ترفند های مدیریت گروه تلگرام
نوشته شده توسط : امیر

ترفند های مدیریت گروه تلگرام

گروه در تلگرام، امکانی است که می‌توانید از طریق آن، به‌راحتی یک اجتماع با تعداد نفرات بالا تشکیل دهید و به تعامل با یکدیگر بپردازید. امکان ارسال فایل و پاسخ بر روی پیام‌های شخصی افراد، همچنین ارسال پیام صوتی از ویژگی‌های گروه است. در حال حاضر بیش از 40000 گروه در تلگرام وجود دارد که افراد مختلف در آن با یکدیگر چت می کنند. اگر با مشکل کمبود ممبر در گروه خود مواجه هستید ، خرید ممبر گروه تلگرام راه حل مفیدی برای رونق گروه شما خواهد بود.

اضافه کردن گروه discuss به کانال

 تلگرام ، در اپدیت جدید تلگرام ویژگی اضافه کردن گروه پشتیبانی یا بحث و گفتگو به کانال های تلگرامی اضافه شده است و در کنار گزینه mute یا unmute گزینه جدیدی با نام discuss  اضافه شده است که با استفاده از این گزینه شما به راحتی میتوانید گروه پشتیبانی کانال خود را به آن اضافه کنید. برای این کار ابتدا به تنظیمات کانال یا همان manage channel مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه discussion بزنید از لیست باز شده گروه پشتیبانی رو انتخاب کنید و اگر گروهی ندارید بر روی create group بزنید و بعد از انتخاب گروه Link group را بزنید.

انتقال مالکیت گروه تلگرام

برای شروع تلگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید و  آن را اجرا کنید. سپس گروهی که شما سازنده آن هستید را انتخاب کنید و روی نام گروه بزنید تا وارد پروفایل آن شوید. در پروفایل گروه ، آیکون ویرایش بالای صفحه را بزنید در صورت نیاز از بخش Group Type میتوانید گروه خود را عمومی کنید. حالا بخش Administrators را انتخاب کنید و با استفاده از گزینه Add Admin ابتدا باید شخص مورد نظر را مدیر کنید. گزینه Add new Admins را فعال کرده ، سپس گزینه تازه نمایان شده Transfer Group Ownership را بزنید. در ادامه گزینه Change Owner را زده تا اگر روی حساب کاربری خود رمز دو مرحله ای دارید آن را وارد کنید. پس از انجام مراحل بالا مالیک گروه به شخص جدید منتقل خواهد شد.

افزودن ربات های سرگرمی

ربات های مختلفی در تلگرام وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها جذابیت گروه خود را افزایش دهید. ربات های سخنگو نسبت به چت اعضا واکنش نشان داده و با آن ها تعامل خواهند کرد. این ربات ها نسبت به کلمات خاصی که توسط خود سازنده یا شما تعیین شده است ، حساس بوده و به آن ها جوابی خواهند داد. نوع دیگر ربات های سرگرمی ، بازی ها می باشند که با استفاده از آن ها می توانید انواع بازی ها را نظیر tic tac toe ، بازی کلمه و … تجربه کنید. جرعت حقیقت نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین بازی ها می باشد که لحظات خوشی را نصیب شما و گروه خواهد کرد.

استفاده از ربات های مدیریت گروه تلگرام

اگر گروه شما نسبتا شلوغ می باشد و از اعضای بسیار بالایی برخوردارید ، ربات های مبصر بسیار کارساز خواهند بود. این ربات ها امکانات مختلفی نظیر قفل و آزاد کردن انواع پیام ها (فیلم، عکس ، استیکر، موزیک، فوروارد، ریپلای، لینک و…) ، خاموشی ساعتی و موقت گروه ، فیلتر کردن کلمه یا عبارتی خاص ، ارسال پیام خوش آمد و قوانین گروه در زمان عضویت اعضای جدید و … به شما ارائه خواهند داد و می توانید به راحتی تمام کاربران را کنترل کنید. دستورات ربات مبصر کاملا هوشمندانه است. شما برای دستور دادن به ربات نیاز ندارید تا صدها جمله مختلف را حفظ کنید. فقط کافیست تا با زبان خودتان، چیزی که نیاز دارید را در گروه بگویید تا ربات آن را برای شما انجام دهد.


ترفند های مدیریت گروه تلگرام

ترفند های مدیریت گروه تلگرام

منبع : https://zefa.ir/telegram-group-management-tricks/





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: