نوشته شده توسط : امیر

طرز تهیه کرم موکا



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

بازاریابی اینترنتی کسب و کارهای کوچک

 

بازاریابی اینترنتی کسب و کارهای کوچک

اینترنت با حضور چشم گیر در زندگی افراد ، تقریبا به اکثر حوزه ها نفوذ کرده است که بازاریابی نیز از آن بی بهره نمانده است. اگر قصد ایجاد یک کسب و کار دارید ، محکوم به بیشتر دیده شدن برندتان می باشید و در نتیجه به سراغ راه های مختلفی می روید. یکی از روش های بازاریابی ، بازاریابی اینترنتی یا آنلاین می باشد که هر روش ، تکنیک یا استراتژی را شامل می شود که در پی آن نام برند کسب و کار معروف تر می شود. در حقیقت فرآیند بازار یابی اینترنتی موجب حفظ یا جذب مشتری می شود.
این نوع بازاریابی همانطور که از نامش پیداست نیازمند فعالیت 24 ساعته و حاضر بودن در اینترنت می باشد.البته این نکته را هم باید خاطر نشان کرد که غیر ملموس بودن کالاها ، وابستگی شدید به اینترنت و بالا بودن فضای رقابتی بین شرکت ها از معایب این بازاریابی می باشد.

 

بازاریابی اینترنتی شامل حوزه های مختلفی می شود که در ادامه به تک تک آنان می پردازیم

 

1- وب سایت: کارا و ساده

یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای معرفی هرچه بیشتر کسب و کار ، داشتن یک سایت می باشد که اطلاعات جامعی از خدمات ، محصولات ، اطلاعات تماس و افراد شما را در اختیار می گذارد. اگرچه این سایت می تواند کمک شایانی به بازاریابی شما کند اما این به تنهایی کافی نیست و سایت به بهینه سازی و رعایت نکاتی نیاز دارد که عبارتند از:

 

– محتوای سایتتان حرف اول را می زند.محتوا می بایستی مرتبط ، مفید و به روز باشد.

– سئوی سایت و رتبه شما در صفحه نتایج از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.برای یادگیری سئوی سایت می توانید با بخش مقالات سئو همراه باشید.

– مشتری شما به هیچ عنوان نبایستی در سایت به مشکلی بر بخورند.سایت می بایستی به گونه ای طراحی شود که کاربر در کوتاه ترین زمان و به آسانی به هدف خود در سایت دست پیدا کند.

– اطلاعات تماس نیز باید برای مشتری واضح باشد تا در صورت لزوم توانایی برقراری ارتباط با شما را داشته باشد.

 

2- اپلیکیشن: کارساز و راحت

اگرچه طراحی سایت برای شما کارساز است اما نقش اپلیکیشن را نیز نبایستی دست کم گرفت.دسترسی کاربر به اپلیکیشن بسیار راحت تر از سایت می باشد و وقت کمتری را نیز از وی میگیرد.

 

3- نظرات: تعیین کننده میزان اعتماد

طبق آمارها نظرات مشتریان سهم بسیار زیادی در اعتماد کاربران به کسب و کار را در بر می گیرد.در واقع کاربر در ابتدا با دنبال کردن نظر مشتریان یک نگاه اولیه از کسب و کارتان در ذهنش شکل می گیرد.

 

4- شبکه های اجتماعی: مفید و همه گیر

امروزه شبکه های اجتماعی تنها نقش سرگرم کردن افراد را ایفا نمی کنند.به عبارتی صفحات تجاری در شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولات بسیار کارساز هستند. البته که می بایستی شبکه ای را انتخاب کنید که بتوانید از امکانات آن بیشترین بهره را ببرید. پس از راه اندازی صفحه نیز آن را نباید به حال خود رها کنید و مرتب به آن سر بزنید.
همچنین باید به مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهید و اطلاعات و محتویات آن را با دیگر صفحات به اشتراک بگذارید.

 

منبع: فناوری اطلاعات زیفا

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

کاربرد کلسیم کلراید - سلف شیمی

کاربرد کلسیم کلراید

در مقاله قبلی تحت عنوان اسید فولیک چیست ؟ به بررسی موارد مصرف اسید فولیک پرداختیم.در این مقاله قصد داریم شمارا با کاربرد کلسیم کلراید آشنا کنیم.

کلرید کلسیم صنعتی:

الف-کاربرد در حفاری چاههای نفت و پتروشیمی..
ب. در تهیه رنگدانه و صابون های فلزی استفاده میشود.
ج. در صنایع خنک سازی و رطوبت گیر استفاده میشود.
د. در ساخت گلیسرول بکار میرود

کلسیم کلراید خوراکی:
 
از جمله کاربرد های کلسیم کلراید می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
الف. در ساخت انواع مواد غذایی بکار میرود.
ب. در صنایع دارویی استفاده می شود.
ج. در صنایع خوراک دام و طیور استفاده می شود
 
 
شرکت سلف شیمی (سهامی خاص) تولید کننده کلرید کلسیم  می باشد.جهت آشنایی با سایر محصولات ما کلیک کنید.
 

در صنایع بتن سازی
کاربرد این ماده در ساخت بتن‌های زودگیر می‌باشد. به این ترتیب که کلرید کلسیم(کلرور کلسیم) در ساخت این بتن‌ها نقش تسریع کننده را دارد.

این ماده شیمیایی ابتدا با آب بتن مخلوط و سپس به مخلوط شن و ماسه و سیمان اضافه می‌شود.

 

جهت سفارش کلرید کلسیم بر روی لینک ارتباط باما کلیک کنید.

 

منبع: شرکت سلف شیمی

 


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

مزایای استفاده از کابینت ممبران

 

مزایای استفاده از کابینت ممبران

 

با پیشرفت روز افزون زندگی جوامع بشری و ایجاد تنوع در محصولات ، رقابت چشمگیری در تولید به وجود آمده است. قاعدتا در حوزه طراحی داخلی منازل ، دفاتر و … نیز نظاره گر پیشرفت روزافزون امکانات و تنوع کاری بیشتر هستیم. یکی از مواردی که این روزها در طراحی داخلی ساختمان و کابینت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و مرسوم شده است ، بهره وری از کابینت های ممبران است ، در مقالات قبلی تحت عناوین ” کابینت ممبران در طراحی داخلی ” و ” رنگ بندی در کابینت ممبران ” بخشی از اطلاعات مورد نیاز در این حوزه را مشاهده نمودید ار ادامه قصد داریم شما را با مزایای استفاده از کابینت ممبران آشنا کنیم. همراه ما باشید.

 

مزایای استفاده از کابینت ممبران

آشپزخانه از اجزای پر اهمیت در باب زیبایی و دکوراسیون منزل می باشد که لوازم آن نیز نقشی تعیین کننده دارند. کابینت ها دارای انواع متنوعی می باشند که هریک دارای مزایا و معایبی هستند که انتخاب صحیح طرح کابینت ، به زیبایی هر چه بیشتر آشپرخانه کمک می کند.

کابینت ممبران از لوکس ترین کابینت ها و به عنوان سبکی جدید در این حوزه به شمار می رود.این کابینت اگرچه مدت بسیار زیادی نیست که پای خود را به آشپرخانه ها باز کرده اما محبوبیت فراوانی را نزد مردم کسب کرده است.استفاده از ممبران موجب یکپارچگی و زیبایی فضای موجود خواهد شد و تنوع رنگ آن نیز هر سلیقه ای را جذب خود می کند.

در ادامه با نگاهی دقیق تر به کابینت ممبران ، مزایای آن را بررسی خواهیم کرد.

 

مدرن یا کلاسیک ، انتخاب با شماست!

یکی از نکات مثبت ممبران ، بهره مندی از آن در هر دو نوع مدرن و کلاسیک است.این قابلیت ممبران باعث شده تا دست افراد در به کار بردن آن باز باشد هرچند که بسته به نوع دکور و سبک ساخت خانه این انتخاب متغیر است.

در واقع کابینت ممبران را با کابینت کلاسیک در یک طبقه بندی قرار می دهند اما هم میتواند به شکل کلاسیک باشد و هم به شکل مدرن.

 

زیبا و منحصر به فرد بودن کابینت های ممبران

طراحی های زیبای معرق کاری و منبت کاری ، که از هنر های اصیل ایرانی هستند ، زیبایی شگفت آوری را به خانه می بخشد که این کار تنها با هنرنمایی ممبران محقق می شود. ممبران ، آشپرخانه را مرتب و تمیز و بصورت یک دست در می آورد این قابلیت را در خود دارد تا بیش ترین ظروف آشپزخانه را در خود جای داده و لوازم را در بر گیرد.

از دیگر نکات قابل توجه در خصوص ممبران ، تنوع رنگ پذیری آن می باشد. هم چنین روکش ممبران بصورت یکپارچه بر روی ام دی اف می نشیند و دیگر خبری از درز بر روی آن نیست.

 

تنوع طرح پذیری کابینت های ممبران

امروزه استفاده از تکنولوژی ها بسیار سودمند عمل کرده و کابینت مبران نیز از این قائله مستثنا نمی باشد.تکنولوژی CNC  و وکیوم این امکان را به ما می دهد تا طرح هایی جذاب بر آن پیاده کرده و با روکش کردن از آن استفاده کنیم.

 

خداحافظی با رطوبت و نفوذ آب در کابینت ممبران

مزایای ممبران تنها به طرح های آن محدود نمی شود.لایه های ممبران در برابر رطوبت و آب مقاوم عمل کرده و سدی بزرگ بر پیش راه آنها می باشند.

 

نگهداری ساده تر کابینت های ممبران 

یکی از اصلی ترین تفاوت های کابینت ساده با ممبران ، نگه داری آسان تر آن می باشد.با کابینت ممبران دیگر مشکلی تحت عنوان رنگ و روغن و . . . وجود ندارد بلکه به سبب جنس روکش آن لکه ها به راحتی پاک می شوند و نگرانی در این خصوص به جای نمی ماند.

 

دشمنی با محیط زیست ، هرگز

روکش های ملامینه که از نوع وینیل می باشند با بخار شدن ، در دراز مدت صدمات خفیفی به کودکان یا سالمندان می زند و مشکلات تنفسی را پدید می آورد.هم چنین ام دی اف های معمولی ، محیط زیست را آلوده می کنند که این امر به دلیل وجود ماده وینیل در آن است که با استفاده از ممبران دیگر خبری از پیدایش این مشکلات نخواهد بود.

 

قیمت مناسب کابینت ممبران

ممبران نسبت به کابینت های کلاسیک دیگر قیمت پایین تری دارد ، اما این باعث نشده تا در طراحی ریزه کارانه از دیگر انواع ، عقب بماند بلکه قابلیت طرح پذیری نیز در آن وجود دارد.

با نگاهی ساده به کابینت ممبران و خصوصیاتش به نکات مثبت آن پی می بریم. ممبران انتخابی کارا می باشد که هرچه از مزایایش بگوییم ، کم گفته ایم. البته این را نیز باید به خاطر داشته باشیم که هر چیز نقاط قوت و ضعف خودش را دارد.کابینت ممبران علی رغم داشتن مزایای متعدد ، دارای نکات منفی نیز می باشد که معایب کابینت ممبران ، خود جای نگاهی دقیق دارد.

 

 


 

برای مشاهده لیست قیمت انواع کابینت کلیک نمایید

 


 

مزایای استفاده از کابینت ممبران

مزایای استفاده از کابینت ممبران

مزایای استفاده از کابینت ممبران

 

منبع: سازا دیزاین



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()