اهمیت کسب جایگاه اول در گوگل
نوشته شده توسط : امیر

اهمیت کسب جایگاه اول در گوگل

امروزه با گسترش اینترنت اغلب نیاز های مردم چون سفارش غذا ، خرید های آنلاین و … توسط اینترنت و کاربرد های آن تإمین می گردد. لذا گوگل یکی از مهمترین بستر های تبلیغاتی و ترویج کسب و کار ها می باشد که البته به دلیل تنوع برند ها و خدمات گوناگون ، می بایست با ایجاد محیطی مناسب برای دسترسی کاربران ، آن ها را به سمت خود هدایت کنید. 

مهمترین ویژگی جایگاه اول گوگل اهمیت داشتن بازدیدگرفتن از مخاطبان است. تمامی رقابت های سایت های امروزی بر سر سئو میباشد به طور خلاصه سایتی که بتواند طی مدت زمان از سئو خوبی برخوردار باشد به راحتی میتواند جایگاه نخست گوگل را در بر گیرد. اولین گام حرفه ای بودن سایت می باشد. ظاهر وبسایت شما تاثیر بسیاری در بازدید ها دارد. بطوریکه استفاده از فونت های نامناسب و عدم رسیدگی به جلوه ی ظاهری در نگاه کاربران نسبت به سایت تاثیر گذار خواهد بود.
فضای سئو برای گوگل با هر موتور جستجوی دیگه ای تفاوت دارد . سئو دیگر یک موتور ماشینی نیست . حال و هوای انسانی پیدا کرده و اگر بتوانید بعد از رعایت اصول اولیه سئو ( که بارها در موردش بحث شده ) به تجربه کاربر بپردازید ، میتوانید در رتبه های بالای گوگل خودتون رو ببینید اما موتورهای جستجویی مثل یاهو چنین جایگاهی ندارند . بیشتر از باب فنی نتایج رو بررسی میکنند و موفقیت در یاهو گاهی ممکن است موفقیت شما در گوگل رو تحت تاثیر بزاره . رسیدن به صفحه نخست گوگل فرآیندی هدفمند و کمی طولانی است که نیازمند کار تخصصصی و صبر است. 

 

در قالب نکته

90 درصد کاربران گوگل هرگز به صفحه دوم آن رجوع نمی کنند پس در نظر داشته باشید که اگر در سئو ضعیف عمل کنید از سایت شما صرف نظر میشود. از آن جایی که هدف اصلی گوگل ارائه بهترین تجربه کاربری به کاربران خود است ، بنابراین هر روز خود را آپدیت میکند و از تمام سایت هایی که تخصص خود را در زمینه مربوطه دارند فاکتور میگیرد .

 

حفظ جایگاه مهم تر از رسیدن به آن

در نظر داشته باشید که رسیدن به رتبه اول اتمام کار نیست در واقع تلاش در نگهداری آن جایگاه حائز اهمیت است . برای این منظور باید همانطور که گوگل خود را آپدیت میکند شما نیز هر ماه مطالب خود را بروز کنید همچنین باید به بررسی جایگاه مطلبتان در گوگل بپردازید و کلمات کلیدی و نرخ کلیک کاربران خود را بسنجید و بصورت روزمره مقایسه داشته باشید.
همچنین میتوانید برای مطالب خود لینک سازی و بک لینک سازی کنید و یا در شبکه های اجتماعی ، خود را معرفی و تبلیغ کنید. مخاطب مدار باشید یعنی در مطالب خود از کاربران نظر بخواهید و به نظرات آن ها پاسخ دهید تا فعال بودن شما را به رخ رقبایتان بکشد در واقع رقابت شما زمانی آغاز میشود که به جایگاه اول گوگل راه پیدا میکنید پس تلاش خود را مضاعف کنید .

 

اگرچه سئوی وبسایت تاثیر بسیاری در بالا آمدن سایت شما میان نتایج جستجو دارد ، اما روش های دیگری نیز برای این کار موجود است. یکی از این راهکار ها تبلیغات گوگل می باشد. برخی از سایت ها اقدام به خرید سرویس خرید تبلیغات کلیکی گوگل با نام   Google Adwords می کنند. یکی از مزیت های این روش ، تاثیر بالای آن در مدت زمان کم است که البته بهینه بودن این سرویس رابطه مستیقی با کسب و کار شما دارد. هزینه بسیار بالای این سرویس سبب شده تا برای بعضی افراد ، این سرویس به صرفه نباشد.

منبع : https://zefa.ir/the-importance-of-getting-google-first/





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: