبلیغات باهزینه کم وبه صرفه تبلیغ ازطریق وب سایت ها می باشد چون بایک تیر چند نشانه می زنید اول اینکه بنر تبلیغاتیتون رو هم رایگان وهم باهزینه کم تر در وب سایت ثبت می کنید دوم اینکه بازدید از صفحات اجتماعی شما بالامی ره وموجب افزایش عضوواقعی بامخاطبین واقعی می شود وسوم اینکه بدون دردسر وبدون واسطه خودتون تبلیغ سفارش می دید ودغدغه ای دراین مورد نخواهید داشت سایت instatel همواره تلاش می کند باتبلیغ صفحات اجتماعی شما به کسب وکارشما وپیج های شخصی رنگ وبوی تازه بدهد تا جایی که یک تبلیغات ارزشمند وهدفمند را باما تجربه کنید علاوه براون اپلکیشن instatel هم که درمارکت های بازار وگوگل پلیر منتشر شده این ترافیک تبلیغاتی رو برای شما کاربران بیش ازحد بهتر وبهتر کرده که کاربران بتوانند به راحتی تبلیغ و نتیجه قابل توجهی بگیرند شما باتبلیغ دروب سایت ما ونصب اپلکیشن که دربالا گفته شد می توانید یک تبلیغ هدفمند داشته باشید برای صفحات اجتماعی خودتون عضوگیری کنید یا کسب وکاره خودتون رورونق بدید می تونید یک بار امتحان کنید وتاثیر این فرایند بخصوص رو مشاهده کنید وب سایت instatel مخصوص تبلیغ صفحات مجازی شما کاربران درفضای مجازی می باشد که بابهترین عملکرد شما بهترین نتیجه برای شما حاصل خواهد شد پس این فرصت مناسب روازدست ندید

بهتره بدونید که شبکه های اجتماعی درزندگی روزمره ما نقش مهمی ایفا می کنن و تلگرام واینستاگرام دو شبکه اجتماعی کامل ترین شبکه هاهستن که کاربران زیادی را جذب خود نمودندتبلیغ صفحات کاربران دراین شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی برای صاحبین مشاغل وهم چنین برای صفحات شخصی اجتماعی دارد که سایت instatel همواره این قابلیت وامکان رادراختیارتمامی کاربران قرارداده تا با حداکثرتوان خود تبلیغ نموده ونتیجه ان را مشاهده کنند پس فرصت دیده شدن ازطرف میلیون هاکاربرفعال روازدست ندید

منبع : https://instatel.ir/?p=244



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام

امروزه با رونق کسب و کار های مجازی بستری برای خرید و فروش وخدمات دیگر دراین فضا فراهم شده است یکی از نرم های ارتباطی فضای مجازی که در بین شبکه های اجتماعی طرفدار بسیار زیادی دارد تلگرام می باشد که در این مقاله به نکات اصول جذب وحفظ مخاطب در تلگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

درج کردن نوع کسب وکار در توضیحات :

مطمئنا یک مخاطب در نگاه اول به قسمت توضیحات کانال تلگرامی شما مراجعه می کند که متوجه شود در این کانال تلگرامی چه مطالبی ارائه می شود و آیا این مطالب برای کاربردی دارد یا نه بنابراین در کانال تلگرامی در قسمت توضیحات توضیح مختصری در مورد فعالیت و کسب وکار خود ارئه دهید تا مخاطب متوجه شود در چه کانال تلگرامی عضو شده است و هدف اصلی این کانال تلگرامی و نوع خدمات آن به چه طریق می باشد.

 

انتخاب نام مناسب برای کانال تلگرامی :

یکی دیگر از مراحلی که شما باید انجام دهید انتخاب نام مناسب متناسب بانوع کسب و کار و فعالیتی است که می خواهید در آن کانال تلگرامی انجام دهید این امر هم امری مفید در نوع فعلیت شما می باشد پس این موضوع هم در اولویت بندی هایتان قرار دهید.

 

انتخاب لوگو برای پروفایل :

اگر در زمینه برندینگ فعالیت انجام می دهید حتما برای پروفایل کانال تلگرامی خود یک لوگو در نظر بگیرید این امر تاثیر مثبتی بروی فعالیتتان خواهد داشت جدا از بالارفتن پرستیژ کاریتان برای مخاطبان و کاربران جذاب و تاثیر گذار خواهد بود.

 

محتوا گذاری :

امری که تقریبا برای تمامی فعالیت های مجازی و اینترنتی بسیار تاثیر گذار می باشد محتوا گذاری مناسب است محتوا می تواند بسایر حائز اهمیت در جذب مخاطب باشد بنابراین در محتوا گذاری های روزانه وقت بیشتری بگذارید وهدمند و با برنامه در این امر کار کنید زیرا تاثیر بسزایی در جذب و نگه داشتن مخاطبانتان دارد.

 

تبادل لینک :

یکی از سریعتر راه ها برای بالابردن ممبر کانال تلگرامی خود تبلیغ لینک می باشد بدین صورت که با پرداخت هزینه به کانال های تلگرامی که ممبر های بالایی دارند لینک کانال شما رو در کانال تلگرامی خود قرار دهند یا اینکه با کانال های تلگرامی در یک سطح مخاطب قرار دارید تبادل کنیدهردو بصورت توافقی تبلیغ لین کانال تلگرامی دیگری را در کانال تلگرام خود قرار دهید یکی از راه های بسیار کاربردی و خوب در جهت جذب مخاطب می باشد.

 

 


برای استفاده از خدمات تلگرامی زیفا کلیک نمایید.


 

 

مسابقه گذاشتن :

برای کاربران خود خلاقیت به خرج دهید بطور مثال یک فضای مسابقه ای در کانال خود راه اندازی کنید و جایزه بدهید این طریق موضوعات از یکنواختی فضای کانال جلوگیری می کند موجب جذب مخاطب می شود بنابراین به دنبال چالش و تفریحاتی از این قبیل برای کاربرهای خود باشید.

 

بازدید کنندگان سایت را به کانال تلگرامی خود دعوت کنید :

کاربرهای خود را از سایتتان به تلگرام دعوت کنید به طور مثال برخی از مطالب خاص خود را فقط مختص کانال تلگرامی خود برای ارائه قرار دهید مثلا فلان محصول با تخفیف چند درصدی فقط و فقط برای مخاطبان تلگرامی مان لحاظ می شود با این راه ها می توانید مخاطبان خود در دیگر شبکه های اجتماعی خود ویا سایتتان به سمت کانال تلگرامی خود جذب کنید.

منبع : https://zefa.ir/principles-of-telegram-audience-retention/



:: برچسب‌ها: اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

سیروپ چیست ؟

در آشپزی ، سیروپ به مایعی کفته می شود که بسیار غلیظ و چسبناک می باشد و از جوشاندن مقدار زیادی شکر در آب حاصل می آید.

سیروپ ها در قنادی ها و نوشیدنی ها به عنوان شیرین کننده  و نیز به عنوان پوشاننده در برخی غذا ها مانند پنکیک استفاده می شود. با مجله گالری شکلات در این مقاله همراه باشید .

سیروپ ها از نظر نوع به دو دسته تقسیم و طبقه بندی می شوند : 

1- سیروپ های ساده :   

سیروپ های ساده که شامل آب و شکر می باشد . در ای شرایط مقدار زیادی شکر ( نسبت شکر به آب 1 به 1 و یا 1 به 2 است. ) را دز آب داغ ریخته و اجازه می دهیم تا بجوشد و مایع غلیظی از آن بدست آید. از این نوع سیروپ به عنوان سس میوه های و یا نگهدارنده استفاده می شد . در واقع نام دیگر سیروپ ساده همان شهد است که از دیر باز در خانه های ما ایرانیان تهیه و  استفادخ می شد .

2- سیروپ های طعم دار :

سیروپ های طعم دار که در تولید آنها علاوه سیروپ ساده از یک عامل طعم دهنده در طی فرایند تولید استفاده می شود. این مواد گیاهی به صورت تک ماده و گاهی ترکیبی به صورت چند نوع مختلف است . مثلا سیروپ های معطر از مقادیر مشخصی طعم دهنده پرتقال و دارچین که به سیروپ ساده اضافه می شود ، تهیه می گردد.

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=2214



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

ویژگی های یک هات چاکلت خوشمزه

هفت نکته مهم و کاربردی در طرز تهیه هات چاکلت :

• ویژگی های یک هات چاکلت خوب به شرح زیر است:

هات چاکلت نوشیدنی غلیظ و به رنگ قهوه ای سوخته است.

در این نوشیدنی فقط باید از پودر کاکائو استفاده شود.

و هرچه رنگ پودر کاکائو تیره تر، و بوی آن خوشایندتر باشد ، هات چاکلت طعم واقعی تری خواهد داشت.

• کسانی که دوست دارند نوشیدنی شکلات داغ غلیظ بنوشند ،

باید از شیر پر چربی و پودر کاکائویی بیشتری در تهیه آن استفاده نمایند.

• نوع کلاسیک نوشیدنی هات چاکلت بدون خامه است ، اما بنا به علاقه و ذایقه افراد، خامه را می توان افزود.


 

هات چاکلت


• اضافه کردن شکلات های تند رنده شده به نوشیدنی شکلات داغ  طعم خاصی می دهد که می توانید طبق ذائقه خود اضافه کردید.

• اگر فردی لاغر می خواهد این نوشیدنی را استفاده کند بهتر است خامه و کمی پودر نارگیل به آن اضافه نماید.

• کسانی که مبتلا به چربی خون هستند ، در تهیه این نوشیدنی باید از شیر کم چرب و یا بدون چربی استفاده نمایند

و از افزدون خامه به آن، اجتناب کنند.

• کسانی که به دیابت مبتلا هستند نیز باید مقدار شکر مصرفی را به حداقل برسانند ،

و این نوشیدنی را با شیرینی های مخصوص افراد دیابتی و یا آن را با عسل شیرین کرده و نوش جان نمایند.

در طرز تهیه هات چاکلت مانند نوشیدنی کاپوچینو باید مقداری کف بر روی فنجان ایجاد شود.

برای این کار باید از شیر پر چرب استفاده  شود شیر باعث میشود که طعم بهتری در هات چکلت ایجاد شود.

بنابراین شیر را آنقدر حرارت دهید تا مقدار زیادی کف کند.

هات چاکلت مناسب برای وعده صبحانه و میان وعده عصر می باشد که آن را تهیه و در کنار عزیزانتان نوش جان فرمایید.


امیدواریم از این مقاله لذت و بهره کامل را برده باشید.

و این نوشیدنی را به همراه نکاتی که در بهتر شدن آن مطرح شد ، تهیه و میل فرمایید.

برای مشاهده مقاله های بیشتر از این دسته کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی گالری شکلات سایت خرید انواع شکلات.

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=1947



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

ویژگی های یک هات چاکلت خوشمزه

هفت نکته مهم و کاربردی در طرز تهیه هات چاکلت :

• ویژگی های یک هات چاکلت خوب به شرح زیر است:

هات چاکلت نوشیدنی غلیظ و به رنگ قهوه ای سوخته است.

در این نوشیدنی فقط باید از پودر کاکائو استفاده شود.

و هرچه رنگ پودر کاکائو تیره تر، و بوی آن خوشایندتر باشد ، هات چاکلت طعم واقعی تری خواهد داشت.

• کسانی که دوست دارند نوشیدنی شکلات داغ غلیظ بنوشند ،

باید از شیر پر چربی و پودر کاکائویی بیشتری در تهیه آن استفاده نمایند.

• نوع کلاسیک نوشیدنی هات چاکلت بدون خامه است ، اما بنا به علاقه و ذایقه افراد، خامه را می توان افزود.


 

هات چاکلت


• اضافه کردن شکلات های تند رنده شده به نوشیدنی شکلات داغ  طعم خاصی می دهد که می توانید طبق ذائقه خود اضافه کردید.

• اگر فردی لاغر می خواهد این نوشیدنی را استفاده کند بهتر است خامه و کمی پودر نارگیل به آن اضافه نماید.

• کسانی که مبتلا به چربی خون هستند ، در تهیه این نوشیدنی باید از شیر کم چرب و یا بدون چربی استفاده نمایند

و از افزدون خامه به آن، اجتناب کنند.

• کسانی که به دیابت مبتلا هستند نیز باید مقدار شکر مصرفی را به حداقل برسانند ،

و این نوشیدنی را با شیرینی های مخصوص افراد دیابتی و یا آن را با عسل شیرین کرده و نوش جان نمایند.

در طرز تهیه هات چاکلت مانند نوشیدنی کاپوچینو باید مقداری کف بر روی فنجان ایجاد شود.

برای این کار باید از شیر پر چرب استفاده  شود شیر باعث میشود که طعم بهتری در هات چکلت ایجاد شود.

بنابراین شیر را آنقدر حرارت دهید تا مقدار زیادی کف کند.

هات چاکلت مناسب برای وعده صبحانه و میان وعده عصر می باشد که آن را تهیه و در کنار عزیزانتان نوش جان فرمایید.


امیدواریم از این مقاله لذت و بهره کامل را برده باشید.

و این نوشیدنی را به همراه نکاتی که در بهتر شدن آن مطرح شد ، تهیه و میل فرمایید.

برای مشاهده مقاله های بیشتر از این دسته کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی گالری شکلات سایت خرید انواع شکلات.

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=1947



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اتصالات استنلس استیل

تولید و تامین اتصالات  استیل در آلیاژهای متفاوت و ضخامت های مختلفزانو از سایز “۱/۲ الی “۲۴ در رده های ۱۰/۴۰/۸۰

 

سه راهی استیل ،مساوی و تبدیلی از سایز “۱/۲الی “۲۰ در رده های ،۱۰/۴۰/۸۰

 

بورس زانو شورت ردیوس (short reduce)

L6344710473031

China_Carbon_Steel_Pipe_Fitting_Cap20117261130130

تبدیل صاف (con-red) از سایز “۱/۲ الی “۲۴ در صورت سفارش سایز بالاتر از “۲۴ هم تولید میگردد در رده های ۱۰/۴۰/۸۰

تبدیل کج (ecc-red) از سایز “۱/۲ الی “۲۴

تولید زانوی ۴۵ درجه استیل در سایز و ضخامت های مختلف طبق درخواست

این گروه در زمینه تولید اتصالات دنده ای کلاس ۱۵۰/۲۰۰۰/۳۰۰۰ در متریالهای گوناگون مانند استنلس استیل و فولادفعالیت دارد.

تامین و تولید اتصالات دنده ای و ساکت ۳۰۰۰ از جمله :

انواع اتصالات در آلیاژ ۳۲۱ موجود می باشد….

زانواستیل/سه راهی استیل/بوشن استیل/سردنده استیل /کوپلینگ استیل/ها لف کوپلینگ استیل و انواع  نیپل و سویچ نیپل,…

اتصالات ذکر شده در متریالهای مختلف از جمله استنلس استیل و فولادی و آلیاژهای گوناگون از جمله ۳۰۴/۳۱۶/۳۲۱ عرضه می گردد.

تنها تامین کننده اتصالات استیل با آلیاژ..۳۰۴L /316L

بهترین کیفیت را از ما بخواهید
انواع اتصالات استنلس استیل با آلیاژ ۳۰۴L/316L به شرط آنالیز می باشد.
انواع زانو رده۱۰ و رده۴۰ ۳۱۶L و ۳۰۴L قابل عرضه در کیفیت و آلیاژ مناسب.
بورس اتصالات استنلس استیل رده۸۰ و رده۱۶۰
اتصالات کمیاب را از ما بخواهید
images
 
دانلود فایل ضخامت های لوله و اتصالات از ۱/۸ الی ۴۸  اینچ


:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اتصالات استنلس استیل

تولید و تامین اتصالات  استیل در آلیاژهای متفاوت و ضخامت های مختلفزانو از سایز “۱/۲ الی “۲۴ در رده های ۱۰/۴۰/۸۰

 

سه راهی استیل ،مساوی و تبدیلی از سایز “۱/۲الی “۲۰ در رده های ،۱۰/۴۰/۸۰

 

بورس زانو شورت ردیوس (short reduce)

L6344710473031

China_Carbon_Steel_Pipe_Fitting_Cap20117261130130

تبدیل صاف (con-red) از سایز “۱/۲ الی “۲۴ در صورت سفارش سایز بالاتر از “۲۴ هم تولید میگردد در رده های ۱۰/۴۰/۸۰

تبدیل کج (ecc-red) از سایز “۱/۲ الی “۲۴

تولید زانوی ۴۵ درجه استیل در سایز و ضخامت های مختلف طبق درخواست

این گروه در زمینه تولید اتصالات دنده ای کلاس ۱۵۰/۲۰۰۰/۳۰۰۰ در متریالهای گوناگون مانند استنلس استیل و فولادفعالیت دارد.

تامین و تولید اتصالات دنده ای و ساکت ۳۰۰۰ از جمله :

انواع اتصالات در آلیاژ ۳۲۱ موجود می باشد….

زانواستیل/سه راهی استیل/بوشن استیل/سردنده استیل /کوپلینگ استیل/ها لف کوپلینگ استیل و انواع  نیپل و سویچ نیپل,…

اتصالات ذکر شده در متریالهای مختلف از جمله استنلس استیل و فولادی و آلیاژهای گوناگون از جمله ۳۰۴/۳۱۶/۳۲۱ عرضه می گردد.

تنها تامین کننده اتصالات استیل با آلیاژ..۳۰۴L /316L

بهترین کیفیت را از ما بخواهید
انواع اتصالات استنلس استیل با آلیاژ ۳۰۴L/316L به شرط آنالیز می باشد.
انواع زانو رده۱۰ و رده۴۰ ۳۱۶L و ۳۰۴L قابل عرضه در کیفیت و آلیاژ مناسب.
بورس اتصالات استنلس استیل رده۸۰ و رده۱۶۰
اتصالات کمیاب را از ما بخواهید
images
 
دانلود فایل ضخامت های لوله و اتصالات از ۱/۸ الی ۴۸  اینچ


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

انواع ورق استیل چیست ؟

آلیاژ فلز استنلس استیل چیست ؟

انواع ورق استیل از ریختگری مداوم آلیاژ استنلس استیل به صورت بیلت ( شمش های مستطیل با ضخامت های بالا ) به وجود می آید

که پس از پیش گرم و رسیدن به دمای مشخص شده توسط غلطک ها نورد شده و به ضخامت دلخواه و عرض و طول استاندارد میرسد .

 

استاندارد ورق استیل از نظر استاندارد ورق های فلزی به شرح زیر میباشد :

۱- ورق با عرض ۱ متر و شیت ۲*۱
۲- ورق با عرض ۱/۲۵ متر و شیت ۲/۵۰*۱/۲۵
۳- ورق استیل و فولادی با عرض ۱/۵ متر و شیت ۳*۱/۵ و ۶*۱/۵
۴- ورق استیل و ورق ورق فولادی با عرض ۲ متر و شیت های ۶*۲
در ضخامتهای ۰/۳۵ الی ۶۵ میلیمتر
ورق استیل چیست

ورق استیل چیست
انواع ورق استیل و آلیاژ استیل چیست ؟
گرید های استنلس استیل شامل بازه ی بسیار وسیعی میباشد ( در حدود ۲۵۰ گرید پر مصرف ) مانند : ورق استیل گروه آلیاژی ۲۰۰ ( ورق استیل ۲۰۱ نگیر ) ، گروه ۳۰۰ که پرمصرفترین استنلس استیل نیز میباشد ( ورق استنلس استیل ۳۰۴ ، ورق استنلس استیل ۳۱۶ ، ورق استیل ۳۱۰ ، ورق استیل ۳۲۱ و انواع ورق استیل نسوز ) . ورق استیل گروه ۴۰۰ یا همان ورق استیل بگیر ( ورق استیل ۴۱۰ ، ورق استیل ۴۲۰ ، ورق استیل ۴۳۰ ) .
ورق های استنلس استیل برای مصارف گسترده ای از جمله : مصرف صنعتی مانند ساخت مخازن ، ساخت استراکچر و…
مصارف تزئینی و دکوراتیو : مانند ورق استیل طرح دار ، ورق استیل طلایی ، ورق استیل براق و…
مصارف دارویی و غذایی مانند : ساخت مخازن نگهداری مواد اولیه خوراکی ، ظروف نگهداری شیر ، انتقال مواد غذایی و دارویی .
مصارف تزئینی و صافی از ورق استیل پانچ شده ( سوراخ کاری شده ) و ورق استیل آج دار .
آلیاژ استنلس استیل چیست ( فلز استنلس استیل چیست ) :
ترکیبات آلیاژ استیل : آلیاژ آهن ، کروم ، نیکل و درصد بسیار جزئی کربن و مقدار بالای کروم و نیکل را آلیاژ استنلس استیل میگویند که در آن وجود فلز کروم باعث تشکیل لایه ای از اکسید کروم بر روی سطح استیل شده و مانع نفوذ عوامل خورنده به سطوح زیرین میگردد. همچنین میزان کروم و نیکل و گاها عناصر آلیاژی دیگر مانند مولیبدن و تیتانیوم باعث تغییر خواص کلی استنلس استیل میشود که به صورت گروه های آلیاژی استیل تعیین میگردند . ( مانند گروه ۳۰۰ و گروه ۴۰۰ ) و در دقت بیشتر مانند تفاوت استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ که ناشی از مقدار نیکل و کروم این دو آلیاژ میباشد.
ورق استیل چیست

ورق استیل چیست
گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده و تامین کننده انواع ورق استیل در ضخامت و سایز مختلف به صورت شیت و رول از کشورهای آسیای شرقی ماننده کره جنوبی ، تایوان ، چین و گاها واردات آفریقای جنوبی ( برند کلمبوس ) ، در خدمت همکاران محترم بازار و کارفرمایان میباشد . برای دریافت قیمت روز ورق استیل با کارشناس متریال استیل تماس حاصل فرمایید.

منبع : https://petrosteel-pasargad.ir/?p=962



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

صفحه فرود یا Landing Page چیست؟

صفحه ورود یا Landing Page یک برگه از صفحات وبسایت شماست که به عنوان صفحه هدف در نظر گرفته می شود و کاربرانی که از طرق مختلف مانند تبلیغات ، شبکه های اجتماعی و … جذب وبسایت شده اند ، به این صفحه پرتاب می شوند.

اصولا Landing Page صفحه ای است که کاربر بتواند در آن بدون هیچ گونه جستجویی محتوای مورد نظر خود را بیابد. ایجاد یک صفحه لندینگ در هر سایتی ، مانند یک شمشیر دو لبه است ، یعنی همان قدر که می تواند فروش محصولات یا خدمات وبسایت شما را به اوج برساند ، اگر درست و دقیق طراحی نشود بلعکس عمل کرده و سایت شما را به نابودی خواهد کشاند.

 

هدف از ایجاد صفحه فرود یا Landing Page چیست؟

الف) برندسازی با استفاده از Landing Page

ب) تبلیغات تعاملی درون وبسایتی به وسیله Landing Page

ج) افزایش ترافیک وبسایت از طریق Landing Page

د) جذب مخاطبین دائمی با استفاده از Landing Page

ه) افزایش مشتریان و بالا بردن عدد فروش به کمک Landing Page

 

 

با صفحه فرود یا Landing Page بیشتر آشنا شوید

قاعدتا هر صفحه ای از وبسایت شما می تواند لندینگ پیج شود. برای ایجاد یک صفحه فرود موفق و کاربردی لازم است دو قاعده کلی زیر را در نظر بگیرید و آن ها را بصورت حرفه ای به هم مرتبط کنید.

1- طراحی گرافیکی صفحه فرود

2- کیفیت و چیدمان محتوایی صفحه فرود

 

فرض کنید کاربری به دنبال یک محتوا در موتور جستجوی گوگل سرچ کرده و وارد وبسایت شما شود ، پس از آن که کاربر از محتوای منتشر شده را مطالعه و از آن استفاده نمود ، حال نوبت شماست که او را به صفحه فرود خود ارجاع داده و با استفاده از ترفندهای حرفه ای مخاطب همیشگی خود کنید.

در صفحه ی فرود ساخته شده باید دقیقا همان چیزی که کاربر به دنبال آن است را به راحتی و بدون کوچکترین مشقتی در اختیارش قرار دهید. خدمات یا محصولات خود را به صورت دقیق و ساده برای کاربران توضیح دهید و آن ها را برای خرید ترغیب نمایید. از شلوغی و پر زرق و برق بودن زیاد بپرهیزید تا کاربران گیج نشده و بتوانند به راحتی با صفحه فرود شما ارتباط برقرار کنند.

معمولا سایت هایی که از نظر سئو  و تکنیک های مربوط به آن بهینه سازی شده اند ، دارای چندین Landing Page کاربردی و تنظیم شده با توجه به کلمات کلیدی شان هستند. مثلا فرض کنید یک وبسایت 6 خدمت اصلی را به کاربران ارائه می دهد و می خواهد در این شش زمینه سئوی خودش را ارتقا داده و در موتورهای جستجو جایگاه بهتری پیدا کند. برای این منظور می تواند برای هرکدام از خدماتش یک صفحه فرود دقیق و کارشناسی شده طراحی و در سایت قرار دهد تا از این طریق کاربران مختلف را جذب نماید.

 

آشنایی با انواع Landing Page

الف) لندینگ پیج اختصاصی: در این نوع صفحه فرود کاربران را یه ضرب به سراغ آنچه بدنبالش هستند می برید. مثلا دانلود یک آهنگ یا فیلم خاص. ثبت نام یک آزمون و یا پر نمودن فرم استخدام و ….

ب) لندینگ پیج تعاملی: در این نوع از صفحه فرود شما ابتدا به معرفی خدمات یا محصولات خود می پردازید و باید بتوانید کاری کنید تا کاربران قانع به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما شوند.

 

نکات مهم در ایجاد Landing Page

ساخت و ایجاد یک صفحه فرود موفق کار ساده ای نیست. قبل از هرچیز باید از طراحی سایت خود شروع کنید. رنگبندی و تم کلی سایت را تنظیم نمایید و پس از آن به سراغ فونت های سایت رفته و آن ها را خوانا و زیبا سازید. تیترهای خود را بازنگری کرده و در ابتدای هر تیتر از حروف بزرگ استفاده کنید. نکاتی را خدمتتان عرض می کنیم که بهتر است در طراحی صفحه فرود خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

 

نکته اول- طرح و رنگ وبسایت: در طراحی تم و قالب وبسایت نهایت دقت را انجام دهید. این رنگبندی نباید ترکیبی از یک رنگ باشد و نباید از رنگ های خیلی زیاد استفاده شود. معمولا استفاده از ترکیب دو یا سه رنگ که هم پوشانی داشته باشند توصیه می شود.

نکته دوم- رنگ متون و تیترها: رنگ متون باید طوری باشد که کاربران پس از مطالعه آن ها دچار خستگی نشوند. همچنین تنوع نیز در به کارگیری در فونت و رنگ متون از قلم نیافتد. اندازه فونت ها بسیار حائز اهمیت است ، تحقیقات نشان داده که سایز 12 در فونت های معمول را اکثر افراد در سنین بین 12 تا 60 به راحتی می خوانند. انتهای خطوط را یکی کرده و همه مطالب راست چین شده باشند تا کاربران حس خوبی در خواندن محتوا داشته باشند.  ضمنا تلاش کنید تا بخش مهم متون بولد شوند تا نظر کاربر را به خود جلب نمایند.

نکته سوم- عدم استفاده از محتوای کپی: در صفحه فرود به هیچ عنوان از مطالب کپی برداری شده استفاده نکنید. مطالبتان را خودتان با بیانی ساده بنویسید و نکات و موارد ضروری را برای کاربران شرح دهید.

منبع : https://zefa.ir/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%af-landing-page-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اجاره اتوبوس برای مراسم ختم

اتوبوس از وسایل پرکاربرد در حمل و نقل می باشد که جابجایی عموم مردم در طول روز وابستگی بسیاری به آن دارد. سرویس های حوزه اتوبوس رانی شامل  طیف گسترده ای از خدمات مختلف نظیر کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس VIP و … می باشد.

مراسم ختم و اداره آن یکی از چالش های اساسی افراد پس از فوت یکی از عزیزانشان است. از دست دادن عزیزان ، از مهمترین اتفاقات سخت زندگی می باشد که تحمل آن جز با صبر و شکیبایی امکان پذیر نمی باشد. برنامه ریزی و اجرای خوب مراسمی آبرومندانه ، هموازه از دغدغه های خانواه مرحوم بوده است. افراد در این لحظات ، از وضعیت روحی مناسبی برخوردار نیستند و مراسم ختم و اداره هر چه بهتر آن به این مشکلات می افزاید.

یکی از کار های مفید که موجب افزایش کیفیت مراسم و ایجاد نظم و هماهنگی می شود ، کرایه اتوبوس برای مراسم ختم است که از گذشته میان مردم مرسوم بوده است. با این کار تمامی خویشاوندان و بستگان با هم در مراسم حاضر خواهند شد و در غم یکدیگر شریک شده و سبب تسکین درد همدیگر خواهند شد تا راحت تر غم را تحمل کنند.

شرکت یزدان گشت با بیست سال سابقه کار در حوزه حمل و نقل و با برخورداری از کادری با تجربه و دلسوز ، افتخار دارد تا با ارائه خدمت به شهروندان عزیز ، سهم کوچکی در آرامش آنان داشته باشد. اتوبوس های با کیفیت و به روز همراه با رانندگانی با مسئولیت بالا و وظیفه شناس ، سبب شده تا خدمات این مجموعه با بالاترین کیفیت و به نحو احسن به مشتریان محترم ارائه داده شود تا با جلب رضایت آنان همراه باشد.

برای رزرو اتوبوس و کسب راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/14/bus-rental-for-funeral-2/



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) چیست؟

قطعا شما که با مفاهیم سئو آشنایی دارید یا در فضای مجازی به فعالیت می پردازید ، بارها و بارها با اصطلاح  متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) بر خورد داشته اید. برای ایجاد متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) ؛ یک کلمه یا یک عبارت داخل متن را به صفحه ای دیگری لینک می کنند. این کلمه یا عبارت با رنگ دیگری نسبت به متن (معمولا رنگ آبی)  ساخته می شود ، امکان کلیک کردن دارد و پس از کلیک بر آن شما به صفحه ی دیگری پرتاب خواهید شد.

متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) می توانند کاربران را به مشاهده و بررسی سایر مقالات و محتواهای وبسایت شما ترغیب نمایند و علاوه بر آن ربات های موتورهای جستجو را به داده های تو در تو در سایت شما مرتبط می کنند.

فراموش نکنید اگر در متون مختلف سایت بیش از حد از یک متن لنگر تکراری استفاده نمایید و چگالی آن را بیش از اندازه نمایید ، گوگل برای شما امتیاز منفی در نظر می گیرد. برای در امان بودن از خشم گوگل بهتر است از متون لنگر مختلف در بخش های متنوع سایت خود استفاده نمایید و دقیقا متون لنگر خود را بهینه سازی نمایید.

برای بهینه سازی متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) داخل وبسایتتان ، لازم است انواع آن را بشناسید و در جای مناسب از آن ها استفاده نمایید. فراموش نکنید موتورهای جستجو برای قرار دادن یک کلمه کلیدی سایت شما در صدر نتایج به متون لنگر سایتتان توجه ویژه ای می کنند. در ادامه مقاله با انواع متن لنگر آشنا خواهیم شد.

 

انکر تکست عمومی (Generic Anchors)

متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) عمومی معمولا عباراتی هستند که در بخش های مختلف سایت و در مقالات بصورت جامع به کار گرفته می شوند. عبارت هایی مانند “اینجا کلیک کنید” ، “مشاهده ادامه مطلب”، “اطلاعات بیشتر” و جملاتی از این قبیل که به صورت هایپرلینک در وبسایت های مختلف دیده اید از نوع متن لنگرهای عمومی می‌باشند.

انکر تکست نام تجاری (Branded Anchors)

این نوع متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) نام برند ، نام شرکت یا نام سایت شما هستند که در بخش های مختلف سایت شما ممکن است مورد استفاده قرار گیرند. توجه داشته باشید ، این نوع از متن لنگر در صورتی که با کلمات کلیدی هدف شما مشترک نباشند آسیبی به سئوی سایت نخواهند زد. به عنوان مثال عبارت ” فناوری اطلاعات زیفا ” که به صفحه اصلی وبسایت زیفا لینک شده است از این نوع می باشد.

 

انکر تکست عریان (Naked Link Anchors)

اگر از URL یا آدرس دامنه وبسایت خودتان بعنوان متن لنگر استفاده کنید در حقیقت متن لنگر شما در این دسته قرار می گیرد. بعنوان مثال آدرس دامنه https://zefa.ir که به صفحه اصلی سایت لینک شده است از این نوع متن لنگر می باشد.

 

کلمه کلیدی + نام تجاری (Brand + keyword Anchor)

کارشناسان سئو از این نوع از متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) به عنوان رویکردی برای بهبود سریع وضعیت سئوی یک وبسایت استفاده می کنند. در این نوع از متن لنگر شما کلمه کلیدی مهم خود را بصورت ترکیبی با نام اصلی برندتان مورد استفاده قرار می دهید. با این کار می توانید نام برند خود را در کنار کلمه کلیدی مورد نظرتان ارتقا ببخشید. بعنوان مثال عبارت ” طراحی حرفه ای انواع وبسایت با زیفا ” که در آن کلمه – زیفا – نام برند و عبارت – طراحی حرفه ای انواع وبسایت – کلمه کلیدی مورد نظر ماست نمونه ای از این نوع متن لنگر است.

 

انکر تکست تصویر (Image Anchors)

همانطور که مستحضرید استفاده از تصاویر در میان محتوا و متون سایت باعث تعامل بیشتر کاربران با وبسایت می شود. موتورهای جستجو به منظور استفاده از محتوای تصویری شما و طبقه بندی آن ها داخل نتایج خودشان تگ یا همان خاصیت Alt تصاویر منتشر شده داخل سایت را بررسی می نمایند. بنابراین هرکدام از تصاویری که شما خاصیت Alt آن را وارد کرده اید بعنوان یک متن لنگر توسط موتورهای جستجو شناسایی می شوند.

 

انکر تکست فهرست بندی معنایی نهفته (LSI Anchors)

Latent Semantic Indexing ) LSI) که به معنای “فهرست بندی معنایی نهفته” می باشد ، به نوعی از متن لنگر اشاره دارد که در متن انکر تکست خود از کلمه یا عبارتی مترادف با کلمه کلیدی مورد نظرتان یا از مشتقات آن استفاده کنید. فرض کنید شما می خواهید در وبسایت خود بر روی کلمه کلیدی ” تبلیغات ” کار کنید برای این منظور می توانید در متون لنگر خود از عبارات ” تبلیغات آنلاین ” ، ” بازاریابی آنلاین ” ، ” تبلیغات فضای مجازی ” و … که نمونه هایی از ترکیب این لغت هستند استفاده نمایید.

با استفاده از این نوع متن لنگر ، اگر کاربری کلمه “ تبلیغات ” را در گوگل جستجو کند ، در انتهای صفحه نتایج ، جستجوهای مرتبط با آن برای او نمایش داده می شوند. معرفی متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text)

 

انکر تکست Partial Match

اگر تنها بخشی از عبارتی که قصد دارید آن را به عنوان متن لنگر استفاده کنید ، کلمه کلیدی مورد نظرتان باشد ، در واقع از این نوع متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) استفاده نموده اید. برای مثال اگر کلمه کلیدی مورد نظر شما سئوی وبسایت باشد و آن را در متن لنگر ” مشاهده پلن های متنوع سئوی وبسایت ” قرار دهید ؛ از این نوع متن لنگر بهره برده اید.

 

انکر تکست طولانی (Long Tail Anchors)

اگر عبارت متن لنگر شما خیلی طولانی باشد جزء این نوع متن لنگر قرار می گیرد. استفاده از این سبک متن لنگر مگر در موارد خاص و ضروری توصیه نمی شود. چرا که بازدهی مناسبی ندارد. معرفی متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text)

 

انکر تکست Exact Match

مهم ترین نوع و کاربردی ترین نوع متن لنگر می باشد. البته اگر از این نوع از متن لنگر بیش از حد استفاده کنید گرفتار خشم موتور جستجوی گوگل خواهید شد. همانطور که از نام این نوع متن لنگر مشخص است ؛ انکر تکست Exact Match نوعی از متن لنگر است که در آن عبارت متن لنگر عینا همان کلمه کلیدی مورد نظر شما بوده و چیزی به آن کم یا زیاد نشده باشد. از آنجایی که این نوع از متن لنگر تاثیر زیادی در سئوی وبسایت شما دارد ، توصیه می نماییم از این نوع تنها برای محتواهای حرفه ای و با ارزش سایت خود استفاده نماییم.

منبع : https://zefa.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D9%84%D9%86%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%B1-%D8%AA%DA%A9%D8%B3%D8%AA-anchor-text/



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()