اتوبوس دربستی ارزان
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس دربستی ارزان

در گذشته خیابان تنها محل عبور انسان ها و چهارپایان بود. اما امروزه با گسترش تکنولوژی و فناوری ، ماشین ها این عرصه را در بر گرفتند. اتوبوس ها که امروزه یکی از پر کاربردترین وسایل حمل و نقل به شمار می روند ، جایگاه ویژه ای در جابجایی روزمره مردم و نقشی اساسی در چرخیدن چرخ های زندگی این شهر دارند.

سرویس های اتوبوسرانی ، شامل خدمات متنوعی می باشد که عبارتند از : کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس VIP و … . شرکت یزدان گشت سالیان سال است که افتخار دارد در خدمت شهروندان تهرانی بوده و سابقه خوبی با خدمات مناسب و با کیفیت داشته است. مدیریت عالی و بهره مندی از رانندگانی مجرب باعث گسترش خدمات این شرکت شده که پرسنل آن همگی از رانندگان با سابقه شرکت واحد و واحد گشت قدیم می باشند.

اتوبوس های شرکت یزدان گشت در هر نقطه تهران آماده اعزام به محل به درخواست مشتری می باشند تا با کمترین زمان و بالاترین سرعت در اختیار شما قرار گیرند. تمام اتوبوس های یزدان گشت با آرم واحد گشت در شهر تردد می نمایند که این امر باعث افتخار این شرکت می باشد چراکه زیر نظر واحد گشت تهران در حال انجام وظیفه می باشند.

اجاره اتوبوس دربستی ؛ اتوبوس دربستی ارزان

با اجاره اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا به هر مکانی که مد نظر دارد ، نقل مکان کند. امروزه از اتوبوس های دربستی در مراسم های مختلفی چون مراسم ختم ، جابجایی میهمانان همایش ها و سمینارها ، تشریفات ادارات و … استفاده می شود که نشان از اهمیت این سرویس دارد.

انصاف همواره در قیمت های یزدان گشت لحاظ گردیده تا مسافران محترم ، نازل ترین قیمت ها را با ما تجربه کنند. مبلغ کرایه اتوبوس ، یکی از مهمترین موارد در هنگام سفارش است که برای مشتری اهمیت بسیاری دارد. اما هزینه خدمات اتوبوس ، وابسته به معیار های مختلفی نظیر طول مسیر ، مدت توقف و … می باشد و در نتیجه دارای قیمت ثابتی نبوده و نوسان دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

 منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/11/cheap-shuttle-bus/





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: