آموزش گرفتن بک اپ تلگرام
نوشته شده توسط : امیر

آموزش گرفتن بک اپ تلگرام

در مواردی در استفاده تلگرام پیش می آید که کاربر به دلایل مختلفی مثل تعویض سیم کارت ، مسدود شدن اکانت ، دیلیت اکانت و یا به هر علت دیگر تصمیم میگیرد که اکانت خود را عوض کرده  و یا اکانت فعلی را حذف و اکانت جدید راه اندازی کند. اما در چت های خود چت مهمی دارد که نمیخواهد آن را از دست بدهد. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه از محتوی تلگرام خود بک اپ بگیرید. قبل از خواندن این مقاله پیشنهاد می کنیم اموزش تصویری حذف اکانت تلگرام را نیز مطالعه نمایید. خب برای بک آپ فایل های تصویری مانند فیلم ها و عکس ها و همچنین فایل های pdf و … در گوشی های اندروید می توانید وارد File manager خود شده و از طریق پوشه مربوط به Telegram به این نوع فایل ها دسترسی داشته باشید و از آن ها یک کپی در هر جای دیگری نگهداری کنید. اما اگر از متن چت های خود بخواهید بک آپ بگیرید ، داستان کمی متفاوت می شود. با ما همراه باشید :

 

راه اول :

راه حل اولی که پیشنهاد میکنیم اینست که از چت های خود اسکرین شات گرفته و در گالری گوشی خود ذخیر کنید. ولی خب این روش باری همه کاربردی نیست زیرا شاید شما بخواهید این متون و چت ها را به همان صورت که هستند ذخیر داشته باشید.

راه دوم:

این راه فقط از طریق کامپیوتر قابل انجام می باشد. قبل از هر کاری وارد گوگل کروم شوید ( از طریق مرورگر کروم خود وارد سایت گوگل کروم بشید اگر آدرس سایتشو نمیدونید تو خود گوگل سرچ کنید افزونه های گوگل کروم ) سپس در قسمت افزونه ها به دنبال پلاگین Telegram chat history save را پیدا کنید و حاالا وقت این است که ان را add کنید و سپس فعال نمایید. پس از این کار از طریق مرورگر کروم خود وارد نسخه وب تلگرام و وارد اکانت خود شوید. در اینجا هر قسمتی را که میخواهید ذخیره کنید را انتخاب کنید و آن را در یک پوشه جداگانه ذخیره کنید و یا با انتخاب گزینه پرینت آن را به صورت pdf در بیاورید به این صورت که در نسخه وب تلگرامتون چت مورد نظر را انتخاب کنید ؛ حالا از طریق منوی سه خط بالا گزینه print را انتخاب کنید و Destination به save as pdf تغییر دهید و سپس background graphics و selection only را فعال کنید و گزینه Save  را بزنید.


برای خرید ممبر تلگرام کلیک کنید

منبع : https://adspersian.ir/how-to-back-up-telegram-content/





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: