نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات
نوشته شده توسط : امیر

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات

با نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات از مجله خبری شوکومای همراه ما باشید. Bahlsen برندی معتبر از کشور آلمان است که با ویفر ها و بیسکوئیت های خود به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت تبدیل شده است. Bahlsen  با تولید یک ویفر رولی با روکش شکلات و غنی شده با بهترین شیر اروپا همه را مجذوب خود کرده است. امروز به نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات می پردازیم.

نوع ویفر
تولید آلمان
وزن 100 گرم
طعم شکلاتی
تعداد 1 بسته
ترکیبات شکر، آرد گندم، روغن گیاهی (روغن نخل)، کره کاکائو، شیر خشک بدون چربی، مشروب شکلات، پودر آب پنیر، کنسانتره کره لسیتین آفتابگردان، لاکتوز، شربت گلوکز، زرده تخم مرغ، نمک، شیر، بی کربنات سدیم، طعم دهنده، ادویه ها. شامل گندم، شیر و تخم مرغ. ممکن است اثری از سویا حاوی
سایر لطفا در خشک و خنک نگهداری شود

بسته بندی محصول

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات + وافل Bahlsen با روکش شکلات + مجله خبری شوکومایبالزن برای این وافل دوست داشتنی از یک بسته بندی جعبه ای که به رنگ آبی طراحی گشته است استفاده کرده است. بر روی بسته تصویر چند وافل قرار دارد که به خوبی بسته را زیبا کرده است. در گوشه جعبه لوگو بالزن قرار دارد و در کنار آن طعم محصول نوشته شده است. در پشت محصول اطلاعاتی درباره محصول و همچنین جدول ارزش غذایی قرار دارد. در اطراف جعبه نیز اطلاعاتی نظیر وزن ، تاریخ ، بارکد شناسه محصول و … قرار دارد. در داخل بسته یک محافظ پلاستیکی قرار دارد که وافل ها درون آن قرار گرفته است.


طعم و مزه

نقد و بررسی وافل Bahlsen با روکش شکلات + وافل Bahlsen با روکش شکلات + مجله خبری شوکومایاین وافل بسیار ترد و خوش طعم است و بالزن در تهیه آن بسیار دقت عمل داشته است. هنگام میل کردن این وافل طعم شکلات با طعم وافل ترکیب شده و حس بسیار دلنشینی را به شما می بخشد. این وافل در کنار یک فنجان چای قهوه بسیار انتخاب مناسبی است و طعم مطلوبی را می سازد. وافل و روکش شکلات آن از کیفیت بالایی بهره می بردند و بالزن در تهیه مواد اولیه تولید آن بسیار دقت عمل داشته است و به خوبی از پس اینکار برآمده است. این وافل یک انتخاب مناسب برای یک عصرانه دلنشین است.

نکات مثبت نکات منفی
طعم بسیار خوب ندارد
کیفیت عالی  
بسته بندی زیبا  

کلام آخر

وافل Bahlsen با روکش شکلات یک محصول دوست داشتنی است که می توانید آن را همراه با دوستانتان در یک عصرانه دلنشین میل کنید و از آن لذت ببرید. اگر تا به حال این وافل را امتحان نکردید پیشنهاد ما این است که حتما یک بار آن را امتحان کنید.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده اید لطفا نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

منبع : https://chocomy.com/blog/bahlsen-crispy-milk-wafer-indulgence-review/ 

 





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: