اشتباهات رایج سئو
نوشته شده توسط : امیر

اشتباهات رایج سئو

 

گوگل برای تفاوت قائل شدن میان سایت های با کیفیت بالا از الگوریتم های متنوعی استفاده می کند تا با رتبه بندی دقیق میان آن ها ، مدیران سایت ها را مجبور به بهینه سازی و فعالیت بی عیب و نقص در سایت کند. سئو وبسایت فرآیندی پیچیده و زمان بر می باشد که نیاز به صبر و دقت بالا دارد. 

رعایت یک سری اصول و نکات مهم در این زمینه توسط متخصصین این حوزه و وبمستر ها که براساس معیار های مختلف گوگل هستند ، افزایش رتبه سایت و برتری آن در نتایج جستجو را در پی خواهد داشت. اما در این اصول اشتباهات رایجی وجود دارد که موجب آسیب به سئو سایت می شود و تاثیرات مخربی بر روی امتیازات سایت دارد که بایستی از آن پرهیز کرد.

 

عدم برخورداری از استراتژی صحیح

اکثر افراد تنها تصمیم می گیرند بر روی یک کلمه کلیدی تمرکز کرده و به فکر قرارگیری در صفحه اول هستند. اما پیروی از یک استراتژی دقیق و حساب شده کارایی بیشتری خواهد داشت. 

 

سئو کلاه سیاه

در واقع این نوع سئو اقداماتی ناپسند و غیراخلاقی را در بر می گیرد که از طریق آن می توان به صورت بسیار محدود ، رنک یک سایت را بالا آورد. اگرچه این روش در کوتاه مدت با نتایج خوبی همراه است اما در اولین فرصت ممکن توسط موتور های جستجو تنبیه خواهد شد. استفاده از کلمات کلیدی بی مربوط و نامناسب ، ایجاد صفحات تنها برای ایندکس شدن ، انتشار محتوا اتوماتیک با ربات ها و … از انواع این روش های مخرب می باشند.

 

برای بهره مندی از خدمات سئو وبسایت کلیک کنید

 

عدم فعالیت مداوم

یکی از بهترین راه های بهبود سایت فعالیت مستمر و بروزرسانی وبسایت در فواصل مختلف زمانی می باشد که برای موتور جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی سایت هرچه پویا تر و بروز تر باشد در نگاه موتور جستجو جذاب تر به نظر می رسد. لذا هراز گاهی تغییرات مثبت در سایت بسیار کارساز خواهد بود و تاثیرات مثبتی بر روی سایت خواهد داشت.

 

کپی کردن

اگرچه انتشار محتوا کمک بسیاری به بیشتر دیده شدن سایت شما می کند و از مهمترین نکات می باشد اما محتوا نویسی نیازمند پیروی از اصول مهمی است تا نتیجه معکوس ندهد. یکی از مهمترین نکات در این زمینه ، عدم کپی برداری و ایجاد محتوای جدید می باشد. 

 

لینک های تکراری

لینک های تکراری نیز از آن دسته مخرب هایی هستند که سبب آسیب به سئو سایت می شوند. در واقع اگر در یک صفجه هرچند تا لینک به صفحه ای دیگر داده شود ، تنها لینک اول محسوب می شود. استفاده بیش از حد از لینک ها و لینک پی در پی به یک صفحه با جریمه گوگل مواجه خواهد شد و امتیاز منفی برای سئو را در پی خواهد داشت.

 

استفاده نکردن از گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای قدرتمند و رایگان در حوزه سئو می باشد که استفاده از نتایج و تحلیل های آن بسیار موثر است. با برخورداری از این نتایج اشتباهات سئو سایت نمایان می شود و به راحتی می توانید از خطاهای دیگر جلوگیری کنید.

 منبع : https://adspersian.ir/common-seo-mistakes/





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: