نوشته شده توسط : امیر

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران ، سبکی جدید و نوین می باشد که امروزه جای پای خود را در صنعت کابینت سازی محکم کرده و کاربرد های فراوانی دارد. بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن دکوری شیک و مناسب در آشپزخانه می باشد که قابلیت های فراوانی را داراست. در مقالات گذشته ، این قابلیت ها در چارچوب مقالات ” مزایای کابینت ممبران و معایب کابینت ممبران ” بررسی شد.

ممبران دارای تنوع طرح پذیری بالایی بوده و انواع رنگ بندی را شامل می شود. می توانید با مطالعه مقاله ی ” رنگ بندی در کابینت ممبران ” نگاهی دقیق تر به رنگ های زیبای آن داشته باشید و به عمق زیبایی کابینت ممبران پی ببرید.

ممبران دارای مدل های مختلفی می باشد که این خود یکی از نکات مثبت آن است و موجب می شود تا با دست باز به سراغ انتخاب آن برویم. این کابینت دارای سبکی جدید است که امروزه سهم بزرگی از صنعت کابینت را در بر می گیرد.

کابینت ممبران در واقع حاصل کار با روکش وکیوم بر روی جنس های مختلف نظیر ام دی اف است. امروزه ، هنر های دستی گذشته که توسط دست انسان بر روی چوب کار می شد،  به وسیله تکنولوژی و با دستگاه های سی ان سی بر روی چوب پیاده می شود. این کار ها شامل ریزه کاری ها و تراشکاری هایی است که بعضا به دلیل حساسیت و دقت بالا هزینه های بالایی را موجب می شوند.

طرح های قابل توجه و دلنشین ممبران سبب شده تا به یکی از محبوب ترین سبک ها تبدیل شود و طرفداران خاص خود را داشته باشد. کابینت ممبران این امکان را به ما می دهد تا انواع رنگ و نقش های مختلف را روی آن پیاده کنیم.

یکی از زیباترین رنگ ها برای کار روی ممبران ، رنگ سفید صدفی می باشد. این رنگ مطابق با سبک مدرن می باشد و به راحتی می توان با سایر اسباب منزل هماهنگ شود.

رنگ سفید یخی و سفید صدفی نقشی پر استفاده است که از گذشته در صنعت کابینت سازی به کار گرفته می شود. این رنگ نماد روشنی ، پاکی ، تمیزی و زیبایی می باشد که جدا از این خاصیت ها می تواند به آشپزخانه طراوت بخشد و فضای دلنشینی را پدید آورد.

همچنین رنگ سفید که طیفی وسیع است و رنگ هایی مثل شیری ، استخوانی ، سفید عاجی ، سفید مرمری و . . . را در می گیرد که خنثی بوده و به عنوان پس زمینه ای مناسب برای اکثر رنگ ها استفاده می شود. رنگی که در هر جا و هر مکانی که پای پاکی در میان است رنگ سفید نیز به چشم می خورد.

 

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

البته ، استفاده افراطی از رنگ سفید موجب سردی و کسلی می شود و منزوی کننده خواهد بود و بهتر است به وسیله ترکیب با دیگر طیف های رنگی در طرح های مختلف از این موضوع جلوگیری کرد. یکی از مشکلات اساسی برای برخی افراد ، فضای کوچک آشپزخانه و می باشد که رنگ سفید توانایی بازتاب و انعکاس نور بالایی دارد و به همین علت یکی از بهترین گزینه ها برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه است. ممبران سفید ، محیط را دلباز می کند و برای هر مدل و مساحتی از آشپزخانه مناسب می باشد. کابینت ممبران سفید صدفی حتی برای آشپزخانه های بزرگ نیز می تواند مناسب باشد چرا که این آشپزخانه ها محدودیت رنگی ندارند و هر رنگی که به آن علاقه مندید را می توانید در آن داشته باشید.

بنابر این چه آشپزخانه ای کوچک و نقلی داشته باشید و چه فضای بزرگی در آشپزخانه تان موجود باشد ، ممبران سفید صدفی انتخابی درست و مطمئن است که زیبایی را تقدیمتان می کند.

به تازگی سبک رومی در ساختمان هایی با سبک مدرن و نوساز متداول شده و افراد بسیاری جذب آن شده اند. کابینت ممبران سفید این توانایی را دارد تا یک اشپزخانه با سبکی رومی را در اختیار داشته باشید و از سپری کردن زمان خود در آن لذت ببرید و آشپزی را با حالی خوب تجربه کنید.

یکی دیگر از خاصیت های ممبران سفید صدفی این است که دیگر نیازی به نور دریافتی بسیار از محیط نخواهد بود چرا که آن را به طور مجدد و کامل برخواهد گرداند. حتی اگر از عدم نورگیری آشپزخانه تان رنج می برید نیز می توانید تنها با استفاده از یک لوستر این مشکل را برطرف سازید.

اگرچه تمام این ویژگی های کابینت ممبران به زیبایی منزل شما منجر خواهد شد اما این نکته را نبایست از یاد برد که هارمونی میان اسباب منزل در زیبایی حرف اول را می زند. تا زمانی که ترکیب رنگی اجزای خانه مناسب نباشد نمیتوان انتظار زیادی از آن داشت.

برای مثال ، استفاده از وسایل چوبی و یا مبلمان سفید صدفی در منزل ، سبب خواهد شد تا خانه ای یکدست از نظر رنگی داشته باشید و اسباب منزلتان به یکدیگر بیایند.

گذشته از این مسائل ، یکی از مشکلات رنگ سفید آسیپ پذیری آن در برابر کثیفی و لک می باشد که خوشبختانه به سبب ضد آب بودن کابینت ممبران ، این مشکل بر طرف می باشد و به راحتی می توان آن را پاک نمود.

در آخر یکبار دیگر بایست این را خاطر نشان کرد که رنگ سفید صدفی از پرطرفدارترین رنگ ها در سفارش می باشد و از کاندید های انتخاب بهترین رنگ بوده که جلوه ای زیبا و باشکوهی را با هزینه ای به نسبت پایین تقدیمتان می کند و زیبایی میهمان منزلتان خواهد شد.

منبع : https://sazadesign.ir/2019/12/03/introducing-white-shell-membrane-cabinet/



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس دربستی ارزان

در گذشته خیابان تنها محل عبور انسان ها و چهارپایان بود. اما امروزه با گسترش تکنولوژی و فناوری ، ماشین ها این عرصه را در بر گرفتند. اتوبوس ها که امروزه یکی از پر کاربردترین وسایل حمل و نقل به شمار می روند ، جایگاه ویژه ای در جابجایی روزمره مردم و نقشی اساسی در چرخیدن چرخ های زندگی این شهر دارند.

سرویس های اتوبوسرانی ، شامل خدمات متنوعی می باشد که عبارتند از : کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس VIP و … . شرکت یزدان گشت سالیان سال است که افتخار دارد در خدمت شهروندان تهرانی بوده و سابقه خوبی با خدمات مناسب و با کیفیت داشته است. مدیریت عالی و بهره مندی از رانندگانی مجرب باعث گسترش خدمات این شرکت شده که پرسنل آن همگی از رانندگان با سابقه شرکت واحد و واحد گشت قدیم می باشند.

اتوبوس های شرکت یزدان گشت در هر نقطه تهران آماده اعزام به محل به درخواست مشتری می باشند تا با کمترین زمان و بالاترین سرعت در اختیار شما قرار گیرند. تمام اتوبوس های یزدان گشت با آرم واحد گشت در شهر تردد می نمایند که این امر باعث افتخار این شرکت می باشد چراکه زیر نظر واحد گشت تهران در حال انجام وظیفه می باشند.

اجاره اتوبوس دربستی ؛ اتوبوس دربستی ارزان

با اجاره اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا به هر مکانی که مد نظر دارد ، نقل مکان کند. امروزه از اتوبوس های دربستی در مراسم های مختلفی چون مراسم ختم ، جابجایی میهمانان همایش ها و سمینارها ، تشریفات ادارات و … استفاده می شود که نشان از اهمیت این سرویس دارد.

انصاف همواره در قیمت های یزدان گشت لحاظ گردیده تا مسافران محترم ، نازل ترین قیمت ها را با ما تجربه کنند. مبلغ کرایه اتوبوس ، یکی از مهمترین موارد در هنگام سفارش است که برای مشتری اهمیت بسیاری دارد. اما هزینه خدمات اتوبوس ، وابسته به معیار های مختلفی نظیر طول مسیر ، مدت توقف و … می باشد و در نتیجه دارای قیمت ثابتی نبوده و نوسان دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

 منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/11/cheap-shuttle-bus/



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

پنکیک توت فرنگی

تهیه پنکیک توت فرنگی کاری ساده و یک غذایی لذیذی است که میتوان به عنوان وعده صبحانه و یا میان وعده همراه با نوشیدنی میل گردد . پنکیک رو میتوان با طمع های متفاوت تهیه کرد که ما امروز قصد داریم پنکیک توت فرهنگی رو به شما اموزش بدهیم. پس با گالری شکلات همراه باشید.

مواد لازم
تخم‌مرغ یک عدد
شیر یک پیمانه
وانیل یک چهارم قاشق چای‌خوری
آرد نصف پیمانه
نمک یک هشتم قاشق چای‌خوری
دارچین یک هشتم قاشق چای‌خوری
شکر 2 قاشق غذاخوری

 

مواد پیشنهادی برای تزئین

 

مواد لازم
توت فرنگی تازه یک پیمانه
شکر سفید یک تا دو قاشق غذاخوری
پودر قند به مقدار کم
خامه زده به مقدار کم

 

ابتدا فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید (177درجه سانتی گراد).

 

Depositphotos 2800868 s - تهیه پنکیک توت فرنگی

درون تابه 25سانتی متری که مخصوص فر است کره را اب کنید و همزمان با این کار شیر، وانیل،‌ آرد، نمک، دارچین و شکر را با دستگاه همزن با هم مخلوط کنید.بعد مخلوط حاصل را به مواد اضافه کرده و تا پف کردن ترکیب حاصل(حدود 25دقیقه) آن را در فر قرار دهید.

 

تبریک میگم پنکیک ما حاضر شد حال میتوانید با اضافه کردن ترکیب مواد تزئینی به شکل ظاهری پنکیک زیبایی بدهید.

منبع : http://mag.vbshop.ir/?p=2197



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات

با نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات از مجله خبری شوکومای همراه ما باشید. Bahlsen برندی معتبر از کشور آلمان است که با ویفر ها و بیسکوئیت های خود به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت تبدیل شده است. Bahlsen  با تولید یک ویفر رولی با روکش شکلات و غنی شده با بهترین شیر اروپا همه را مجذوب خود کرده است. امروز به نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات می پردازیم.

نوع ویفر
تولید آلمان
وزن 100 گرم
طعم شکلاتی
تعداد 1 بسته
ترکیبات شکر، آرد گندم، روغن گیاهی (روغن نخل)، کره کاکائو، شیر خشک بدون چربی، مشروب شکلات، پودر آب پنیر، کنسانتره کره لسیتین آفتابگردان، لاکتوز، شربت گلوکز، زرده تخم مرغ، نمک، شیر، بی کربنات سدیم، طعم دهنده، ادویه ها. شامل گندم، شیر و تخم مرغ. ممکن است اثری از سویا حاوی
سایر لطفا در خشک و خنک نگهداری شود

بسته بندی محصول

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات + وافل Bahlsen با روکش شکلات + مجله خبری شوکومایبالزن برای این وافل دوست داشتنی از یک بسته بندی جعبه ای که به رنگ آبی طراحی گشته است استفاده کرده است. بر روی بسته تصویر چند وافل قرار دارد که به خوبی بسته را زیبا کرده است. در گوشه جعبه لوگو بالزن قرار دارد و در کنار آن طعم محصول نوشته شده است. در پشت محصول اطلاعاتی درباره محصول و همچنین جدول ارزش غذایی قرار دارد. در اطراف جعبه نیز اطلاعاتی نظیر وزن ، تاریخ ، بارکد شناسه محصول و … قرار دارد. در داخل بسته یک محافظ پلاستیکی قرار دارد که وافل ها درون آن قرار گرفته است.


طعم و مزه

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات + وافل Bahlsen با روکش شکلات + مجله خبری شوکومایاین وافل بسیار ترد و خوش طعم است و بالزن در تهیه آن بسیار دقت عمل داشته است. هنگام میل کردن این وافل طعم شکلات با طعم وافل ترکیب شده و حس بسیار دلنشینی را به شما می بخشد. این وافل در کنار یک فنجان چای قهوه بسیار انتخاب مناسبی است و طعم مطلوبی را می سازد. وافل و روکش شکلات آن از کیفیت بالایی بهره می بردند و بالزن در تهیه مواد اولیه تولید آن بسیار دقت عمل داشته است و به خوبی از پس اینکار برآمده است. این وافل یک انتخاب مناسب برای یک عصرانه دلنشین است.

نکات مثبت نکات منفی
طعم بسیار خوب ندارد
کیفیت عالی  
بسته بندی زیبا  

کلام آخر

وافل Bahlsen با روکش شکلات یک محصول دوست داشتنی است که می توانید آن را همراه با دوستانتان در یک عصرانه دلنشین میل کنید و از آن لذت ببرید. اگر تا به حال این وافل را امتحان نکردید پیشنهاد ما این است که حتما یک بار آن را امتحان کنید.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده اید لطفا نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

منبع : https://chocomy.com/blog/bahlsen-crispy-milk-wafer-indulgence-review/ 

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس VIP

اتوبوس یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه حال حاضر جهان به شمار می آید که نقش بسیار مهمی در جابجایی روزمره مردم دارد. سفر با اتوبوس دارای کمترین محدودیت ها می باشد. شرایط اقتصادی نه چندان مناسب در این روزها باعث شده تا سفر در خانواده ها نقش کم رنگ تری نسبت به گذشته داشته باشد. بعضی افراد با دیدن هزینه های سرسام آور بلیط های هواپیما و قطار و … تصمیم می گیرند در خانه بمانند و به پولشان دست نزنند. اما در هر حال سفر و تفریح را نیز بایستی در برنامه های خود جای داد.

یکی از راهکار های کم کردن هزینه ، سفر با اتوبوس می باشد که دارای مبلغ پایین تری نسبت به سایر وسایل نقلیه می باشد. سرویس های اتوبوس به خدمات متنوعی نظیر کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا و …  تقسیم می شوند. اما یکی از مشکلات مهم افراد در سفر با اتوبوس ، راحت نبودن آن ها در اتوبوس می باشد. برای این مشکل نیز چاره ای وجود دارد. اتوبوس های VIP بسیار راحت می باشند و از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به دیگر اتوبوس ها برخوردارند. این اتوبوس ها بزرگ تر و راحت تر می باشند به گونه ای که فاصله صندلی ها از هم بیشتر بوده که می توان صندلی را بصورت خوابیده قرار داد و به استراحت پرداخت.

کرایه اتوبوس VIP

صندلی اتوبوس های VIP بزرگ تر بوده و در نتیجه تعداد مسافران کمتری نیز در آن جای می گیرند که می توانید با آزاد گذاشتن پاها مانع کمر درد و پا درد خود در طول سفر شوید. لذا سفر با اتوبوس های VIP به مسافرانی که پا درد دارند ، توصیه می شود.تهویه هوای مناسب و جریان هوا از دیگر مزایای اتوبوس های VIP می باشد. دمای اتوبوس در حالت طبیعی بوده و در صورت سرد بودن یا گرم بودن محیط ، کولر و بخاری آن فعال می شوند. بعضی اتوبوس های VIP دارای امکانات دیگری نظیر لامپ های LED ، مودم پرسرعت اینترنت ، یخچال و آب سرد کن و … نیز می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/11/vip-bus-fare-2/



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

چگونه محتوایی برای جذب بک لینک بنویسیم؟

محتوا نویسی یک مهارت اساسی بوده که نیازمند تمرین مداوم می باشد. این کار به خودی خود با مشکلات زیادی همراه است ، چه بسا آن که بخواهد با جذب بک لینک نیز در ارتباط باشد.

بازاریابی محتوا یکی از زمینه های در حال گسترش در حوزه محتواگذاری می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد اما بعضی افراد با وجود اینکه استراتژی محتوای خود را مشخص کرده اند ، محتواها را با اهداف بازاریابی محتوایی خود منطبق نمی کنند.

در ادامه با بررسی انواع محتواهای مفید که منجر به جذب بک لینک خواهند شد ، می پردازیم.

 

  1. مقالات سفید

بک لینک به خودی خود بوجود نمی آید. شرط بدست آوردن آن ارائه محتوایی است که ارزش لینک دادن داشته باشد ، پس به همین علت می بایست محتوای پایه مناسبی را فراهم کرد تا دوباره بتوانید از آن در جای دیگری نیز بهره ببرید.

مقالات سفید جزو بهترین محتواهای پایه قرار داشته و ارائه دهنده یک تصویر جامع از موضوع مورد علاقه شان می باشد. مقاله سفید موجب افزایش اعتبار شده و اکثر مشکلات مشتری را حل می کنند. اغلب متخصصان سئو که از مقالات سفید استفاده می کنند از نتایج آن راضی بوده و کیفیت را اولویت اول در این موضوع قرار می دهند.

کاملیا کلارک یکی از متخصصان سئو در رابطه با مقاله سفید می گوید:

” تنها راه برای بدست آوردن لینک‌های باکیفیت ایجاد محتوای خاص و فوق العاده است. مدل کسب و کار ما B2B و اطلاعاتی است بنابراین مقالات زیادی برای موفقیت خواننده‌ها منتشر می‌شود. مقالاتی که موضوعات منحصر به فردی را پوشش می‌دهند و ارزش به اشتراک گذاری را دارند. محتوای فوق العاده طبیعی‌ترین شیوه بدست آوردن لینک است. “

برای این کار کافیست یک موضوع که مورد علاقه کاربران نیز می باشد و توانایی پوشش رسانه ای بالایی داشته باشد را انتخاب کنید. باید به یاد داشته باشید که در برندسازی زیاده روی نکنید. مقاله سفید بروشور تبلیغ کسب و کار شما نیست بلکه منبع حل مشکل مشتری می باشد. سعی داشته باشید تا مخاطبتان مطلع و قانع صفحه محتوا را ترک کند و در ارائه مطالب منطقی باشید و بی طرف به قضاوت بروید. همچنین با سند و مدرک صحبت کنید ؛ یعنی برای گفته هایتان منبع داشته باشید و آن را معرفی کنید.

المان های تصویری کمک شایانی به شما خواهند کرد. گراف ها و نمودار های مختلف نیز به محتوا شما پرستیژ خاصی می بخشند. همچنین مطلب خود را عاری از هرگونه غلط املایی ، نگارشی و … باشد تا از کیفیت آن نکاهد.

 

  1. اینفوگرافیک

یکی از محبوب ترین محتواها میان کاربران را اینفوگرافیک شامل می شود. اغلب اینفوگرافیک ها از هارمونی مناسبی بهره مندند. طرح های گرافیکی جالب و رنگ بندی مناسب ، کمک زیادی به افزایش سطح کیفیت محتوای شما خواهد کرد.

ایجاد اینفوگرافیک کار پیچیده ای نمی باشد ، بلکه نیازمند مهارت است. شما باید یک موضوع مرتبط با حوزه مخاطبانتان پیدا کنید و روی آن مانور دهید. برای این کار گردآوری اطلاعات متعدد و کنار هم چیدن آن ها ، عمل مناسبی می تواند باشد.

یک طراح در این حوزه می تواند حرف اول را بزند. خلاقیت در تصاویر و فونت ها کار هر کسی نیست و در نتیجه جذابیت ظاهری اینفوگرافیک حرف اول را می زند چرا که پیش از هر چیز دیگری به چشم می آید. در نهایت شما می توانید با انتشار اینفوگرافیک های خود از نتیجه آن راضی باشید. برای این کار اینفلوئنسر ها تاثیر بسزایی دارند.

 

  1. استفاده از وبینار

وبینار شامل کلاس ، دوره ، سمینار یا هر رویداد دیگری است که بصورت آنلاین و در محیط وب صورت بگیرد.

این فرمت محتوایی با ارائه اطلاعات گسترده تر به کاربر اقدام به حل مشکلات او کرده و باعث ارتباط پویاتر با کاربر می شود. اگرچه این روش می تواند مفید واقع شود اما نمی توان به طور مستقیم با آن لینک ساخت. نکته طلایی در لینک سازی این است که در واقع لینک را کجا بسازید. در وبینار خود از لینک ها بهره ببرید. آن ها را درون وبینار خود قرار داده و از کاربران بخواهید تا با محتوا ارتباط برقرار کنند. این روش در زمان ارائه یک محصول جدید بسیار مفید واقع می شود.

پیش از برگزاری وبینار خود ، آن را معرفی کنید و زمان شروع آن را نیز در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید در پایان وبینار خود با ذکر یک نظرسنجی ، میزان رضایت کاربران را بسنجید.

منبع : https://zefa.ir/how-to-write-content-to-attract-backlinks/



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس دربستی

امروزه وسایل حمل و نقل جایگاه مهمی در زندگی افراد دارند و مردم برای رسیدن به محل مورد نظر وابسته به این وسایل هستند. همواره یکی از متداول ترین انتخاب ها برای جابجایی ، اتوبوس می باشد که نقش بسزایی در کنترل ترافیک شهری داراست. خدمات حوزه اتوبوس شامل سرویس های مختلفی نظیر اتوبوس دربستی ، اتوبوس واحد گشت ، اتوبوس بهشت زهرا و … می باشد که هریک در وضعیت های مختلف استفاده می شوند.

با اجاره اتوبوس دربستی این امکان برای شما فراهم است تا اتوبوس را از مبدا تا مقصد در اختیار داشته باشید و به هر مکان که مد نظرتان است ، نقل مکان کنید. امروزه از اتوبوس های دربستی در مراسم های مختلفی اعم از جابجایی آشنایان فرد مرحوم به بهشت زهرا بکار گرفته می شود.

از دیگر کاربردهای اتوبوس دربستی می توان به جابجایی کارکنان و تشریفات اداری آن ها ، تورهای گردشگری ، ایاب و ذهاب مهمانان همایش ها و سمینار ها و … اشاره کرد.

شرکت یزدان گشت با بیست سال سابقه کاری در این زمینه و با بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای ، آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. ناوگان حمل و نقلی این مجموعه با برخورداری از وسایل نقلیه با کیفیت و راحت ، که هریک دارای معاینه فنی و بیمه کامل می باشند ، مفتخر است با خدمت رسانی به شهروندان عزیز در جلب رضایت آنان موفق بوده است.

جهت رزرو اتوبوس و آشنایی با دیگر خدمات یزدان گشت تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/01/shuttle-bus-fare/



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اهمیت شبکه های اجتماعی از نظر گوگل

امروزه شبکه های اجتماعی بخش عمده ای از فعالیت کاربران در فضای اینترنت را شامل می شود. منظور از این شبکه ها سرویس ها و سایت هایی می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا مطالب خود را بصورت عکس ، متن ، کلیپ و … منتشر کنند.

شبکه های اجتماعی دارای انواع مختلفی هستند که افراد با نصب اپلیکیشن های مربوط به هریک از آن شبکه ها می توانند با دوستان و افراد دیگر در تمام دنیا ارتباط برقرار کنند و لحظات خود را به اشتراک بگذارند.هریک از شبکه های اجتماعی به نوبه خود از اهمیت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند که در حوزه های مختلفی ورود پیدا کرده اند.

 

اما این شبکه ها بر روی گوگل چه تاثیری دارند؟

سئو که به عنوان تکنیک های افزایش رتبه سایت شناخته می شود ، روش های مختلفی را شامل می شود که یکی از آن ها شبکه های مجازی می باشند.

سئوکاران بر این باورند که گوگل برای تعیین رتبه و مقام سایت ها ، مطالب اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی را نیز مورد توجه قرار می دهد. البته زمان زیادی از بررسی ها در این رابطه نمی گذرد. اولین بار ، اوایل 10 سال پیش بود که زمزمه های تاثیر سیگنال های شبکه اجتماعی بر رتبه بندی سایت ها به گوش خورد.

در آن زمان برخی متخصصین سئو به بررسی این موارد پرداخته شد. با این موضوع ، بحث جدیدی در روش های لینک سازی شروع شد و برای نخستین بار به سیگنال های شبکه اجتماعی توجه گردید. اما امروزه هیچ گمانی در تاثیر این سیگنال ها وجود ندارد. مطالب بسیاری در خصوص وابستگی این سیگنال ها به رتبه بندی وب سایت ها وجود دارد که به وضوح می توان به افزایش اهمیت آن در طی زمان پی برد.

گوگل این توانایی را دارد تا با جستجو در صفحات شبکه های اجتماعی ، اطلاعات آن را برداشت کرده و پس از تجزیه و تحلیل با الگوریتم های فراوان در رتبه بندی سایت ها تاثیر دهد.

 

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر گوگل به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

تاثیرات مستقیم عبارتند از:

تعداد لایک ها

– تعداد اشتراک گذاری

– تعداد فالوئرها

– تعداد محتواهایی که وبسایت منشن شده باشد.

 

شبکه ها تاثیرات غیر مستقیمی نیز دارند:

– افزایش لینک های ورودی در پی افزایش بازدید

– افزایش نظرات مثبت و رضایت کاربران

– افزایش نرخ بازدید و مدت زمان باقی ماندن کاربر در سایت (بانس ریت)

 

همچنین می توان از شبکه های اجتماعی به عنوان بستر مناسبی برای معرفی سایت ها نام برد. محصولات و فعالیت های سایت را شرح داد و دیگران را با وبسایت خود ، آشنا کرد. ساخت صفحات به نام سایت و بارگذاری پست ها و مطالب مرتبط با آن نیز موجب افزایش بازدیدکنندگان خواهد شد.

می توان به این قضیه نگاه تخصصی تر نیز داشت. اگر یک صفحه از سایت دارای سیگنال های اجتماعی بالایی باشد ، به این معناست که مطالب آن توسط افراد متعددی به اشتراک گذاشته می شود. در واقع این کار سبب افزایش اعتبار صفحه و دامنه شده که هرچه اعتبار دامنه سایتی بیشتر باشد ، محتوای آن نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

بررسی تاثیر تک تک شبکه های اجتماعی

 

فیسبوک

این شبکه بزرگ ترین شبکه اجتماعی می باشد که بر اساس تحقیقات صورت گرفته همواره نتایج اول موتورهای جستجو در آن از فعالیت بالایی برخوردار بوده اند و میزان تعامل در فیسبوک رابطه مستقیمی با نرخ کلیک سایت دارد.

 

توییتر

توییتر از پرسرعت ترین شبکه های اجتماعی می باشد و با توییت کردن مطالب می توانند نقش بسزایی در بهبود رتبه سایت در گوگل داشته باشند که البته این شبکه در کشور ما جنبه خبری  پیدا کرده است. یک نوشته مناسب در توییتر می تواند به وسیله میلیون ها نفر دیده شود.

 

گوگل پلاس

گرچه گوگل پلاس نسبت به سایر شبکه ها دیرتر وارد این حوزه شده است اما از آنجایی که موسس این شبکه خود گوگل می باشد ، از اهمیت فوق العاده ای بهره مند است.

 

اینستاگرام

محبوب ترین شبکه نزد ایرانیان می باشد که با هشتگ گذاری مناسب می توان به سرعت در آن پیشرفت داشت.

 

لینکدین

این شبکه مرجع تخصصی در حوزه مشاغل و کسب و کار محسوب شده و افراد زیادی در آن فعالیت دارند که می توانید با معرفی سایت و محصولات خود به طور مستقیم در سئو سایت تاثیر گذار باشید.

منبع : https://zefa.ir/the-importance-of-social-networks-for-google/



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

اجاره اتوبوس واحد گشت

اتوبوس به یکی از پرکاربردترین وسایل حمل و نقل عمومی جال حاضر تبدیل شده که استفاده از آن در میان تمام طیف های مردمی جامعه دیده می شود. کرایه اتوبوس سالیان سال است که مورد توجه مسافران قرار گرفته است. سرویس های این حوزه به خدمات متنوعی اعم از کرایه اتوبوس دربستی ،کرایه اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا و … تقسیم می شوند.

در گذشته اجاره اتوبوس های ارزان که نیاز شهروندان تهرانی را برطرف می کرد به عنوان زیر مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی فعالیت داشت. شهروندان از گذشته از نام واحد گشت برای این سرویس استفاده می کردند که بیشترین کاربرد آن در جابجایی مسافران تا بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری می باشد.

شرکت یزدان گشت در بین مجموعه هایی که ارائه دهنده این خدمات بوده اند ، یکی از قدیمی ترین ، خوشنام ترین و با کیفیت ترین خدمت رسانی هارا داشته است. واحد گشت شرکت یزدان گشت با ارائه خدمات درون شهری بصورت حرفه ای و با نازل ترین قیمت ها و برخورداری از رانندگان متعهد و مجرب ، سعی در جلب رضایت مسافران دارد.

کرایه اتوبوس واحد گشت

اتوبوس های واحد گشت یزدان گشت از نوع اسکانیا می باشند و دارای تمامی امکانات لازم برای یک سفر مناسب هستند که با بهره مندی از معاینه فنی و بیمه کامل ، خیالتان از این موارد راحت خواهد بود. با کرایه اتوبوس واحد گشت ، از تردد خودرو های سواری جلوگیری می شود که بدین ترتیب ، مشکلاتی نظیر ترافیک ، محدوده طرح ترافیک و … پیش نخواهند آمد.

قیمت سرویس های این مجموعه همواره رابطه مستقیمی با انصاف داشته و پایین ترین قیمت ها در آن لحاظ شده است. تعیین قیمت در این زمینه وابسته به معیار های مختلفی مثل طول مسیر ، ترافیک و … می باشد و نرخ ثابتی برای آن موجود نیست.

برای آشنایی بیشتر با خدمات و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/03/vahedegasht-bus-fare/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

4 روش ساده برای افزایش سرعت وردپرس

سرعت بالا در وب سایت ها از اهمیت بسیار بالایی در دید کاربران و موتورهای جستجو برخوردار است. طبق الگوریتم های گوگل سرعت سایت یکی از مهمترین معیار ها برای رتبه بندی سایت می باشد. همچنین صفحات سایت های کند توسط موتورهای جستجو کمتر بررسی می شوند و بر نحوه ایندکس شدن آن تاثیر منفی می گذارد. این کار موجب تجربه کاربری بهتر و راحت تر توسط کاربر می شود. در نتیجه تعداد صفحات بازدید شده افزایش می یابد و به سئو سایت کمک می کند.
سایت کند باعث می شود تا کاربران قبل از بارگذاری کامل ، آن را ترک کند. تحقیقات بر روی سایت های مختلف نشان داده که میزان رضایت کاربران رابطه مستقیمی با سرعت سایت دارد و هر ثانیه تاخیر در بارگذاری تا ده ها درصد ، موجب کاهش رضایت آن ها می شود. با زود ترک کردن سایت توسط کاربر ، نرخ برگشتی بازدید کنندگان سایت نیز افزایش پیدا می کند که خبر خوبی برای سایت نخواهد بود.

سرعت بالا در وب سایت ها از اهمیت بسیار بالایی در دید کاربران و موتورهای جستجو برخوردار است. طبق الگوریتم های گوگل سرعت سایت یکی از مهمترین معیار ها برای رتبه بندی سایت می باشد. همچنین صفحات سایت های کند توسط موتورهای جستجو کمتر بررسی می شوند و بر نحوه ایندکس شدن آن تاثیر منفی می گذارد. این کار موجب تجربه کاربری بهتر و راحت تر توسط کاربر می شود. در نتیجه تعداد صفحات بازدید شده افزایش می یابد و به سئو سایت کمک می کند.
سایت کند باعث می شود تا کاربران قبل از بارگذاری کامل ، آن را ترک کند. تحقیقات بر روی سایت های مختلف نشان داده که میزان رضایت کاربران رابطه مستقیمی با سرعت سایت دارد و هر ثانیه تاخیر در بارگذاری تا ده ها درصد ، موجب کاهش رضایت آن ها می شود. با زود ترک کردن سایت توسط کاربر ، نرخ برگشتی بازدید کنندگان سایت نیز افزایش پیدا می کند که خبر خوبی برای سایت نخواهد بود.

 

راه های افزایش سرعت وردپرس ؛ 4 روش ساده برای افزایش سرعت وردپرس

1. افزونه مدیریت کش

صفحات سایت های وردپرسی دینامیک می باشند و هر صفحه در هر نوبت بازدید پردازش شده و بنا به اطلاعات خواسته شده ایجاد می گردد. در نتیجه در هنگامی که تعداد کاربران آنلاین سایت زیاد باشد ، نیاز به پردازش بیشتری داشته و در نتیجه سایت کند خواهد شد.
در این هنگام ، یک افزونه مدیریت کش در وردپرس می تواند چاره کار باشد. کش فایل های مهم مرورگر می تواند سرعت بارگذاری سایت را چندین برابر افزایش دهد. با این کار به جای پردازش کامل صفحه ، نسخه ذخیره شده از پردازش قبلی ، توسط افزونه نمایش داده می شود.

 

2. عدم نصب افزونه های اضافی

امروزه افزونه های بسیار زیادی موجود می باشد که بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارند و به همین دلیل بیش از نیاز خود از افزونه های استفاده می کنند. هر افزونه برای اجرا به منابع مختلفی دسترسی دارد که استفاده همزمان از تعداد بالای آن ها موجب کند شدن سایت می گردد.
همچنین افزونه ای که مورد استفاده قرار می گیرد باید باکیفیت و سریع باشد تا آسیبی به سرعت سایت نرساند. افزونه های مشهور و پر استفاده از این حیث مطمئن می باشند و سرعت و امنیت آن ها تست شده است.

 

3. بهینه سازی تصاویر

اگرچه تصاویر باعث می شود تا کاربران ارتباط بیشتری با سایت برقرار کنند اما استفاده از تصاویر بهینه سازی نشده به جای تاثیر مثبت ، موجب آسیب رسیدن به سایت می شود و سرعت آن را کاهش می دهد. برای بهینه سازی تصاویر می توان از راه های مختلفی استفاده کرد. نرم افزار های ویرایش عکس بسیاری موجود می باشند که حجم بالای عکس را فشرده سازی می کنند.

 

4. استفاده از قابلیت Lazy Load

در بعضی از صفحات سایت ، تعداد بسیار بالایی عکس وجود دارد. بارگیری تمام عکس ها در لحظه باعث کند شدن سرعت بارگیری و در نتیجه نمایش عکس می شود. یکی از راهکارهای مفید برای این امر استفاده از ویژگی Lazy Load توسط افزونه ها می باشد که تصاویر پایینی یک مطلب ، پس از اسکرول کردن توسط کاربر به نمایش در می آید. در نتیجه بسیاری از عکس ها در همان بارگذاری اولیه سایت باز نشده و سرعت سایت ارتقا می یابد.می یابد.

منبع : https://zefa.ir/4-simple-ways-to-get-quick-wordpress/



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()