اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام
نوشته شده توسط : امیر

اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام

امروزه با رونق کسب و کار های مجازی بستری برای خرید و فروش وخدمات دیگر دراین فضا فراهم شده است یکی از نرم های ارتباطی فضای مجازی که در بین شبکه های اجتماعی طرفدار بسیار زیادی دارد تلگرام می باشد که در این مقاله به نکات اصول جذب وحفظ مخاطب در تلگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

درج کردن نوع کسب وکار در توضیحات :

مطمئنا یک مخاطب در نگاه اول به قسمت توضیحات کانال تلگرامی شما مراجعه می کند که متوجه شود در این کانال تلگرامی چه مطالبی ارائه می شود و آیا این مطالب برای کاربردی دارد یا نه بنابراین در کانال تلگرامی در قسمت توضیحات توضیح مختصری در مورد فعالیت و کسب وکار خود ارئه دهید تا مخاطب متوجه شود در چه کانال تلگرامی عضو شده است و هدف اصلی این کانال تلگرامی و نوع خدمات آن به چه طریق می باشد.

 

انتخاب نام مناسب برای کانال تلگرامی :

یکی دیگر از مراحلی که شما باید انجام دهید انتخاب نام مناسب متناسب بانوع کسب و کار و فعالیتی است که می خواهید در آن کانال تلگرامی انجام دهید این امر هم امری مفید در نوع فعلیت شما می باشد پس این موضوع هم در اولویت بندی هایتان قرار دهید.

 

انتخاب لوگو برای پروفایل :

اگر در زمینه برندینگ فعالیت انجام می دهید حتما برای پروفایل کانال تلگرامی خود یک لوگو در نظر بگیرید این امر تاثیر مثبتی بروی فعالیتتان خواهد داشت جدا از بالارفتن پرستیژ کاریتان برای مخاطبان و کاربران جذاب و تاثیر گذار خواهد بود.

 

محتوا گذاری :

امری که تقریبا برای تمامی فعالیت های مجازی و اینترنتی بسیار تاثیر گذار می باشد محتوا گذاری مناسب است محتوا می تواند بسایر حائز اهمیت در جذب مخاطب باشد بنابراین در محتوا گذاری های روزانه وقت بیشتری بگذارید وهدمند و با برنامه در این امر کار کنید زیرا تاثیر بسزایی در جذب و نگه داشتن مخاطبانتان دارد.

 

تبادل لینک :

یکی از سریعتر راه ها برای بالابردن ممبر کانال تلگرامی خود تبلیغ لینک می باشد بدین صورت که با پرداخت هزینه به کانال های تلگرامی که ممبر های بالایی دارند لینک کانال شما رو در کانال تلگرامی خود قرار دهند یا اینکه با کانال های تلگرامی در یک سطح مخاطب قرار دارید تبادل کنیدهردو بصورت توافقی تبلیغ لین کانال تلگرامی دیگری را در کانال تلگرام خود قرار دهید یکی از راه های بسیار کاربردی و خوب در جهت جذب مخاطب می باشد.

 

 


برای استفاده از خدمات تلگرامی زیفا کلیک نمایید.


 

 

مسابقه گذاشتن :

برای کاربران خود خلاقیت به خرج دهید بطور مثال یک فضای مسابقه ای در کانال خود راه اندازی کنید و جایزه بدهید این طریق موضوعات از یکنواختی فضای کانال جلوگیری می کند موجب جذب مخاطب می شود بنابراین به دنبال چالش و تفریحاتی از این قبیل برای کاربرهای خود باشید.

 

بازدید کنندگان سایت را به کانال تلگرامی خود دعوت کنید :

کاربرهای خود را از سایتتان به تلگرام دعوت کنید به طور مثال برخی از مطالب خاص خود را فقط مختص کانال تلگرامی خود برای ارائه قرار دهید مثلا فلان محصول با تخفیف چند درصدی فقط و فقط برای مخاطبان تلگرامی مان لحاظ می شود با این راه ها می توانید مخاطبان خود در دیگر شبکه های اجتماعی خود ویا سایتتان به سمت کانال تلگرامی خود جذب کنید.

منبع : https://zefa.ir/principles-of-telegram-audience-retention/





:: برچسب‌ها: اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: