کرایه اتوبوس VIP
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس VIP

اتوبوس یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه حال حاضر جهان به شمار می آید که نقش بسیار مهمی در جابجایی روزمره مردم دارد. سفر با اتوبوس دارای کمترین محدودیت ها می باشد. شرایط اقتصادی نه چندان مناسب در این روزها باعث شده تا سفر در خانواده ها نقش کم رنگ تری نسبت به گذشته داشته باشد. بعضی افراد با دیدن هزینه های سرسام آور بلیط های هواپیما و قطار و … تصمیم می گیرند در خانه بمانند و به پولشان دست نزنند. اما در هر حال سفر و تفریح را نیز بایستی در برنامه های خود جای داد.

یکی از راهکار های کم کردن هزینه ، سفر با اتوبوس می باشد که دارای مبلغ پایین تری نسبت به سایر وسایل نقلیه می باشد. سرویس های اتوبوس به خدمات متنوعی نظیر کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا و …  تقسیم می شوند. اما یکی از مشکلات مهم افراد در سفر با اتوبوس ، راحت نبودن آن ها در اتوبوس می باشد. برای این مشکل نیز چاره ای وجود دارد. اتوبوس های VIP بسیار راحت می باشند و از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به دیگر اتوبوس ها برخوردارند. این اتوبوس ها بزرگ تر و راحت تر می باشند به گونه ای که فاصله صندلی ها از هم بیشتر بوده که می توان صندلی را بصورت خوابیده قرار داد و به استراحت پرداخت.

کرایه اتوبوس VIP

صندلی اتوبوس های VIP بزرگ تر بوده و در نتیجه تعداد مسافران کمتری نیز در آن جای می گیرند که می توانید با آزاد گذاشتن پاها مانع کمر درد و پا درد خود در طول سفر شوید. لذا سفر با اتوبوس های VIP به مسافرانی که پا درد دارند ، توصیه می شود.تهویه هوای مناسب و جریان هوا از دیگر مزایای اتوبوس های VIP می باشد. دمای اتوبوس در حالت طبیعی بوده و در صورت سرد بودن یا گرم بودن محیط ، کولر و بخاری آن فعال می شوند. بعضی اتوبوس های VIP دارای امکانات دیگری نظیر لامپ های LED ، مودم پرسرعت اینترنت ، یخچال و آب سرد کن و … نیز می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/11/vip-bus-fare-2/





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: