فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام شما توسط دیگران
نوشته شده توسط : امیر

فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام شما توسط دیگران

اگر شما هم از کاربران تلگرام هستید ، بارها مشاهده کرده اید که در تبلیغات تلگرامی عده ای مدعی فروش و ارائه اپلیکیشن یا رباتی هستند که قابلیت گزارش افرادی که پروفایل شما را چک نموده اند ، دارد. این قابلیت شاید برای بسیاری از کاربران و علاقه مندان جذابیت داشته باشد و همین موضوع باعث می شود که نسبت به خرید آن ربات یا اپلیکیشن اقدام نمایند.

باید بگوییم که تلگرام یک اپلیکیشن متن باز یا همان اپن سورس است و تمامی توسعه دهندگان تنها امکان ارائه خدماتی را دارند که نسخه تلگرام اصلی برای آن API اختصاصی ارائه داده باشد. بنابراین اگر تلگرام جایگاه و امکان یک ویژگی را در نسخه ای که به توسعه دهندگان ارائه می کند ، قرار نداده باشد ؛ عملا آن ویژگی بر روی تلگرام های جانبی مقدور نخواهد بود.

 

چگونگی اطلاع از چک شدن عکس پروفایل تلگرام

از آن جایی که تلگرام هیچگونه دسترسی و API به منظور بررسی و کنترل افرادی که پروفایلتان را چک نموده اند در نسخه توسعه دهندگان ارائه نداده است. باید صراحتا بگوییم که چنین قابلیت و امکانی تاکنون در تلگرام وجود ندارد. با تمام این تفاسیر می توان گفت که هرکجا عده ای چنین ادعایی را نمودند ، قطعا موضوع سو استفاده و کلاه برداری است.  برای مثال اپلیکیشن ها و ابزار های خاصی به وجود آمده که در دسترس و اختیار کاربران قرار گرفته که فروشندگان و ارائه دهندگان آن ها مدعی می شوند که این ابزار یا اپلیکیشن امکان فهمیدن و نمایش لیستی از افرادی که عکس پروفایل تلگرام شما را چک کرده اند را داراست.

در انتهای این مطلب به این نتیجه می رسیم که در حال حاضر فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام شما توسط دیگران امکان پذیر نیست و مدعیان و فروشندگان ابزار ها ، اپلیکیشن ها و ربات های تلگرامی قصد سؤ استفاده و خالی کردن جیب شما را دارند و به هیج یک از آن ها نباید اعتماد کرد ، زیرا این امر در حال حاضر امکان پذیر و قابل دسترس نیست.

 


برای سفارش و خرید ممبر تلگرام کلیک نمایید.

منبع : https://adspersian.ir/understand-that-others-have-checked-your-telegram-profile-picture/





:: برچسب‌ها: چک شدن عکس تلگرامچگونگی اطلاع از چک شدن عکس پروفایل تلگرام , فهمیدن چک شدن پروفایل تلگرام , فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام شما توسط دیگران ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: