نوشته شده توسط : امیر

آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟

 

آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟

امروزه اهمیت سئو و جایگاه یک وبسایت در موتورهای جستجو ؛ بر کسی پوشیده نیست. ضمانت فروش و کارکرد یک وبسایت رابطه مستقیمی با جایگاهش در کلمات کلیدی در موتورهای جستجو از جمله گوگل ؛ دارد. از همین رو سئو بودن وبسایت و توانایی رقابت در این زمینه دغدغه ی هر وبمستری است.

در سال های اخیر که سایت سازهای متنوعی همچون وردپرس ، جوملا ، دروپال ، اپن کارت ، پرستا شاپ و … پا به عرصه ظهور گذاشته اند ، سوالی مهم در ذهن طراحان وبسایت به وجود آمده که بالاخره کدامیک از این ها توانایی سئوسازی بالایی دارند.

بیش از 30 درصد وبسایت های جهان مبتنی بر CMS وردپرس می باشد ؛ سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس در تاریخ ۲۷ می ۲۰۰۳ توسط مت مولن وگ و مایک لیتل راه اندازی گردید و همه ساله به آن آپدیت ها و قابلیت های بیشتری اضافه شد.

در یک کلام نمی توان گفت که کدامیک از این سیستم های مدیریت محتوا برای سئو بهتر است و کدامیک بد!! ، چرا که ربات های موتور جستجوی گوگل فارغ از اینکه از چه سیستمی بهره می برید به کدهای وبسایت شما می نگرند و براساس فاکتورهای مختلف سئو که در بخش مقالات آموزش سئوی وبسایت زیفا آمده است به رتبه بندی خود می پردازند. به هرصورت هرکدام از این سی ام اس ها یک سری قابلیت برای سئو به شما ارائه می دهند که هرکدام به صورت مجزا قابلیت بررسی دارند.

حال در ادامه می خواهیم ببینیم که آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟ و قابلیت های آن سئو مناسب و مکفی است یا خیر ؟

 

آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟

 

بهینه سازی آسان در وردپرس

یکی از مهم ترین دلایل خوب بودن سیستم مدیریت محتوای وردپرس سادگی آن در راه اندازی و تنظیمات است. در سیستم وردپرس به راحتی می توانید ابزارهای مختلف سئو را نصب نموده و آن ها را تنظیم نمایید. البته باید بدانید...

 

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

ZEFA

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

معرفی الگوریتم فلوریدا 2 گوگل

معرفی الگوریتم فلوریدا 2 گوگل

معرفی الگوریتم فلوریدا 2 گوگل

تغییرات الگوریتمی گوگل به صورت روزانه چندین مورد انجام می شود. بعضا این تغییرات به صورت پایه ای و کلی هستند و باعث تغییرات چشم گیری در انواع سایت ها می شود اما معمولا این تغییرات الگوریتمی پایه ای در هسته گوگل (broad core algorithm update) به صورت سالانه و چند بار در سال انجام می شوند. اخبار جدید همگی تایید می کنند که گوگل باری دیگر الگوریتم خود را آپدیت کرده است و این آپدیت یکی دیگر از تغییرات اصلی در الگوریتم هسته ای گوگل است که در ساعت ۹:۵۷ تاریخ ۱۲ March سال ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۷) گوگل در قالب یک توئیت ، به طور رسمی تغییر الگوریتمی پایه ای را تایید نمود.

 

در مقالات قبلی با تعدادی از الگوریتم های گوگل تحت عناوین ” معرفی الگوریتم پنگوئن گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم پاندای گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم کبوتر گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم Page Layout گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم Mobile geddon گوگل ” ،  ” معرفی الگوریتم گورخر گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم RankBrain گوگل ” ، ” معرفی الگوریتم payday loan گوگل ” و ” معرفی الگوریتم page Authority گوگل ” کاملا آشنا شدیم. در این مقاله تحت عنوان ” معرفی الگوریتم فلوریدا 2 گوگل ” قصد داریم شما را با این الگوریتم به طور کامل آشنا کرده و نحوه عملکرد آن را توضیح دهیم.

 

گوگل در مورد آپدیت جدید الگوریتم هسته ای خود (الگوریتم فلوریدا ۲) چه گفت؟

کم پیش می آید که گوگل آپدیتی را ارائه دهد، به سرعت آن را تایید کند و در موردش توضیح دهد! امّا خوشبختانه دنی سالیوان (یکی از چهره های گوگل) این آپدیت در الگوریتم هسته ای گوگل را تایید کرده است و این آپدیت گسترده الگوریتم هسته ای (Broad Core Algorithm Update) اکنون با نام فلوریدا ۲ شناخته می شود.  Danny Sullivan از تیم گوگل، آپدیت الگوریتم گوگل موسوم به الگوریتم فلوریدا ۲ رو تایید کرده و همچنین وی این آپدیت الگوریتم را یک بروزرسانی بزرگ هسته ای می داند. همچنین Brett Tabke از PubCon خبری دریافت کرده که در جستجوی گوگل یک آپدیت بزرگ درحال انجام است.
از قبلا تصمیم گرفته شده بوده تا این بروزرسانی الگوریتم فلوریدا ۲ نامیده بشود و همچنین اطلاعاتی از گوگل دریافت شده که این اپدیت مهم و گسترده است.

 

 الگوریتم فلوریدا 2 گوگل چقدر بزرگ است؟

بنا بر شواهد و قرائن موجود، این آپدیت آپدیت بزرگی است! گفته می شود که الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل در واقع یکی از بزرگترین آپدیت های گوگل در سال های گذشته است. در گذشته، هر زمان که یک آپدیت بزرگ گوگل اتفاق افتاده است، معمولا نتیجه آن این بوده است که در رنک سایت ها شاهد دگرگونی شدیدی بوده ایم. به عنوان مثال، در سال گذشته بزرگترین آپدیت گوگل که تغییرات وسیعی ایجاد کرد Neural Matching نام داشت. بنا بر این اگر با دید منطقی به این آپدیت نگاه کنیم، می توان گفت که آپدیت فلوریدا آپدیتی در مقیاس بسیار بزرگ است و احتمال اینکه در رنک سایت ها تغییرات بزرگی ایجاد شود به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

 

هدف الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل چیست؟

یک آپدیت گسترده هسته ای به این معناست که گوگل هیچ نوع موضوع خاص یا سیگنال خاص (مانند کیفیت) را هدف قرار نداده است. در واقع، در چنین آپدیتی گوگل هیچ چیز را هدف قرار نمی دهد. جان مولر، تحلیلگر گوگل، بارها تاکید کرده است آپدیت های هسته ای و گسترده گوگل هیچ نوع دسته ی خاصی از وب سایت ها را هدف قرار نمی دهند، امّا با چرخی در فروم های مختلف و با خواندن نظرات صاحبان وب سایت می توان دید که افراد زیادی بر این باورند که این آپدیت وب سایت های پزشکی/سلامتی را هدف قرار داده است. بهترین کاری که می توان در حال حاضر انجام داد این است که به تغییراتی که در روزهای آینده رخ می دهد دقت کنیم تا بهتر بفهمیم چگونه رضایت الگوریتم فلوریدا ۲ را برای وب سایت خود به دست آوریم. اتفاقاتی که طی چند روز گذشته افتاده است اغلب موارد زیر گزارش شده است:

تغییرات شدید در ترافیک و رنک وب سایت ها (بعضی از وب سایت ها ترافیک صفر را گزارش داده اند!)
شواهدی منبی بر اینکه سایت هایی که کیفیت محتوا و سرعت سایت را الویت قرار داده اند تجربه افزایش ترافیک داشته اند.
تاثیری جهانی – تاثیر این آپدیت روی یک صنعت خاص یا روی یک منطقه جغرافیایی خاص نیست.
بهبودهایی در اینکه گوگل چگونه بعضی از سرچ ها را هندل می کند.
کیفیت بک لینک ها احتمالا فاکتور بسیار مهمی باشد.
تغییراتی در رنک سایت ها با کلیدواژه های کوتاه (بعد از چند ساعت به حالت نرمال باز گشته است).

چیزی که در حال حاضر می توان گفت این است که موارد بالا تنها مشاهداتی هستند که در سایت های مختلف دیده شده اند. اگر الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل واقعا آپدیت بزرگی باشد، در آینده نزدیک گوگل جزئیاتی در خصوص آن ارائه خواهد داد.

 

بروزرسانی بزرگ هسته ای چیست؟

بروزرسانی گسترده هسته ای پیشرفت هایی است که گوگل جهت بهبود و درک بهتر کلمات جستجوی شده، انجام می دهد. این بروز رسانی ها به گوگل کمک میکند تا نتایج جستجو رو با وضعیت بهتری نمایش بده و کاربران نیز سریعتر و راحت تر به مقصدشون برسند. در واقع هدف اصلی تمامی بروزرسانی های گوگل مخصوصا بروزرسانی های هسته ای، جلب رضایت کاربران است. همون طور که در پیش تر گفتم یکی دیگر از آخرین بروز رسانی های هسته ای Neural Matching بود که هدف خاصی رو مورد توجه نداده بود.

 

چرا این آپدیت گوگل آپدیت Florida 2 نامیده شده است؟

آپدیت فلوریدا گوگل که در اوایل سال ۲۰۰۰ ارائه شد آپدیت بسیار بزرگی بود و چون با کنفرانس سئو در فلوریدا همزمان بود، با این نام خوانده می شود. امّا گفت و گو ها در مورد آپدیت فلوریدا ۲ نیز همزمان با کنفرانس ۲۰۱۹ Pubcon Florida آغاز شد و به همین دلیل، Brett Tabke موسس Pubcon و WebmasterWorld این آپدیت را فلوریدا ۲ نامیده است. امّا گوگل به صورت رسمی این آپدیت را آپدیت March 2019 Core Update نامیده است.

 

تغییرات سئوی وبسایت در آپدیت الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل

همان طور که در توئیت سالیوان در بالای صفحه دیدید، راهنمایی که او کرده است این است که کاربران را به یک توئیت گذشته ارجاع داده است. این توئیت می گوید:

 

هیچ گونه روشی برای فیکس کردن صفحاتی که عملکرد بدتری نسبت به صفحات دیگر دارند وجود ندارد؛ فقط لازم است روی تولید محتوای عالی تمرکز کنید. در طول زمان، ممکن است محتوای شما با مرتبط بودن با صفحات دیگر پیشرفت کند.

 

چیزی که می توان از این توئیت استنباط کرد بحث مرتبط بودن محتوا و/یا لینک دهی مطالب در نتایج جستجو باشد. محتوای ضعیف و بک لینک های نا مناسب همیشه قاتل رنک سایت ها بوده اند. این موارد چیزهای جدیدی نیستند و صاحبان وب سایت همواره از اهمیت این موارد برای گوگل با خبر بوده اند. اگر سایت شما دارای محتوایی عالی است و بک لینک های واقعی و طبیعی دریافت می کند، جای هیچ ترسی وجود ندارد و هرگونه تغییر احتمالی در رنک و ترافیک بی شک طی روزهای آینده به ثبات خواهد رسید. امّا اگر سایت شما در موارد کلیدی از جمله محتوا و بک لینک ضعیف عمل کرده است، چه در این آپدیت چه در آپدیت های بعدی، به هرحال روزی سایت شما گیر خواهد افتاد! اگر مایل هستید که سایت شما رنک مناسبی داشته باشد و در جایگاهی پایدار و محکم بایستد، باید کار سئو سایت خود را به صورت اصولی و هدفمند انجام دهید. 

 

 

برای سئوی وبسایت خود می توانید از لینک https://zefa.ir/websiteseo اقدام نمایید.

 

معرفی الگوریتم فلوریدا 2 گوگل

معرفی الگوریتم فلوریدا 2 گوگل



:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

انواع مختلف چادر + چادر غربی + چادر

 

انواع مختلف چادر

چادر یکی از پوشش های زنان و دختران ایرانی است. این پوشش طی زمان های مختلف تغییر کرده و انوع مختلف چادر را به وجود آورده است. کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان در این قسمت از مقاله به معرفی انواع مختلف چادر می پردازند.

چادر قجری

چادر قجری یکی از قدیمی ترین نوع چادر است که استفاده از آن در دوران قاجار بین زنان و دختران رواج داشت.

از دو تکه تشکیل می شود.

قسمت پایین آن شبیه یک دامن و قسمت بالای آن شبیه چادر ساده است.

دوختن کش به قسمت سر این نوع چادر می تواند از سر خوردن آن جلوگیری کند.

انواع مختلف چادر

chadore-gajari.jpg

چادر حسنی

چادر حسنی همانند چادر قجری است. اما دو تکه آن از پشت به هم وصل می باشد و دارای یکی مقنعه آستین داراست. از ویژگی های این نوع از چادر می توان به آسیب پذیری آن کم اشاره کرد. ضمنا از پارچه ساده دوخته شده و به خاطر نوع الگویی که جایی گیر نمی کند و نخ کش یا پاره نمی شود.

برای مطالعه نحوه نگهداری از چادر مشکی کلیک نمایید.

انواع مختلف چادر

چادر حسنی + چادر + چادر صدفی

چادر صدفی

یکی از پر طرفدارترین چادر های ایرانی ، چادر صدفی است. پارچه این چادر نرم و لخت بوده و چروک نمی شود. مچ و نقاب قابل تنظیم آن دلیلی بر زیبایی ، راحتی و حجاب کامل می باشد.

انواع مختلف چادر

چادر صدفی + چادر + چادر حسنی

چادر لبنانی

این چادر گشادتر از چادرهای معمولی بوده و به دلیل داشتن نقاب و ساق ( از جنس خود چادر ) حجاب را کامل می کند. کش متصل به چادرمانع لیز خوردن ان از روی شال و روسری می شود.

انواع مختلف چادر

چادر لبنانی + چادر +چادر عربی + چادر ایرانی

چادر عربی

چادر عربی یا عبایی از پوشش های پر طرفدار بین زنان عرب و جنوب ایران است. حجم پارچه به کار رفته در آن باعث افزایش حجاب شده و راحتی را به دنبال دارد.

چادر جلوباز است و با نخ تزیینی در قسمت جلو بسته می شود. نوع ساق دار آن نیاز به استفاده از ساق دست ندارد.

انواع مختلف چادر

چادر عربی + چادر + چادر قجری

چادر شیردهی

یکی از مشکلات خانم های بچه دار ، بحث حجاب به هنگام شیر دادن است. 

طراحان چادر، پوششی طراحی کرده اند که به وسیله قلاب در بالای چادر متصل می شود. اندازه این قسمت قابل تنظیم بوده و از جنس پنبه ( فاقد ترکیبات شیمیایی ) دوخته شده است.

جنس خوب پارچه از حسایت دادن پوست نوزاد و مادر جلوگیری می کند. 

انواع مختلف چادر

چادر شیردهی + چادر + چادر قجری + چادر بارداری

چادر دانشجویی

سبک بودن ، سادگی و نیاز به اتو نداشتن از مزایای این چادر است. می توان بدون خستگی و اذیت شدن به مدت طولانی از آن استفاده کرد. به همین دلیل برای محیط های دانشگاه ، محل کار و بیرون گزینه مناسبی است.

انواع مختلف چادر

چادر دانشجویی + چادر + چادر قجری + چادر عربی



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

طرز تهیه ی پیتزای شکلات

 

طرز تهیه پیتزای شکلات

پیتزای شکلات یکی از محبوب ترین خوراکی های کودکان است که می توان آن را به جای صبحانه ، میان وعده و دسر میل کرد. با مجله خبری پارس مایهمراه باشید تا طرز تهیه این پیتزای خوشمزه را بیاموزید.

مواد موردنیاز:

برای 4 نفر
خمیر پیتزا یک عدد
شکر به اندازه دلخواه
وانیل شکری 1/2 قاشق چای چای خوری
شکلات رنده شده سفید به اندازه دلخواه
شکلات رنده شده تلخ و شیری به اندازه دلخواه
مارمالاد توت فرنگی  3 قاشق غذا خوری
مارشملو  به اندازه دلخواه
نوتلا و خشکبار خرد شده به اندازه دلخواه

   طرز تهیه : 

در ابتدا به خمیر پیتزا ی آماده مقدار کمی شکر و وانیل اضافه می کنیم.  حواسمان باشد که شکر را به اندازه ای اضافه کنیم که پیتزای شکلات ما آماده شد دل را نزد.

برای جذاب تر و خوشمزه تر شدن پیتزا می توانید داخل خمیر پیتزا مقدار کمی چیپس شکلات هم اضافه کنیم.

طرز تهیه ی پیتزای شکلات

پس از آماده شدن خمیر ، آنرا داخل سینی فر یا ظرف پیتزا پهن می کنیم. آن را به مدت 20 دقیقه در فر با حرارت متوسط می پزیم تا طلایی رنگ شود و شکر و وانیل رنگ کاراملی به خود بگیرند.

پس از پخته شدن خمیر مارمالاد توت فرنگی را روی آن پخش می کنیم و شکلات های رنده شده و مارشملو ها را روی خمیر می ریزیم و مجددا برای مدت کوتاهی داخل فر می گذاریم و صبر می کنیم تا شکلات ها و مارشملو ها آب شوند. 

پیتزا را از فر خارج کرده و روی آن را با میوه تزیین می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

نکاتی درباره نگهداری کابینت ام دی اف + کابینت مدرن + سازا دیزاین

 

کابینت های ام دی اف از مغزی ورق های فیبری ، از جنس ام دی اف خام تولید می شوند و روکش آن از جنس ملامین است و به خاطر همین روکش ، در برابر رطوبت مقاوم هستند. اما برای نگه داری از این کابینت ها دانستن چند نکته اهمیت بسیاری دارد. با سازا همراه باشید.

برای ماندگاری طولانی و سالم ماندن و نظافت کابینت ام دی اف بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

شستشو و پاک کردن ام دی اف

نکاتی درباره نگهداری کابینت ام دی اف + کابینت مدرن + سازا دیزاین

از بکار بردن اسکاچ و شوینده های اسیدی برای تمیز کردن کابینت و دیگر قطعات ساخته شده از MDF جدا خودداری نمایید ، زیرا استفاده از این مواد به کابینت و یراق آلات آن آسیب می رساند.

برای شستشو از یک اسفنج مرطوب یا یک دستمال نم دار آغشته به مواد شوینده غیر اسیدی استفاده کنید و در ادامه حتما با دستمال مرطوب چند بار روی آن را تمیز کنید و در انتها سطح کار را خشک نمایید.

به هیچ عنوان دستمال های خیس آشپزخانه را برای خشک کردن از درب ها یا دستگیره های کابینت آویزان نکنید، چرا که تماس طولانی رطوبت با کابینت ، باعث آسیب جدی به MDF می شود.

هنگام پاک کردن درب هایی که در آن ها از قاب پروفیل MDF یا آلومینیومی استفاده شده ، مراقب باشید مواد شوینده و آب به داخل درز ها نفوذ نکنند ، زیرا نفوذ آب به مرور باعث کپک زدگی و ایجاد باکتری می شود که در نهایت باعث خرابی درب ها می گردد.

برای پاک کردن لک، اثرات دست، جوهر و ماژیک هرگز از موادی چون وایتکس، آستون یا الکل صنعتی مستقیما استفاده ننمایید، زیرا این مواد میتواند به سطح رو کش دار MDF آسیب برساند.

برای استفاده از این مواد بهتر است آن ها را با آب رقیق کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نکات عمومی در نگهداری از کابینت

نکاتی درباره نگهداری کابینت ام دی اف + کابینت مدرن + سازا دیزاین

درب را بیش از زاویه معمول باز نکنید ، زیرا رگلاژ درب ها بهم خورده و باعث سائیدگی بین درب ها و بدنه خواهد شد.

هرگز درب های کابینت های دیواری را باز نگذارید زیرا بخار و گرمای حاصل از پخت و پز باعث آسیب دیدن آن ها میشود.

شیشه های حاوی روغن ، سرکه ، مربا و ترشیجات را قبل از گذاشتن در داخل کابینت چک کنید و مطمئن شوید که زیر آن ها تمیز است، زیرا در بلند مدت باعث ایجاد لک و تغییر رنگ کابینت شما می شوند.

صفحات کابینت خود را از جنس سنگ های مصنوعی آنتی باکتریال انتخاب کنید زیرا مقاومت خوبی در برابر ضربات و گرما دارند.

هنگام پاک کردن لک ها از تراشیدن لک و غذاهای ریخته شده خشک بر روی صفحه و شستشوی آن با مواد شوینده اسیدی جدا خودداری نمائید.

از تجمع آب دور سینک و گوشه های صفحه کابینت به مدت طولانی جلوگیری کنید و با دستمال خشک نمایید ، زیرا در طولانی مدت باعث از بین رفتن آب بندی کابینت و ایجاد پوسیدگی خواهد شد.

از گذاشتن اجسام سنگین بر روی قسمتی از صفحه که زیر آن خالی است جدا خودداری نمایید.

 

منبع: سازا دیزاین



:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر
شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی

شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی

 

خرید آنلاین انواع تنقلات خارجی

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین عرضه کننده انواع تنقلات خارجی با بیش از 2500 نوع محصول می باشد . انواع شکلات ، قهوه ، پاستیل ، بیسکوئیت ، آبنبات  ، عسل ، کیک و ویفر، سس و طعم دهنده و … را بصورت آنلاین خرید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید . می توانید خرید آنلاین انواع تنقلات خارجی را با شوکومای تجربه نمایید.

کد تخفیف ویژه کاربران جدید 

با قیمت های بسیار مناسب و تخفیف های ویژه در شوکومای شما را شگفت زده خواهیم کرد. تمامی عزیزان و کاربران می توانند با استفاده از کد تخفیف bon96 حین ثبت سفارش خود از 15% تخفیف بهره مند شوند.

 

کد تخفیف ویژه کاربران شوکومای

 

اپلیکیشن شوکومای تجربه ای متفاوت در خرید آنلاین

با دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید و آی او اس شوکومای در تلفن همراهتان ، می توانید عضو شوکومای شده و از تمامی امکانات سایت مانند مشاهده محصولات ، مشاهده تصاویر و مشخصات کالاها ،  اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز و … بهره مند شوید و نهایتا سفارشتان را ثبت نمایید.

برای دانلود اپلیکیشن شوکومای کلیک نمایید.

کلیک کنید

 

مجله خبری شوکومای ؛ نقد و بررسی تنقلات خارجی

با مجله خبری شوکومای همراه شوید و آخرین اخبار و اطلاحات حوزه تنقلات را مطالعه نمایید. مجله خبری شوکومای برای اولین بار در ایران به نقد و بررسی تخصصی تنقلات خارجی می پردازد.

شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی

 

فروش ویژه عسل های خارجی و ایرانی

جشنواره فروش انواع عسل خارجی و ایرانی

وبسایت شوکومای با فروش بیش از 60 نوع عسل خارجی و ایرانی مرغوب ، بزرگترین عرضه کننده عسل از نظر تنوع در فضای مجازی است. عسل های با کیفیت ، مرغوب و ارگانیک را با قیمت های مناسب در جشنواره فروش عسل وبسایت شوکومای بصورت آنلاین خرید کنید.

 

در شبکه های اجتماعی همراه شوکومای باشید

شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی

آدرس وبسایت: https://www.chocomy.com

آدرس کانال تلگرام: https://t.me/chocomy

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/chocomy20

آدرس کانال آپارات: https://www.aparat.com/chocomy

آدرس یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCQcvjuKWb1Gqo_Hah4T8q6w

تلفن های تماس: 8884044 0903 | 55750615 021 | 56078036 021



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن آی او اس شوکومای , اپلیکیشن اندروید شوکومای , اپلیکیشن شوکومای , جشنواره فروش عسل ایرانی , جشنواره فروش عسل خارجی , جشنواره فروش عسل شوکومای , خرید آنلاین تنقلات خارجی , شوکومای , شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی , فروشگاه اینترنتی شوکومای , کد تخفیف , مجله خبری شوکومای ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

طراحی وبسایت

 

طراحی وبسایت ؛ با خدمات طراحی وبسایت زیفا آشنا شوید

 

اهمیت طراحی وبسایت

طراحی وبسایت حرفه ای آمیزه ای از هنر و تخصص می باشد. از ملزومات طراحی سایت داشتن خلاقیت بالا در استفاده از عناصر دیداری و جلوه های بصری است. زمانی که یک وبسایت بر اساس رعایت اصول ، به کارگیری هنر و وجود تناسب المان ها و هارمونی اجزای مختلف طراحی شود ؛ می تواند علاه بر جذب همیشگی کاربران به اثری زیبا ، کاربردی و در یک کلام جاودان تبدیل شود. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی وهمه گیر شدن فضای مجازی ؛ طراحی وبسایت پیشرفته ، در لیست اولویت ها و مسائل مهم شرکت ها و کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است.

اکثر صاحبان مشاغل می دانند که روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود و همین است که برخورداری از یک سایت حرفه ای می تواند بر رونق گرفتن برند و کسب و کارشان تاثیر به سزایی بگذارد.

 

تاثیر طراحی سایت بر کسب و کارها

قطعا مستحضرید که روزانه هزاران وبسایت در جهان ، صد ها سایت در کشور ایران و احتمالا ده ها سایت در حوزه کسب و کار شما که می توانند رقیب مستقیم یا غیر مستقیم در کارتان باشند ؛ پا به عرصه ظهور می گذارند.

داشتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان و در بین رقبای حوزه کاری شما به عنوان یک موفقیت تلقی می شود ، که بدست آوردن آن خیلی کار ساده ای هم نیست چرا که قواعد رسیدن به آن در حوزه تخصص طراح های حرفه ای وبسایت است.

طراحی سایت زیفا با شناخت تخصصی و جامعی که از فضای مجازی دارد ، ابتدای امر کسب و کار شما را بررسی کرده و نهایتا وبسایت را مطابق با نیاز ها و سلیقه مخاطبان طراحی می نماید. با استفاده از تخصص تیم طراحی سایت زیفا در این زمینه و در دنیای مجازی می توانید خودتان را به خوبی و درستی معرفی کرده و خدمات و محصولات خود را به درستی به مخاطبانتان ارائه دهید. اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید که از کارکرد آن راضی نیستیند یا زمان زیادی از فعالیتش می گذرد و قدیمی شده است ؛ پیشنهاد می کنیم آن را به دست متخصصان و تحلیل گران زیفا بسپارید که با استفاده از تخصص ؛ سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را بر روی آن اعمال نمایند تا بتوانید مطابق با فناوری روز طراحی سایت حرکت کنید.

اگر هم هنوز سایتی ندارید  و در این زمینه اقدامی ننموده اید ، تیم مجرب طراحی سایت زیفا آماده است تا با طراحی یک وبسایت خلاقانه و بروز ، مسیر خوب و چشم انداز روشنی را در فضای مجازی برایتان ترسیم نماید.

 

چرا به طراحی وبسایت نیازمندیم

فرض نمایید صاحب یک فروشگاه محصولات یا خدمات به صورت اینترنتی هستید ، اینکه صرفا با مخاطبین خود در ارتباط هستید عکس محصولات را به آن ها نشان می دهید قطعا کافی نیست. شما باید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی جامع و حرفه ای ، شرایطی فراهم کنید که کاربران بتوانند به شکلی آسان وسریع اقدام به خرید نمایند. خرید امن و راحتی داشته باشند و مراحل خرید را به راحتی و به دور از پیچیدگی طی نمایند.

همچنین آمار دقیقی از بازدید کاربران ، میزان فروش و نحوه استفاده کاربران از وبسایت داشته باشید که بتوانید با استفاده از داده های آماری برای فعالیت های آینده خودتان برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

 

((شبکه های اجتماعی صرفا به بهبود ارتباط شما به مخاطبانتان کمک می نمایند ؛ نه بیشتر !! ))

 

تخصص های مورد نیاز در طراحی وب سایت

 

طراحی وبسایت

 

افراد و تخصص های متنوعی در سیر طراحی یک وبسایت نقش آفرینی می کنند. تک تک این افراد علاوه بر اینکه در زمینه کار خود متخصص هستند ؛ باید بتوانند یک تیم کاری منسجم را تشکیل دهند و تعامل مناسبی را رقم بزنند تا بهترین خروجی ممکن از تیم ورک آن ها بدست آید.

سفارش طراحی سایت شما از گام اول که همان مشاوره است تا آخرین قدم که تکمیل و تحویل پروژه خواهد بود به دست افراد متخصص و صبور سپرده می شود.

همانطور که در ساخت یک کارخانه تولیدی بخش عظیمی از افراد متخصص در کنار یکدیگر کار می کنند ، در طراحی سایت زیفا نیز پروژه شما به دست یک تیم کاری متشکل از مشاورین و تحلیل گران ، طراحان گرافیک ، برنامه نویسان ، پشتیبانان و نهایتا یک مدیر پروژه ؛ به صورت کاملا سیستماتیک سپرده می شود . قاعدتا پس از تکمیل و تحویل پروژه ، متخصصین حوزه تبلیغات فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ پیشنهادات حرفه ای خود را جهت داشتن حضوری موفق و کاربردی در فضای مجازی به شما ارائه می نمایند.

 

فاکتور های مهم در طراحی وبسایت

همانطور که می دانید همواره طراحی وبسایت براساس اصول و قواعد مشخصی انجام می شود و رعایت فاکتور های اساسی ، چهارچوب ها و استاندارد ها از ملزومات است. استفاده از تکنولوژی روز و مجهز بودن به امکانات خاص از الزامات یک وبسایت موفق است.

 

استاندارد های سئوی وبسایت

یکی از مهم ترین قواعدی که زیفا برای آن اهمیت ویژه ای قائل است سئو و بهینه بودن وبسایت از لحاظ ساختاری و محتوایی است. سئوکاران زیفا تمامی اصول و قواعد طراحی سایت شما را بازبینی می کنند تا مبادا بخشی از کار دارای استاندارد های لازم موتورهای جستجو ، علی الخصوص جستجوگر گوگل نباشد. ما نحوه نگرش و مسائل مهم از نظر موتورهای جستجوگر را می دانیم و آن ها را مو به مو در طراحی وبسایت شما رعایت می کنیم. این کار کمک می کند وبسایت شما جایگاه مناسبی را در کلمات کلیدی مورد نظرتان در موتورهای جستجو پیدا کند.

 

طراحی وبسایت اصولی

همانطور که خلق یک اثر ماندگار و جذاب هنری نیاز به درک صحیح از مخاطب و شرایط و سلیقه او دارد. در طراحی یک وبسایت نیز باید محوریت سلیقه ، نحوه نگرش و علایق مخاطبان و کاربران قرار گیرد.

جامعه ی هدف آن وبسایت به صورت تخصصی آنالیز شود و ترکیب رنگی ، هارمونی اجزا و چیدمان بخش های مختلف بر همین اساس انتخاب شود.

 

ریسپانسیو یا واکنش گرا

بسیاری از افراد برای وبگردی از موبایل یا تبلت خود استفاده می نمایند. بخش عمده ای از بهره مندی کاربران از فضای مجازی مانند خرید های اینترنتی و کسب اطلاعات ؛ از طریق همین تلفن همراه انجام می شود.

وبسایت شما باید به گونه های طراحی شود که نمایش صحیح و متناسبی نسبت به صفحه ای که در آن باز می شود داشته باشد و در صفحات موبایل و صفحات تبلت نمایش درستی داشته باشد.

 

سرعت لودینگ مناسب

باتوجه به رقابت چشمگیری که در میان سایت ها به وجود آمده است فاکتور بالا بودن سرعت لودینگ سایت مساله ای است که نمی توان از آن چشم پوشی نمود. قاعدتا هرچه سریع تر باشید ، بهتر دیده خواهید شد.

برای اینکه سرعت بارگذاری سایت شما معقول و مناسب باشد لازم است که کدنویسی آن بهینه بوده و در یک هاست مناسب بارگذاری شود. این سرعت بارگذاری شامل صفحه اصلی و سایر صفحات خواهد شد.

 

فاکتورهای مهم در طراحی وبسایت شرکتی

قاعدتا طراحی وبسایت  شرکتی باید به گونه ای باشد که تصویری صحیح و مناسب و همچنین حرفه ای ، از کسب کار شما یا شرکت شما را برای کاربران ترسیم کند. باید بدانیم که کاربران فضای مجازی از طریق وبسایت شما با کسب و کارتان آشنا می شوند و باید در طراحی وبسایت شرکتی شما به گونه ای عمل شود که این مهم به خوبی اجرا گردد.

وبسایت شرکتی شما باید بتواند به بهترین شکل ممکن شما را به کاربران معرفی نماید و نظر آن ها را جلب نماید. معرفی شرکت ، معرفی خدمات مجموعه شما ، معرفی مشتریان وفادار ، نمایش تعدادی از نمونه کارها و خدمات ؛ همه و همه باید به بهترین شکل ممکن در وبسایت شرکتی شما اتفاق بیافتد.

 

فاکتور های مهم در طراحی وبسایت فروشگاهی

ملاک موفقیت در یک فروشگاه اینترنتی تفاوت های بسیاری با ملاک های موفقیت یک فروشگاه فیزیکی در سطح شهر دارد. یک فروشگاه اینترنتی قابلیت های کاملا متفاوتی دارد.

ایجاد سهولت در خرید ، امکان پرداخت آنلاین ، امکان مشاهده و مقایسه هزاران محصول با هم ، ارسال درب منزل ، تنوع بالای محصولات و … مواردی است که آن ها را تنها می توان در یک سیتم فروش آنلاین یافت. فناوری اطلاعات زیفا به دلیل آشنایی کاملی که با فضای کسب و کار آنلاین ، انتظارات کاربران و نیازهای مشتریان دارد ؛ می تواند گزینه مناسبی برای سفارش طراحی وبسایت فروشگاهی باشد.

 

قیمت طراحی وبسایت و هزینه های آن

متاسفانه مشاهده می شود که در مساله طراحی وبسایت و خدمات مربوط به آن تعرفه مشخصی وجود ندارد. قیمت ها پرتابی است و این حسابی کارفرما را دچار سردرگمی می کند.

افراد و مجموعه ها برای طراحی یک وبسایت از قیمت صد هزار تومان تا ده ها میلیون تومان مطالبه می کنند و حتی کارفرما نمی داند با پرداخت هر کدام از این مبالغ قرار است با چه چیزی مواجه شود. عدم وجود تعرفه مشخص و روشن ننمودن سطح خدمات دغدغه ای است که باعث آزار ذهن کارفرما می شود.

طراحی سایت زیفا با اعلام تعرفه های مشخص و خدمات مربوط به هر کدام از تعرفه ها تا حدود زیادی این مشکل را مرتفع نموده است. لازم به ذکر است تعرفه های مذکور ثابت بوده و شامل هزینه های جانبی نخواهند شد.

 

تعرفه طراحی وبسایت زیفا

 

 


 

 

خلاقیت و کیفیت در طراحی وبسایت

وقتی کاری به کاردانش سپرده شود ، قطعا پای خلاقیت و ماندگار شدن اثر می توان حساب نمود. وبسایت شما باید از سایت رقبایتان متمایز باشد و این تمایز در دو بخش فنی و گراقیکی کاملا مشهود باشد. سایت های طراحی شده توسط فناوری اطلاعات زیفا همیشه در نظر مخاطب جلوه گری می نماید. ملاک تشخیص موفقیت یک وبسایت به میزان تعامل و حضور کاربران در آن است و این مساله آن چیزی است که ما بر روی آن تمرکز می کنیم. وبسایت شما باید منحصر به فرد بوده سایر رقبا حداقل در نگاه اول یارای رقابت با آن را نداشته باشند. ما همیشه تلاش می کنیم تا در کنار رعایت اصول و استانداردها سایت های جذاب و منحصر به فرد طراحی نماییم.

 

مشاهده نمونه وبسایت های طراحی شده توسط فناوری اطلاعات زیفا ؛ می تواند تا حدود زیادی خیال شما را راحت نماید.

 

نمونه وبسایت های طراحی شده توسط زیفا

 

 

 



:: برچسب‌ها: فناوری اطلاعات زیفا : طراحی سایت : زیفا ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()