کرایه اتوبوس دربستی
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس دربستی

امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی ، حمل و نقل عمومی با تغییرات بزرگی نسبت به قبل مواجه است. ناوگان حمل و نقلی ، دارای وسایل و ابزار های مختلفی برای جابجایی مردم می باشد. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین این وسایل اتوبوس می باشد که هرروزه ، حجم بسیاری از افراد با آن به محل مد نظر خود می رسند.

شرکت یزدان گشت با دو دهه سابقه کار در حوزه حمل و نقل عمومی ، ارائه دهنده خدمات با کیفیت و متنوع در این زمینه می باشد. سرویس های این مجموعه با برخورداری از کادری حرفه ای و دلسوز ، از بالاترین درجات کیفی برخوردار هستند و مشتریان به دلیل امکانات ارائه شده به آن ها رضایت کافی را برخوردارند. خدمات این مجموعه عبارتند از : کرایه اتوبوس دربستی ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا ، کرایه اتوبوس VIP ، اجاره اتوبوس واحد گشت و … .

با کرایه اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا به هر مکانی که مدنظرش است منتقل شود. اتوبوس های شرکت یزدان گشت ، در نقاط مختلفی از شهر مستقر می باشند و آماده اعزام به درخواست مشتری می باشند تا با کمترین زمان ممکن و بالاترین سرعت در اختیار شما قرار بگیرند. همچنین تمامی اتوبوس های  یزدان گشت از معاینه فنی و بیمه کامل برخوردار می باشند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اگر قصد برنامه ریزی برای اردو های مدارس را دارید کرایه اتوبوس یکی از مهمترین اولویت های شما خواهد بود. همچنین تشریفات اداری کارکنان خود را نیز می توانید بر عهده ما بگذارید. از اتوبوس های دربستی می توان برای مراسم ختم و بهشت زهرا نیز استفاده نمود و نیز اگر میهمانانتان در همایش ، کنفرانس یا … مشکل رفت و آمد دارند می توانید از این سرویس استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/10/shuttle-bus-fare-2/





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: