شماره مجازی تلگرام چیست ؟
نوشته شده توسط : امیر

شماره مجازی تلگرام چیست ؟

شماره مجازی یکی از امکاناتی است که با بهره از آن می توان بدون داشتن سیم کارت ، از شماره تلفن های کشوری دیگر استفاده کنید. این شماره مجازی ، نسبت و بسته به نوع سرویسی که از آن استفاده می کنید ، ممکن است امکانات و قابلیت هایی از قبیل ارسال و دریافت پیامک ، برقراری تماس و غیر را داشته باشد.در هر صورت اگر شما صاحب یکی از این خط های مجازی هستید ، می توانید به سادگی و بدون داشتن سیم کارت ، از یک شماره تلفن همراه مربوط به یک کشور خارجی استفاده نمایید. فناوری اطلاعات زیفا قصد دارد در این مطلب ضمن تعریف و تشریح شماره مجازی تلگرام به شما ساده ترین و راحت ترین روش ساخت شماره مجازی تلگرام را نیز به شما آموزش دهد ؛ با ما همراه باشید.

شماره مجازی چیست ؟

همانطور که از اسم شماره مجازی پیداست در اصل شماره مجازی وجود حقیقی ندارد ولی در عین حال می تواند بسیاری از امکاناتی که یک خط یا شماره حقیقی داردد را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بدون اینکه شما از یک اپراتور شماره تهیه کنید می توانید به راحتی با فعال کردن یک اکانت در برنامه ها و وب سایت های ارائه دهنده ی این خدمت و سرویس ، شماره مجازی اختصاصی خود را فعال نمایید.

اکثرا شرکت ها و برنامه های ارئه دهنده ی این شماره های مجازی ، شماره های خود را از دو کشور کانادا و آمریکا تهیه می کنند و به این ترتیب می توان بدون داشتن سیم کارت آمریکا و کانادا ف یک شماره تلفن همراه این دو کشور را در اختیار داشت و از آن استفاده کرد.

معمولا اکثر شرکت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده ی این خدمت ، یک شماره مجازی به صورت رایگان در اختیار کاربران خودقرار می دهد تا بتوانند از امکانات شماره مجازی بهره مند شود.پس اگر شما هم می خواهید یک شماره  مجازه داشته باشد می توانید بدون پرداخت هزینه ، با نصب اپلیکیشن مخصوص هر وب سایت ارائه دهننده ی شماره مجازی بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق سرویس تحت وب ، یک شماره مجازی برای خود فعال نمایید.

نحوه ی ساخت شماره مجازی تلگرام

ساخت و راه اندازی یک شماره مجازی از طریق اپلیکیشن های ارائه دهنده ی اسن سرویس ها یکی از ساده ترین راه های ممکن است. شما می توانید با نصب اپلیکشن مخصوص این کار بر روی گوشی همراه خود به سادگی و بدون پرداخت هزینه ، اقدام به دریافت و ساخت شماره مجازی اختصاصی خود کنید.

نام یکی از برنامه هایی که در زمینه ی شاره مجازی معروف است و فعالیت دارد Text now می باشد ، که توانایی پشتیبانی از هر دو نوع سیستم عامل موجود یعنی اندروید و ios را داراست و می تواند شماره مجازی را روی گوشی شما فعال نماید. با استفاده از این شماره مجازی شما قادر خواهید بود که چند حساب یا همان اکانت تلگرام ، اسکایپ و دیگر برنامه و پیام رسان های اجتماعی را داشته باشید و مدیریت کنید.

 

برای سفارش خدمات تلگرام و خرید ممبر کلیک نمایید.

منبع : https://zefa.ir/what-is-a-virtual-telegram-number/





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: