اجاره اتوبوس واحد گشت
نوشته شده توسط : امیر

اجاره اتوبوس واحد گشت

اتوبوس به یکی از پرکاربردترین وسایل حمل و نقل عمومی جال حاضر تبدیل شده که استفاده از آن در میان تمام طیف های مردمی جامعه دیده می شود. کرایه اتوبوس سالیان سال است که مورد توجه مسافران قرار گرفته است. سرویس های این حوزه به خدمات متنوعی اعم از کرایه اتوبوس دربستی ،کرایه اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا و … تقسیم می شوند.

در گذشته اجاره اتوبوس های ارزان که نیاز شهروندان تهرانی را برطرف می کرد به عنوان زیر مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی فعالیت داشت. شهروندان از گذشته از نام واحد گشت برای این سرویس استفاده می کردند که بیشترین کاربرد آن در جابجایی مسافران تا بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری می باشد.

شرکت یزدان گشت در بین مجموعه هایی که ارائه دهنده این خدمات بوده اند ، یکی از قدیمی ترین ، خوشنام ترین و با کیفیت ترین خدمت رسانی هارا داشته است. واحد گشت شرکت یزدان گشت با ارائه خدمات درون شهری بصورت حرفه ای و با نازل ترین قیمت ها و برخورداری از رانندگان متعهد و مجرب ، سعی در جلب رضایت مسافران دارد.

کرایه اتوبوس واحد گشت

اتوبوس های واحد گشت یزدان گشت از نوع اسکانیا می باشند و دارای تمامی امکانات لازم برای یک سفر مناسب هستند که با بهره مندی از معاینه فنی و بیمه کامل ، خیالتان از این موارد راحت خواهد بود. با کرایه اتوبوس واحد گشت ، از تردد خودرو های سواری جلوگیری می شود که بدین ترتیب ، مشکلاتی نظیر ترافیک ، محدوده طرح ترافیک و … پیش نخواهند آمد.

قیمت سرویس های این مجموعه همواره رابطه مستقیمی با انصاف داشته و پایین ترین قیمت ها در آن لحاظ شده است. تعیین قیمت در این زمینه وابسته به معیار های مختلفی مثل طول مسیر ، ترافیک و … می باشد و نرخ ثابتی برای آن موجود نیست.

برای آشنایی بیشتر با خدمات و رزرو اتوبوس با ما تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/03/vahedegasht-bus-fare/





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: