راه های افزایش ممبر تلگرام
نوشته شده توسط : امیر

راه های افزایش ممبر تلگرام

شبکه های اجتماعی در حال حاضر ، علاوه بر سرگرمی و اوقات فراحت ، کسب و کار های مختلفی را نیز به خود اختصاص داده که افراد زیادی از طریق آن فعالیت های خودشان را پیگیری می کنند. هرجا که مخاطب بیشتری قرار داشته باشد ، تبلیغ و بازاریابی در آنجا بازدهی بیشتری دارد. تلگرام نیز با برخورداری بیش از 40 میلیون کاربر در کشورمان توجه بسیاری از صاحبان مشاغل مختلف را به خود جلب کرذه تا به فکر فروش محصولاتشان در این برنامه باشند.

یکی از مشکلات بسیار کانال های تلگرامی میزان ممبر ها می باشد. هرچه تعداد اعضای شما بیشتر باشد ، شانس جذب آگهی و درآمدزایی شما نیز بالاتر خواهد رفت. اولین گام در افزایش ممبر ها ارائه محتواهای کاربردی و جذاب مطابق با سلیقه مخاطبین است تا هرچه بیشتر مورد پسند اعضا قرار بگیرد. انتخاب موضوع هدف و ارسال مطالب مرتبط با حوزه کانال باعث می شود تا بازدهی پست ها بیشتر شود و کاربرپسند تر محسوب شود.

تبادل لینک

شما می توانید با تبادل لینک، بازدیدهای خود را در این شبکه با دیگر کانال ها تبادل کنید. این کار به نفع هر دو طرف است. چرا که تعداد اعضا هر دو کانال افزایش خواهد یافت. به علاوه اینکه افرادی که یک نوع علاقه مندی خاصی دارند را در کنار هم جمع می کند. برای این کار باید به دنبال کانال هایی باشید که تعداد اعضای آنها تقریباً با اعضای کانال شما برابر باشد. چرا که کسی پیدا نخواهد شد که با داشتن یک کانال چند هزار عضوی، با یک کانال چند صد نفره تبادل لینک کند.

 درج آدرس کانال در زیر هر پست

در صورت انتشار پست های جذاب و کاربردی برای کاربر ، اعضای کانال پست ها را با دیگر چت ها به اشتراک خواهند گذاشت. قرار دادن آیدی کانال در انتهای پست ها باعث می شود تا کاربران دیگر نیز منبع را شناخته و به سمت کانال شما جذب شوند و در نتیجه عضو کانال شوند.

تکمیل پروفایل کانال

کاربران اهمیت بالایی برای پروفایل کانال ها قائل اند. استفاده از یک لوگوی مناسب در کنار توضیحات جذاب و کاربردی ارتباط خوبی میان شما و مخاطب برقرار خواهد کرد که منجر به جذب وی می شود. رقبای بسیاری در زمینه کاری خود خواهید داشت که تفاوت داشتن با آن ها برای شما امتیاز خوبی محسوب می شود.

 

راه های افزایش ممبر تلگرام

 

تولید محتوای کاربردی

اولین چیزی که کاربر به آن توجه می کند ، محتوای ارائه داده شده توسط شما در کانال است. معمولا کانال های سرگرمی از تمام موضوعات در مطالب استفاده می کنند اما برای کانال هایی که به صورت اختصاصی یک حوزه را دنبال می کنند ، این کار بیشترین آسیب را خواهد زد. شما باید در حالی که تنها حول محور یک موضوع پست های خود را منتشر می کنید ، از مطالب متنوع بهره ببرید و با استفاده از فرمت های مختلف نظیر عکس ، فیلم ، وویس ، استیکر و … کانال را جذاب تر کنید.

یکی از بهترین محتوایی که می توانید تولید کنید ، اینفوگرافی ها می باشند. این مطالب به طرز عجیبی میان کاربران دست به دست می شوند و از جذابیت بالایی برای آن ها برخوردار است. ساخت اینفوگرافیک اگرچه کار سخت و دشواری است ، بازدهی بسیار بالایی دارد و به اشتراک گذاری آن کمک رسان خواهد بود و باعث جذب مخاطبین می شود.

خرید ممبر تلگرام

ممبر های تلگرامی به دو نوع فیک و واقعی تقسیم می شوند. ممبر های فیک ، اعضایی هستند که هیچ گونه تعاملی با کانال نخواهند داشت و تنها برای اعتبار بخشی به کانال شما و حفظ وجهه و مقبولیت میان کاربران تأثیر گذار می باشد. ممبر های فیک اعث بالا رفتن بازدید پست های شما نمی شوند اما کاملا ارزان و به صرفه هستند. همچنین این نوع ممبر ها ریزش ندارند و بسیار مناسب کانال هایی است که از تعداد اعضای پایینی برخوردار می باشند.

اما ممبر های واقعی برخلاف ممبر فیک می توانند در کانال فعالیت داشته باشند. این نوع ممبر کاملا ایرانی بوده و با استفاده از تلگرام های غیر رسمی که کاربران نصب می کنند به صورت مستقیم به کانال شما افزوده شده و باعث رشد و پیشرفت کانال شما می شوند. ممبر واقعی نیز شامل ممبر اد اجباری تلگرام ، ممبر پروکسی ، ممبر پاپ آپ و … می باشد که ریزش بسیار پایینی دارند و این نشان از کیفیت و واقعی بودن اعضا دارد. خرید ممبر واقعی همراه با افزایش بازدید پست های شما نیز خواهد بود که خود به خود آمار کانال را رونق خواهد داد.

 


راه های افزایش ممبر تلگرام

راه های افزایش ممبر تلگرام

راه های افزایش ممبر تلگرام

منیع : https://zefa.ir/ways-to-increase-telegram-membership/





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: