روش های ساخت بک لینک
نوشته شده توسط : امیر

روش های ساخت بک لینک

ساخت بک لینک رایگان یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت است. در مطالب قبلی به شما گفتیم که یکی از مهمترین فاکتورها در سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوا جامع و هدفمند است. باید به شما بگویم که به تنهایی فقط با تولید محتوا نمی‌توانید در کلمات کلیدی سایتتان رتبه بگیرید و باید به فکر ساخت بک لینک با کیفیت برای سایتتان باشید.

توجه : ساخت بک لینک هنوز هم یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت است. شاید فکر کنید که برای ساخت بک لینک حتماً باید هزینه های زیادی بابت خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی بدهید. در صورتی که این طور نیست و شما میتوانید خودتان برای سایتتان بک لینک بسازید.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بسیاری از افراد در ساخت بک لینک برای سایت شان این است که بدون هیچ اصول شروع به لینک سازی برای سایتشان فکر می کنند و فکر می کنند فقط به تنهایی با قرار دادن لینک سایتشان در وب سایت های دیگران می‌توانند بک لینک های با کیفیتی برای سایتشان بسازند. در صورتیکه اگر شما اصول ساخت بک لینک را ندانید و بدون اصول برای سایتتان لینک سازی کنید نه تنها رتبه سایتان بهبود پیدا نمی کند بلکه باعث می شود جایگاه تان را در کلمه کلیدی مد نظرتان کلا از دست بدهید.


backlink build tutorial 1 300x162 - روش های ساخت بک لینک


بک لینک با کیفیت بسازید

برای اینکه بتوانید بک لینک های با کیفیت بسازید باید یک سری فاکتورها و اصول مهم در ساخت بک لینک را رعایت کنید. در این قسمت می خواهم شما را با مهمترین نکات در هنگام ساخت بک لینک با کیفیت آشنا کنم. از شما می‌خواهم که در هنگام لینک سازی برای سایتتان تمام این نکاتی که در این بخش را به شما آموزش خواهم داد را کامل رعایت کنید.

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

۱. محتوای با کیفیت برای سایتتان تولید کنید، مبحث تولید محتوای با کیفیت یک مبحث بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت است برای همین چندین بار تاکید کردم که حتماً محتوایی که تولید میکنید باید محتوای با کیفیت باشد. برای تولید محتوا پیشنهاد می‌کنم این نکاتی که به شما می‌گویم را کامل رعایت کنید. سعی کنید محتوای که تولید می کنید کامل تر از رقبا باشد برای همین قبل از تولید محتوا محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کنید و ببینید که در مورد چه موضوعاتی صحبت کردند. از تصاویر و ویدیو در محتوای تان استفاده کنید. حتماً به منابع معتبر لینک بدهید، منظور از لینک دادن به منابع معتبر این است که شما به سایت هایی که اعتبار بالایی دارند لینک بدهید. سعی کنید به مقالات و مطالب دیگر سایت تان اشاره کنید تا دیگران با خواندن مقاله تان وارد بقیه مطالب سایت تان شوند. مبحث لینک سازی داخلی را کامل رعایت کنید و سعی نکنید در محتوا های تان به مقالات زیادی لینک بدهید.

۲.قبل از اینکه شروع به ساخت بک لینک کنید حتماً تمام اصول سئو داخلی یا on page seo را کامل رعایت کنید. منظور از سئو داخلی به مجموعه کارهایی که باید داخل سایت تان رعایت کنید تا سایت تان برای گوگل بهینه سازی شود را سئو داخلی می گویند. مثل تولید محتوای سئو شده، بهینه سازی دسته ها، بهینه سازی سرعت سایت، بهینه سازی کدهای قالب سایت، بهینه سازی صفحه اول و منوها، استفاده از هاست با کیفیت، رعایت اصول لینک سازی داخلی، لینک دادن به منابع و لینک خارجی و…

۳. فقط به یک روش برای سایتتان لینک نسازید. یکی از اشتباهات رایج بسیاری از افراد در ساخت بک لینک این است که فقط از یک روش برای سایتشان لینک می سازند به عنوان مثال فقط در وبلاگ ها شروع به لینک سازی می کنند و از روش‌های دیگر مثل لینک سازی در کامنت یا لینک سازی پروفایلی استفاده نمی کنند. وقتی شما فقط از یک روش برای سایتتان لینک می سازید این کار باعث می شود که گوگل متوجه شود خود شما در حال ساخت بک لینک برای سایت تان هستید. علاوه بر اینکه شما می توانید در وبلاگ ها لینک سازی کنید باید در سایت های پروفایلی که لینک سایتتان را در پروفایل کاربری تان قرار می دهید و یا در سایت‌ هایی که با ارسال کامنت به شما اجازه درج لینک میدهند استفاده کنید. می توانید علاوه بر این در انجمن ها فعالیت کنید و به سایت تان لینک بدهید.

۴. فقط برای یک صفحه شروع به لینک سازی نکنید. یکی دیگر از اشتباهات رایج در ساخت بک لینک این است که بسیاری از افراد فقط برای یک صفحه شروع به لینک سازی میکنند و برای بقیه صفحات سایتشان لینک نمی سازند این کار باعث می شود که گوگل متوجه شود شما خودتان در حال لینک سازی هستید و اثر لینک هایی که می سازید کم شود یا از نتایج گوگل حذفتان میکند.

۵. فقط به کلمه کلیدی اصلی تان لینک ندهید. استفاده از انکر تکست های مختلف باعث می شود که روند لینک سازی شما طبیعی جلوه کند و شما لینک های طبیعی و با کیفیتی در سایت تان میسازید. منظور از انکرتکست کلمات لینک داری است که کاربر با کلیک کردن بر روی آن ها وارد یک صفحه دیگر می شوند. به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی اصلی من ” کسب درآمد اینترنتی” است هرگز نباید فقط به این کلمه به صفحه مد نظر من اینکه بدهم. شما می توانید از کلمات هم خانواده، نام برند، یکسری کلمات عمومی مثل( اینجا کلیک کنید، ادامه مطلب و…) و… استفاده کنید.

 

backlink22 300x171 - روش های ساخت بک لینک

۶. فقط برای سایتتان لینکهای فالو نسازید. یکی دیگر از اشتباهات بسیار بزرگ در هنگام لینک سازی این است که بسیاری از افراد فقط در سایت هایی که لینک فالو به سایت شان می دهند لینک سایت شما قرار می دهد این کار باعث می‌شود که روند لیگ سازی شما غیر طبیعی جلوه کند. برای همین شما علاوه بر ساخت لینک های فالو باید لینک نوفالو هم بسازید

۷. فقط در سایت هایی که اعتبار بالایی دارند به سایت تان و لینک ندهید. شما هم باید در سایت هایی که اعتبار بالایی دارند و هم اعتبار پایین دارند به سایت دانلود بدهید تا روند لینک سازی تان طبیعی باشد.

۸. در سایت هایی که spam score بالایی دارند به سایتتان لینک ندهید این کار باعث می‌شود که شما نه تنها با ساخت بک لینک رتبه سایت تان بهبود پیدا نکند بلکه تاثیر منفی روی سایت تان می گذارد. برای همین قبل از اینکه در سایت شروع به ساخت بک لینک کنید با استفاده از ابزار mozbar که کاملا رایگان است میزان اسپم بودن یک سایت را بررسی کنید.

۹. در یک زمان مشخصی لینک برای سایت تان نسازید. به عنوان مثال هر شب ساعت ۱۰ شب شروع لینک سازی برای سایتتان کنید.


نکته : با رعایت کردن این نکات میتوانید بک لینک های کاملاً طبیعی برای سایتتان بسازید. به این نکته توجه کنید برای این که بک لینک های با کیفیت برای سایت تان بسازید نباید گوگل متوجه شود که شما خودتان برای سایتتان لینک می سازید. برای همین شما باید کاملاً طبیعی عمل کنید.

 

برای سفارش بک لینک مور نظر کلیک کنید

منبع : https://adspersian.ir/methods-of-making-backlinks/





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: